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天然食品保存料の世界市場 - 2023-2030


Global Natural Food Preservatives Market - 2023-2030

市場概要 世界の天然食品保存料市場は、2022年に11億3300万米ドルに達し、2030年には17億6600万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は5.7%と予測される。 食品... もっと見る

 

 

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2023年6月5日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界の天然食品保存料市場は、2022年に11億3300万米ドルに達し、2030年には17億6600万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は5.7%と予測される。
食品が加工される瞬間、安定性を高め、腐敗を止め、加工食品の保存期間を長くするために、動植物由来の天然食品保存料が添加される。薬草、塩、砂糖、香辛料から作られる天然物質の抽出物が、これらの保存料の主成分である。これらの保存料は、有機的・栄養的品質を損なうことなく、微生物学的・安全的品質を向上させる。
一般社会の健康志向の高まりは、より良い選択肢を求める需要の増加につながり、天然保存料の使用を増加させている。米国農務省は、2020年にはオーガニック食品の売上が12.4%増加すると予測している。食品に含まれる化学農薬がもたらす悪影響のため、消費者の健康志向はますます高まっている。こうした要因が天然食品保存料市場の成長を後押ししている。
市場ダイナミクス
食品・飲料分野からの消費者需要の増加が市場成長を牽引している。
消費者が台所に立つ時間を節約し、腐敗による出費を抑え、規模の経済によってコストを下げるために三次加工されたり作られたりした食品は、コンビニエンス・フードと呼ばれる。その結果、コンビニエンス・フードの小売需要が増加している。天然食品保存料の人気は、ミレニアル世代の人口増加、働く女性の増加、多忙な仕事のスケジュール、外出先での消費パターンなどの要因によってさらに後押しされている。
全米コンビニエンスストア協会(National Association of Convenience Stores)の報告によると、コンビニエンス・フードの売上増加により、天然食品保存料のニーズは2022年に13%上昇し、これも天然食品保存料市場の成長を促進する要因となっている。
天然食品保存料に関連する健康リスクなど、潜在的な市場成長の障害要因
食品の鮮度、風味、賞味期限を保持するために、保存料は製造企業の在庫にとって極めて重要な要素となっている。保存料の市場は、クイックフードや調理済み食品の人気の高まりに押されている。しかし、そのような食事に関連する重大な健康被害は、全体的な改善を阻害すると予想される。ナトリウム、カリウム、プロピオン酸カルシウムなどの合成材料でできた保存料は、免疫系の異常、ガン、肺の問題、心臓の問題、肺の問題と関連している。
世界保健機関(WHO)が報告した約1,000万人のがん関連死を考慮し、製造業者は保存料の使用を減らしており、これが天然食品保存料市場の拡大を遅らせている。さらに、米国疾病予防管理センター(CDC)によると、米国では食中毒により毎年4,800万人の疾病、12万8,000人の入院、3,000人の死者が出ており、食品保存料の使用が制限され、その結果、市場の収益が低下している。
COVID-19影響分析
COVID-19の分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトル(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給の変化)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、業界を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが何を行ったか)が含まれる。
セグメント分析
世界の天然食品保存料市場は、製品タイプ、機能、用途、地域によって区分される。
肉・鶏肉製品の需要増が用途別セグメントの成長を牽引すると予想される。
世界の天然食品保存料市場は、用途別に海産物、肉・鶏肉、ベーカリー製品、乳製品、スナック菓子、飲料、果物・野菜、その他に区分されている。天然食品保存料市場分析レポートでは、肉・鶏肉セグメントが2022年に38.4%の最大の天然食品保存料市場シェアを占めた。
世界動物基金によると、2021年のベジタリアンはわずか21%であった。世界人口のかなりの部分がベジタリアンではないという事実を考慮すると、この成長は莫大な消費と関連付けることができる。グローバリゼーションが進展し、国家間の貿易が盛んになるにつれ、人々の可処分所得や購買力は増加している。その結果、消費者の購買習慣が変化し、より多くの人々がそのような支出をする余裕ができている。その一方で、食肉は賞味期限が短いため、保存料を使用しなければならない。
地理的分析
アジア太平洋地域における天然食品保存料の需要の増加。
アジア太平洋地域の天然食品保存料市場は、天然食品保存料市場分析において2022年の市場シェアが32.5%で、最も急成長している地域とみなされている。同地域では都市化、可処分所得、労働人口が増加しており、消費者の間では簡便な加工食品への需要が高まっている。2021年の世界銀行のデータによると、インドの一人当たり所得は1,053.77米ドルであった。
多忙な仕事のスケジュールにより、外出先での食品需要が増加しており、その結果、コンビニエンス・フードや飲料の生産が増加している。さらに、食品におけるクリーンラベルや天然成分に対する消費者の意識が高まっており、この地域における天然、有機、植物由来の添加物や保存料の需要増につながっている。
競争状況
市場の主な世界的プレーヤーには、Koninklijke DSM N.V.、Cargill, Inc.、Kemin Industries, Inc.、Archer Daniels Midland Company、Tate & Lyle PLC.、BASF SE、Corbion NV、Galactic SA、Biosecur Lab(Foodguard)、ITA 3 S.r.l.などがいる。
世界不況/ウクライナ・ロシア戦争/COVID-19、および人工知能の影響分析:
COVID-19の影響:
COVID-19の流行による渡航制限の結果、小売店や長蛇の列の商品は世界市場で売上を伸ばした。その結果、世界の大半の人々が家族のために食料品やその他の食品を買いだめするのに忙しくなった。加工食品の需要が増加したため、これはやがて食品保存剤の工業的ニーズにも好影響を及ぼした。さらに、すぐに食べられる(RTE)食事の需要も増加しており、食品保存料を生産する企業に新たなビジネスチャンスをもたらしている。
レポートを購入する理由
- タイプ、ソース、性別、アプリケーション、流通チャネル、および地域に基づく世界の天然食品保存料市場のセグメンテーションを視覚化し、同様に主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発を分析することにより、市場における商機を特定する。
- すべてのセグメントを含む天然食品保存料市場レベルの数多くのデータポイントを持つExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な市場調査の後、冷静にまとめられた市場分析で構成されています。
- 製品マッピングは、すべての主要な市場プレーヤーの主要製品で構成されるExcelとして利用可能です。
世界の天然食品保存料市場レポートは、約93表、109図、190ページを提供します。
2023年のターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet, by Product Type
3.2. Market Snippet, by Function
3.3. Market Snippet, by Application
3.4. Market Snippet, by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Scenario Before COVID-19 Market
6.1.2. Scenario During COVID-19 Market
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Salt*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Sugar
7.4. Oil
7.5. Honey
7.6. Citric Acid
7.7. Vinegar
7.8. Others
8. By Function
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Function
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Function
8.2. Antimicrobial*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Antioxidants
8.4. Others
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Sea Food
9.3. Meat and Poultry
9.4. Bakery Products
9.5. Dairy Products
9.6. Snacks
9.7. Beverages
9.8. Fruits and vegetables
9.9. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Function
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Function
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. The U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Function
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Function
