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欧州の糖尿病性足潰瘍市場 - 2023-2030


Europe Diabetic Foot Ulcers Market - 2023-2030

市場概要 欧州の糖尿病性足潰瘍の市場規模は、2022年にXX億米ドルと評価され、2030年にはXX億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率はXX%である。 糖尿病性足潰瘍は糖尿病患者に... もっと見る

 

 

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2023年2月14日 US$3,750
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サマリー

市場概要
欧州の糖尿病性足潰瘍の市場規模は、2022年にXX億米ドルと評価され、2030年にはXX億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率はXX%である。
糖尿病性足潰瘍は糖尿病患者によく見られる症状であり、世界的に重大な健康問題である。糖尿病性足潰瘍は足首の下の肥厚した傷である。これは、名目上の外傷や圧迫、神経障害や血管の変化、血行不良、高血糖による足の炎症や傷によって生じる。
市場ダイナミクス
市場促進要因としては、欧州における糖尿病患者の増加、欧州政府による糖尿病対策への取り組み、欧州における主要市場プレイヤーの存在とそれらによる予測期間中の市場成長を後押しする開発などが挙げられる。
糖尿病患者の増加と政府の取り組みが欧州市場の成長を促進すると予測される。
欧州における糖尿病患者の増加と、糖尿病を緩和するための政府による取り組みが、予測期間における市場成長を後押ししている。例えば、WHOによると、欧州地域の25歳以上の糖尿病患者数は6,000万人を超えている。また、国際糖尿病連合によると、2021年には糖尿病患者数は6,100万人を超え、糖尿病による死亡者数は110万人に達し、糖尿病に1,890億米ドル以上を費やしている。さらに、成人の糖尿病患者数は2030年には6,700万人、2045年には6,900万人に達すると予想され、13%の増加を示している。
さらに、2022年7月、欧州議会は、欧州連合(EU)内で17万人の子供と3200万人の成人が糖尿病を患っており、さらに数百万人が発症の途上にあることに焦点を当て、糖尿病やその他の慢性疾患の効果的な予防と管理を基盤とする保健システムを再設計し、その回復力を保証し、EU市民の生活の質を向上させ、不平等を削減することを目的とした糖尿病に関する決議動議を採択した。このように、データから、欧州連合における糖尿病患者の増加と糖尿病の適切な管理のための政府の取り組みが、予測期間中に欧州糖尿病性足潰瘍市場を牽引することが示されている。
欧州における慢性糖尿病性足潰瘍の治療費が高いことが、欧州糖尿病性足潰瘍市場の成長を抑制している。
しかし、慢性糖尿病性足潰瘍治療費の高さが、予測期間における欧州糖尿病性足潰瘍市場の成長を阻害している。例えば、ある論文によると、患者一人当たりの年間平均コストは10,091ユーロで、入院が最も適切な直接コストであった。英国では、12ヵ月間の創傷治療にかかるNHSの平均費用は糖尿病性足潰瘍1例あたり7800ポンドと評価され、そのうち13%が切断に起因するもので、治癒したDFU1例あたり2140ポンドから8800ポンド、治癒していないDFU1例あたり2140ポンドから8800ポンド、切断した創傷1例あたり16900ポンドであった。
COVID-19の影響。
2020年を通して、COVID-19パンデミックは世界中の非伝染性疾患の治療に大きな影響を与えており、糖尿病も例外ではない。医学の多くの分野が遠隔医療に適応しているのに対し、「実地」での治療を必要とすることが多い糖尿病足にとっては、これは困難であり難題である。世界的な大流行により、糖尿病患者の管理、特に足潰瘍の危険因子などの晩期合併症の管理には多くの困難が伴うようになった。パンデミックの間、電話相談や遠隔医療、時にはビデオ相談など、新しい患者相談形態が広く用いられてきた。このように、糖尿病とその合併症患者の外来管理は、この1年半の間に大きな課題に直面した。多くの国で、古典的な "対面式 "診療は中止され、上述のように電話診察に取って代わられた。そのため、この進展は、活動性DFU、虚血、シャルコー神経関節症などの糖尿病性足の問題を抱える人々を脅かしている。
セグメント分析
予測期間中(2022-2029年)、糖尿病性足潰瘍市場では創傷ケア用ドレッシング材が大きなシェアを占めると予想される
