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疼痛緩和薬の世界市場 - 2023-2030


Global Pain Relief Medication Market - 2023-2030

市場概要 世界の疼痛緩和薬の市場規模は、2022年にYY百万米ドルと評価され、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測され、予測期間(2023-2030年)にYY%の年平均成長率で成長すると予測される。 痛みは、組織の... もっと見る

 

 

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2023年1月5日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界の疼痛緩和薬の市場規模は、2022年にYY百万米ドルと評価され、2030年にはYY百万米ドルに達すると予測され、予測期間(2023-2030年)にYY%の年平均成長率で成長すると予測される。
痛みは、組織の損傷や病気のために生じる厄介な感覚である。腹部潰瘍、硬化症、変形性関節症、慢性関節炎、糖尿病性神経障害、がんなど、さまざまな状態が苦痛を引き起こす。痛みの持続時間から、感覚痛には、長期間続く慢性痛と、数ヶ月、数週間、数日間続く短期間の急性痛がある。一方、慢性痛は何年も続く。
市場ダイナミクス
患者のQOLを高めるための鎮痛薬に対するニーズの高まりが、予測期間中の世界の鎮痛薬市場の成長を後押ししている。
疼痛緩和薬に対する需要の高まりが、世界的な市場成長の原動力となっている。
疼痛緩和薬は、手術後の疼痛、重篤な身体的損傷、癌による疼痛などの状態における激痛を緩和する。また、その他の長期にわたる痛みにも使用される。術後の痛み、身体的外傷、関節炎やがんなどの慢性非伝染性疾患の増加により、鎮痛剤の需要が高まっている。例えば、WHOによると、毎年数百万人以上が非致死的な怪我を負っており、そのために入院や一般開業医による治療、救急科や急性期医療を受診することになり、一時的あるいは永続的な障害を負うことが多い。また、国際がん研究機関(WHO)は、2020年には世界全体で約19292789件のさまざまな種類のがんが新たに発生すると評価している。同様に、Global Rheumatoid Arthritis Networkによると、2021年には約3億5000万人が関節炎を患っているという。さらに、NIHによれば、手術を受けた患者の75%以上が術後に急性疼痛を経験し、その程度は中程度から高い。
さらに、世界的に手術件数が増加していることも、世界の鎮痛薬市場を拡大している。例えば、European Core Health Indicator(ECHI)によると、EUの病院で最も一般的に行われている手術は、白内障手術と帝王切開の2つである。白内障手術は2020年にEU加盟国全体で366万回行われた。同時に、帝王切開術は2020年にEUで少なくとも112万回実施された。
他の痛みを和らげる治療法の入手可能性と導入が、市場の世界的成長における大きなハードルとなっている。
しかし、経皮的電気神経刺激(TENS)療法など、低電圧電流を使用して痛みを治療する他の鎮痛治療が利用可能になり、導入が進んでいる。さらに、2021年1月、ボストン・サイエンティフィック社は、個別化された疼痛緩和のための治療選択肢を組み込んだ脊髄刺激装置(SCS)システムのポートフォリオであるWaveWriter Alphaを発表した。
COVID-19の影響分析
COVID-19の大流行は世界の疼痛緩和薬市場に大きな影響を与えている。コロナウイルス感染症2019(COVID-19)の大流行中の慢性疼痛管理は困難であり、特にCOVID-19感染が筋痛症、関連痛、広範な痛覚過敏と関連していることが証明されつつあった。非オピオイド鎮痛薬は、単独で、または非ステロイド性抗炎症薬(NSAIDs)と組み合わせて、多剤併用鎮痛の一部として軽度から中等度の痛みに対処する際に使用されるが、発熱、頭痛、急性または慢性の痛みのようなCOVID-19の症状を緩和するためにも安全に利用される。
