飼料用矯味剤の世界市場 - 2023-2030Global Feed Taste Enhancers Market - 2023-2030 市場概要 飼料嗜好増強剤の世界市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)のCAGRは4.5%である。 飼料嗜好改善剤は、動物飼料... もっと見る
サマリー市場概要飼料嗜好増強剤の世界市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)のCAGRは4.5%である。 飼料嗜好改善剤は、動物飼料の味と嗜好性を改善するために使用される添加物である。これらの矯味矯臭剤は通常、飼料に少量添加され、動物にとってより魅力的なものにし、飼料摂取量を増加させる。動物飼料に使用される一般的な矯味矯臭剤には、糖蜜、塩、酵母、アミノ酸、植物油、香料などがある。動物用飼料に矯味矯臭剤を加えると、動物にとってより魅力的な飼料となり、飼料摂取量全体が向上する可能性がある。これは、食欲が減退している若齢の動物や病気の動物にとって特に重要である。矯味矯臭剤の過剰使用は動物の健康問題につながる可能性があるため、矯味矯臭剤は適量かつ慎重に使用することが重要である。 市場ダイナミクス 動物由来の製品に対する需要の高まりが嗜好増強剤市場の主要な促進要因である。 例えば、OECDによると、世界の肉消費量は、基準期間の平均である2018~2020年と比較して、2030年までに14%増加すると予測されている。したがって、動物による飼料の嗜好性と消費を改善するための矯味剤の需要も増加している。飼料の嗜好性向上剤は、動物飼料の味、嗜好性を向上させる上で重要な役割を果たし、これにより動物の飼料摂取量を増加させ、全体的な健康と生産性を向上させることができる。これは、食肉、卵、酪農生産のために飼育される畜産動物にとって特に重要である。全体として、動物ベースの製品に対する需要は、動物飼料の味と嗜好性を改善することにより、飼料嗜好増強剤市場の成長を後押しする。 飼料の味増強剤に関する消費者の懐疑論は飼料の味増強剤市場の成長を妨げる 消費者の懐疑論はそのようなプロダクトのための要求を抑制できるので飼料の好みの増強物市場に重要な影響をもたらします。動物用嗜好増強剤に対する消費者の懐疑的な態度の主な理由の一つは、健康への懸念である。消費者は、人工的な香料や添加物を含む製品を家畜に与えることに、それらに関連する潜在的な健康リスクのためらいを感じている。消費者は、動物用飼料の矯味矯臭剤の品質や効果に懐疑的であることが多い。こうした製品が実際に飼料の味を改善するのか、コストに見合うものなのか、といった疑問を持っているのだ。倫理的な観点から、飼料用矯味矯臭剤の使用を懸念する消費者もいる。これらの製品は、動物の幸福のためにはそれほど必要ではなく、畜産業の工業化を助長するかもしれないと考えているのである。全体として、消費者の懐疑心は飼料嗜好増強剤の需要減少につながり、予測期間中の飼料嗜好増強剤市場の成長を妨げることになる。 COVID-19影響分析 COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。 セグメント分析 飼料用嗜好増強剤の世界市場は、製品タイプ、供給源、用途、地域によって区分される。 鶏肉への需要の増加 飼料用呈味改善剤市場は、用途別に家禽、豚、牛、ペット、養殖、その他に分類される。2022年には、家禽が飼料味覚増強剤市場で最も高いシェアを占めている。多くの国では、家禽は最も消費される肉であり、家禽飼料、ひいては家禽飼料味覚増強剤の高い需要につながっている。鶏肉業界は競争が激しく、農家は常に製品を差別化する方法を模索している。嗜好性向上剤の使用は、農家がより風味豊かで消費者にアピールできる食肉を生産し、市場で優位に立つための手段となり得る。したがって、家禽肉の需要が高いことから、飼料用嗜好増強剤市場では家禽肉部門が最も高いシェアを占めている。 地理的分析 大規模な畜産業は、北米地域における飼料味覚増強剤市場の成長を促進する。 北米は畜産業が盛んであり、飼料の嗜好性を向上させ、動物の健全な成長を促進する飼料嗜好増強剤の需要が高い。環境協力委員会によると、北米には約1億600万頭の肉牛がおり、これは世界の牛在庫の12%に相当する。このため、嗜好性を向上させ、家畜の健全な成長を促進する嗜好性向上剤を配合した飼料への需要が高まっている。北米は、近代技術、遺伝学、動物栄養学の利用など、先進的な農法で知られている。このため、動物の潜在能力を最大限に引き出すために嗜好性向上剤で強化された動物飼料の需要が高まっている。したがって、北米地域の大規模な畜産業は、飼料の味エンハンサー市場で最高のシェアを持っているのに役立っています。 競争力のある風景 市場の主なグローバルプレーヤーには、British Foods Plc.、Symrise AG、Kerry Group Plc、Adisseo France SAS、Kent Feeds Inc.、Diana Foods SAS、Elanco Animal Health、Kemin Industries Inc.、BASF SE、DuPont de Nemours Inc.などが含まれる。 レポートを購入する理由 - 製品タイプ、供給源、用途、地域に基づく世界の飼料嗜好増強剤市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解するため。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - 飼料用矯味矯臭剤市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータポイントを収録したExcelデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - すべての主要なプレーヤーの主要なプロダクトから成っている Excel として利用できるプロダクト マッピング。 世界の飼料嗜好増強剤市場レポートは、約61の表、57の図、200ページを提供します。 2023年ターゲットオーディエンス - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product Type 3.2. Snippet by Source 3.3. Snippet by Application 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Rising demand for animal-based products 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Consumer skepticism about the use of feed taste enhancers 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Increasing focus on animal health and performance 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 7.2. Flavors* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Sweeteners 7.4. Aroma 8. By Source 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source 8.2. Natural* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Synthetic 9. By Application 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 9.2. Poultry* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Swine 9.4. Cattle 9.5. Pets 9.6. Aquaculture 9.7. Others 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. British Foods Plc.* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Symrise AG 12.3. Kerry Group Ple 12.4. Adisseo France SAS 12.5. Kent Feeds Inc. 12.6. Diana Foods SAS 12.7. Elanco Animal Health 12.8. Kemin Industries Inc. 12.9. BASF SE 12.10. Dupont de Nemours Inc. LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product Type 3.2. Snippet by Source 3.3. Snippet by Application 3.4. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Rising demand for animal-based products 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Consumer skepticism about the use of feed taste enhancers 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Increasing focus on animal health and performance 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type 7.2. Flavors* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Sweeteners 7.4. Aroma 8. By Source 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source 8.2. Natural* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Synthetic 9. By Application 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 9.2. Poultry* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Swine 9.4. Cattle 9.5. Pets 9.6. Aquaculture 9.7. Others 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. UK 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. British Foods Plc.* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Symrise AG 12.3. Kerry Group Ple 12.4. Adisseo France SAS 12.5. Kent Feeds Inc. 12.6. Diana Foods SAS 12.7. Elanco Animal Health 12.8. Kemin Industries Inc. 12.9. BASF SE 12.10. Dupont de Nemours Inc. LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
DataM Intelligence社の食品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/20 10:26 155.91 円 165.77 円 200.60 円 |