世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

中東・アフリカの室内空気清浄化市場 - 2031年までの産業動向と予測


Middle East and Africa Indoor Air Purification Market - Industry Trends and Forecast to 2031

中東・アフリカの室内空気清浄機市場は、2023年の14億8049万米ドルから2031年には28億0744万米ドルに達し、2024年から2031年の予測期間中に年平均成長率9.0%で成長すると予測されている。 市場セグメンテーシ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Data Bridge Market Research
データブリッジマーケットリサーチ
2024年1月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
155 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

中東・アフリカの室内空気清浄機市場は、2023年の14億8049万米ドルから2031年には28億0744万米ドルに達し、2024年から2031年の予測期間中に年平均成長率9.0%で成長すると予測されている。

市場セグメンテーション

中東・アフリカの室内空気清浄機市場:製品別(集塵機・掃除機、煙霧機、ミスト除去機、悪臭・有害ガス、火災・緊急排気、ウイルス・真菌)、カテゴリー別(小部屋、中部屋、大部屋)、技術別(HEPA、静電レシピレーター、活性炭、イオンフィルター、その他)、機能(手動、センサー、その他)、外装素材(プラスチック、金属)、価格帯(低価格、中価格、高価格)、流通チャネル(工業用農業、直販、Eコマース、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、その他)、用途(工業用、商業用、住宅用)、国(サウジアラビア、イスラエル、U.A.E、南アフリカ, エジプト, その他の中東・アフリカ地域) - 2031年までの産業動向と予測


中東・アフリカの室内空気清浄機市場ダイナミクスの概要

促進要因
- 空気中の汚染物質を封じ込めるための空気清浄機の使用の増加
阻害要因
- 空気清浄機に関連する高コスト
機会
- 消費者の健康意識によるエアフィルター需要の増加

市場プレーヤー

中東・アフリカの室内空気清浄機市場で事業を展開する主なプレーヤーは以下の通りである:

- Koninklijke Philips N.V.
- LGエレクトロニクス
- パナソニック株式会社
- サムスン
- アエラスLLC
- レジェンド・ブランズ
- エックスパワー
- アベイトメント・テクノロジーズ
- オムニテック・デザイン
- ビー・エアー
- プルマン-エルメーター
- エンヴィルコ
- エアロスペース・アメリカ
- カムフィル
- キャリア
- ハミルトンビーチブランド
- ワールプール
- ライファエア
- ニクロインダストリー
- COWAY CO.株式会社コーウェイ


ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 15
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 15
1.2 MARKET DEFINITION 15
1.3 OVERVIEW OF THE MIDDLE EAST AND AFRICA INDOOR AIR PURIFICATION MARKET 15
1.4 CURRENCY AND PRICING 17
1.5 LIMITATIONS 17
1.6 MARKETS COVERED 18
2 MARKET SEGMENTATION 20
2.1 MARKETS COVERED 20
2.2 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 21
2.3 GEOGRAPHIC SCOPE 22
2.4 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 23
2.5 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 26
2.6 DBMR MARKET POSITION GRID 27
2.7 MARKET APPLICATION COVERAGE GRID 28
2.8 MULTIVARIATE MODELLING 29
2.9 PRODUCT CURVE 30
2.10 SECONDARY SOURCES 31
2.11 ASSUMPTIONS 31
3 EXECUTIVE SUMMARY 32
4 PREMIUM INSIGHTS 35
4.1 PORTERS MODEL 36
4.2 TECHNOLOGICAL ADVANCEMENT BY MANUFACTURERS 36
4.2.1 PHOTOELECTROCHEMICAL OXIDATION 36
4.2.2 HIGH-EFFICIENCY PARTICULATE AIR PURIFIERS (HEPA) 37
4.2.3 ACTIVATED CARBON 37
4.2.4 ELECTROSTATIC PRECIPITATOR (ESP) 37
4.2.5 IONIC FILTERS 37
4.2.6 AUTOMATED AIR PURIFICATION SYSTEM 37
4.3 VENDOR SELECTION CRITERIA 38
4.4 SUPPLY CHAIN ANALYSIS 39
4.4.1 OVERVIEW 39
4.4.2 LOGISTIC COST SCENARIO 40
4.4.3 IMPORTANCE OF LOGISTIC SERVICE PROVIDERS 40
4.5 REGULATORY STANDARD 40
4.6 PESTEL ANALYSIS 42
5 MARKET OVERVIEW 43
5.1 DRIVERS 45
5.1.1 INCREASING USAGE OF AIR PURIFIERS TO REDUCE AIRBORNE CONTAMINANTS 45
5.1.2 ADVENT OF SMART AIR PURIFIER 46
5.1.3 GROWTH IN E-COMMERCE SECTOR 47
5.1.4 IMPROVEMENT IN SENSOR TECHNOLOGY 49
5.2 RESTRAINTS 50
5.2.1 HIGH COSTS ASSOCIATED WITH AIR PURIFIERS 50
5.2.2 RISING CONCERNS REGARDING AIR PURIFIER 51
5.3 OPPORTUNITIES 52
5.3.1 RISE IN THE DEMAND FOR AIR FILTER DUE TO HEALTH AWARENESS AMONG CONSUMERS 52
5.3.2 INCREASING COLLABORATIONS AND ACQUISITIONS AMONG MARKET PLAYERS 53
5.3.3 INCREASING INITIATIVES BY GOVERNMENTS FOR AIR FILTER ADOPTION 53
5.4 CHALLENGES 54
5.4.1 CONTINUOUS FLUCTUATIONS IN THE PRICES OF RAW MATERIALS 54
5.4.2 HIGH ELECTRICITY CONSUMPTION LEADING TO HIGH ELECTRICITY COST 55
5.4.3 LOW RATE OF UPGRADATION IN AIR FILTER TECHNOLOGY 56
6 MIDDLE EAST AND AFRICA INDOOR AIR PURIFICATION MARKET, BY PRODUCT 57
6.1 OVERVIEW 58
6.2 DUST COLLECTORS & VACUUMS 59
6.3 FUME & SMOKE COLLECTORS 59
6.4 VIRUSES & FUNGUS 59
6.5 BAD ODOUR & HARMFUL GASES 59
6.6 MIST ELIMINATORS 59
6.7 FIRE & EMERGENCY EXHAUST 59
7 MIDDLE EAST AND AFRICA MIDDLE EAST AND AFRICA INDOOR AIR PURIFICATION MARKET, BY CATEGORY 60
7.1 OVERVIEW 61
7.2 LARGE ROOM 62
7.3 MEDIUM ROOM 62
7.4 SMALL ROOM 62
8 MIDDLE EAST AND AFRICA INDOOR AIR PURIFICATION MARKET, BY FUNCTION 63
8.1 OVERVIEW 64
8.2 SENSOR 65
8.3 MANUAL 65
8.4 OTHERS 65
9 MIDDLE EAST AND AFRICA INDOOR AIR PURIFICATION MARKET, BY TECHNOLOGY 66
9.1 OVERVIEW 67
9.2 HEPA 68
9.3 ACTIVATED CARBON 68
9.4 ELECTROSTATIC PRECIPITATORS 68
9.5 IONIC FILTERS 68
9.6 OTHERS 68
10 MIDDLE EAST AND AFRICA INDOOR AIR PURIFICATION MARKET, BY OUTER MATERIAL 69
10.1 OVERVIEW 70
10.2 PLASTIC 71
10.2.1 POLYCARBONATE (PC) 71
10.2.2 ABS 71
10.2.3 POLYVINYL CHLORIDE (PVC) 71
10.2.4 HIGH-DENSITY POLYETHYLENE (PE) 72
10.2.5 OTHERS 72
10.3 METAL 72
10.3.1 STAINLESS STEEL 72
