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ワクチンアジュバントの世界市場 - 2023-2030


Global Vaccine Adjuvants Market - 2023-2030

市場概要 世界のワクチンアジュバント市場は、2022年に7億3,970万米ドルに達し、2030年には18億1,920万米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。世界のワクチンアジュバント市場は、予測期間中(2023-2... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年5月2日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界のワクチンアジュバント市場は、2022年に7億3,970万米ドルに達し、2030年には18億1,920万米ドルに達するなど、有利な成長が予測されている。世界のワクチンアジュバント市場は、予測期間中(2023-2030年)に12.2%のCAGRを示すと予測されている。ワクチンアジュバントに携わる市場関係者は新製品を開発しており、これが今後数年間のワクチンアジュバント市場の成長を促進すると期待されている。
例えば、2021年10月、バイオ医薬品会社であるダイナバックス・テクノロジーズ・コーポレーションは、ワクチンの開発と商業化に注力した。米国国防総省(DOD)は、ダイナバックスがCpG 1018をアジュバントとする組換えペストワクチンを開発するため、2年半にわたり約2200万ドルの契約を締結したと発表した。この契約に基づき、ダイナバックスはCpG 1018アジュバントとDODのrF1Vワクチンを組み合わせた第2相臨床試験を実施する。同社は2022年に第2相臨床試験を開始した。
世界のワクチンアジュバント市場は、感染症の流行拡大、より効果的なワクチンの必要性、COVID-19パンデミックによるワクチン需要の高まりによって牽引されている。世界のワクチンアジュバント市場は、新規かつ効果的なワクチンの開発におけるワクチンアジュバント需要の増加により、大きな成長が見込まれています。
市場ダイナミクス
感染症流行の増加がワクチンアジュバントの世界市場成長を牽引
世界中で感染症の流行が増加していることから、予測期間中に世界のワクチンアジュバント市場の成長が拡大すると予想されています。例えば、ワクチン接種は感染症予防のための最も効率的な戦略の一つである。結核は、COVID-19に次いで世界で最も死亡率の高い感染症のひとつであり、薬剤耐性結核菌株は依然として大きな懸念事項となっている。
例えば、米国疾病予防管理センターの報告によると、2022年には米国で8,300人の結核患者が確認されている。また、結核のアドヒアランスは10万人あたり約2.5人である。したがって、こうした理由から、ワクチンにおけるアジュバントの使用量は増加し、世界のワクチンアジュバント市場の成長を後押しすることになる。
アジュバント開発のための高い研究開発費が市場成長の妨げに
メーカーが直面する主な課題の1つは、新しいワクチンアジュバントの開発に伴う研究開発コストの高さである。研究、開発、臨床試験に関連するコストは高く、企業は10年以上にわたって資本を拘束される可能性のある投資を回収しなければならない。
ワクチン1種類にかかる研究開発費の見積もりは、新薬の開発費に基づくことが多く、その額は1〜20億米ドルにのぼる。このような高コストの理由は、高い失敗率にある(スクリーニングされた化合物のうち、FDAによって承認されるのは5,000~10,000化合物に1つだけであることがよく挙げられる)。
COVID-19の影響分析
COVID-19の大流行により、ワクチンに対する需要はかつてないほど高まっており、アジュバントはこれらのワクチンの有効性を高める上で重要な役割を果たしている。例えば、ファイザー・バイオンテックとモデナのCOVID-19ワクチンは、ワクチンに対する身体の免疫反応を高めるためにアジュバントを使用している。これが短期的には世界のワクチンアジュバント市場の成長を牽引してきた。
しかし、世界的な渡航制限や封鎖が行われているため、ワクチンアジュバントの輸送や流通が困難になっている。このため、特定のアジュバントが不足し、一部のワクチンの開発と生産が遅れている。例えば、バーラト・バイオテックのコバキシンは、アジュバントの不足によるサプライチェーンの混乱に直面し、一部の国での流通が滞った。
ロシア・ウクライナ紛争分析
ロシアはワクチンで一般的に使用されるアジュバントである水酸化アルミニウムの主要供給国であるため、ワクチン用アジュバントの世界市場は、現在進行中のロシアとウクライナの紛争によって影響を受ける可能性がある。紛争によってこれらのアジュバントのサプライチェーンが混乱すれば、アジュバントに依存するワクチンの供給不足につながる可能性がある。
セグメント分析
世界のワクチンアジュバント市場は、製品タイプ、投与経路、疾患、エンドユーザー、地域によって区分される。
世界のワクチンアジュバント市場で最も高い市場シェアを占めるのは粒子状アジュバントセグメント
予測期間中、ワクチンアジュバントの世界市場シェアは、粒子状アジュバントセグメントが30.2%を占め、優位を占めると予測される。デリバリーシステム(粒子状アジュバント)には、脂質粒子、アルミニウム塩(ミョウバン)、微粒子などの材料が含まれます。ミョウバンは圧倒的に最も一般的に使用されているアジュバントである。このアジュバントは、ジフテリア/破傷風/百日咳(DTP)、A型肝炎(HAV)、B型肝炎(HBV)に対する認可済みワクチンの製剤に含まれている。
これにより、感染症の流行、ワクチン需要の増加、より効果的なワクチンの必要性が、予測期間中にこのセグメントの成長をもたらすでしょう。
地理的分析
北米地域を支配する大手企業の存在。
北米は、高齢者人口の増加、癌の有病率の上昇、癌診断のための研究開発の高さ、同地域のメーカーによる革新的な製品の開発などにより、北米における最大の収益貢献国であることから、世界のワクチンアジュバント市場の約3分の1を占めると予想される。
また、米国ではグラクソ・スミスクライン(GSK)がワクチンアジュバント市場の主要プレーヤーである。同社のAS03アジュバントは、H1N1インフルエンザワクチンや帯状疱疹のShingrixワクチンなど、複数のワクチンに使用されている。
競争状況
同市場における主なグローバルプレイヤーは、InvivoGen、OZ Biosciences、SEPPIC、SPI Pharma、Agenus, Inc、Aphios Corp、Vaxine Pty Ltd、Sequirus、Chemtrade、Croda Internationalなどである。
レポートを購入する理由
- 製品タイプ、投与経路、疾患、エンドユーザー、地域に基づく世界のワクチンアジュバント市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 世界のワクチンアジュバント市場レベルの数多くのデータポイントを全セグメントとともに記載したExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界のワクチンアジュバント市場レポートは約53表、54図、195ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Route of Administration
3.3. Snippet by Diseases
3.4. Snippet by End User
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The increasing prevalence of infectious disease to drive global vaccine adjuvant market growth during the forecast period
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High R&D cost for adjuvant development to hamper the market growth