創傷ケア用ドレッシング材は、糖尿病性足潰瘍の治療に最も広く使用されている。フォームドレッシング、ハイドロコロイド、ハイドロゲル、アルギン酸塩、その他のドレッシングなど、さまざまな創傷ケア用ドレッシングが糖尿病性足潰瘍の管理を行う。フォームドレッシングは一般に親水性ポリウレタンフォームからなり、創傷液を吸収し、創傷表面の水分を維持し、治癒を促進する。加えて、糖尿病性足潰瘍用の新しい創傷被覆材の研究開発に重点が置かれていることも、予測期間における同分野の成長を後押ししている。例えば、クイーンズ大学ベルファストの研究者は、糖尿病性足潰瘍を治療するために、足場として知られる新しい包帯治療を設計した。3Dバイオプリンティングで作られたこの足場は、4週間かけて抗生物質をゆっくりと放出し、傷口を効果的に治療する。さらにドイツでは、BSNメディカル社がスポンサーとなり、日常臨床におけるcutimedゲル化繊維の臨床性能と安全性を検討する探索的研究が募集されている。このように、上述のデータは、予測期間において創傷包帯分野が市場の大半を占めることを示している。
地域別分析
ドイツが欧州糖尿病性足潰瘍市場を支配すると予想される。
ドイツでは糖尿病患者が増加しており、さまざまな団体による研究活動やイニシアチブが増加しているため、欧州の糖尿病性足潰瘍市場ではドイツが優位を占めている。例えば、国際糖尿病連合によると、2021年のドイツの糖尿病患者数は6,199.9人以上であり、ドイツの成人の糖尿病有病率は10.0%を占め、2030年には約6,519.7人に達すると推定されている。糖尿病に対する医療費は、2021年には約41,295.8百万ドルで、2030年には42,364.9百万ドルに達すると推定される。さらに、糖尿病の公衆衛生上の重要性を背景に、連邦保健省(BMG)から資金を得て、ロベルト・コッホ研究所(RKI)はドイツにおける糖尿病サーベイランスを実証する研究プロジェクトを開始した。糖尿病サーベイランスは基本的に、ドイツの糖尿病に関する重要なデータを、医療政策、医療研究、医療実践、そして一般市民のために透明性をもって提供することを目的としている。さらに、ヘルムホルツ・ツェントラム・ミュンヘン、ミュンヘン工科大学、ドイツ糖尿病研究センターによる最新の研究は、インセプターと呼ばれる新規かつ薬剤投与可能なインスリン阻害受容体を発見したことで、糖尿病研究にとって注目すべきマイルストーンとなった。同様に、2020年10月30日には、ベルリンのマルツァーン・ヘラースドルフ地区が、ドイツで初めてCities Changing Diabetesネットワークに加盟した。
さらに、ドイツ糖尿病研究センター(DZD)は、糖尿病の原因を探求し、新たな科学的知見を通じて、糖尿病の出現や進行を食い止めるための有効な予防・治療法を考案することを目指している。したがって、データからは、ドイツが欧州糖尿病性潰瘍市場を支配しており、予測期間を通じてその傾向が続くと推定される。
競争状況
欧州糖尿病性足潰瘍市場で事業を展開する主要企業は、ConvaTec, Inc.、Acelity L.P.、3M Healthcare、Coloplast Corp.、Smith & Nephew Plc、B Braun Melsungen AG、Medline Industries, Inc.、Organogenesis, Inc.、Molnlycke Health Care AB、Medtronicなどである。主要企業は、製品の発売、M&A、パートナーシップ、提携など様々な戦略を取り入れており、欧州の糖尿病性足潰瘍市場の成長に貢献している。例えば、2022年1月、スウェーデンに本社を置く医療ヘルスケア企業であるRLS Global社と、世界有数の高度創傷ケア企業であるConvaTec社は、画期的な優しい創傷剥離剤であるChloraSolvの欧州での販売と商品化で進展を続けている。
3Mヘルスケア
概要
3Mは世界有数のメーカーである。1902年6月13日に設立され、米国ミネソタ州セントポールに本社を置く。接着剤、研磨剤、ラミネート、受動防火、個人用保護具、窓用フィルム、塗料保護フィルム、歯科・歯列矯正製品、電気・電子接続・絶縁材料、医療製品、カーケア製品、電子回路、ヘルスケア・ソフトウェア、光学フィルムなどである。
製品ポートフォリオ:
当社のポートフォリオには3M V.A.C. Ulta Therapy Unitがある:3M V.A.C.ユルタ・セラピー・システムは、1台で4種類の創傷治療が行える複合創傷管理システムである:V.A.C.セラピー、ベラフロセラピー、プレベナセラピー、アブセラセラピーの4種類の創傷治療が1台で行える。
欧州の糖尿病性足潰瘍に関する調査レポートは、約40以上の市場データ表、45以上の図表、200ページ(概算)以上を提供しています。

