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ポリオール甘味料の世界市場 - 2023-2030


Global Polyol Sweeteners Market - 2023-2030

市場概要 ポリオール甘味料は糖アルコールとも呼ばれ、2つ以上のアルコール基を持つ分子である。ポリオールは、ヒドロキシル基がケトン基やアルデヒド基に置き換わった糖誘導体の一種である。ポリオールは、炭水... もっと見る

 

 

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2023年3月28日 US$4,350
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サマリー

市場概要
ポリオール甘味料は糖アルコールとも呼ばれ、2つ以上のアルコール基を持つ分子である。ポリオールは、ヒドロキシル基がケトン基やアルデヒド基に置き換わった糖誘導体の一種である。ポリオールは、炭水化物のカルボニル基(アルデヒドまたはケトン、還元糖)を一級または二級ヒドロキシル基に水素添加または還元することで生成される。グルコースを水素添加してソルビトールを製造し、フルクトースを水素添加してマンニトールを製造し、高マルトースコーンシロップを水素添加してマルチトールを製造する。ポリオールは主に菓子、医薬品、化粧品、口腔ケア製品に使用される。ポリオールの中には糖分を含むものもあり、砂糖の代替品として有効です。ポリオールは発がん性がなく、砂糖よりかなり低カロリーで、血糖値を著しく上昇させることもない。
食品・飲料業界における砂糖代替品への需要の増加と、全般的な健康とウェルネスに対する消費者の意識の高まりが、市場を牽引すると予想される。さらに、高カロリーの砂糖を摂取することによる健康への悪影響に関する意識の高まりが、低カロリーおよびゼロカロリーの砂糖代替品の需要を促進している。主に清涼飲料水、エナジードリンク、無糖食品などの低カロリー飲料に対する需要の高まりが、ポリオール甘味料市場の成長を促進している。
世界のポリオール甘味料市場は、2022年にYY百万米ドルと評価された。2030年にはYY百万米ドルに達し、予測期間中(2023-2030年)のCAGRは6.17%で成長すると予測される。
市場ダイナミクス:低カロリー食品への需要の高まりが市場を牽引
低カロリー食品を含む健康的な食事やサプリメントに目を向ける顧客が増加しており、これがメーカーの主要な収益源として浮上している。低カロリー食品の需要は、その健康上の利点に対する消費者の意識の高まりにより、世界市場で大幅に増加している。低カロリー食品は、高脂肪・高カロリーでなく、一食分の中に様々なビタミンやミネラルを含んでいるため、その栄養成分とその後の世界的な人気に大きく寄与している。健康と栄養の要素が消費者の食の嗜好を支配し続けているため、低カロリー食品の消費の増加は、今後数年間にわたってポリオール甘味料市場を牽引すると予想される。世界の低カロリー食品用ポリオール甘味料市場は、予測期間中におおよその評価額に達すると推定される。また、主要メーカーは新製品を発売しており、市場成長の原動力となることが期待される。例えば、2020年5月にIngredion, Inc.EMEAはポリオール甘味料ERYSTA Erythritolを発売し、消費者の間で高まっている「砂糖無添加」や「カロリー低減」の表示に対する需要を満たそうとしている。
しかし、消費者の間でポリオール甘味料の副作用に関する不確実性が、ポリオール甘味料市場の成長をさらに困難にするかもしれない。さらに、砂糖の代替品としてステビアなどの天然甘味料の人気が高まっていることも、世界のポリオール甘味料市場の主要な抑制要因になると予想される。
市場細分化:ポリオール甘味料の世界市場シェアは食品・飲料セグメントが最も高い