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturer’s Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Particulate Adjuvants
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Adjuvant Emulsions
7.4. Pathogen Components
7.5. Combination Adjuvants
7.6. Others
8. By Route of Administration
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Route of Administration
8.2. Intramuscular*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Oral
8.4. Intradermal
8.5. Subcutaneous
8.6. Intranasal
9. By Diseases
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diseases
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Diseases
9.2. Infectious Disease*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Cancer
9.4. Others
10. By End User
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
10.2. Pharmaceutical and Biotech Companies*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Research Institutes
10.4. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diseases
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. The U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diseases
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. The U.K.
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diseases
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diseases
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diseases
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. InvivoGen*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. OZ Biosciences
13.3. SEPPIC
13.4. SPI Pharma
13.5. Agenus, Inc
13.6. Aphios Corp
13.7. Vaxine Pty Ltd
13.8. Seqirus
13.9. Chemtrade
13.10. Croda International
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The global vaccine adjuvants market reached US$ 739.7 million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ 1,819.2 million by 2030. The global vaccine adjuvants market is expected to exhibit a CAGR of 12.2% during the forecast period (2023-2030). Market players involved in vaccine adjuvants are developing new products, which is expected to promote vaccine adjuvants market growth in the coming years.
For instance, in October 2021, Dynavax Technologies Corporation, a biopharmaceutical company, focused on developing and commercializing vaccines. The U.S. Department of Defense (DOD) announced that Dynavax had executed an agreement for approximately $22 million over two and a half years to develop a recombinant plague vaccine adjuvanted with CpG 1018. Under the agreement, Dynavax will conduct a Phase 2 clinical trial combining its CpG 1018 adjuvant with the DOD's rF1V vaccine. The company commenced the Phase 2 trial in 2022.
The global vaccine adjuvants market is being driven by the growing prevalence of infectious diseases, the need for more effective vaccines, and the rising demand for vaccines due to the COVID-19 pandemic. The global vaccine adjuvants market is expected to have significant growth due to increasing demand for vaccine adjuvants in the development of new and effective vaccines.
Market Dynamics
The increasing prevalence of infectious diseases to drive global vaccine adjuvants market growth
An increase in the prevalence of infectious diseases across the globe is expected to augment the growth of the global vaccine adjuvants market during the forecast period. For instance, vaccination is one of the most efficient strategies for the prevention of infectious diseases. Tuberculosis (TB) is one of the world's deadliest infectious diseases, second only to COVID-19, and drug-resistant TB strains are still a major concern.
