ドッグフード缶詰の世界市場 - 2023-2030Global Canned Dog Food Market - 2023-2030 市場概要 世界の犬用缶詰市場は2022年にXX百万米ドル、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は5.3%である。 ドッグフードの缶詰は、ドッグフー... もっと見る
サマリー市場概要世界の犬用缶詰市場は2022年にXX百万米ドル、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は5.3%である。 ドッグフードの缶詰は、ドッグフードが生存可能な病原体を含まないことを保証する低酸性缶詰規制によって処理される。ドッグフードの缶詰は、ドライやセミウェットのドッグフードに比べると非常にウェットであり、缶詰のパッケージに見られる病原菌の増殖を抑制するのに役立つ様々な殺菌方法を用いて商業的に殺菌されている。ドライ・ペットフードに比べ、缶詰ドッグフードはタンパク質含有量が高く、炭水化物は少ない。 市場ダイナミクス 高タンパク質で水分含量の高いペット用ドッグフードへの需要の高まりが市場の成長を牽引する。 ドッグフードの缶詰製品は、ドライドッグフード製品に比べ、豊富なタンパク源を持ち、炭水化物が少ない。また、水分含有量も多く、ペットの腎臓や膀胱を健康に保ち、一般的に摂取できる水分量を増やすのに役立つ。缶詰ドッグフードの原材料は、犬により便利に加工され、利用される。乾燥したドッグフードや半乾燥のドッグフードと比較すると、缶詰のドッグフードは全体的に水分含有量が高い。缶詰ドッグフードの洗浄には、内部に蓄積した微生物の繁殖を止めるために、さまざまな殺菌方法が用いられる。缶詰ドッグフードの取り扱いは、低腐食性缶詰ガイドラインに従って行われるため、実用的な汚染物質がないことが保証される。このような要因が市場成長の原動力となっている。 健康的な食品への需要の高まり 愛犬の栄養ニーズに対する飼い主の意識が高まるにつれて、より高品質のドッグフード製品に対する需要が高まっている。さらに、世界中で犬の糖尿病、高血圧、関節炎の症例が数多く記録されている。その結果、獣医師が飼い主に低カロリーのフードを与えるようアドバイスするようになり、メーカー各社は提供する製品の種類を増やしている。さらに、物流施設の充実により、ドッグフード製品はメキシコ、インド、タイ、中国などの発展途上国での需要が大幅に増加している。さらに、これらの地域では、急速な都市化と可処分所得の上昇の結果、犬を飼う人の割合が増加している。この要素が成長を加速させている。 COVID-19影響分析 COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給の変化)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。 セグメント分析 世界のドッグフード缶詰市場は、タイプ、犬の種類、原材料、流通チャネル、地域に基づいてセグメント化される。 ベンダーの強力なプレゼンスがセグメント成長を牽引すると予想される ドライドッグセグメントは2022年に最大の市場シェアを占めた。ベンダーが魅力的なパッケージで製品を提供することに注力するようになったことや、市場で起きているその他のパッケージイノベーションにより、ドライドッグフード製品の売上は予測期間中に増加する可能性がある。また、世界のペットフード業界の生産者は、顧客基盤を拡大するためにM&A戦略や製品イノベーション戦略を実践している。 地理的分析 生産と加工の面で強力な優れた産業能力 2030年には、北米が最大のシェアを占めると予想される。ドッグフード缶詰の需要が高く、調理が容易なため、北米が拡大している。同地域の他国と比較して生産・加工面で優れた産業能力を持つ米国とカナダは、ドッグフード製品の2大市場である。さらに、より多くの人々がドッグフードの原材料を意識するようになった今、メーカーはよりクリーンラベルのペットフード製品を生産している。 競争状況 世界の主要プレーヤーには、Mars Petcare, Inc.、Nestlé Purina Pet Care、Del Monte Foods、Colgate Palmolive(Hill's Pet Nutrition)、General Mills、The JM Smucker Company、De Haan Petfood、Schell & Kampeter Inc.、Dave's Pet Food、WellPet LLCなどが含まれる。 レポートを購入する理由 - タイプ、犬種、原材料、流通チャネル、地域に基づく世界の犬用缶詰市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発を分析することで商機を特定する。 - 多数の犬用缶詰フード市場レベルのデータをセグメント別にまとめたExcelデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - すべての主要企業の主要製品で構成されたエクセルで利用可能な製品マッピング。 世界の犬用缶詰市場レポートは、約61表、59図、120ページを提供します。 2023年のターゲットオーディエンス - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Dog Type 3.3. Snippet by Ingredient 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increasing trend of pet humanization that drives the market 4.1.1.2. XX 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Changing lifestyle patterns and busy work lives of urban people may impede the market growth 4.1.2.2. XX 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Increasing focus on the health and wellness of pets is notably driving the market growth 4.1.3.2. XX 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. PostCOVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Wet Food* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Dry Food 7.4. Others 8. By Dog Type 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Dog Type 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Dog Type 8.2. Puppy Dog* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Adult Dog 9. By Ingredient 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Ingredient 9.2. Plant Derived* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Animal Derived 9.4. Cereal Derived 9.5. Others 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. Supermarkets/Hypermarkets* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Specialty Stores 10.4. Online Sales 10.5. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis andY-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Dog Type 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.7. Market Size Analysis andY-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Dog Type 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Spain 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Dog Type 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Dog Type 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Dog Type 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Mars Petcare, Inc.* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. ProductPortfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. Nestlé Purina Pet Care 13.3. Del Monte Foods 13.4. Colgate Palmolive (Hill's Pet Nutrition) 13.5. General Mills 13.6. The JM Smucker Company 13.7. De Haan Petfood 13.8. Schell & Kampeter Inc. 13.9. Dave's Pet Food 13.10. WellPet LLC LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Dog Type 3.3. Snippet by Ingredient 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increasing trend of pet humanization that drives the market 4.1.1.2. XX 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Changing lifestyle patterns and busy work lives of urban people may impede the market growth 4.1.2.2. XX 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Increasing focus on the health and wellness of pets is notably driving the market growth 4.1.3.2. XX 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. PostCOVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Wet Food* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Dry Food 7.4. Others 8. By Dog Type 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Dog Type 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Dog Type 8.2. Puppy Dog* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Adult Dog 9. By Ingredient 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Ingredient 9.2. Plant Derived* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Animal Derived 9.4. Cereal Derived 9.5. Others 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. Supermarkets/Hypermarkets* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Specialty Stores 10.4. Online Sales 10.5. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis andY-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Dog Type 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.7. Market Size Analysis andY-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Dog Type 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Spain 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Dog Type 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Dog Type 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Dog Type 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Mars Petcare, Inc.* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. ProductPortfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. Nestlé Purina Pet Care 13.3. Del Monte Foods 13.4. Colgate Palmolive (Hill's Pet Nutrition) 13.5. General Mills 13.6. The JM Smucker Company 13.7. De Haan Petfood 13.8. Schell & Kampeter Inc. 13.9. Dave's Pet Food 13.10. WellPet LLC LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(農業)の最新刊レポートDataM Intelligence社の農業分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/18 10:26 155.35 円 164.28 円 199.02 円 |