世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国の文房具製品市場-2031年までの産業動向と予測


U.S. Stationery Products Market - Industry Trends and Forecast to 2031

米国の文房具製品市場は、2023年の338億6,413万米ドルから2031年には419億1,491万米ドルに達し、2024年から2031年の予測期間において年平均成長率2.8%で成長すると予測されている。 市場区分 米国文房具製... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Data Bridge Market Research
データブリッジマーケットリサーチ
2024年1月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
76 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

米国の文房具製品市場は、2023年の338億6,413万米ドルから2031年には419億1,491万米ドルに達し、2024年から2031年の予測期間において年平均成長率2.8%で成長すると予測されている。

市場区分
米国文房具製品市場:タイプ別(紙製品、筆記具、アート&クラフト、その他)、用途別(教育機関、政府機関、企業、その他)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、国別(米国)-2031年までの産業動向と予測
概要 米国の文房具製品市場ダイナミクス

促進要因
- 環境に優しい文房具製品への嗜好の高まり
抑制要因
- デジタルツールやデジタル機器への依存の高まり
機会
- 企業による文房具製品の贈答の増加
市場プレイヤー

米国の文房具製品市場に参入している主な企業は以下の通り:
- ライフル(RIFLE, INC.
- ファーバーカステル
- クレーン文具
- ぺんてる・オブ・アメリカ
- ホールマークライセンシング
- HPG
- アメリカン・グリーティングス・コーポレーション
- デザイングループアメリカ
- パピエ
- リンク


ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 9
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 9
1.2 MARKET DEFINITION 9
1.3 OVERVIEW OF THE U.S. STATIONERY PRODUCTS MARKET 9
1.4 LIMITATIONS 10
1.5 MARKETS COVERED 10
2 MARKET SEGMENTATION 11
2.1 MARKETS COVERED 11
2.2 GEOGRAPHICAL SCOPE 12
2.3 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 12
2.4 CURRENCY AND PRICING 12
2.5 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 13
2.6 MULTIVARIATE MODELLING 16
2.7 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 17
2.8 DBMR MARKET POSITION GRID 18
2.9 MARKET APPLICATION COVERAGE GRID 19
2.10 VENDOR SHARE ANALYSIS 20
2.11 SECONDARY SOURCES 21
2.12 ASSUMPTIONS 22
3 EXECUTIVE SUMMARY 23
4 PREMIUM INSIGHTS 25
4.1 APPLICATIONS AND PRICE ANALYSIS: U.S. STATIONERY PRODUCTS MARKET 26
4.1.1 APPLICATION AND PRICE ANALYSIS 26
4.1.2 HALLMARK LICENSING, LLC 26
4.1.3 AGC,LLC. 26
4.1.4 DESIGN GROUP AMERICAS 27
4.1.5 PENTEL OF AMERICA LTD 27
4.1.6 CRANE STATIONERY 27
5 MARKET OVERVIEW 28
5.1 DRIVERS 30
5.1.1 GROWING PREFERENCE FOR ECO-FRIENDLY STATIONERY PRODUCTS 30
5.1.2 RISING DEMAND FOR PERSONALIZED STATIONERY 30
5.1.3 GROWING INTEREST IN DIY AND ART AND CRAFT ACTIVITIES 31
5.1.4 EXPANDING WORKFORCE AND EDUCATIONAL INSTITUTES 32
5.2 RESTRAINTS 33
