プロバイオティクス化粧品の世界市場 - 2023-2030Global Probiotic Cosmetic Products Market - 2023-2030 市場概要 プロバイオティクス化粧品の世界市場は、2022年に2億9430万米ドルに達し、2030年には4億9440万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間2023-2030年のCAGRは6.7%である。 世界のプロバイオ... もっと見る
サマリー市場概要プロバイオティクス化粧品の世界市場は、2022年に2億9430万米ドルに達し、2030年には4億9440万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間2023-2030年のCAGRは6.7%である。 世界のプロバイオティクス化粧品市場は、ナチュラルでオーガニックなスキンケアソリューションに対する消費者の関心の高まりにより、急速な成長を遂げている。プロバイオティクス化粧品市場は、プロバイオティクス・スキンケア製品に対する消費者の需要が堅調に推移していることから、今後数年間の成長が期待されている。 プロバイオティクス化粧品市場には、クレンジング、美容液、モイスチャライザー、マスクなど幅広い製品が含まれ、既存ブランドや新興新興企業が販売している。プロバイオティクス化粧品市場は競争が激しく、既存企業も新興企業も消費者の需要を満たすために革新的な製品を開発している。 市場ダイナミクス ウェルネスとセルフケアのトレンドが市場成長を牽引 消費者が健康志向を強め、セルフケアを優先するようになると、健康とウェルネスに役立つ製品を求めるようになる。プロバイオティクス化粧品は、体の内側から健康的で輝く肌を実現する方法として認識されており、これがこうした製品に対する需要の高まりにつながっている。 プロバイオティクス化粧品市場が成長し続ける中、企業はプロバイオティクス成分の革新的な配合や送達システムを生み出すための研究開発に投資している。このため、クレンジングや美容液から保湿剤やマスクに至るまで、さまざまな新製品が市場に参入している。 美容業界におけるパーソナライゼーションとカスタマイズへの注目の高まりが市場成長を牽引 美容業界におけるパーソナライゼーションとカスタマイズへの注目の高まりが、プロバイオティクス化粧品市場の需要を牽引している。消費者は個々のニーズや嗜好に合わせた製品を求めており、これがカスタマイズされたプロバイオティックスキンケアソリューションの開発につながっている。美容業界における持続可能性と環境に優しいことへの注目の高まりも、プロバイオティクス化粧品市場の需要を押し上げている。 COVID-19影響分析 COVID-19パンデミックはサプライチェーンを混乱させ、景気減速はプロバイオティクス化粧品市場に影響を与えた。パンデミックによる市場への長期的な影響はまだ不透明である。しかし、パンデミックによる実店舗や美容室の閉鎖は売上減少につながった一方、個人の衛生管理やセルフケアへの関心の高まりは、プロバイオティクス化粧品を含むスキンケア製品の需要を押し上げた。 パンデミック関連の規制によるオンライン販売へのシフトも市場に影響を与えており、企業はeコマース・プラットフォームに注力している。 人工知能の影響分析 世界のプロバイオティクス化粧品市場は、人工知能(AI)の利用拡大による影響を受けている。AIは製品開発、個別化マーケティング、サプライチェーン管理の改善に利用されている。それは、企業がカスタマイズされた製品を提供し、顧客エンゲージメントを強化するのに役立っている。AIの利用は今後増加し、市場にイノベーションと成長の機会をもたらすと予想される。 セグメント分析 プロバイオティクス化粧品の世界市場は、製品タイプ、エンドユーザー、流通チャネル、地域によって区分される。 女性セグメントがプロバイオティクス化粧品の世界市場成長に最も貢献している 女性の間でニキビ、湿疹、酒さなどの皮膚関連問題の有病率が増加していることも、このセグメントの成長に寄与している。皮膚の健康に対するプロバイオティクスの利点に対する意識の高まりとアンチエイジング製品に対する需要が、このセグメントの成長をさらに促進している。さらに、クレンジング、モイスチャライザー、美容液、マスクなど、特に女性向けに設計された幅広いプロバイオティクス化粧品が入手可能なことも、市場の成長に寄与している。 地理的分析 北米におけるプロバイオティクス化粧品市場のベンダーの強い存在感 北米市場は世界のプロバイオティクス化粧品市場を支配している。同地域ではナチュラル・オーガニックスキンケア製品に対する需要が高く、これが市場の成長を牽引している。さらに、この地域には美容業界の主要企業が存在感を示しており、消費者の需要拡大に対応するため、プロバイオティクスをベースとした新しいスキンケア製品を積極的に投入している。 競争状況 世界のプロバイオティクス化粧品市場の主要企業には、Unilever plc、LaFlore Probiotic Skincare、The Estée Lauder Companies Inc.、The Clorox Co.、Glowbiotics, Inc.、Eminence Organic Skincare、Tula Life, Inc.、Esse Skincare、Aurelia Skincare Ltd.、L'oreal S.A.などが含まれる。 レポートを購入する理由 - 製品タイプ、エンドユーザー、流通チャネル、地域に基づく世界のプロバイオティクス化粧品市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解するため。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - 全セグメントを網羅した多数のプロバイオティクス化粧品市場レベルのデータポイントを記載したエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。 世界のプロバイオティクス化粧品市場レポートは、約61の表、57の図、118ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product Type 3.2. Snippet by End-User 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.2. Restraints 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 7.2. Skin Care* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Hair Care 7.4. Others 8. By End-User 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 8.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User 8.2. Men* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Women 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Supermarkets & Hypermarkets* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. E-commerce 9.4. Convenience Stores 9.5. Others 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. The U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. The UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Unilever plc* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. LaFlore Probiotic Skincare 12.3. The Estée Lauder Companies Inc. 12.4. The Clorox Co. 12.5. Glowbiotics, Inc. 12.6. Eminence Organic Skincare 12.7. Tula Life, Inc. 12.8. Esse Skincare 12.9. Aurelia Skincare Ltd. 12.10. L’oreal S.A. LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product Type 3.2. Snippet by End-User 3.3. Snippet by Distribution Channel 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.2. Restraints 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 7.2. Skin Care* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Hair Care 7.4. Others 8. By End-User 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 8.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User 8.2. Men* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Women 9. By Distribution Channel 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 9.2. Supermarkets & Hypermarkets* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. E-commerce 9.4. Convenience Stores 9.5. Others 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. The U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. The UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Unilever plc* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. LaFlore Probiotic Skincare 12.3. The Estée Lauder Companies Inc. 12.4. The Clorox Co. 12.5. Glowbiotics, Inc. 12.6. Eminence Organic Skincare 12.7. Tula Life, Inc. 12.8. Esse Skincare 12.9. Aurelia Skincare Ltd. 12.10. L’oreal S.A. LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(非耐久財)の最新刊レポート
DataM Intelligence社の消費者向け製品・サービス分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|