For instance, according to the Centers for Disease Control and Prevention report, 8,300 TB cases were observed in the U.S. in 2022. Also, the incidene of TB adherence was about 2.5 cases per 100,000 persons. Therefore, owing to these reasons, the usage of adjuvants in vaccines will increase, thereby boosting the global vaccine adjuvants market growth.
High R&D cost for adjuvant development to hamper the market growth
One of the major challenges faced by the manufacturers is the high research & development cost associated with developing a new vaccine adjuvant. Costs associated with research, development, and clinical studies are high, and the company has to recoup its investment which could have tied up capital for a decade or more.
The estimated R&D cost for a single vaccine is often based on development costs for new drugs and is in the range US$ 1–2 billion. A reason for these high costs is high failure rates (it is often cited that only 1 in every 5,000–10,000 compounds screened is approved by the FDA).
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic has led to an unprecedented demand for vaccines, and adjuvants have played a critical role in enhancing the efficacy of these vaccines. For example, the Pfizer-BioNTech and Moderna COVID-19 vaccines both use adjuvants to boost the body's immune response to the vaccine. This has driven the growth of the global vaccine adjuvants market in the short term.
However, with global travel restrictions and lockdowns in place, it was difficult to transport and distribute vaccine adjuvants. This has led to shortages of certain adjuvants, which has slowed down the development and production of some vaccines. For example, Bharat Biotech Covaxin faced supply chain disruptions due to the shortage of the adjuvant, which slowed down its distribution in some countries.
Russia Ukraine Conflict Analysis
The global market for vaccine adjuvants may be affected by the ongoing conflict between Russia and Ukraine, as Russia is a major provider of aluminum hydroxide, a commonly used adjuvant in vaccines. Disruptions in the supply chains of these adjuvants due to the conflict could lead to a shortage of vaccines that depend on them.
Segment Analysis
The global vaccine adjuvants market is segmented based on product type, route of administration, disease, end user, and region.
Particulate adjuvants segment to hold the highest market share in the global vaccine adjuvants market
The particulate adjuvants segment is expected to dominate and account fo a 30.2% global vaccine adjuvant market share over the forecast period. Delivery systems (particulate adjuvants) cover materials such as lipid particles, aluminum salts (alum), and microparticles. Alum is by far the most commonly used adjuvant. This adjuvant is in the formulation of licensed vaccines against diphtheria/tetanus/pertussis (DTP), Hepatitis A (HAV), and Hepatitis B (HBV).
Thereby, the increasing prevalence of infectious diseases, the growing demand for vaccines, and the need for more effective vaccines will result in the growth of this segment over the forecast period.
Geographical Analysis
The presence of major players to dominate the North America region.
North America is expected to have a dominant global vaccine adjuvants market share of around 1/3rd of this market, as the U.S. is the largest revenue contributor in North America due to the increasing elderly population, rising prevalence of cancers, high R&D for cancer diagnostics, and development of innovative products by manufacturers in the region.
Also, the presence of major players such as, in the U.S., GlaxoSmithKline (GSK) is a leading player in the vaccine adjuvants market. The company's AS03 adjuvant has been used in several vaccines, including the H1N1 flu vaccine and the Shingrix vaccine for shingles.
Competitive Landscape
The major global players in the market include InvivoGen, OZ Biosciences, SEPPIC, SPI Pharma, Agenus, Inc, Aphios Corp, Vaxine Pty Ltd, Seqirus, Chemtrade, and Croda International.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global vaccine adjuvants market segmentation based on product type, route of administration, diseases, end user, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of global vaccine adjuvants market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global vaccine adjuvants market report would provide approximately 53 tables, 54 figures and 195 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Route of Administration
3.3. Snippet by Diseases
3.4. Snippet by End User
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The increasing prevalence of infectious disease to drive global vaccine adjuvant market growth during the forecast period
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High R&D cost for adjuvant development to hamper the market growth
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturer’s Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Particulate Adjuvants
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Adjuvant Emulsions
7.4. Pathogen Components
7.5. Combination Adjuvants
7.6. Others
8. By Route of Administration
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Route of Administration
8.2. Intramuscular*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Oral
8.4. Intradermal
8.5. Subcutaneous
8.6. Intranasal
9. By Diseases
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diseases
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Diseases
9.2. Infectious Disease*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Cancer
9.4. Others
10. By End User
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
10.2. Pharmaceutical and Biotech Companies*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Research Institutes
10.4. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diseases
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. The U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diseases
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. The U.K.
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diseases
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diseases
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Diseases
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. InvivoGen*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. OZ Biosciences
13.3. SEPPIC
13.4. SPI Pharma
13.5. Agenus, Inc
13.6. Aphios Corp
13.7. Vaxine Pty Ltd
13.8. Seqirus
13.9. Chemtrade
13.10. Croda International
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/09/30 10:25

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