2022年には食品・飲料分野が最大のシェアを占めた。この成長は、アイスクリーム、キャンディー、ガム、ベーカリーインクルージョンのような砂糖不使用の菓子やベーカリーアイテムの調製、飲料への味の付与にポリオールが広く使用されていることによる。さらに、糖尿病、虫歯、太りすぎなど、砂糖を多く含む菓子類による健康上の合併症が拡大していることも、ポリオールの需要を後押ししている。糖尿病は増加の一途をたどっており、現在ではインドとアメリカの人口の約YY%が2型糖尿病である。さらに、このセグメントの成長は、発展途上国における西洋の影響力の増大による菓子需要の急増に起因している。また、主要メーカーは新製品を発売しており、市場成長の原動力となることが期待されている。例えば、2019年10月、ポートランドに本拠を置くIcon Foods社は、アルロース、エリスリトール、ステビア、モンクフルーツを組み合わせた新しい甘味料IconiSweetを発表した。この新製品は、従来の単一甘味料製品に対して様々な技術的優位性を持っている。
地理的浸透:予測期間中は欧州が支配的地域
欧州は世界のポリオール甘味料市場を支配し、2022年の世界売上高シェアで最高を占めた。同地域におけるポリオール甘味料の需要は、イタリア、フランス、ドイツなどの国々における天然成分の需要や急速に拡大するパーソナルケア産業により、今後数年間で有望な成長を示すと予測される。2020年4月、欧州議会は天然由来製品の開発を奨励する暫定合意であるホライズン2021戦略を承認した。これにより、予測期間中、欧州の食品加工業界におけるポリオール甘味料の市場需要に拍車がかかると推定される。
ポリオール甘味料は、乳化剤、起泡剤、湿潤剤、洗浄剤、分散剤としても使用される。欧州ではバイオベース製品の消費が増加しており、ソルビトールやラムノリピッドなどのバイオベース界面活性剤の用途に拍車がかかると予測される。温室効果ガス(GHG)の排出を抑制するための厳しい規制は、バイオベースの界面活性剤の需要を促進し、それによって欧州の市場成長を促進すると思われる。インターナショナル・コンフェクショナリーによると、ヨーロッパではドイツが年平均成長率約4.6%で成長すると予測されている。同時に、その他の欧州市場(本調査で定義)は、分析期間終了までに9億6,700万米ドルに達する見込みである。
競争環境:
ポリオール甘味料市場の主要プレーヤーは、B Food Science Co.Ltd.、BENEO GmbH(Südzucker AG)、Cargill Incorporated、DuPont de Nemours Inc.、Hylen Co.Ltd.、Ingredion Incorporated、Roquette Frères、Sweeteners Plus LLC、Tereos、Zuchem Inc.これらの大手企業は、この市場での地位を強化するために、M&A、新製品の発売、事業拡大、契約、合弁事業、パートナーシップなど、有機および無機の様々な成長戦略を採用している。例えば、2021年9月1日、米国を拠点とする有名な食品会社Cargill, Inc.は、Aalst Chocolateの効果的な買収を発表した。シンガポールを拠点とするこの組織は、インド、中国、日本、東南アジアなど、数多くのアジアの発展途上国に製品を販売している。この買収により、カーギルは成長著しいアジアのチョコレート市場においてプレゼンスを拡大し、多くの利益を得ることができる。
2020年7月1日、米国を拠点とする多国籍原料供給会社「イングレディオン社」は、天然原料生産会社「ピュアサークル社」の買収手続きを完了したと発表した。Ingredion社は総額1億8530万ポンドを "PureCircle社 "に支払い、買収手続きを完了し、支配権の75%を取得した。
COVID-19の影響世界のポリオール甘味料市場にプラスの影響
しかし、消費者は健康食品に対する健康意識を高めている。食品・飲料業界の需要の増加は、ポリオール甘味料市場にプラスの影響を与えている。International Confectioneryによると、COVID-19危機の中、2022年にXX億米ドルと推定されたポリオール甘味料の世界市場は、2030年までにXX億米ドルの修正規模に達し、分析期間中XX%のCAGRで成長すると予測されている。本レポートで分析したセグメントの1つであるソルビトールは、CAGR XX%で成長し、分析期間終了までにXX億米ドルに達すると予測される。パンデミックとそれに起因する経済危機がビジネスに与える影響を徹底的に分析した結果、キシリトールセグメントの成長率は予測期間のCAGRをXX%に修正した。このセグメントは世界のポリオール甘味料市場のXX%を占める。
この調査レポートは、ポリオール甘味料の世界市場について約53の市場データ表、50の図表、180のページから構成されています。

