世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

土壌改良剤の世界市場 - 2023-2030


Global Soil Conditioners Market - 2023-2030

市場概要 世界の土壌改良剤市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は3.76%である。 土壌... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年4月11日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
195 英語

 

サマリー

市場概要
世界の土壌改良剤市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達することで有利な成長を目撃すると予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は3.76%である。
土壌改良剤を使用することで、土壌の質と肥沃度を高めることができる。さらに、これらは劣化した土壌の質を改善するために採用される。土壌のpHをコントロールし、土壌改良剤によって土壌の保水性を高めることもできる。土壌改良剤には,有機肥料と非有機肥料がある。土壌改良剤の需要は、農業セクターの拡大によって直接的に好影響を受けるだろう。天然および有機土壌改良剤の利点に関する知識の増加は、これらの製品に対する需要の増加につながる。土壌改良剤市場は、土壌の質を改善する製品に対するニーズと需要が高まる結果、有利な機会を持つことになる。
市場ダイナミクス
土壌構造と状態の悪化が市場拡大の原動力となる。
国連食糧農業機関(FAO)は、2050年までに灌漑地が17.0%増加し、灌漑用地が3,200万ヘクタール増加すると予測している。こうしたシナリオは発展途上国で起こると予想され、農作物の栄養素の供給不足につながる。国連の推計によれば、世界中で20億人が土地の劣化の影響を受けており、約19億ヘクタールの土地が生産性を失っている。このまま土地の劣化が進めば、2050年までに地球上の土地の95%が劣化する。その結果、作物の収量が減少し、最終製品の品質が劣化する。世界人口の増加に伴い、食糧生産に充てられる耕地面積は減少している。そのため、劣悪な土壌での栽培が求められている。土壌侵食の増加、過放牧、森林伐採、鉱業、工業開発などの人為的な活動により、土壌の劣化は農業生産性や水質に直接的・間接的な影響を及ぼしている。土壌改良剤の市場は近年、土壌状態を改善するための投入資材の必要性によって牽引されている。土壌改良剤と灌漑利用効率の向上がこのニーズに対応している。
天然有機土壌改良剤の利点に対する意識の高まりが市場拡大の原動力となっている。
土壌改良剤の文脈で「有機」という用語は、かつて生きていた炭素ベースの物質を指す。一般的に、有機土壌改良剤はあらゆる種類の土壌を様々な方法で改良し、これが市場拡大をさらに後押しする。例えば、リッチグロは有機土壌改良材を提供している。有機土壌改良材の主な機能は植物に栄養を与えることであるため、どのような庭でも有機土壌改良材を使用することで利益を得ることができる。有機土壌改良剤は肥料と同じカテゴリーに属し、その種類と組成によって、肥沃な土壌を蘇らせるために使用することも、不耕起の土壌を変えるために使用することもできる。
COVID-19影響分析
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を復興させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。
セグメント分析
世界の土壌改良剤市場は、タイプ、製品、溶解度、土壌タイプ、作物タイプ、地域によって区分される。
水溶性セグメントは世界の土壌改良剤市場で大きなシェアを占めている。
予測期間中のCAGRが最も高いセグメントは水溶性であると予想される。土壌改良剤と殺虫剤、殺菌剤、またはアジュバントとの組み合わせという多様な選択肢を作物生産者に提供することから、その形成要因となっている。農家は乾燥剤よりも液体土壌改良剤を好むが、それは乾燥剤に比べて少量の製品でより広い作物面積を隠蔽できるためである。
地理的分析
アジア太平洋地域が土壌改良剤の世界市場で最も高いシェアを占めている。
広大な肥沃な土地と有利な気候条件により、アジア太平洋地域は農産物の最大市場のひとつとみなされている。こうした有利な状況にもかかわらず、この地域では食糧需要を満たすために頻繁に作付けを行った結果、土壌の劣化が深刻化している。このような状況において、化学肥料に代わる、あるいは化学肥料を追加するものとして、堆肥のような土壌改良剤は、栄養分が枯渇した土壌に栄養分を補給する上で極めて重要である。植物に栄養分を補給する最も古く、かつ最も一般的な方法は有機肥料であり、インドのような国々では農家の堆肥や緑肥がこれにあたる。国連食糧農業機関(FAO)の報告書によると、インドでは動物の飼育数が多いため、農地堆肥が最も人気のある有機堆肥であり、インド全体の堆肥生産量の90%を牛が生産している。
競争環境
同市場の主な世界的プレーヤーは以下の通り。BASF SE、Solvay S.A.、Syngenta AG、Nufarm、AkzoNobel、UPL Limited、Saint-Gobain Group、Omnia Holdings Limited、Sanoway GmbH、Evonik Industries AGなど。
レポートを購入する理由
- タイプ、土壌タイプ、製品、溶解度、作物タイプ、地域に基づく世界の土壌改良剤市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解するため。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 土壌改良剤市場レベルの多数のデータを全セグメントで収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- すべての主要企業の主要製品で構成されるエクセルで利用可能な製品マッピング。
土壌改良剤の世界市場レポートは、約53の表、54の図と195ページを提供します。
2023年のターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行
- 新興企業

