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ボディマスクの世界市場 - 2023-2030


Global Body Masks Market - 2023-2030

市場概要 世界のボディマスク市場は、2022年にYY百万米ドルと評価された。2030年にはYY百万米ドルに達し、予測期間中(2023-2030年)のCAGRは6.12%で成長すると予測される。 ボディマスクは美容業界の新たなト... もっと見る

 

 

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2023年2月1日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界のボディマスク市場は、2022年にYY百万米ドルと評価された。2030年にはYY百万米ドルに達し、予測期間中(2023-2030年)のCAGRは6.12%で成長すると予測される。
ボディマスクは美容業界の新たなトレンドである。大衆の間で美容に対する関心が高まり、美容・スキンケア製品メーカーが人体の特定部位をターゲットにしたスキンケアマスクを多様化するようになった。近年、ボディ用マスクの商品化が目立ってきた。これらのマスクは、これまで対処できなかった肌の悩みに対応することを目的としており、大衆の注目を集めている。
さらに、加齢、シワ、乾燥といった肌トラブルの増加により、顧客は長期的な治療が可能なスキンケア製品により多くのお金を費やすようになっている。ボディマスクは、家庭でのスキンケア・オプションを求める人々の間で人気が高まっている。さらに、精神的なリラクゼーションを求める消費者の欲求が高まっていることから、メーカー各社は有用物質を豊富に含むボディマスク製品を開発し、世界市場を前進させると予測される。
市場ダイナミクス:ウェルネス産業の成長が業務用マスクの需要を促進
成長するウェルネス産業は、特にプロフェッショナルな顧客に直接市場に影響を与える。市場と世界のウェルネス産業は相互に依存している。個人の健康意識の高まりと健康的なライフスタイルの採用が、世界のウェルネス市場を後押ししている。世界のウェルネス産業の主要な貢献者のひとつであるサロンやスパは、皮膚トリートメントを提供し、数多くのスキンケアソリューションを使用している。スキンケア製品のターゲット消費者であるミレニアル世代は、肌の健康と見た目を重視する。そのため、彼らはサロンやスパを訪れ、プロ仕様のボディ用マスクなど、ボディ用スキンケア製品を使用したプロ仕様のスキン・トリートメントを受ける。
公害の増加、多忙な仕事のスケジュール、多忙な生活、正しくない座り姿勢なども健康問題を増大させている。それゆえ、消費者は健康を意識するようになった。例えば、2022年10月13日、国際コーヒーの日を控えた1週間、mCaffeineの最大のボディケア商品が発売され、大きな話題となった。同ブランドは、これまでにない9つの製品を発表し、インターネットは冷静ではいられなかった。コーヒーボディシマー、オールインワンコーヒーボディマスク、ホイップクリームボディウォッシュ、ハイドレーティングコーヒーボディセラム、コーヒーバスボム、コーヒー入浴シャワージェリー、コーヒーシャワーオイルボディウォッシュ、コーヒーバスソルト、そして3種類のコーヒー入浴ソープである。
しかし、製品にアレルギーを持つ敏感肌の人々が市場の成長を制限し、安価な自家製トリートメントなどの変数が市場の成長を阻害する可能性がある。
市場の細分化:ボディマスク市場ではシートマスク分野が最も高いシェアを占める
シートマスクは、消費者の購買力の上昇により、今後5年間で最も高い収益シェアを獲得し、市場カテゴリーをリードすると予測される。消費者の可処分所得の増加もシートマスクの需要に寄与している。シートマスクによる保湿とリラクゼーションという付加的なメリットとその使いやすさが、インドのフェイシャルマスク市場を今後5年間における格調高い成長軌道に押し上げる。クレイマスクは、毛穴の詰まりを解消し、肌の充血を一気に取り除くといった肌に対する利点から、今後5年間のCAGRが最も高いと予測される。
