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経口経粘膜薬の世界市場 - 2023-2030


Global Oral Transmucosal Drugs Market - 2023-2030

市場概要 世界の経口経粘膜薬市場は、2022年に150億5,520万米ドルに達し、2030年には244億4,140万米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。経口経粘膜薬市場は、予測期間中(2023~2030年)に6.4%のCAG... もっと見る

 

 

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2023年5月2日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界の経口経粘膜薬市場は、2022年に150億5,520万米ドルに達し、2030年には244億4,140万米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。経口経粘膜薬市場は、予測期間中(2023~2030年)に6.4%のCAGRを示すと予測されている。
世界的に、慢性疾患または非伝染性疾患は増加傾向にあり、死亡者数の73%を占めている。非伝染性疾患は、インドにおける障害調整生存年数の喪失の44%、全死亡者数の53%の原因となっている。世界の人口の6分の1以上が居住するインドでは、社会経済が著しく発展しており、慢性非伝染性疾患への疫学的傾向が経口経粘膜薬市場の成長上昇につながった。
コロナウイルス感染症2019(COVID-19)の大流行により、終末期や緩和ケアのための薬剤の代替投与ルートに対するニーズが、特に地域環境において急増している。経粘膜投与経路には、鼻腔内、頬側、舌下、直腸などがある。これらは非侵襲的な全身薬物送達経路であり、自己投与や家族介護者による投与の可能性がある。自己免疫疾患の症例の増加、技術の進歩、経口薬市場の発展などの要因が、世界の経口経粘膜薬市場の成長を後押ししている。
市場ダイナミクス
自己免疫疾患と癌の発生率の増加が市場成長を後押し
例えば、米国癌協会は毎年、米国における新規癌罹患者数と死亡者数を推計し、人口ベースの癌発生と転帰に関する最新データをまとめている。2022年、米国では新たに191万8030人のがん患者が発生し、60万9360人が死亡すると予測されており、その中にはがんの主な原因である肺がんによる死亡が1日当たり約350人含まれている。このように、癌の蔓延が市場の成長を後押ししている。
経粘膜薬剤の技術的課題
経粘膜薬物送達は、非侵襲的であり、自己投与や訓練を受けた介助者による投与が可能であるため、経口や非経口の投与形態よりも望ましい。経粘膜投与に適した薬剤を見つけるためには、粘膜薬物吸収のメカニズムを理解することが重要である。鼻腔内粘膜、口腔粘膜、直腸粘膜にはそれぞれ特有の形態学的、生理学的特徴があるが、いくつかの共通点もある。
COVID-19影響分析
サプライチェーンの混乱、政府による封鎖、人手不足、製造活動の制限により、COVID-19パンデミックは経口経粘膜薬の市場に短期的に悪影響を及ぼした。一方、経口経粘膜薬の製造業者は、初回通過代謝の低減と迅速な作用発現により、コロナウイルスの流行から利益を得ている。このような特質から、経口経粘膜薬は緩和ケアや終末期ケアに有用であり、症状を素早く緩和することができる。患者の健康状態は状況によっては急速に低下する傾向があるため、COVID-19のパンデミック時には不可欠なものであった。
ロシア・ウクライナ紛争分析
ロシア・ウクライナ紛争は、世界の経口経粘膜薬市場に与える影響は小さいと推定される。しかし、原材料の輸出入の影響は、予測期間中、世界の経口経粘膜薬市場にほとんど影響を与えないと予測される。
人工知能の影響分析
人工知能(AI)は、製薬業界を筆頭に、多くの社会分野で普及が進んでいる。人工ニューラルネットワーク(ANN)、情報技術、無線通信はすべて、従来の治療アプローチの欠点を克服する可能性を秘めたスマート薬物送達システムの開発に一役買っている。ワイヤレス接続のおかげで、規制された薬物分布のためのデバイスは、より汎用的になっている。
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セグメント分析
世界の経口経粘膜薬市場は、製品タイプ、適応症、投与経路、流通チャネル、地域によって区分される。
予測期間中、経口経粘膜薬市場シェアの大半を占めるのはオピオイド依存セグメントと推定される。
オピオイド依存の適応症は経口経粘膜薬市場全体の約39.6%を占めている。オピオイドの過剰摂取事例の増加が、同分野の成長を牽引している。例えば、世界保健機関(WHO)2021年によると、世界全体で約0.5百万人が薬物乱用が原因で死亡している。これらの死因の70%以上がオピオイドに関連しており、薬物過剰摂取による死因の30%以上を占めている。
さらに、カナダと米国におけるオピオイドの処方は、許容できない高率の死亡率、処方オピオイドの乱用、影響を受ける地域社会への莫大な義務を引き起こしている。
地理的分析
予測期間中、欧州は世界の経口経粘膜薬市場で第2位のシェアを占めると推定される。
欧州地域は、世界の経口経粘膜薬市場において約29%を占める第2位のシェアを占めている。欧州地域の市場は、疼痛管理に対する需要の高まりと活発な地域市場参加者によって牽引されている。
例えば、現在の標準治療で患者の問題を解決し、生活を改善するための変革製品を提供する医薬品を開発する製薬会社Aquestive Therapeutics, Inc.は、2022年9月にPharmanovia社とLibervant(ジアゼパム) Buccal Filmのライセンスおよび供給契約を締結したと発表した。この契約により、ファーマノビア社は欧州連合(EU)、英国、その他の国々でリベルバント(ジアゼパム)バッカルフィルムを販売できるようになる。
競争状況
同市場における世界の主要企業には、Pfizer Inc.、ZIM Laboratories Limited、Aquestive Therapeutics, Inc.、IntelGenx Corp、Indivior PLC、C.L.Pharm Co.Ltd、Seoul Pharmaceuticals、Shilpa Therapeutics、Sunovion Pharmaceuticals, Inc.、CURE Pharmaceuticalなどがあります。
レポートを購入する理由
- 製品、用途、地域に基づく世界の経口経粘膜薬市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解するため。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定
- 経口経粘膜薬市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の経口経粘膜薬市場レポートは、約53の表、54の図、195ページを提供します。
2023年ターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Indication
3.3. Snippet by Route of Administration
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increase in incidence of autoimmune disorders, respiratory problems, and cancer to boost the market growth
4.1.1.2. The increase in medication and pharmacological therapy usage
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Regulatory challenges for transmucosal drug
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Increasing number of research and developments activities
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Unmet Needs
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. Russia-Ukraine War Analysis
8. Global Recession Analysis
9. Artificial Intelligence Impact Analysis
10. By Product Type
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
10.2. Tablets
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Films
10.4. Liquids & Spray
10.5. Others
11. By Indication
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Indication
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Indication
11.2. Opioid Dependence *
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Neurological Disorders
11.4. Erectile Dysfunction
11.5. Nausea and Vomiting
11.6. Others
12. By Route of Administration
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Route of Administration
12.2. Sublingual Mucosa *
12.2.1. Introduction
12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
12.3. Buccal Mucosa
12.4. Others
13. By Distribution Channel
13.1. Introduction
13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