10.3.2 ALUMINIUM 72
10.3.3 OTHERS 72
11 MIDDLE EAST AND AFRICA INDOOR AIR PURIFICATION MARKET, BY PRICE RANGE 73
11.1 OVERVIEW 74
11.2 MID 75
11.3 LOW 75
11.4 PREMIUM 75
12 MIDDLE EAST AND AFRICA INDOOR AIR PURIFICATION MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 76
12.1 OVERVIEW 77
12.2 E-COMMERCE 78
12.3 SPECIALTY STORES 78
12.4 DIRECT SELLING 78
12.5 SUPERMARKETS/HYPERMARKETS 78
12.6 OTHERS 78
13 MIDDLE EAST AND AFRICA INDOOR AIR PURIFICATION MARKET, BY APPLICATION 79
13.1 OVERVIEW 80
13.2 COMMERCIAL 81
13.3 RESIDENTIAL 81
13.4 INDUSTRIAL 81
14 MIDDLE EAST AND AFRICA INDOOR AIR PURIFICATION MARKET, BY COUNTRY 82
14.1 MIDDLE EAST AND AFRICA 82
14.1.1 SAUDI ARABIA 86
14.1.2 ISRAEL 89
14.1.3 U.A.E. 92
14.1.4 SOUTH AFRICA 95
14.1.5 EGYPT 98
14.1.6 REST OF MIDDLE EAST AND AFRICA 101
15 MIDDLE EAST AND AFRICA INDOOR AIR PURIFICATION MARKET: COMPANY LANDSCAPE 102
15.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: MIDDLE EAST AND AFRICA 102
16 SWOT ANALYSIS 103
17 COMPANY PROFILE 104
17.1 LG ELECTRONICS 104
17.1.1 COMPANY SNAPSHOT 104
17.1.2 REVENUE ANALYSIS 105
17.1.3 PRODUCT PORTFOLIO 105
17.1.4 RECENT DEVELOPMENTS 107
17.2 PANASONIC CORPORATION 108
17.2.1 COMPANY SNAPSHOT 108
17.2.2 REVENUE ANALYSIS 108
17.2.3 PRODUCT PORTFOLIO 109
17.2.4 RECENT DEVELOPMENTS 111
17.3 ELECTROLUX 112
17.3.1 COMPANY SNAPSHOT 112
17.3.2 REVENUE ANALYSIS 112
17.3.3 PRODUCT PORTFOLIO 113
17.3.4 RECENT DEVELOPMENT 113
17.4 KONINKLIJKE PHILIPS N.V. 114
17.4.1 COMPANY SNAPSHOT 114
17.4.2 REVENUE ANALYSIS 114
17.4.3 PRODUCT PORTFOLIO 115
17.4.4 RECENT DEVELOPMENTS 116
17.5 HONEYWELL INTERNATIONAL 117
17.5.1 COMPANY SNAPSHOT 117
17.5.2 REVENUE ANALYSIS 117
17.5.3 PRODUCT PORTFOLIO 118
17.5.4 RECENT DEVELOPMENTS 119
17.6 BLUEAIR (SUBSIDIARY OF UNILEVER) 120
17.6.1 COMPANY SNAPSHOT 120
17.6.2 REVENUE ANALYSIS 120
17.6.3 PRODUCT PORTFOLIO 121
17.6.4 RECENT DEVELOPMENT 122
17.7 CAMFIL 123
17.7.1 COMPANY SNAPSHOT 123
17.7.2 PRODUCT PORTFOLIO 123
17.7.3 RECENT DEVELOPMENTS 126
17.8 CARRIER 127
17.8.1 COMPANY SNAPSHOT 127
17.8.2 REVENUE ANALYSIS 127
17.8.3 PRODUCT PORTFOLIO 128
17.8.4 RECENT DEVELOPMENTS 130
17.9 COWAY CO. LTD. 131
17.9.1 COMPANY SNAPSHOT 131
17.9.2 REVENUE ANALYSIS 131
17.9.3 PRODUCT PORTFOLIO 132
17.9.4 RECENT DEVELOPMENT 133
17.10 DAIKIN INDUSTRIES, LTD. 134
17.10.1 COMPANY SNAPSHOT 134
17.10.2 REVENUE ANALYSIS 134
17.10.3 PRODUCT PORTFOLIO 135
17.10.4 RECENT DEVELOPMENTS 136
17.11 DYSON 137
17.11.1 COMPANY SNAPSHOT 137
17.11.2 PRODUCT PORTFOLIO 137
17.11.3 RECENT DEVELOPMENTS 138
17.12 ENVIRCO 139
17.12.1 COMPANY SNAPSHOT 139
17.12.2 PRODUCT PORTFOLIO 139
17.12.3 RECENT DEVELOPMENT 140
17.13 SAMSUNG 141
17.13.1 COMPANY SNAPSHOT 141
17.13.2 REVENUE ANALYSIS 141
17.13.3 PRODUCT PORTFOLIO 142
17.13.4 RECENT DEVELOPMENTS 143
17.14 SHARP 144
17.14.1 COMPANY SNAPSHOT 144
17.14.2 REVENUE ANALYSIS 144
17.14.3 PRODUCT PORTFOLIO 145
17.14.4 RECENT DEVELOPMENTS 146
17.15 WHIRLPOOL 147
17.15.1 COMPANY SNAPSHOT 147
17.15.2 REVENUE ANALYSIS 147
17.15.3 PRODUCT PORTFOLIO 148
17.15.4 RECENT DEVELOPMENTS 150
18 QUESTIONNAIRE 151
19 RELATED REPORTS 155