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Function
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Koninklijke DSM N.V
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Cargill, Inc
12.3. Kemin Industries, Inc.
12.4. Archer Daniels Midland Company
12.5. Tate & Lyle PLC.
12.6. BASF SE
12.7. Corbion NV
12.8. Galactic SA
12.9. Biosecur Lab (Foodguard)
12.10. ITA 3 S.r.l.
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The global natural food preservatives market reached US$ 1,133 million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 1,766 million by 2030. The market is expected to exhibit a CAGR of 5.7% during the forecast period (2023-2030).
The moment food is processed, natural food preservatives from plants and animals are added to increase stability, stop spoilage, and lengthen the shelf life of processed food products. Extracts of natural substances produced from medicinal plants, salt, sugar, and spices are the main components of these preservatives. They enhance the microbiological and safety quality without compromising the organoleptic and nutritional quality.
The general community's growing health consciousness has led to an increase in demand for better options, which has increased the use of natural preservatives. The United States Department of Agriculture estimates that in 2020, sales of organic food will increase by 12.4%. Due to the negative consequences brought on by the presence of chemical pesticides in food goods, consumers are becoming increasingly health-conscious. These factors are driving the natural food preservatives market growth.
Market Dynamics
Increasing Consumer Demand from the Food and Beverages Sector is Driving the Market Growth.
Foods that are tertiary processed or created to save consumers time in the kitchen, lower expenses due to spoilage, and lower costs through economies of scale are referred to as convenience foods. The demand for retail convenience meals has increased as a result. The popularity of natural food preservatives is further boosted by factors including the rising millennial population, the rise in the number of working women, hectic work schedules, and on-the-go consumption patterns.
The National Association of Convenience Stores reports that the need for natural food preservatives climbed by 13% in 2022 due to an increase in convenience food sales, which is another factor driving the natural food preservatives market growth.
Potential Market Growth Obstacles Include Health Risks Associated with Natural Food Preservatives
In order to preserve food's freshness, flavor, and shelf life, preservatives have become a crucial component of manufacturing companies' inventories. The market for preservatives is being pushed by the increase in popularity of quick or prepared foods. The significant health hazards connected to such diets, however, are anticipated to inhibit overall improvement. Preservatives made of synthetic materials, such as sodium, potassium, and calcium propionate, have been associated with immune system abnormalities, cancer, lung issues, cardiac issues, and lung problems.
In consideration of the about 10 million cancer-related deaths reported by the World Health Organisation, manufacturers are using fewer preservatives, which in turn is slowing the natural food preservatives market expansion. Additionally, according to the Centres for Disease Control and Prevention (CDC), foodborne illnesses in the United States result in 48 million illnesses, 128,000 hospital admissions, and 3,000 fatalities each year, which restricts the use of food preservative ingredients and consequently lowers market revenue.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with pricing dynamics (including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), demand-supply spectrum (shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown, and subsequent issues), government initiatives (initiatives to revive market, sector or industry by government bodies) and manufacturers strategic initiatives (what manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The global natural food preservatives market is segmented based on product type, function, application, and region.
Rising Demand for Meat and Poultry Products is Expected to Drive the Application Segment growth.
The global natural food preservatives market has been segmented by application into sea food, meat and poultry, bakery products, dairy products, snacks, beverages, fruits and vegetables, others. The meat and poultry segment held the largest natural food preservatives market share of 38.4% in 2022 in the natural food preservatives market analysis report.