13.2. Retail Pharmacies*
13.2.1. Introduction
13.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
13.3. Hospital Pharmacies
13.4. Online Pharmacies
14. By Region
14.1. Introduction
14.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
14.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
14.2. North America
14.2.1. Introduction
14.2.2. Key Region-Specific Dynamics
14.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
14.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Indication
14.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
14.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.2.7.1. The U.S.
14.2.7.2. Canada
14.2.7.3. Mexico
14.3. Europe
14.3.1. Introduction
14.3.2. Key Region-Specific Dynamics
14.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
14.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Indication
14.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
14.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.3.7.1. Germany
14.3.7.2. The U.K.
14.3.7.3. France
14.3.7.4. Italy
14.3.7.5. Spain
14.3.7.6. Rest of Europe
14.4. South America
14.4.1. Introduction
14.4.2. Key Region-Specific Dynamics
14.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
14.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Indication
14.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
14.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.4.7.1. Brazil
14.4.7.2. Argentina
14.4.7.3. Rest of South America
14.5. Asia-Pacific
14.5.1. Introduction
14.5.2. Key Region-Specific Dynamics
14.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
14.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Indication
14.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
14.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.5.7.1. China
14.5.7.2. India
14.5.7.3. Japan
14.5.7.4. Australia
14.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
14.6. Middle East and Africa
14.6.1. Introduction
14.6.2. Key Region-Specific Dynamics
14.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
14.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Indication
14.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
14.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
15. Competitive Landscape
15.1. Competitive Scenario
15.2. Market Share Analysis
15.3. Mergers and Acquisitions Analysis
16. Company Profiles
16.1. Pfizer Inc.*
16.1.1. Company Overview
16.1.2. Product Portfolio and Description
16.1.3. Financial Overview
16.1.4. Key Developments
16.2. ZIM Laboratories Limited
16.3. Aquestive Therapeutics, Inc
16.4. IntelGenx Corp
16.5. Indivior PLC
16.6. C.L.Pharm Co., Ltd
16.7. Seoul Pharmaceuticals
16.8. Shilpa Therapeutics
16.9. Sunovion Pharmaceuticals, Inc
16.10. CURE Pharmaceutical.
LIST NOT EXHAUSTIVE
17. Appendix
17.1. About Us and Services
17.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The global oral transmucosal drugs market reached US$ 15,005.2 million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 24,441.4 million by 2030. The oral transmucosal drugs market is expected to exhibit a CAGR of 6.4% during the forecast period (2023-2030).
Globally, chronic or non-communicable diseases are on the rise and are responsible for 73% of all fatalities. Non-communicable illnesses are to blame for 44% of lost disability-adjusted life years and 53% of all fatalities in India. More than a sixth of the world's people reside in India, which has been experiencing significant socio-economic development and an epidemiological trend towards chronic non-communicable diseases led to the rise in the oral transmucosal drugs market growth.
The Coronavirus disease 2019 (COVID-19) pandemic has led to a surge in the need for alternative routes of administration of drugs for end-of-life and palliative care, particularly in community settings. Transmucosal routes include intranasal, buccal, sublingual and rectal. They are non-invasive routes for systemic drug delivery with the possibility of self-administration, or administration by family caregivers. The factors such as growing cases of autoimmune disorders, technological advancements, and oral drugs market developments are boosting the global oral transmucosal drugs market growth.
Market Dynamics
Increase in the incidence of autoimmune disorders and cancer to boost the market growth
For instance, each year, the American Cancer Society estimates the number of new cancer cases and deaths in the U.S., and compiles the most recent data on population-based cancer occurrence and outcomes. In 2022, 1,918,030 new cancer cases and 609,360 cancer deaths were projected to occur in the U.S., including approximately 350 deaths per day from lung cancer, the leading cause of cancer. Thus, the prevelance of cancer boost the market growth.