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Middle East and Africa indoor air purification market is expected to reach USD 2,807.44 million by 2031 from USD 1,480.49 million in 2023, growing at a CAGR of 9.0% during the forecast period of 2024 to 2031.

Market Segmentation:

Middle East and Africa Indoor Air Purification Market, By Product (Dust Collectors & Vacuums, Fume & Smoke Collectors, Mist Eliminators, Bad Odour & Harmful Gasses, Fire & Emergency Exhaust, and Viruses & Fungus), Category (Small Room and Medium Room and Large Room), Technology (HEPA, Electrostatic Recipitators, Activated Carbon, Ionic Filters, and Others), Function (Manual, Sensor, and Others), Outer Material (Plastic and Metal), Price Range (Low, Mid, and High), Distribution Channel (Industrial Agriculture, Direct Selling, E-Commerce, Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, and Others), Application (Industrial, Commercial and Residential), Country (Saudi Arabia, Israel, U.A.E., South Africa, Egypt, and Rest of Middle East and Africa) - Industry Trends and Forecast to 2031


Overview of Middle East and Africa Indoor Air Purification Market Dynamics

Driver
• Increasing usage of air purifiers to contain airborne contaminants
Restraint
• High costs associated with air purifiers
Opportunity
• Rise in demand for air filter due to health awareness among consumers

Market Players

Some of the major players operating in Middle East and Africa indoor air purification market are:

• Koninklijke Philips N.V.
• LG Electronics
• Panasonic Corporation
• SAMSUNG
• Aerus LLC
• Legend Brands
• Xpower
• Abatement Technologies
• Omnitech Design
• B-AIR
• Pulllman-Ermator
• Envirco
• AEROSPACE AMERICA, INC.
• Camfil
• Carrier
• Hamilton Beach Brands, Inc.
• Whirlpool
• Lifa Air Ltd.
• NIKRO INDUSTRIES, INC.
• COWAY CO. LTD.