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目次

Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The Growing Diabetes
4.1.1.2. Government Initiatives
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost
4.1.2.2. Treatment Side Effects
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturer’s Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Wound Care Dressing
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.2.2.1. Foam Dressing
7.2.2.2. Hydrocolloid Dressing
7.2.2.3. Hydrogel Dressing
7.2.2.4. Alginate Dressing
7.2.2.5. Others Dressing
7.3. Biologics
7.4. Other
8. By Ulcer Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ulcer Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Ulcer Type
8.2. Neuropathic Ulcer*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Neuro-Ischemic Ulcers
9. By End User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
9.2. Hospitals
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Clinics
9.4. ASCs
9.5. Homecare Setting
10. By Country
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029, By Country
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Country
10.2. Germany
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Country-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.2.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ulcer Type
10.2.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.3. U.K.
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Country-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.3.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ulcer Type
10.3.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.4. France
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Country-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.4.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ulcer Type
10.4.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.5. Italy
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Country-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.5.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ulcer Type
10.5.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.6. Spain
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Country-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.6.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ulcer Type
10.6.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.7. Rest of Europe
10.7.1. Introduction
10.7.2. Key Country-Specific Dynamics
10.7.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.7.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ulcer Type
10.7.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11. Competitive Landscape
11.1. Key Developments and Strategies
11.2. Company Share Analysis
11.3. Product Benchmarking
12. Company Profiles
12.1. 3M Healthcare
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. ConvaTec, Inc.
12.3. Acelity L.P., Inc.
12.4. Coloplast Corp.
12.5. Smith & Nephew Plc
12.6. B Braun Melsungen AG
12.7. Medline Industries, Inc.
12.8. Organogenesis, Inc.
12.9. Molnlycke Health Care AB
12.10. Medtronic
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About Us and Services
13.3. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The Europe diabetic foot ulcer size was valued at US$ XX billion in 2022 and is estimated to reach US$ XX billion by 2030, growing at a CAGR of XX% during the forecast period (2023-2030).
A diabetic foot ulcer is a familiar condition in diabetic patients and is a critical health regard worldwide. Diabetic foot ulcers are thickened wounds below the ankle. It is generated by irritated or wounded feet due to nominal trauma or pressure, neuropathic and vascular changes, poor circulation, and high blood sugar.
Market Dynamics
Market drivers include the growing cases of diabetes in Europe, initiatives by the Europe government to fight against diabetes, the presence of key market players in Europe and developments by them boosting the market growth in the forecast period.
The growing cases of diabetes and government initiatives are predicted to drive Europe’s market growth.
The growing cases of diabetes in Europe and the initiatives by the government to alleviate diabetes are boosting the market growth in the forecast period. For instance, according to the WHO, there are more than Sixty million people with diabetes in the European Region aged 25 years and over. Also, according to the international diabetes federation, there were over 61 million individuals living with diabetes and 1.1 million deaths due to diabetes in 2021, spending over USD 189 billion on diabetes. Moreover, the number of adults with diabetes is expected to reach 67 million by 2030 and 69 million by 2045, showing an increase of 13 percent.
Furthermore, in July 2022, the European Parliament formed a Motion for Resolution on diabetes aimed to focus on the 170,000 children and the 32 million adults living with the disease in the European Union (EU) and the millions more on their way to developing it and re-design health systems, which build on the effective prevention and management of diabetes and other chronic diseases, to guarantee their resilience, improve EU citizens’ quality of life and reduce inequalities. Thus from the data, it is indicated that the growing cases of diabetes and the government initiatives for proper management of diabetes in the European Union will drive the Europe diabetic foot ulcer market during the forecast period.
The high cost of chronic diabetic foot ulcer treatment in Europe is restraining the Europe diabetic foot ulcer market growth.
However, the high cost of chronic diabetic foot ulcer treatment is hampering the Europe diabetic foot ulcer market growth in the forecast period. For instance, according to an article, the mean annual cost per patient was €10,091, hospitalization being the most appropriate direct cost. In the UK, the mean NHS expense of wound care over 12 months was assessed at £7800 per diabetic foot ulcer, of which 13% was attributable to amputations, ranging from £2140 to £8800 per healed and unhealed DFU, respectively, and £16,900 per amputated wound.
COVID-19 Impact.