さらに、消費者の関心から需要が拡大しており、市場成長の拡大を後押ししている。例えば、2022年9月27日、日本の男性化粧品ブランド「ウーノ」は、男性の肌ニーズや悩み、顔の大きさに合わせて開発されたシートマスクを発売した。オンラインビデオミーティングの普及など、パンデミック後の新たな生活習慣を背景に、男性用スキンケアブランドは、拡大する男性用化粧品市場において機会が増え、新製品を投入すると述べた。2021年12月8日、カネボウはパンデミック時の笑顔を持ち上げるシートマスクを発売した。カネボウのシートマスク「スマイルパフォーマー」は、頬、口角、あごのラインを約10分間(推奨使用時間)リフトアップする。スマイルパフォーマーには美容液がたっぷり含まれ、肌の動きに合わせて密着するという。厚手で伸縮性の高いシート素材が、確実な密封性と肌の輪郭への優れた適合性を保証するという。カネボウの役員によれば、マスクは顔が動いてもしっかりと固定されるという。
地理的浸透:予測期間中はアジア太平洋地域が支配的
2022年から2029年の予測期間中、アジア太平洋地域が支配的な地域になると予想されている。同地域では、肌のトーンを青白くすることに執着しているため、この製品の使用量が増加している。この地域では製造業の数が拡大しているため、土地、水、大気の汚染が増加しており、望ましくない物質の吸収を通じて皮膚に影響を及ぼす。例えば、2021年12月8日、K-Beautyブランドはシートマスク・コレクションを発売した。このコレクションは、韓国のスキンケアの原則を、最先端の科学、独自の処方、クリーンで高品質、反応性の高い成分と融合させたものである。このコレクションは、韓国で最も有名なスキンケア研究所のひとつであるアロ イシア・マリーと提携して韓国で開発・製造されたもので、高性能の7日間スキンケアシステムとシートマスクでデビューした。さらに、経済成長の結果、より多くの個人が購買力を持ち、美白マスクのようなスキンケア商品への支出が増加する。貿易経済が示した数字によると、2019年のインドの可処分個人所得は29.4億米ドルと評価されている。
北米は、この地域の人口の大部分が健康な肌の維持を重要視しているため、今後数年間で大きな成長を示すと推定されている。The skincare industry is booming」の記事に掲載されたデータによると、2019年、米国におけるスキンケア製品は13%増加し、56億米ドルに達すると推定されている。さらに、この製品はスキーを明るくするだけでなく、皮膚をより健康に保つのに役立つ傾向があり、この地域に多くの人々を引き付けるのに役立っている。
競争環境:
世界のボディマスク市場は、複数の世界的・地域的プレーヤーによって非常に競争が激しい。主要プレーヤーは市場での地位を固めるため、地域別や製品ポートフォリオの拡大などの戦略を採用している。世界のボディマスク市場で事業を展開しているいくつかの主要企業は、Casmara Cosmetics SA、Crown Laboratories Inc.、HATCH Collection LLC、Johnson & Johnson、KARUNA SKIN、KOREAN COSMETIC STAR、Lush Retail Ltd.、Nannette de Gaspe Beaute Inc.、Natura & Co.、Skin Laundry Holdings LLCである。例えば、ニッカは2019年11月、完璧なツヤ肌を実現するグローピールオフマスクの発売を発表した。この製品は、肌悩みを持つ人をターゲットに設計されており、古い角質を除去する。肌の悩みをターゲットとし、古い角質を除去するために特別に設計されたものです。一番上のピーリングで、肌の悩みのほとんどが解決される。2021年9月1日、サントゥールは新しいサントゥール・ブライトニング・シートマスクでフェイシャル・シートマスク・カテゴリーへの参入を発表した。Eコマース・プラットフォームで発売され、デジタル・ファースト・ブランドとして発売されたサントゥール初の製品のひとつとなった。
COVID-19の影響:世界のボディマスク市場に好影響
急速に進行したコロナウイルス(COVID-19)により、ほとんどの個人や従業員が自宅に隔離された。美容フェイシャルマスク業界の企業では、オンライン注文が絶え間なく増加している。自宅待機のため、消費者はスキンケアに集中し、パンデミックの間、フェイスマスクの需要が高まった。女性は顔のスキンケアにより熱心に取り組み、完全な家庭用スキンケアをより頻繁に使用した。インターネットの重要性も、美容学の知識源として、またフェイスマスクのような化粧品を販売する市場として大きく成長した。さらに、数多くの企業が製品の在庫を確保する努力を強めている。
この調査レポートは約61の市場データ表、54の図表、170ページを提供しています。