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目次

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Form
3.3. Market Snippet by Function
3.4. Market Snippet by Application
3.5. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Demand and Supply Side Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Technological Advancements
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Sorbitol*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.3. Xylitol
7.4. Mannitol
7.5. Maltitol
7.6. Isomalt
7.7. Others
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Form Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Form Segment
8.2. Powder*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.3. Liquid
9. By Function
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Function Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Function Segment
9.2. Flavoring/Sweetening Agents*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
9.3. Bulking Agents
9.4. Excipients
9.5. Humectants
9.6. Others
10. By Application
10.1. Introduction
10.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
10.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
10.2. Food and Beverages*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
10.3. Cosmetics/Personal Care
10.4. Pharmaceuticals
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key region-specific dynamics
11.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
11.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Function
11.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. South America
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
11.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Function
11.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Brazil
11.3.7.2. Argentina
11.3.7.3. Rest of South America
11.4. Europe
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
11.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Function
11.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Germany
11.4.7.2. U.K.
11.4.7.3. France
11.4.7.4. Spain
11.4.7.5. Italy
11.4.7.6. Rest of Europe
11.5. Asia Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
11.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Function
11.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
11.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Function
11.6.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive scenario
12.2. Competitor strategy analysis
12.3. Market positioning/share analysis
12.4. Mergers and acquisitions analysis
13. Company Profiles
13.1. B Food Science Co. Ltd.*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Function Portfolio and Description
13.1.3. Key Highlights
13.1.4. Financial Overview
13.2. BENEO GmbH (Südzucker AG)
13.3. Cargill Incorporated
13.4. DuPont de Nemours Inc.
13.5. Hylen Co. Ltd.
13.6. Ingredion Incorporated
13.7. Roquette Frères
13.8. Sweeteners Plus LLC
13.9. Tereos
13.10. Zuchem Inc.
*List not Exhaustive*
14. DataM
14.1. Appendix
14.2. About us and services
14.3. Contact us

 