ページTOPに戻る


目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Product
3.3. Snippet by Solubility
3.4. Snippet by Soil Type
3.5. Snippet by Crop Type
3.6. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Degradation of soil structure and condition drives the market expansion
4.1.1.2. Rising awareness about the benefits of natural and organic soil conditioners drives the maeket expansion
4.1.1.3. XX
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High costs of inorganic soil conditioners hampers the market.
4.1.2.2. XX
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. XX
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Gypsum *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Surfactants
7.4. Super absorbent polymers
7.5. Others
8. By Product
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
8.2. Synthetic *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Natural
9. By Solubility
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Solubility
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Solubility
9.2. Water Soluble *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Hydrogels
10. By Soil Type
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Soil Type
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Soil Type
10.2. Loam*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Sand
10.4. Peat
10.5. Silt
10.6. Clay
11. By Crop Type
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Crop Type
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Crop Type
11.2. Cereals & Grains*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Oilseeds & Pulses
11.4. Fruits & Vegetables
11.5. Silt
11.6. Others
12. By Region
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
12.2. North America
12.2.1. Introduction
12.2.2. Key Region-Specific Dynamics
12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Solubility
12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Crop Type
12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.2.7.1. U.S.
12.2.7.2. Canada
12.2.7.3. Mexico
12.3. Europe
12.3.1. Introduction
12.3.2. Key Region-Specific Dynamics
12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Solubility
12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Crop Type
12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.3.7.1. Germany
12.3.7.2. UK
12.3.7.3. France
12.3.7.4. Italy
12.3.7.5. Russia
12.3.7.6. Rest of Europe
12.4. South America
12.4.1. Introduction
12.4.2. Key Region-Specific Dynamics
12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Solubility
12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Crop Type
12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.4.7.1. Brazil
12.4.7.2. Argentina
12.4.7.3. Rest of South America
12.5. Asia-Pacific
12.5.1. Introduction
12.5.2. Key Region-Specific Dynamics
12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Solubility
12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Crop Type
12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.5.7.1. China
12.5.7.2. India
12.5.7.3. Japan
12.5.7.4. Australia
12.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
12.6. Middle East and Africa
12.6.1. Introduction
12.6.2. Key Region-Specific Dynamics
12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Solubility
12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Crop Type
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Market Positioning/Share Analysis
13.3. Mergers and Acquisitions Analysis
14. Company Profiles
14.1. BASF SE*
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Key Developments
14.2. Solvay S.A.
14.3. Syngenta AG
14.4. Nufarm
14.5. AkzoNobel
14.6. UPL Limited
14.7. Saint-Gobain Group
14.8. Omnia Holdings Limited
14.9. Sanoway GmbH
14.10. Evonik Industries AG.
LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Market Overview
The global soil conditioners market reached US$ XX million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ XX million by 2030. The market is growing at a CAGR of 3.76% during the forecast period (2023-2030).
The quality and fertility of the soil can be increased by using soil conditioners. Additionally, these are employed to improve the quality of the degraded soil. The pH of the soil can be controlled, and soil conditioners can also help the soil retain more water. Both organic and non-organic forms of soil conditioners are available. Soil conditioner demand will be positively and directly impacted by the expansion of the agricultural sector. Increased knowledge of the advantages of natural and organic soil conditioners will lead to increased demand for these products. The soil conditioners market will have lucrative opportunities as a result of growing need and demand for products that improve soil quality.
Market Dynamics
Degradation of soil structure and condition drives the market expansion.
The Food and Agriculture Organization (FAO) projects that by 2050, irrigated land will grow by 17.0% and land that is equipped for irrigation will increase by 32.0 million hectares. These scenarios are anticipated to occur in developing nations, leading to an inadequate supply of crop nutrients. A UN estimate states that 2 billion people are impacted by land degradation worldwide, and approximately 1.9 billion hectares of land have lost productivity. By 2050, 95% of the land on Earth will have deteriorated if land degradation continues at this rate. As a result, there will be a decrease in crop yield and a deterioration in the quality of the finished product. The amount of arable land devoted to food production is decreasing as a result of the expanding global population. This calls for cultivation in subpar soils. Due to increased soil erosion, overgrazing, and other human-caused activities like deforestation, mining, industrial development, etc., soil degradation has a direct and indirect impact on agricultural productivity and water quality. The market for soil conditioners has recently been driven by the need for inputs to improve soil condition. Increasing soil conditioners and irrigation use efficiencies address this need.
Rising awareness about the benefits of natural and organic soil conditioners drives the market expansion
In the context of a soil conditioner, the term "organic" refers to carbon-based material that was once alive. In general, organic soil conditioners will enhance any type of soil in a number of ways which further drives the market expansion. For instance, Richgro offers organic soil conditioners. Every garden will profit from using them because their primary function is to provide nutrition to plants. Organic soil conditioners belong to the same category as fertilisers and, depending on their type and composition, can either be used to revive fertile soil or to transform infertile soil.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 Analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The global soil conditioners market is segmented based on type, product, solubility, soil type, crop type and region.
Water solubility segment holds significant market share in global soil conditioners market.
The segment with the highest CAGR during the forecast period is expected to be water solubility. As it offers crop growers a variety of options for combining soil conditioners with insecticides, fungicides, or adjuvants, the factors that can be attributed to its formation. Farmers prefer liquid soil conditioners over the dry form because they can conceal larger crop areas with a smaller amount of product compared to the dry form.
Geographical Analysis
Asia Pacific holds the highest share in global soil conditioners market
Due to its extensive fertile lands and advantageous climatic conditions, Asia-Pacific is regarded as one of the largest markets for agricultural products. Despite these advantageous circumstances, the area is experiencing severe soil degradation as a result of frequent cropping to meet the demand for food. In such a situation, soil conditioners, such as compost, are crucial in replenishing nutrient-depleted soil as a replacement or addition to chemical fertilizers. The oldest and most popular method of refuelling plants with nutrients is organic manure, which includes farmyard manure and green manure in nations like India. According to a report by the Food and Agriculture Organization (FAO), farmyard manure is the most popular organic manure in India due to the high animal population there, with cattle producing 90% of the nation's total manure production.
Competitive Landscape
The major global players in the market include. BASF SE, Solvay S.A., Syngenta AG, Nufarm, AkzoNobel, UPL Limited, Saint-Gobain Group, Omnia Holdings Limited, Sanoway GmbH, Evonik Industries AG, and among others.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global soil conditioners market segmentation based on type, soil type, product, solubility, crop type and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of soil conditioners market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global soil conditioners market report would provide approximately 53 tables, 54 figures and 195 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Emerging Companies