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目次

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Form
3.3. Market Snippet by Distribution Channel
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Full Body Mask*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Selective Body Mask
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Form Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Form Segment
8.2. Cream*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Mud/Clay
8.4. Sheet
8.5. Peel-Off
8.6. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment
9.2. Online*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Offline
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. Casmara Cosmetics SA*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. TypePortfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Crown Laboratories Inc.
12.3. HATCH Collection LLC
12.4. Johnson & Johnson
12.5. KARUNA SKIN
12.6. KOREAN COSMETIC STAR
12.7. Lush Retail Ltd.
12.8. Nannette de Gaspe Beaute Inc.
12.9. Natura &Co.
12.10. Skin Laundry Holdings LLC
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

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Summary

Market Overview
The global body masks market was valued at USD YY million in 2022. It is forecasted to reach USD YY million by 2030, growing at a CAGR of 6.12% during the forecast period (2023-2030).
Body masks are an emerging trend in the beauty industry. Rising beauty concerns among the masses have encouraged beauty and skincare product manufacturers to diversify their skincare masks, targeting specific parts of the human body. In recent years, the commercialization of body masks has become significantly more prominent. These masks aim to cater to skin concerns that were hitherto unaddressed, thus gaining the attention of the masses.
Furthermore, the increasing prevalence of skin issues such as aging, wrinkles, and dryness is prompting customers to spend more money on skincare products that provide long-term treatment. Body masks are becoming increasingly popular among people looking for at-home skincare options. Furthermore, rising consumer desire for mental relaxation is projected to push manufacturers to create body mask products enriched with useful substances, propelling the global market forward.
Market Dynamics: The growing wellness industry propelling demand for professional masks
The growing wellness industry directly impacts the market, especially with professional customers. The market and the global wellness industry are mutually dependent. A rise in individual health consciousness and the adoption of a healthy lifestyle have propelled the global wellness market. Salons and spas, one of the main contributors to the global wellness industry, offer skin treatments and use numerous skincare solutions. Millennials, the target consumers of skincare products, emphasize the health and appearance of their skin. It drives them to visit salons and spas for professional skin treatments that use body skincare products, such as professional body masks.
Increased pollution, hectic work schedules, busy lives, and incorrect sitting postures also increase health problems. Hence, consumers have become conscious of their health. For instance, on October 13, 2022, mCaffeine’s biggest body care launch was all the rage during the week leading up to International Coffee Day. The brand introduced nine never-before-seen products, and the internet couldn’t keep calm. Those products were Coffee Body Shimmer, All-in-One Coffee Body Mask, Whipped Cream Body Wash, Hydrating Coffee Body Serum, Coffee Bath Bomb, Coffee Bathing Shower Jelly, Coffee Shower Oil Body Wash, Coffee Bath Salt, and three variants of Coffee Bathing Soaps.
However, people with sensitive skin who are allergic to the product limit market growth, and variables such as homemade treatments at a cheaper cost may impede the market's growth.
Market Segmentation: The sheet masks segment had the highest share in the body masks market
Sheet masks are predicted to lead the market category with the highest revenue shares in the next five years, owing to rising consumer purchasing power. Consumers' rising disposable income also contributes to the demand for sheet masks. The added benefits of hydration and relaxation with sheet masks and their ease of use propel the Indian facial mask market to a prestigious growth trajectory over the following five years. Clay masks are predicted to have the highest CAGR over the next five years due to their advantages over the skin, such as their ability to unclog pores and decongest skin in a rush.
Furthermore, demand is expanding due to consumer interests, bolstering the market growth expansion. For instance, on September 27, 2022, Japanese male cosmetics brand Uno launched a sheet mask that has been developed according to men's skin needs, concerns, and facial size. With new lifestyle habits post-pandemic, such as the prevalence of online video meetings, the men's skincare brand said there were increased opportunities in the expanding men's cosmetics market and introducing new products. On December 8, 2021, Kanebo launched a sheet mask to lift smiles during the pandemic. The Kanebo Smile Performer sheet mask lifts the cheeks, the mouth corners, and the jawline for about 10 minutes (the recommended period of use). Smile Performer is saturated with a serum that is said to adhere tightly and follow skin movement. The thick, highly elastic sheet material reportedly ensures a reliable seal and excellent conformance with skin contour. According to Kanebo executives, the mask remains firmly in place even as the face moves.
Geographical Penetration: Asia Pacific is the dominant region during the forecast period
During the forecast period of 2022–2029, the Asia Pacific area is expected to be the dominant region. The region's obsession with having a pale skin tone drives increased usage of this product. Because of the expanding number of manufacturing businesses in this region, there is an increase in land, water, and air contamination, which affects the skin through the absorption of undesired substances. For instance, on December 8, 2021, K-Beauty Brand launched the Sheet Mask Collection, blending Korean principles of committed skin care with cutting-edge science, proprietary formulations, and clean, high-quality, responsive ingredients. It was developed and produced in South Korea in partnership with one of Korea’s most renowned skincare labs, Aloisia Marie, which debuts with its high-performance 7-Day Skin Care System and sheet masks. Furthermore, economic growth results in more individuals having greater purchasing power and increasing spending on skincare goods such as whitening masks. According to figures given by the trading economy, valued India's disposable personal income in 2019 at USD 2.94 billion.
North America is estimated to show significant growth during the coming years because a large percentage of the population in this region places importance on maintaining healthy skin. According to the data published in ‘The skincare industry is booming’ article, in 2019, the skincare product in the United States is estimated to rise by 13%, reaching 5.6 USD billion. Furthermore, the product tends to not only lighten the ski but also help keep the skin healthier, helping to attract more people to this region.
Competitive Landscape:
The global body mask market is highly competitive, owing to several global and regional players. Major players are adopting strategies such as regional and product portfolio expansion to consolidate their position in the market. A few key players operating in the global body mask market are Casmara Cosmetics SA, Crown Laboratories Inc., HATCH Collection LLC, Johnson & Johnson, KARUNA SKIN, KOREAN COSMETIC STAR, Lush Retail Ltd., Nannette de Gaspe Beaute Inc., Natura & Co., and Skin Laundry Holdings LLC. For instance, in November 2019, Nikka announced the launch of a glow peel-off mask to help achieve perfect glowing skin. This product is designed to target people with skin concerns and remove dead skin cells. These are specially designed to target skin concerns and remove dead skin cells. With the topmost peel, most of their skin concerns are solved. On September 1, 2021, Santoor announced its entry into the facial sheet mask category with the new Santoor Brightening Sheet Mask. It was launched across e-commerce platforms, becoming one of Santoor’s first products to be launched as a digital-first brand.
COVID-19 Impact: Positive impact on the global body masks market
Due to the quickly progressed coronavirus (COVID-19), most individuals and employees were isolated at home. Companies in the beauty facial mask industry have seen a constant increase in online orders. Because of the seclusion, consumers concentrated on their skincare routines, which raised the demand for face masks during the pandemic. Women were more engaged in facial skincare and used full-home skincare more frequently. The Internet's importance has also grown significantly as a source of knowledge in cosmetology and a thriving market selling cosmetic products such as face masks. Furthermore, numerous companies have increased their efforts to keep their products in stock.
The global body masks market report would provide access to approximately 61 market data tables, 54 figures and 170 pages