Technical challenges of transmucosal drug
Transmucosal drug delivery is preferable to oral and parenteral forms of administration since it is non-invasive and enables self-administration or administration by trained carers. Understanding the mechanism of mucosal drug absorption is crucial in order to find medications that are right for transmucosal administration. The intranasal, oral, and rectal mucosa each have particular morphological and physiological traits, but they also have several things in common.
COVID-19 Impact Analysis
Due to supply chain disruption, a government-imposed lockdown, manpower shortages, and limitations on manufacturing activities, the COVID-19 pandemic had a short-term detrimental effect on the market for oral transmucosal medications. Oral transmucosal medication producers, on the other hand, are profiting from coronavirus outbreaks by providing reduced first-pass metabolism with a quick onset of action. These qualities make oral transmucosal medications useful for palliative care and end-of-life care to provide quick symptom alleviation. Since some patients' health has a tendency to rapidly decline in some circumstances, it was essential during the COVID-19 pandemic.
Russia-Ukraine Conflict Analysis
The Russia-Ukraine is estimated to have a minimal impact on the global oral transmucosal drugs market, owing to the low prevalence and absence of key market players in this region. However, the impact of the import and export of raw materials is anticipated to have little influence over the global oral transmucosal drugs market over the forecast period.
Artificial Intelligence Impact Analysis
Artificial intelligence (AI) has become more prevalent in a number of societal fields, most notably the pharmaceutical industry. Artificial neural networks (ANNs), information technology, and wireless communication all play a role in the development of smart medication delivery systems that have the potential to overcome the drawbacks of traditional therapeutic approaches. Devices for regulated drug distribution are more versatile, thanks to wireless connections.
For more details on this report - Request for Sample
Segment Analysis
The global oral transmucosal drugs market is segmented based on product type, indication, route of administartion, distribution channel, and region.
The opioid dependence segment is estimated to hold a majority of the oral transmucosal drugs market share during the forecast period.
The opioid dependence indication holds about 39.6% of the total oral transmucosal drugs market. The growing cases of opioid overdose is driving the segment growth. For instance, according to the World Health Organization 2021, globally about 0.5 million deaths are caused because of drug abuse. Over 70% of these deaths are associated with opioids, accounting for over 30% of those drug overdose deaths.
Moreover, prescribing of opioids in the Canada and U.S. has caused high rates of unacceptable death rates, prescription opioid abuse, and an immense obligation to the affected communities.
Geographical Analysis
Europe is estimated to hold the second-largest share of the global oral transmucosal drugs market during the forecast period.
The Europe region holds the second largest share of the global oral transmucosal drugs market accounting for approximately 29%. The market in the Europe region is being driven by the rising demand for pain management and active regional market participants.
For instance, Aquestive Therapeutics, Inc., a pharmaceutical company that develops drugs to solve patients' problems with current standards of care and provide transformative products to improve their lives, announced in September 2022 that it entered a license and supply agreement for Libervant (diazepam) Buccal Film with Pharmanovia. This agreement will allow Pharmanovia to market Libervant (diazepam) Buccal Film in the European Union, the UK, and other countries.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Pfizer Inc., ZIM Laboratories Limited, Aquestive Therapeutics, Inc, IntelGenx Corp, Indivior PLC, C.L.Pharm Co., Ltd, Seoul Pharmaceuticals, Shilpa Therapeutics, Sunovion Pharmaceuticals, Inc, and CURE Pharmaceutical, among others.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global oral transmucosal drugs market segmentation based on product, application, and region,as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of oral transmucosal drugs market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global oral transmucosal drugs market report would provide approximately 53 tables, 54figures, and 195 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Indication