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Product
3.3. Snippet by Solubility
3.4. Snippet by Soil Type
3.5. Snippet by Crop Type
3.6. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Degradation of soil structure and condition drives the market expansion
4.1.1.2. Rising awareness about the benefits of natural and organic soil conditioners drives the maeket expansion
4.1.1.3. XX
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High costs of inorganic soil conditioners hampers the market.
4.1.2.2. XX
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. XX
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Gypsum *
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Surfactants
7.4. Super absorbent polymers
7.5. Others
8. By Product
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
8.2. Synthetic *
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Natural
9. By Solubility
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Solubility
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Solubility
9.2. Water Soluble *
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Hydrogels
10. By Soil Type
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Soil Type
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Soil Type
10.2. Loam*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Sand
10.4. Peat
10.5. Silt
10.6. Clay
11. By Crop Type
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Crop Type
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Crop Type
11.2. Cereals & Grains*
11.2.1. Introduction
11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
11.3. Oilseeds & Pulses
11.4. Fruits & Vegetables
11.5. Silt
11.6. Others
12. By Region
12.1. Introduction
12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
12.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
12.2. North America
12.2.1. Introduction
12.2.2. Key Region-Specific Dynamics
12.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Solubility
12.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Crop Type
12.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.2.7.1. U.S.
12.2.7.2. Canada
12.2.7.3. Mexico
12.3. Europe
12.3.1. Introduction
12.3.2. Key Region-Specific Dynamics
12.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Solubility
12.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Crop Type
12.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.3.7.1. Germany
12.3.7.2. UK
12.3.7.3. France
12.3.7.4. Italy
12.3.7.5. Russia
12.3.7.6. Rest of Europe
12.4. South America
12.4.1. Introduction
12.4.2. Key Region-Specific Dynamics
12.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Solubility
12.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Crop Type
12.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.4.7.1. Brazil
12.4.7.2. Argentina
12.4.7.3. Rest of South America
12.5. Asia-Pacific
12.5.1. Introduction
12.5.2. Key Region-Specific Dynamics
12.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Solubility
12.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Crop Type
12.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
12.5.7.1. China
12.5.7.2. India
12.5.7.3. Japan
12.5.7.4. Australia
12.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
12.6. Middle East and Africa
12.6.1. Introduction
12.6.2. Key Region-Specific Dynamics
12.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
12.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
12.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Solubility
12.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Crop Type
13. Competitive Landscape
13.1. Competitive Scenario
13.2. Market Positioning/Share Analysis
13.3. Mergers and Acquisitions Analysis
14. Company Profiles
14.1. BASF SE*
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio and Description
14.1.3. Financial Overview
14.1.4. Key Developments
14.2. Solvay S.A.
14.3. Syngenta AG
14.4. Nufarm
14.5. AkzoNobel
14.6. UPL Limited
14.7. Saint-Gobain Group
14.8. Omnia Holdings Limited
14.9. Sanoway GmbH
14.10. Evonik Industries AG.
LIST NOT EXHAUSTIVE
15. Appendix
15.1. About Us and Services
15.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/14 10:27

156.77 円

166.04 円

201.95 円

ページTOPに戻る