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Summary

Market Overview
Polyol sweeteners, also called sugar alcohols, are molecules possessing two or more alcohol groups. Polyols are a class of saccharide derivatives in which a hydroxyl group replaces a ketone or aldehyde group. Polyols are produced by hydrogenating or reducing carbohydrates' carbonyl group (aldehyde or ketone, reducing sugar) to a primary or secondary hydroxyl group. Glucose is hydrogenated to produce sorbitol and fructose to obtain mannitol, and a high maltose corn syrup is hydrogenated to produce maltitol. Polyols are mainly used in confectionery, pharmaceuticals, cosmetics, and oral-care products. Certain polyols have sugary attributes, making them viable alternatives to sugar. Polyols are non-carcinogenic, considerably lower in calories than sugar, and do not significantly raise blood sugar levels.
Increasing demand for sugar substitutes in the food & beverage industry and growing consumer awareness regarding overall health and wellness are expected to drive the market. Furthermore, the rising awareness regarding the adverse health effects of consuming high-calorie sugars fuels the demand for low-calorie and zero-calorie sugar substitutes. The increasing demand for low-calorie beverages, mainly soft drinks, energy drinks, and sugar-free foods, primarily propels the growth of the polyol sweeteners market.
The global polyol sweeteners market was valued at USD YY million in 2022. It is forecasted to reach USD YY million by 2030, growing at a CAGR of 6.17% during the forecast period (2023-2030).
Market Dynamics: Growing demand for low-calorie foods drives the market
A growing number of customers are turning to healthy eating, and supplements, including low-calorie food, which is emerging as a major source of revenue for manufacturers. Low-calorie food demand is increasing significantly in the global market, owing to increased consumers' awareness of its health benefits. Low-calorie foods contain various vitamins and minerals in a single serving, without the high fat and calorie content that contributes significantly to their nutritional composition and subsequent popularity among the global population. As the health and nutrition factor continues to dominate consumer food preferences, rising low-calorie food consumption is expected to drive the polyol sweeteners market over the coming years. The global polyol sweeteners market for low-calorie food is estimated to reach an approximate valuation in the forecast period. The key manufacturers are also launching new products, which are expected to drive the market growth. For instance, in May 2020, Ingredion, Inc. EMEA launched the polyol sweetener ERYSTA Erythritol to fulfill the growing demand for "no added sugar" and "calorie-reduced" label claims among consumers.
However, the uncertainty regarding the side effects of polyol sweeteners amongst consumers might further challenge the growth of the polyol sweeteners market. Furthermore, the rising popularity of natural sweeteners such as stevia as an alternative to sugar is expected to be a key restraint for the global polyol sweeteners market.
Market Segmentation: The food and beverage segment accounted for the highest global polyol sweeteners market share
The food and beverage segment held the largest share in 2022. The growth is owing to the widespread use of polyols in preparing sugar-free confectionery and bakery items such as ice creams, candies, gums, bakery inclusions, and imparting taste to drinks. Moreover, broadening health complications such as diabetes, cavity problems, and being overweight due to sugar-rich confectionery items propel the demand for polyols as these polyhydric alcohols pass well-adjusted saccharinity. Diabetes has been growing; now, around YY% of the Indian and American populations have type2 diabetes. Moreover, the growth of this segment is attributed to the proliferation of demand for confectioneries due to growing western influence in developing nations. The key manufacturers are also launching new products, which are expected to drive the market growth. For instance, in October 2019, Portland-based Icon Foods introduced a new sweetener, IconiSweet, a combination of allulose, erythritol, stevia, and monk fruit. The new product has various technological advantages over traditional single-sweetener products.
Geographical Penetration: Europe is the dominant region during the forecast period
Europe dominated the global polyol sweeteners market and accounted for the highest global revenue share in 2022. The demand for polyol sweeteners in the region is projected to exhibit promising growth over the upcoming years, owing to the demand for natural ingredients and the rapidly expanding personal care industry in countries such as Italy, France, and Germany. In April 2020, the European Parliament endorsed the Horizon 2021 Strategy, a provisional agreement to encourage the development of naturally derived products. This in turn, is estimated to spur market demand for polyol sweeteners in the European food processing industry over the forecast period.
Polyol sweeteners are also used as emulsifiers, foaming and wetting agents, detergents, and dispersants. Growing consumption of bio-based products in Europe is projected to spur the application of bio-based surfactants, such as sorbitol and rhamnolipids. Stringent regulations to curb Greenhouse Gas (GHG) emissions are likely to propel the demand for bio-based surfactants, thereby promoting market growth in Europe. According to International Confectionery, Germany is forecast to grow at approximately 4.6% CAGR within Europe. At the same time, the rest of the European market (as defined in the study) will reach US$967 million by the close of the analysis period.
Competitive Landscape:
The major players in the polyol sweeteners market are B Food Science Co. Ltd., BENEO GmbH (Südzucker AG), Cargill Incorporated, DuPont de Nemours Inc., Hylen Co. Ltd., Ingredion Incorporated, Roquette Frères, Sweeteners Plus LLC, Tereos, and Zuchem Inc. These major players have adopted various organic as well as inorganic growth strategies such as mergers & acquisitions, new product launches, expansions, agreements, joint ventures, partnerships, and others to strengthen their position in this market. For instance, on September 1, 2021, the well-known US-based food corporation Cargill, Inc. announced the effective acquisition of Aalst Chocolate. This Singapore-based organization distributes products to numerous developing Asian nations like India, China, Japan, and Southeast Asia. The acquisition extends many benefits to Cargill by broadening its presence in the growing chocolate market of Asia.
On July 1, 2020, a US-based multinational ingredient provider firm, “Ingredion Inc.,” announced that it had completed the acquisition process of the natural ingredients-producing company “PureCircle.” Ingredion has paid a total of 185.3 million pounds to “PureCircle” to complete the process and obtain 75% of the controlling stake.
COVID-19 Impact: Positive impact on the global polyol sweeteners market
However, consumers increased their health consciousness about healthy foods. The increased food and beverage industry demand has impacted the polyol sweeteners market positively. According to International Confectionery, amid the COVID-19 crisis, the global market for polyol sweeteners, estimated at US$ XX billion in 2022, is projected to reach a revised size of US$ XX billion by 2030, growing at a CAGR of XX% over the analysis period. Sorbitol, one of the segments analyzed in the report, is projected to grow at a XX% CAGR to reach US$ XX billion by the end of the analysis period. After a thorough analysis of the business implications of the pandemic and its induced economic crisis, growth in the Xylitol segment is readjusted to a revised XX% CAGR for the forecast period. This segment accounts for XX% of the global polyol sweeteners market.
The global polyol sweeteners market report would provide an access to approximately 53 market data tables, 50 figures and 180 pages