Throughout 2020, the COVID-19 pandemic has had a major impact on the care of non-communicable diseases worldwide, and diabetes is no exception. Whereas many branches of medicine have adapted to telemedicine, this is difficult and challenging for the diabetic foot, which often requires “hands-on” treatment. The global pandemic has presented many challenges in managing people with diabetes, particularly with late complications such as risk factors for foot ulceration. New patient consultation modes have been widely used during the pandemic, including telephone consultations and telemedicine, sometimes with video consultation. Thus, the outpatient management of people with diabetes and its complications has faced a huge challenge during the last twelve months. In many countries, the classical “face-to-face” clinics have been canceled and replaced by telephone consultations, as noted above. This development has therefore threatened those with diabetic foot problems, including active DFUs, ischemia, and Charcot neuroarthropathy.
Segment Analysis
Wound care dressing is expected to have a greater grasp of the diabetic foot ulcers market during the forecast period (2022-2029)
Wound care dressing is the most widely used treatment for diabetic foot care. Various wound care dressings procedures, including foam dressing, hydrocolloid, hydrogel, alginate, and other dressings, carry out the management of diabetic foot ulcers. Foam dressings generally comprise hydrophilic polyurethane foam that absorbs wound fluids, maintains moisture around the wound surface, and promotes healing. In addition, the increased focus on research and development of new wound dressings for diabetic foot ulcers is boosting the segment's growth in the forecast period. For instance, researchers at Queen's University Belfast have designed a new bandage treatment, known as a scaffold, to treat diabetic foot ulcers, which is cost-effective while improving patient outcomes. Produced by 3D bioprinting, the scaffolds slowly release antibiotics over four weeks to effectively treat the wound. Furthermore, a clinical study in Germany is recruiting for an explorative study to examine the clinical performance and safety of cutimed gelling fiber in routine clinical practice sponsored by BSN Medical GmbH. Thus, the mentioned data indicates that the wound dressing segment will hold most of the market in the forecast period.
Geographical Analysis
Germany is expected to be dominating the Europe diabetic foot ulcer market.
The growing cases of diabetes in Germany and the increased research activities and initiatives by different entities ensure the dominance of Germany over Europe's diabetic foot ulcer market. For instance, according to the International Diabetic Federation, there were over 6,199.9 diabetic individuals in Germany in 2021, accounting for the prevalence of diabetes in German adults to be 10.0%, estimated to reach around 6,519.7 by 2030. The health expenditure on diabetes was around 41,295.8 USD million in 2021 and is estimated to reach 42,364.9 by 2030. Moreover, against the backdrop of the great public health significance of diabetes mellitus, obtaining funds from the Federal Ministry of Health (BMG), the Robert Koch Institute (RKI) has initiated a research project to demonstrate diabetes surveillance in Germany. Diabetes surveillance is fundamentally concerned with transparently delivering key data on diabetes in Germany for players in health policy, health research and practice, and the general public. In addition, the latest study from Helmholtz Zentrum Muenchen, the Technical University of Munich and the German Center for Diabetes Research is a noteworthy milestone for diabetes research by discovering a novel, and druggable insulin inhibitory receptor called an inceptor. Similarly, on 30 October 2020, the district of Marzahn-Hellersdorf in Berlin became the first German city to enter the Cities Changing Diabetes network.
Additionally, the German Center for Diabetes Research (DZD) seeks to explore the causes of the disease and, through new scientific findings, design efficacious prevention and treatment steps to arrest the emergence or advancement of diabetes. Therefore, from the data, it is estimated that Germany dominates the Europe diabetic ulcers market and will continue to do so throughout the forecast period.
Competitive Landscape
The key players operating in the Europe diabetic foot ulcers market are ConvaTec, Inc., Acelity L.P., Inc., 3M Healthcare, Coloplast Corp., Smith & Nephew Plc, B Braun Melsungen AG, Medline Industries, Inc., Organogenesis, Inc., Molnlycke Health Care AB, and Medtronic among others. The key players are embracing various strategies such as product launches, mergers & acquisitions, partnerships, and collaborations, contributing to the growth of the Diabetic Foot Ulcers market in Europe. For instance, in January 2022, RLS Global, a medical healthcare company based in Sweden, and ConvaTec, one of the world’s leading advanced wound care companies, have continued progress with the distribution and commercialization of ChloraSolv, a ground-breaking gentle wound debrider, in Europe.
3M Healthcare
Overview:
3M is a leading manufacturer all over the world. It has a global presence and is headquartered in Saint Paul, Minnesota, the United States, which was founded on June 13, 1902. 3M deals with 60,000 various products under many brands; the product categories are adhesives, abrasives, laminates, passive fire protection, personal protective equipment, window films, paint protection films, dental and orthodontic products, electrical and electronic connecting and insulating materials, medical products, car-care products, electronic circuits, healthcare software and optical films.
Product Portfolio:
The Company’s portfolio has 3M V.A.C. Ulta Therapy Unit: 3M V.A.C. Ulta Therapy System is a combined wound managing system that delivers four separate and distinct wound treatment alternatives in the comfort of one device: V.A.C. Therapy, Veraflo Therapy, Prevena Therapy and AbThera Therapy.
The Europe diabetic foot ulcers report would provide access to approximately 40+ market data tables, 45+ figures, and in the range of 200 (approximate) pages.