5.2.1 FLUCTUATION IN RAW MATERIAL PRICES 33
5.2.2 GROWING RELIANCE ON DIGITAL TOOLS AND DEVICES 33
5.3 OPPORTUNITIES 34
5.3.1 RISE IN CORPORATE GIFTING OF STATIONERY PRODUCTS 34
5.3.2 EXPANDING E-COMMERCE CHANNELS AND ONLINE SALES 35
5.4 CHALLENGES 37
5.4.1 MAINTAINING COMPETITIVE PRICING FOR STATIONERY PRODUCTS 37
5.4.2 RAPID SHIFTS IN CONSUMER PREFERENCES AND TRENDS 38
6 U.S. STATIONERY PRODUCTS MARKET, BY TYPE 39
6.1 OVERVIEW 40
6.2 PAPER PRODUCTS 41
6.3 WRITING INSTRUMENTS 41
6.4 ART & CRAFT 41
6.5 OTHERS 41
7 U.S. STATIONERY PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION 42
7.1 OVERVIEW 43
7.2 EDUCATIONAL INSTITUTES 44
7.3 GOVERNMENT 44
7.4 CORPORATES 44
7.5 OTHERS 44
8 U.S. STATIONERY PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 45
8.1 OVERVIEW 46
8.2 OFFLINE 47
8.2.1 SUPERMARKETS/HYPERMARKETS 47
8.2.2 CONVENIENCE STORES 47
8.2.3 SPECIALTY STORES 47
8.2.4 OTHERS 47
8.3 ONLINE 48
8.3.1 COMPANY OWNED WEBSITES 48
8.3.2 E-COMMERCE/THIRD PARTY WEBSITES 48
9 U.S. STATIONERY PRODUCTS MARKET, COMPANY LANDSCAPE 49
9.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: U.S. 49
10 SWOT ANALYSIS 50 
11 COMPANY PROFILES 51
11.1 HALLMARK LICENSING, LLC 51
11.1.1 COMPANY SNAPSHOT 51
11.1.2 PRODUCT PORTFOLIO 51
11.1.3 RECENT DEVELOPMENT 52
11.2 AGC,LLC. 53
11.2.1 COMPANY SNAPSHOT 53
11.2.2 PRODUCT PORTFOLIO 53
11.2.3 RECENT DEVELOPMENT 54
11.3 DESIGN GROUP AMERICAS 55
11.3.1 COMPANY SNAPSHOT 55
11.3.2 PRODUCT PORTFOLIO 55
11.3.3 RECENT DEVELOPMENTS 55
11.4 PENTEL OF AMERICA, LTD. 56
11.4.1 COMPANY SNAPSHOT 56
11.4.2 PRODUCT PORTFOLIO 56
11.4.3 RECENT DEVELOPMENTS 58
11.5 CRANE STATIONERY 59
11.5.1 COMPANY SNAPSHOT 59
11.5.2 PRODUCT PORTFOLIO 59
11.5.3 RECENT DEVELOPMENTS 60
11.6 FABER-CASTELL 61
11.6.1 COMPANY SNAPSHOT 61
11.6.2 PRODUCT PORTFOLIO 61
11.6.3 RECENT DEVELOPMENTS 62
11.7 HPG 63
11.7.1 COMPANY SNAPSHOT 63
11.7.2 PRODUCT PORTFOLIO 63
11.7.3 RECENT DEVELOPMENTS 65
11.8 LINC LIMITED 66
11.8.1 COMPANY SNAPSHOT 66
11.8.2 REVENUE ANALYSIS 66
11.8.3 PRODUCT PORTFOLIO 67
11.8.4 RECENT DEVELOPMENTS 68
11.9 PAPIER 69
11.9.1 COMPANY SNAPSHOT 69
11.9.2 PRODUCT PORTFOLIO 69
11.9.3 RECENT DEVELOPMENTS 72
11.10 RIFLE, INC. 73
11.10.1 COMPANY SNAPSHOT 73
11.10.2 PRODUCT PORTFOLIO 73
11.10.3 RECENT DEVELOPMENTS 73
12 QUESTIONNAIRE 74
13 RELATED REPORTS 76