セグメント分析
慢性疼痛タイプは、予測期間(2022-2029年)中、世界の疼痛緩和薬市場で大きなシェアを占めると予測されている。
予測期間中、慢性疼痛タイプが市場シェアの大半を占めると予測される。ジョンズ・ホプキンス病院によると、慢性疼痛とは、関節炎、癌性疼痛、片頭痛、群発頭痛など、通常の治癒期間を超えて続く、あるいは慢性的な健康状態に伴って表面化する長年の痛みのことである。慢性疼痛は、「現れたり」「消えたり」することもあれば、継続することもある。米国では年間3兆5千億ドルを医療費に費やしており、その90%が慢性疼痛を含む慢性疾患に費やされている。また、ランセット誌の記事によれば、慢性痛は個人的にも経済的にも莫大な支障をもたらし、世界中で30%以上の個人に影響を及ぼしている。また、NIHによれば、慢性疼痛は老年成人の間で顕著であり、相当な苦痛、障害、社会的孤独感、医療制度への支出や負担の増大と関連している。したがって、老年人口の増加が慢性疼痛分野の成長に寄与している。例えば、WHOによれば、老年人口は2020年には10億人に達し、2030年には14億人に達すると予測されている。したがって、上記のデータは、慢性疼痛タイプが世界の疼痛緩和薬市場を支配することを示している。
地理的分析
北米は予測期間(2022-2029年)を通して世界の疼痛緩和薬市場を支配している。
慢性疾患の患者数が多く、主要な市場プレーヤーが存在することから、北米の疼痛緩和薬市場は予測期間(2022-2029年)に高いCAGRで成長すると評価されている。例えば、米国癌協会の推計によると、2022年には米国で約190万人の癌患者が新たに発生し、約60万9,360人が癌が原因で死亡すると分析されている。同様に、CDCは、2040年には約7,800万人の米国成人が、医師が診断した関節炎を抱えながら生活し、鎮痛剤の需要を増加させると予測している。同様に、ジョンソン・エンド・ジョンソン、ファイザー、パデュー・ファーマ、エンド・インターナショナル、マイラン、インパックス・ラボラトリーズ、インディヴィオールなど、米国を拠点とする主要企業が大きなシェアを占めており、世界の疼痛緩和薬市場における北米の優位性に貢献しています。したがって、上記のデータから、予測期間(2022-2029年)を通して、北米が世界の疼痛緩和薬市場の大半を占めると予想される。
競争状況
疼痛緩和薬市場は、疼痛緩和薬に対する需要が高まっており、国内外の主要企業が参入しているため、競争は緩やかである。主なプレーヤーとしては、ファイザー、ジョンソン・エンド・ジョンソン、バイエル、サノフィ、グラクソ・スミスクライン、ブリスト・マイヤーズスクイブ、テバ・ファーマシューティカル・インダストリーズ、マイラン、メルク、カーディナル・ヘルスなどが挙げられる。これらの主要プレーヤーは、買収、製品上市、提携を通じて市場を握っている。例えば、2021年7月、Venus Remedies Limitedは、疼痛管理のための様々な製品を提供するコンシューマーヘルスケア部門を立ち上げた。
テバ・ファーマシューティカル・インダストリーズ社
概要
テバ・ファーマシューティカルズは1901年にエルサレムで設立された。現在では世界の製薬会社のトップ15に入る。テバ社の製品ポートフォリオには3600以上の医薬品があり、全世界で37,000人の従業員が働き、全世界で53の生産拠点がある。
製品ポートフォリオ
テバ製薬の疼痛緩和薬の製品ポートフォリオには以下のものがある:ヒドロモルフォンは、オピオイド系鎮痛剤として知られる医薬品群のひとつである。ヒドロモルフォンは、オピオイド鎮痛薬として知られる薬剤群のひとつであり、手術後の痛みなど、中等度から重度の痛みの治療に使用される。
この世界の疼痛緩和薬市場に関する調査レポートは、約40以上の市場データ表、45以上の図表、200ページ(概算)程度のページ数を提供しています。