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Table of Contents

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Form
3.3. Market Snippet by Distribution Channel
3.4. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Patent Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Full Body Mask*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Selective Body Mask
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Form Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Form Segment
8.2. Cream*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Mud/Clay
8.4. Sheet
8.5. Peel-Off
8.6. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel Segment
9.2. Online*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Offline
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key region-specific dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. South America
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Brazil
10.3.6.2. Argentina
10.3.6.3. Rest of South America
10.4. Europe
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Germany
10.4.6.2. U.K.
10.4.6.3. France
10.4.6.4. Spain
10.4.6.5. Italy
10.4.6.6. Rest of Europe
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive scenario
11.2. Competitor strategy analysis
11.3. Market positioning/share analysis
11.4. Mergers and acquisitions analysis
12. Company Profiles
12.1. Casmara Cosmetics SA*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. TypePortfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Crown Laboratories Inc.
12.3. HATCH Collection LLC
12.4. Johnson & Johnson
12.5. KARUNA SKIN
12.6. KOREAN COSMETIC STAR
12.7. Lush Retail Ltd.
12.8. Nannette de Gaspe Beaute Inc.
12.9. Natura &Co.
12.10. Skin Laundry Holdings LLC
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About us and services
13.3. Contact us

 

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2024/11/15 10:26

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