 

ページTOPに戻る


 

Summary

U.S. stationery products market is expected to reach USD 41,914.91 million by 2031 from USD 33,864.13 million in 2023, growing at a CAGR of 2.8% in the forecast period of 2024 to 2031.

Market Segmentation
U.S. Stationery Products Market, By Type (Paper Products, Writing Instruments, Art & Craft, and Others), Application (Educational Institutes, Government, Corporates, and Others), Distribution Channel (Offline and Online), Country (U.S.) - Industry Trends and Forecast to 2031
Overview U.S. Stationery Products Market Dynamics

Drivers
• Growing preference for eco-friendly stationery products
Restraint
• Growing reliance on digital tools and devices
Opportunity
• Rise in corporate gifting of stationery products
Market Players

Some of the key players operating in the U.S. stationery products market are:
• RIFLE, INC.
• Faber-Castell
• Crane Stationery
• Pentel of America, Ltd.
• HALLMARK LICENSING, LLC
• HPG
• American Greetings Corporation
• Design Group Americas
• Papier
• Linc



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 9
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 9
1.2 MARKET DEFINITION 9
1.3 OVERVIEW OF THE U.S. STATIONERY PRODUCTS MARKET 9
1.4 LIMITATIONS 10
1.5 MARKETS COVERED 10
2 MARKET SEGMENTATION 11
2.1 MARKETS COVERED 11
2.2 GEOGRAPHICAL SCOPE 12
2.3 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 12
2.4 CURRENCY AND PRICING 12
2.5 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 13
2.6 MULTIVARIATE MODELLING 16
2.7 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 17
2.8 DBMR MARKET POSITION GRID 18
2.9 MARKET APPLICATION COVERAGE GRID 19
2.10 VENDOR SHARE ANALYSIS 20
2.11 SECONDARY SOURCES 21
2.12 ASSUMPTIONS 22
3 EXECUTIVE SUMMARY 23
4 PREMIUM INSIGHTS 25
4.1 APPLICATIONS AND PRICE ANALYSIS: U.S. STATIONERY PRODUCTS MARKET 26
4.1.1 APPLICATION AND PRICE ANALYSIS 26
4.1.2 HALLMARK LICENSING, LLC 26
4.1.3 AGC,LLC. 26
4.1.4 DESIGN GROUP AMERICAS 27
4.1.5 PENTEL OF AMERICA LTD 27
4.1.6 CRANE STATIONERY 27
5 MARKET OVERVIEW 28
5.1 DRIVERS 30
5.1.1 GROWING PREFERENCE FOR ECO-FRIENDLY STATIONERY PRODUCTS 30
5.1.2 RISING DEMAND FOR PERSONALIZED STATIONERY 30
5.1.3 GROWING INTEREST IN DIY AND ART AND CRAFT ACTIVITIES 31
5.1.4 EXPANDING WORKFORCE AND EDUCATIONAL INSTITUTES 32
5.2 RESTRAINTS 33
5.2.1 FLUCTUATION IN RAW MATERIAL PRICES 33
5.2.2 GROWING RELIANCE ON DIGITAL TOOLS AND DEVICES 33
5.3 OPPORTUNITIES 34
5.3.1 RISE IN CORPORATE GIFTING OF STATIONERY PRODUCTS 34
5.3.2 EXPANDING E-COMMERCE CHANNELS AND ONLINE SALES 35
5.4 CHALLENGES 37
5.4.1 MAINTAINING COMPETITIVE PRICING FOR STATIONERY PRODUCTS 37
5.4.2 RAPID SHIFTS IN CONSUMER PREFERENCES AND TRENDS 38
6 U.S. STATIONERY PRODUCTS MARKET, BY TYPE 39
6.1 OVERVIEW 40
6.2 PAPER PRODUCTS 41
6.3 WRITING INSTRUMENTS 41
6.4 ART & CRAFT 41
6.5 OTHERS 41
7 U.S. STATIONERY PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION 42
7.1 OVERVIEW 43
7.2 EDUCATIONAL INSTITUTES 44
7.3 GOVERNMENT 44
7.4 CORPORATES 44
7.5 OTHERS 44
8 U.S. STATIONERY PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 45
8.1 OVERVIEW 46
8.2 OFFLINE 47
8.2.1 SUPERMARKETS/HYPERMARKETS 47
8.2.2 CONVENIENCE STORES 47
8.2.3 SPECIALTY STORES 47
8.2.4 OTHERS 47
8.3 ONLINE 48
8.3.1 COMPANY OWNED WEBSITES 48
8.3.2 E-COMMERCE/THIRD PARTY WEBSITES 48
9 U.S. STATIONERY PRODUCTS MARKET, COMPANY LANDSCAPE 49
9.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: U.S. 49
10 SWOT ANALYSIS 50 
11 COMPANY PROFILES 51
11.1 HALLMARK LICENSING, LLC 51
11.1.1 COMPANY SNAPSHOT 51
11.1.2 PRODUCT PORTFOLIO 51
11.1.3 RECENT DEVELOPMENT 52
11.2 AGC,LLC. 53
11.2.1 COMPANY SNAPSHOT 53
11.2.2 PRODUCT PORTFOLIO 53
11.2.3 RECENT DEVELOPMENT 54
11.3 DESIGN GROUP AMERICAS 55
11.3.1 COMPANY SNAPSHOT 55
11.3.2 PRODUCT PORTFOLIO 55
11.3.3 RECENT DEVELOPMENTS 55
11.4 PENTEL OF AMERICA, LTD. 56
11.4.1 COMPANY SNAPSHOT 56
11.4.2 PRODUCT PORTFOLIO 56
11.4.3 RECENT DEVELOPMENTS 58
11.5 CRANE STATIONERY 59
11.5.1 COMPANY SNAPSHOT 59
11.5.2 PRODUCT PORTFOLIO 59
11.5.3 RECENT DEVELOPMENTS 60
11.6 FABER-CASTELL 61
11.6.1 COMPANY SNAPSHOT 61
11.6.2 PRODUCT PORTFOLIO 61
11.6.3 RECENT DEVELOPMENTS 62
11.7 HPG 63
11.7.1 COMPANY SNAPSHOT 63
11.7.2 PRODUCT PORTFOLIO 63
11.7.3 RECENT DEVELOPMENTS 65
11.8 LINC LIMITED 66
11.8.1 COMPANY SNAPSHOT 66
11.8.2 REVENUE ANALYSIS 66
11.8.3 PRODUCT PORTFOLIO 67
11.8.4 RECENT DEVELOPMENTS 68
11.9 PAPIER 69
11.9.1 COMPANY SNAPSHOT 69
11.9.2 PRODUCT PORTFOLIO 69
11.9.3 RECENT DEVELOPMENTS 72
11.10 RIFLE, INC. 73
11.10.1 COMPANY SNAPSHOT 73
11.10.2 PRODUCT PORTFOLIO 73
11.10.3 RECENT DEVELOPMENTS 73
12 QUESTIONNAIRE 74
13 RELATED REPORTS 76

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(stationery)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Data Bridge Market Research社はどのような調査会社ですか?


データブリッジマーケットリサーチ(Data Bridge Market Research)は500名以上の多様な分野のアナリストが所属するインドの調査会社です。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る