合成着色料の世界市場 - 2023-2030Global Synthetic Food Colors Market - 2023-2030 市場概要 世界の合成着色料市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は6.13%である。 パッ... もっと見る
サマリー市場概要世界の合成着色料市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は6.13%である。 パッケージ商品と炭酸飲料の消費が世界的に増加していることが、市場拡大に好影響を与えると予測される。一貫性のある鮮やかで魅力的な色を出すために、合成着色料の市場は徐々に拡大している。合成着色料は、食品が消費者にとって魅力的で食欲をそそる色に見えるために不可欠であるため、市場を牽引している。 市場ダイナミクス 独創的な材料源を用いた新しい色の抽出 製造企業は一貫して、人間の健康に害を与えない代替的な天然資源から独創的な色を抽出する新しい革新的な方法を模索している。キャベツからのβ-カロテンや藻類など、規制を遵守している原料源はまだ少なく、市場成長の拡大が期待されている。新しい食用色素源への期待に応えるため、現在の作物との間作が行われており、市場の主要参加者に大きな成長をもたらすであろう。 合成着色料使用の副作用が市場成長を妨げる 合成着色料の消費の増加に伴い、それが原因で引き起こされる疾病の症例数が増加している。合成着色料の消費は、毛穴の詰まり、炎症、炎症を引き起こし、皮膚を敏感にする可能性もある。合成着色料はニキビの原因となり、人体の自然な油分バランスを乱す。数少ない科学者によれば、合成着色料はガンを引き起こす主な要因でもあるという。これらは、合成着色料市場の成長を妨げる可能性のあるいくつかの阻害要因である。 COVID-19影響分析 COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。 セグメント分析 世界の合成着色料市場は、製品タイプ、形態、用途、色タイプ、地域によって区分される。 液体セグメントが最大の市場シェアを占めると推定される。 予測期間において、液体セグメントは他の形態と比較して緩やかな成長が見込まれる。世界的に、液体形態の合成着色料に対する需要は食品・飲料業界からのものが多く、その理由は、合成着色料が食品の粘度、食感、心地よい風味、製品の安定性、口当たり、視覚的側面を向上させるからである。さらに、ゲルよりも水分を多く含むため、適切に溶解する性質がある。そのため、シロップ、ケーキ、ハードキャンディー、ペストリー、ロリポップなどの製造に幅広く利用されている。 地理的分析 食品加工産業の参入が欧州における合成着色料の需要を増加させている。 合成着色料産業は、ヨーロッパ地域で最も速い速度で発展すると予想されている。ドイツでは加工食品産業が急拡大しているため、合成着色料市場は予測される期間に飛躍的な成長を遂げることが期待される。食肉加工、ペットフード産業、ベーカリー、製菓などの食品産業の一貫した進歩により、革新的な色彩と独創的な原料ソースに対する需要が増加している。 競争状況 世界の主要企業には、DDW Inc.、Archer Daniels Midland Company、Chr. Hansen Holdings A/S、Allied Biotech Corporation、Symrise AG、Denim Colourchem (p) Limited、DIC Corporation (BASF SE)、Sensient Colors LLC.、Nature S.A.、Dohler Groupが含まれる。 レポートを購入する理由 - 形態、タイプ、色、用途、地域に基づく世界の合成着色料市場のセグメンテーションを視覚化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定 - 多数の合成着色料市場レベルのデータをセグメント別にまとめたエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - すべての主要企業の主要製品で構成されるエクセルで利用可能な製品マッピング。 世界の合成着色料市場レポートは、約61表、58図、200ページを提供します。 2023年のターゲットオーディエンス - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product Type 3.2. Snippet by Form 3.3. Snippet by Application 3.4. Snippet by Colors 3.5. Snippet by Distribution Channel 3.6. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Due to satisfactory characteristics of synthetic food colors 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Stringent regulations to cut down the market of synthetic food colors 4.1.2.2. Side effects of using synthetic colors hampering the market growth 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Extraction of new colors using creative material sources 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. PostCOVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 7.2. Pigments* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Dyes 7.4. Others 8. By Colors 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Colors 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Colors 8.2. Red* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Green 8.4. Yellow 8.5. Blue 8.6. Others 9. By Application 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 9.2. Beverages* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Bakeries, Cereals and Snacks 9.4. Candy/Confectionery 9.5. Dairy 9.6. Others 10. By Form 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Form 10.2. Liquid* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Powder 10.4. Gel 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Colors 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Colors 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Spain 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Colors 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Colors 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Colors 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Sensient Technologies* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. DDW Inc. 13.3. Nature S.A. 13.4. Archer Daniels Midland Company 13.5. Symrise AG. 13.6. Denim Colourchem Pvt. Ltd. 13.7. DIC Corporation (BASF SE) 13.8. Allied Biotech Corporation 13.9. DSM NV 13.10. Dohler Group LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product Type 3.2. Snippet by Form 3.3. Snippet by Application 3.4. Snippet by Colors 3.5. Snippet by Distribution Channel 3.6. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Due to satisfactory characteristics of synthetic food colors 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Stringent regulations to cut down the market of synthetic food colors 4.1.2.2. Side effects of using synthetic colors hampering the market growth 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Extraction of new colors using creative material sources 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. PostCOVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 7.2. Pigments* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Dyes 7.4. Others 8. By Colors 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Colors 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Colors 8.2. Red* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Green 8.4. Yellow 8.5. Blue 8.6. Others 9. By Application 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 9.2. Beverages* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Bakeries, Cereals and Snacks 9.4. Candy/Confectionery 9.5. Dairy 9.6. Others 10. By Form 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Form 10.2. Liquid* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Powder 10.4. Gel 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Colors 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Colors 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Spain 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Colors 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Colors 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Colors 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Sensient Technologies* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. DDW Inc. 13.3. Nature S.A. 13.4. Archer Daniels Midland Company 13.5. Symrise AG. 13.6. Denim Colourchem Pvt. Ltd. 13.7. DIC Corporation (BASF SE) 13.8. Allied Biotech Corporation 13.9. DSM NV 13.10. Dohler Group LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
DataM Intelligence社の食品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|