3.3. Snippet by Route of Administration
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increase in incidence of autoimmune disorders, respiratory problems, and cancer to boost the market growth
4.1.1.2. The increase in medication and pharmacological therapy usage
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Regulatory challenges for transmucosal drug
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Increasing number of research and developments activities
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Unmet Needs
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers’ Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. Russia-Ukraine War Analysis
8. Global Recession Analysis
9. Artificial Intelligence Impact Analysis
10. By Product Type
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
10.2. Tablets
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Films
10.4. Liquids & Spray
10.5. Others
11. By Indication
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Indication
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Indication
11.2. Opioid Dependence *
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Neurological Disorders
11.4. Erectile Dysfunction
11.5. Nausea and Vomiting
11.6. Others
12. By Route of Administration
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Route of Administration
12.2. Sublingual Mucosa *
12.2.1. Introduction
12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
12.3. Buccal Mucosa
12.4. Others
13. By Distribution Channel
13.1. Introduction
13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
13.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
13.2. Retail Pharmacies*
13.2.1. Introduction
13.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
13.3. Hospital Pharmacies
13.4. Online Pharmacies
14. By Region
14.1. Introduction
14.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
14.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
14.2. North America
14.2.1. Introduction
14.2.2. Key Region-Specific Dynamics
14.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
14.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Indication
14.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
14.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.2.7.1. The U.S.
14.2.7.2. Canada
14.2.7.3. Mexico
14.3. Europe
14.3.1. Introduction
14.3.2. Key Region-Specific Dynamics
14.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
14.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Indication
14.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
14.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.3.7.1. Germany
14.3.7.2. The U.K.
14.3.7.3. France
14.3.7.4. Italy
14.3.7.5. Spain
14.3.7.6. Rest of Europe
14.4. South America
14.4.1. Introduction
14.4.2. Key Region-Specific Dynamics
14.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
14.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Indication
14.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
14.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.4.7.1. Brazil
14.4.7.2. Argentina
14.4.7.3. Rest of South America
14.5. Asia-Pacific
14.5.1. Introduction
14.5.2. Key Region-Specific Dynamics
14.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
14.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Indication
14.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
14.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
14.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
14.5.7.1. China
14.5.7.2. India
14.5.7.3. Japan
14.5.7.4. Australia
14.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
14.6. Middle East and Africa
14.6.1. Introduction
14.6.2. Key Region-Specific Dynamics
14.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
14.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Indication
14.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
14.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
15. Competitive Landscape
15.1. Competitive Scenario
15.2. Market Share Analysis
15.3. Mergers and Acquisitions Analysis
16. Company Profiles
16.1. Pfizer Inc.*
16.1.1. Company Overview
16.1.2. Product Portfolio and Description
16.1.3. Financial Overview
16.1.4. Key Developments
16.2. ZIM Laboratories Limited
16.3. Aquestive Therapeutics, Inc
16.4. IntelGenx Corp
16.5. Indivior PLC
16.6. C.L.Pharm Co., Ltd
16.7. Seoul Pharmaceuticals
16.8. Shilpa Therapeutics
16.9. Sunovion Pharmaceuticals, Inc
16.10. CURE Pharmaceutical.
LIST NOT EXHAUSTIVE
17. Appendix
17.1. About Us and Services
17.2. Contact Us

 

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よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/15 10:26

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