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The Growing Demand for Pain Relief Medication
4.1.1.2. Growing Geriatric Population
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Availability of Other Options
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturer’s Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Route of Administration
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Route of Administration
7.2. Oral
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Injectable
7.4. Topical
8. By Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
8.2. Acute
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Chronic
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Hospital Pharmacy
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Retail Pharmacy
9.4. Online Pharmacy
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029, By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.2.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.3.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.4.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.5.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.6.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Key Developments and Strategies
11.2. Company Share Analysis
11.3. Product Benchmarking
12. Company Profiles
12.1. Teva Pharmaceutical Industries Ltd.
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Pfizer Inc.
12.3. Johnson & Johnson Services Inc.
12.4. Bayer AG
12.5. Sanofi S.A.
12.6. GlaxoSmithKline plc.
12.7. Bristo-Meyers Squibb and Company
12.8. Mylan N.V.
12.9. Merck & Co.
12.10. Cardinal Health Inc.
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About Us and Services
13.3. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The global pain relief medication size was valued at US$ YY million in 2022 and is estimated to reach US$ YY million by 2030, growing at a CAGR of YY% during the forecast period (2023-2030).
Pain is a troubling sensation developed because of tissue injury or disease. Various conditions can induce distress, like abdominal ulcers, sclerosis, osteoarthritis, chronic arthritis, diabetic neuropathy, and cancer. Based on the duration of pain, sensation pain is of two types chronic, lasting for the long term, and acute pain for the short term, which can last for months, weeks, or days. In contrast, chronic pain lasts for years.
Market Dynamics
The rising need for pain-relieving medication to increase the patient quality of life is boosting the global pain-relief medication market growth during the forecast period.
The growing demand for pain-relieving medication is fueling the market growth globally.
Pain Relief Medications alleviate extreme pain in conditions such as post-surgery pain, a serious physical injury, or pain from cancer. They are also used for other types of long-standing pain. The growing number of postoperative pains, physical traumas and chronic non-communicable diseases such as arthritis and cancer are creating the demand for Pain Relief Medication. For instance, according to the WHO, more than millions suffer non-fatal injuries each year, which lead to hospitalizations or treatment by general practitioners or emergency department and acute care visits and often result in temporary or permanent disability. Also, the International Agency for Research on Cancer WHO assessed there were about 19292789 new cases of different types of cancer globally in 2020. Similarly, according to the Global Rheumatoid Arthritis Network, approximately 350 million people lived with arthritis in 2021. Additionally, the NIH states that over 75% of the patients who have undergone surgery experience acute postoperative pain, which might be medium to high in severity.
Furthermore, the increasing number of surgeries performed globally also expands the global pain relief medication market. For instance, according to the European core health indicators (ECHI), the two most common surgical operations and procedures performed in EU hospitals were cataract surgery and cesarean sections. Cataract surgery was conducted 3.66 million times in 2020 across the EU Member States. At the same time, the cesarean section procedure was performed at least 1.12 million times in the EU in 2020.
The availability and introduction of other pain-relieving treatments is a major hurdle in the market's global growth.
However, the availability and introduction of other pain relieving treatments, such as Transcutaneous Electrical Nerve Stimulation (TENS) therapy, involves using low-voltage electric currents to treat pain. Furthermore, in January 2021, Boston Scientific Corporation introduced the WaveWriter Alpha, a portfolio of Spinal Cord Stimulator (SCS) systems that incorporate treatment choices for personalized pain relief.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic has greatly impacted the global pain relief medication market. Chronic pain management during the coronavirus disease 2019 (COVID-19) pandemic was difficult, particularly with rising proof that COVID-19 infection is associated with myalgias, referred pain, and widespread hyperalgesia. Non-Opioid Analgesic medication used alone or in combination with non-steroidal anti-inflammatory drugs (NSAIDs) in addressing mild-to-moderate pain as part of multimodal analgesia, also be utilized safely to relieve symptoms of COVID-19, like fever, headache, and acute or chronic pain, which led to increased demand for pain relief medication and positively impacted the market growth.
Segment Analysis
The chronic pain type is predicted to hold a large share of the global pain relief medication market during the forecast period (2022-2029).