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Table of Contents

Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The Growing Diabetes
4.1.1.2. Government Initiatives
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost
4.1.2.2. Treatment Side Effects
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturer’s Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Wound Care Dressing
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.2.2.1. Foam Dressing
7.2.2.2. Hydrocolloid Dressing
7.2.2.3. Hydrogel Dressing
7.2.2.4. Alginate Dressing
7.2.2.5. Others Dressing
7.3. Biologics
7.4. Other
8. By Ulcer Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ulcer Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Ulcer Type
8.2. Neuropathic Ulcer*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Neuro-Ischemic Ulcers
9. By End User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
9.2. Hospitals
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Clinics
9.4. ASCs
9.5. Homecare Setting
10. By Country
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029, By Country
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Country
10.2. Germany
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Country-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.2.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ulcer Type
10.2.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.3. U.K.
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Country-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.3.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ulcer Type
10.3.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.4. France
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Country-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.4.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ulcer Type
10.4.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.5. Italy
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Country-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.5.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ulcer Type
10.5.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.6. Spain
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Country-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.6.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ulcer Type
10.6.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.7. Rest of Europe
10.7.1. Introduction
10.7.2. Key Country-Specific Dynamics
10.7.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
10.7.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ulcer Type
10.7.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11. Competitive Landscape
11.1. Key Developments and Strategies
11.2. Company Share Analysis
11.3. Product Benchmarking
12. Company Profiles
12.1. 3M Healthcare
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. ConvaTec, Inc.
12.3. Acelity L.P., Inc.
12.4. Coloplast Corp.
12.5. Smith & Nephew Plc
12.6. B Braun Melsungen AG
12.7. Medline Industries, Inc.
12.8. Organogenesis, Inc.
12.9. Molnlycke Health Care AB
12.10. Medtronic
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13. DataM
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2024/11/22 10:26

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