According to World Animal Foundation, there were only 21% vegetarians in 2021. Considering the fact that a sizeable portion of the world's population is not vegetarian, the growth can be linked to enormous consumption. People's disposable income or purchasing power is increasing as globalization is dominating and trade between nations is booming. As a result, consumers' purchasing habits are changing, and more people are able to afford such expenditures. On the other hand, because meat has a short shelf life, preservatives must be used.
Geographical Analysis
The Increasing Demand for Natural Food Preservatives in Asia-Pacific Region.
The Asia-Pacific natural food preservatives market is regarded as the fastest growing region with market share of 32.5% in 2022 in the natural food preservatives market analysis. As urbanization, disposable income, and the working population is increasing in the region, demand for convenience and processed food is increasing among consumers. According to World Bank data from 2021, the per capita income in India was USD 1,053.77.
The demand for on-the-go food is increasing due to busy work schedules, resulting in an increase in the production of convenience foods and beverages. Furthermore, consumer awareness about clean-label and natural ingredients in food is growing, leading to an increase in demand for natural, organic, and plant-based additives and preservatives in the region.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Koninklijke DSM N. V, Cargill, Inc., Kemin Industries, Inc., Archer Daniels Midland Company, Tate & Lyle PLC., BASF SE, Corbion NV, Galactic SA, Biosecur Lab (Foodguard), and ITA 3 S.r.l.
Global Recession/Ukraine-Russia War/COVID-19, and Artificial Intelligence Impact Analysis:
Covid-19 Impact:
As a consequence of travel limitations brought on by the COVID-19 epidemic, retail and long-shelf products saw increased sales on the global market. As a result, the vast majority of people in the world are busy hoarding foodstuffs and other food items for their families. Due to the increase in demand for processed foods, this eventually had a favorable effect on the industrial need for food preservatives. Additionally, there has been an increase in the demand for ready-to-eat (RTE) meals, creating new business opportunities for businesses that produce food preservatives.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global natural food preservatives market segmentation based on type, source, gender, application, distribution channel, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities in the market by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of natural food preservatives market-level with all segments.
• The PDF report consists of cogently put-together market analysis after exhaustive qualitative interviews and in-depth market study.
• Product mapping is available as Excel consists of key products of all the major market players.
The global natural food preservatives market report would provide approximately 93 tables, 109 figures and 190 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet, by Product Type
3.2. Market Snippet, by Function
3.3. Market Snippet, by Application
3.4. Market Snippet, by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Scenario Before COVID-19 Market
6.1.2. Scenario During COVID-19 Market
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Salt*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Sugar
7.4. Oil
7.5. Honey
7.6. Citric Acid
7.7. Vinegar
7.8. Others
8. By Function
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Function
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Function
8.2. Antimicrobial*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Antioxidants
8.4. Others
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Sea Food
9.3. Meat and Poultry
9.4. Bakery Products
9.5. Dairy Products
9.6. Snacks
9.7. Beverages
9.8. Fruits and vegetables
9.9. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Function
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Function
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. The U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Function
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Function
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Function
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Koninklijke DSM N.V
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Cargill, Inc
12.3. Kemin Industries, Inc.
12.4. Archer Daniels Midland Company
12.5. Tate & Lyle PLC.
12.6. BASF SE
12.7. Corbion NV
12.8. Galactic SA
12.9. Biosecur Lab (Foodguard)
12.10. ITA 3 S.r.l.
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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