The chronic pain type is expected to hold most of the market share during the forecasted period. According to the Johns Hopkins Hospital, Chronic pain is long-standing pain that lasts beyond the normal healing period or surfaces along with a chronic health condition, like arthritis, Cancer pain, migraines, cluster headaches and others. Chronic pain may be "appearing" and "disappearing" or continuous. The U.S. spends $3.5 trillion annually on health care, with 90% of that going to chronic conditions, including chronic pain. Moreover, according to an article by The Lancet, Chronic pain exerts an immense individual and financial hindrance, impacting over 30% of individuals worldwide. Also, according to the NIH, Chronic pain is favorably dominant among geriatric adults, associated with substantial suffering, disability, social solitariness, and higher expenditures and burden to health care systems. Thus, the growing geriatric population is contributing to the growth of the chronic pain segment. For example, according to WHO, the geriatric population accounted for 1 billion in 2020 and is predicted to reach 1.4 billion by 2030. Thus the data mentioned above indicate that the chronic pain type will dominate the global pain relief medication market
Geographical Analysis
North America oppresses the global pain relief medication market throughout the forecast period (2022-2029).
Owing to the high number of chronic disease cases and the presence of key market players, the North American pain relief medication market is assessed to grow at a high CAGR in the forecast period (2022-2029). Such as, according to the American cancer society estimations, in 2022, about 1.9 million new cancer cases will be analyzed, and around 609,360 cancer-caused deaths in the United States. Likewise, CDC anticipated that approximately 78 million U.S. adults will live with doctor-diagnosed arthritis in 2040, increasing the demand for the Pain Relief Medication analgesic. Similarly, the major key players holding a larger share of the market are U.S. based, such as Johnson & Johnson, Pfizer Inc., Purdue Pharma, Endo International, Mylan, Impax Laboratories and Indivior, contributing to the dominance of North America over the global Pain Relief Medication market. Therefore from the data mentioned above, it is anticipated that North America will hold most of the global pain relief medication market throughout the forecasted period (2022-2029).
Competitive Landscape
The pain relief medication market is moderately competitive since there is a growing demand for pain relief medication and local and global key players. Some key players are Pfizer Inc., Johnson & Johnson Services Inc., Bayer AG, Sanofi S.A., GlaxoSmithKline plc., Bristo-Meyers Squibb and Company, Teva Pharmaceutical Industries Ltd., Mylan N.V., Merck & Co., and Cardinal Health Inc. These key players hold the market through acquisition, product launches, and collaborations. For instance, in July 2021, Venus Remedies Limited launched a consumer healthcare division that will offer various products for pain management.
Teva Pharmaceutical Industries Ltd.
Overview
Teva Pharmaceuticals was founded in 1901 in Jerusalem. It is today among the top 15 pharmaceutical companies worldwide. Teva has over 3600 medicines in its product portfolio, with 37,000 employees working globally and 53 production sites globally.
Product Portfolio:
Teva Pharmaceutical’s product portfolio of pain relief medication has: Hydromorphone comes under the family of drugs known as opioid painkillers. It is employed to treat moderate-to-severe pain, such as pain after surgery.
The global pain relief medication market report would provide access to approximately 40+ market data tables, 45+ figures, and in the range of 200 (approximate) pages.



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The Growing Demand for Pain Relief Medication
4.1.1.2. Growing Geriatric Population
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Availability of Other Options
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturer’s Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Route of Administration
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Route of Administration
7.2. Oral
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
7.3. Injectable
7.4. Topical
8. By Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
8.2. Acute
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
8.3. Chronic
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Hospital Pharmacy
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
9.3. Retail Pharmacy
9.4. Online Pharmacy
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029, By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.2.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.2.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.3.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.3.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.4.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.4.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.5.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.5.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Route of Administration
10.6.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
10.6.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Key Developments and Strategies
11.2. Company Share Analysis
11.3. Product Benchmarking
12. Company Profiles
12.1. Teva Pharmaceutical Industries Ltd.
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Pfizer Inc.
12.3. Johnson & Johnson Services Inc.
12.4. Bayer AG
12.5. Sanofi S.A.
12.6. GlaxoSmithKline plc.
12.7. Bristo-Meyers Squibb and Company
12.8. Mylan N.V.
12.9. Merck & Co.
12.10. Cardinal Health Inc.
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. DataM
13.1. Appendix
13.2. About Us and Services
13.3. Contact Us

 

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納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/10/04 10:27

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