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飼料用矯味剤の世界市場 - 2023-2030


Global Feed Taste Enhancers Market - 2023-2030

市場概要 飼料嗜好増強剤の世界市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)のCAGRは4.5%である。 飼料嗜好改善剤は、動物飼料... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年4月11日 US$4,350
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サマリー

市場概要
飼料嗜好増強剤の世界市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)のCAGRは4.5%である。
飼料嗜好改善剤は、動物飼料の味と嗜好性を改善するために使用される添加物である。これらの矯味矯臭剤は通常、飼料に少量添加され、動物にとってより魅力的なものにし、飼料摂取量を増加させる。動物飼料に使用される一般的な矯味矯臭剤には、糖蜜、塩、酵母、アミノ酸、植物油、香料などがある。動物用飼料に矯味矯臭剤を加えると、動物にとってより魅力的な飼料となり、飼料摂取量全体が向上する可能性がある。これは、食欲が減退している若齢の動物や病気の動物にとって特に重要である。矯味矯臭剤の過剰使用は動物の健康問題につながる可能性があるため、矯味矯臭剤は適量かつ慎重に使用することが重要である。
市場ダイナミクス
動物由来の製品に対する需要の高まりが嗜好増強剤市場の主要な促進要因である。
例えば、OECDによると、世界の肉消費量は、基準期間の平均である2018~2020年と比較して、2030年までに14%増加すると予測されている。したがって、動物による飼料の嗜好性と消費を改善するための矯味剤の需要も増加している。飼料の嗜好性向上剤は、動物飼料の味、嗜好性を向上させる上で重要な役割を果たし、これにより動物の飼料摂取量を増加させ、全体的な健康と生産性を向上させることができる。これは、食肉、卵、酪農生産のために飼育される畜産動物にとって特に重要である。全体として、動物ベースの製品に対する需要は、動物飼料の味と嗜好性を改善することにより、飼料嗜好増強剤市場の成長を後押しする。
飼料の味増強剤に関する消費者の懐疑論は飼料の味増強剤市場の成長を妨げる
消費者の懐疑論はそのようなプロダクトのための要求を抑制できるので飼料の好みの増強物市場に重要な影響をもたらします。動物用嗜好増強剤に対する消費者の懐疑的な態度の主な理由の一つは、健康への懸念である。消費者は、人工的な香料や添加物を含む製品を家畜に与えることに、それらに関連する潜在的な健康リスクのためらいを感じている。消費者は、動物用飼料の矯味矯臭剤の品質や効果に懐疑的であることが多い。こうした製品が実際に飼料の味を改善するのか、コストに見合うものなのか、といった疑問を持っているのだ。倫理的な観点から、飼料用矯味矯臭剤の使用を懸念する消費者もいる。これらの製品は、動物の幸福のためにはそれほど必要ではなく、畜産業の工業化を助長するかもしれないと考えているのである。全体として、消費者の懐疑心は飼料嗜好増強剤の需要減少につながり、予測期間中の飼料嗜好増強剤市場の成長を妨げることになる。
COVID-19影響分析
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオが含まれ、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。
セグメント分析
飼料用嗜好増強剤の世界市場は、製品タイプ、供給源、用途、地域によって区分される。
鶏肉への需要の増加
飼料用呈味改善剤市場は、用途別に家禽、豚、牛、ペット、養殖、その他に分類される。2022年には、家禽が飼料味覚増強剤市場で最も高いシェアを占めている。多くの国では、家禽は最も消費される肉であり、家禽飼料、ひいては家禽飼料味覚増強剤の高い需要につながっている。鶏肉業界は競争が激しく、農家は常に製品を差別化する方法を模索している。嗜好性向上剤の使用は、農家がより風味豊かで消費者にアピールできる食肉を生産し、市場で優位に立つための手段となり得る。したがって、家禽肉の需要が高いことから、飼料用嗜好増強剤市場では家禽肉部門が最も高いシェアを占めている。
地理的分析
大規模な畜産業は、北米地域における飼料味覚増強剤市場の成長を促進する。
北米は畜産業が盛んであり、飼料の嗜好性を向上させ、動物の健全な成長を促進する飼料嗜好増強剤の需要が高い。環境協力委員会によると、北米には約1億600万頭の肉牛がおり、これは世界の牛在庫の12%に相当する。このため、嗜好性を向上させ、家畜の健全な成長を促進する嗜好性向上剤を配合した飼料への需要が高まっている。北米は、近代技術、遺伝学、動物栄養学の利用など、先進的な農法で知られている。このため、動物の潜在能力を最大限に引き出すために嗜好性向上剤で強化された動物飼料の需要が高まっている。したがって、北米地域の大規模な畜産業は、飼料の味エンハンサー市場で最高のシェアを持っているのに役立っています。
競争力のある風景
市場の主なグローバルプレーヤーには、British Foods Plc.、Symrise AG、Kerry Group Plc、Adisseo France SAS、Kent Feeds Inc.、Diana Foods SAS、Elanco Animal Health、Kemin Industries Inc.、BASF SE、DuPont de Nemours Inc.などが含まれる。
レポートを購入する理由
- 製品タイプ、供給源、用途、地域に基づく世界の飼料嗜好増強剤市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解するため。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 飼料用矯味矯臭剤市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータポイントを収録したExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要なプレーヤーの主要なプロダクトから成っている Excel として利用できるプロダクト マッピング。
世界の飼料嗜好増強剤市場レポートは、約61の表、57の図、200ページを提供します。
2023年ターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Source
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rising demand for animal-based products
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Consumer skepticism about the use of feed taste enhancers
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Increasing focus on animal health and performance
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Flavors*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Sweeteners
7.4. Aroma
8. By Source
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source
8.2. Natural*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Synthetic
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Poultry*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Swine
9.4. Cattle
9.5. Pets
9.6. Aquaculture
9.7. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. British Foods Plc.*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Symrise AG
12.3. Kerry Group Ple
12.4. Adisseo France SAS
12.5. Kent Feeds Inc.
12.6. Diana Foods SAS
12.7. Elanco Animal Health
12.8. Kemin Industries Inc.
12.9. BASF SE
12.10. Dupont de Nemours Inc.
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The global feed taste enhancers market reached US$ XX million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ XX million by 2030. The market is growing at a CAGR of 4.5% during the forecast period (2023-2030).
Feed taste enhancers are additives that are used to improve the taste and palatability of animal feed. These taste enhancers are typically added to feed in small amounts to make it more appealing to animals and to increase their feed intake. Some common taste enhancers used in animal feed include molasses, salt, yeast, amino acids, vegetable oil, flavoring agents, etc. Adding taste enhancers to animal feed can make it more appealing to animals, which can improve their overall feed intake. This is especially important for young or sick animals that may have a decreased appetite. It is important to note that taste enhancers should be used in moderation and with caution, as excessive use may lead to health issues for animals.
Market Dynamics
Rising demand for animal-based products is a key driver for the animal feed taste enhancers market