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Table of Contents

1. Scope and Methodology
1.1. Research Methodology
1.2. Scope of the Market
2. Key Trends and Developments
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet by Type
3.2. Market Snippet by Form
3.3. Market Snippet by Function
3.4. Market Snippet by Application
3.5. Market Snippet by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market impacting factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.2. Impact analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's five forces analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Demand and Supply Side Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Technological Advancements
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
7.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
7.2. Sorbitol*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.3. Xylitol
7.4. Mannitol
7.5. Maltitol
7.6. Isomalt
7.7. Others
8. By Form
8.1. Introduction
8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Form Segment
8.1.2. Market attractiveness index, By Form Segment
8.2. Powder*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.3. Liquid
9. By Function
9.1. Introduction
9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Function Segment
9.1.2. Market attractiveness index, By Function Segment
9.2. Flavoring/Sweetening Agents*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
9.3. Bulking Agents
9.4. Excipients
9.5. Humectants
9.6. Others
10. By Application
10.1. Introduction
10.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application Segment
10.1.2. Market attractiveness index, By Application Segment
10.2. Food and Beverages*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
10.3. Cosmetics/Personal Care
10.4. Pharmaceuticals
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key region-specific dynamics
11.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
11.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Function
11.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. South America
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
11.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Function
11.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Brazil
11.3.7.2. Argentina
11.3.7.3. Rest of South America
11.4. Europe
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
11.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Function
11.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Germany
11.4.7.2. U.K.
11.4.7.3. France
11.4.7.4. Spain
11.4.7.5. Italy
11.4.7.6. Rest of Europe
11.5. Asia Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
11.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Function
11.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.7. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Form
11.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Function
11.6.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive scenario
12.2. Competitor strategy analysis
12.3. Market positioning/share analysis
12.4. Mergers and acquisitions analysis
13. Company Profiles
13.1. B Food Science Co. Ltd.*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Function Portfolio and Description
13.1.3. Key Highlights
13.1.4. Financial Overview
13.2. BENEO GmbH (Südzucker AG)
13.3. Cargill Incorporated
13.4. DuPont de Nemours Inc.
13.5. Hylen Co. Ltd.
13.6. Ingredion Incorporated
13.7. Roquette Frères
13.8. Sweeteners Plus LLC
13.9. Tereos
13.10. Zuchem Inc.
*List not Exhaustive*
14. DataM
14.1. Appendix
14.2. About us and services
14.3. Contact us

 

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