As the global population continues to grow and incomes rise, the demand for animal-based products such as meat, dairy, and eggs is increasing.For instance, according to OECD, the global meat consumption is predicted to increase by 14% by 2030 in comparison to the base period average of 2018-2020. Hence, the demand for taste enhancers to improve palatability and consumption of feed by animals is also increasing. Feed taste enhancers play a crucial role in enhancing the taste, and palatability of animal feed, which can increase the feed intake of animals and improve their overall health and productivity. This is especially important for livestock animals that are raised for meat, egg, and dairy production. Overall, the demand for animal-based products boosts the growth of the feed taste enhancers market by improving the taste and palatability of animal feed.
Consumer skepticism regarding the feed taste enhancers hamper the growth of the feed taste enhancers market
Consumer skepticism has a significant impact on the feed taste enhancers market as it can restrain demand for such products. One of the primary reasons for consumer skepticism towards animal taste enhancers is health concerns. Consumers feel hesitant to feed their animals with products that contain artificial flavors or additives due to the potential health risks associated with them. Consumers are often skeptical about the quality and effectiveness of animal feed taste enhancers. They question whether these products actually improve the taste of feed and whether they are worth the cost. Some consumers are concerned about the use of feed taste enhancers from an ethical standpoint. They believe that these products are not so necessary for the well-being of animals and that they may contribute to the industrialization of animal farming. Overall, consumer skepticism leads to a decrease in demand for feed taste enhancers, which will hamper the growth of the feed taste enhancers market during the forecast period.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 Analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown, and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The global feed taste enhancers market is segmented based on product type, source, application, and region.
The increasing demand for the poultry meat
Based on application, the feed taste enhancers market is classified into poultry, swine, cattle, pets, aquaculture, and others. In 2022, poultry held the highest share in the feed taste enhancers market. In many countries, poultry is the most consumed meat, leading to high demand for poultry feed and subsequently, for poultry feed taste enhancers. The poultry industry is highly competitive, and farmers are always looking for ways to differentiate their products. The use of taste enhancers can be a way for farmers to produce meat that is more flavorful and appealing to consumers, giving them an edge in the market. Hence, the high demand for poultry meat has resulted in the poultry segment having the highest share in the feed taste enhancers market.
Geographical Analysis
The large-scale animal agriculture industry, fuel the growth of feed taste enhancers market in North America region
North America has a significant animal agriculture industry, with a high demand for feed taste enhancers to improve the palatability of feed and promote healthy animal growth. According to Commission for Environment Cooperation, in North America there are approximately 106 million beef cattle which represents 12% of the world’s cattle inventory. This leads to a high demand for animal feed with taste enhancers to improve palatability and promote healthy growth of animals. North America is known for it’s advanced farming practices, including the use of modern technology, genetics, and animal nutrition. This leads to a higher demand for animal feed that has been enhanced with taste enhancers to maximize the potential of the animals. Hence, the large animal agriculture industry in North America regions has helped it to have the highest share in the feed taste enhancers market.
Competitive Landscape
The major global players in the market include British Foods Plc., Symrise AG, Kerry Group Plc, Adisseo France SAS, Kent Feeds Inc., Diana Foods SAS, Elanco Animal Health, Kemin Industries Inc., BASF SE, DuPont de Nemours Inc.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global feed taste enhancers market segmentation based on product type, source, application and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of feed taste enhancers market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global feed taste enhancers market report would provide approximately 61 tables, 57 figures, and 200 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Source
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rising demand for animal-based products
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Consumer skepticism about the use of feed taste enhancers
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Increasing focus on animal health and performance
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Flavors*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Sweeteners
7.4. Aroma
8. By Source
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source
8.2. Natural*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Synthetic
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Poultry*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Swine
9.4. Cattle
9.5. Pets
9.6. Aquaculture
9.7. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. British Foods Plc.*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Symrise AG
12.3. Kerry Group Ple
12.4. Adisseo France SAS
12.5. Kent Feeds Inc.
12.6. Diana Foods SAS
12.7. Elanco Animal Health
12.8. Kemin Industries Inc.
12.9. BASF SE
12.10. Dupont de Nemours Inc.
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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