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 15
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 15
1.2 MARKET DEFINITION 15
1.3 OVERVIEW OF THE MIDDLE EAST AND AFRICA INDOOR AIR PURIFICATION MARKET 15
1.4 CURRENCY AND PRICING 17
1.5 LIMITATIONS 17
1.6 MARKETS COVERED 18
2 MARKET SEGMENTATION 20
2.1 MARKETS COVERED 20
2.2 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 21
2.3 GEOGRAPHIC SCOPE 22
2.4 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 23
2.5 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 26
2.6 DBMR MARKET POSITION GRID 27
2.7 MARKET APPLICATION COVERAGE GRID 28
2.8 MULTIVARIATE MODELLING 29
2.9 PRODUCT CURVE 30
2.10 SECONDARY SOURCES 31
2.11 ASSUMPTIONS 31
3 EXECUTIVE SUMMARY 32
4 PREMIUM INSIGHTS 35
4.1 PORTERS MODEL 36
4.2 TECHNOLOGICAL ADVANCEMENT BY MANUFACTURERS 36
4.2.1 PHOTOELECTROCHEMICAL OXIDATION 36
4.2.2 HIGH-EFFICIENCY PARTICULATE AIR PURIFIERS (HEPA) 37
4.2.3 ACTIVATED CARBON 37
4.2.4 ELECTROSTATIC PRECIPITATOR (ESP) 37
4.2.5 IONIC FILTERS 37
4.2.6 AUTOMATED AIR PURIFICATION SYSTEM 37
4.3 VENDOR SELECTION CRITERIA 38
4.4 SUPPLY CHAIN ANALYSIS 39
4.4.1 OVERVIEW 39
4.4.2 LOGISTIC COST SCENARIO 40
4.4.3 IMPORTANCE OF LOGISTIC SERVICE PROVIDERS 40
4.5 REGULATORY STANDARD 40
4.6 PESTEL ANALYSIS 42
5 MARKET OVERVIEW 43
5.1 DRIVERS 45
5.1.1 INCREASING USAGE OF AIR PURIFIERS TO REDUCE AIRBORNE CONTAMINANTS 45
5.1.2 ADVENT OF SMART AIR PURIFIER 46
5.1.3 GROWTH IN E-COMMERCE SECTOR 47
5.1.4 IMPROVEMENT IN SENSOR TECHNOLOGY 49
5.2 RESTRAINTS 50
5.2.1 HIGH COSTS ASSOCIATED WITH AIR PURIFIERS 50
5.2.2 RISING CONCERNS REGARDING AIR PURIFIER 51
5.3 OPPORTUNITIES 52
5.3.1 RISE IN THE DEMAND FOR AIR FILTER DUE TO HEALTH AWARENESS AMONG CONSUMERS 52
5.3.2 INCREASING COLLABORATIONS AND ACQUISITIONS AMONG MARKET PLAYERS 53
5.3.3 INCREASING INITIATIVES BY GOVERNMENTS FOR AIR FILTER ADOPTION 53
5.4 CHALLENGES 54
5.4.1 CONTINUOUS FLUCTUATIONS IN THE PRICES OF RAW MATERIALS 54
5.4.2 HIGH ELECTRICITY CONSUMPTION LEADING TO HIGH ELECTRICITY COST 55
5.4.3 LOW RATE OF UPGRADATION IN AIR FILTER TECHNOLOGY 56
6 MIDDLE EAST AND AFRICA INDOOR AIR PURIFICATION MARKET, BY PRODUCT 57
6.1 OVERVIEW 58
6.2 DUST COLLECTORS & VACUUMS 59
6.3 FUME & SMOKE COLLECTORS 59
6.4 VIRUSES & FUNGUS 59
6.5 BAD ODOUR & HARMFUL GASES 59
6.6 MIST ELIMINATORS 59
6.7 FIRE & EMERGENCY EXHAUST 59
7 MIDDLE EAST AND AFRICA MIDDLE EAST AND AFRICA INDOOR AIR PURIFICATION MARKET, BY CATEGORY 60
7.1 OVERVIEW 61
7.2 LARGE ROOM 62
7.3 MEDIUM ROOM 62
7.4 SMALL ROOM 62
8 MIDDLE EAST AND AFRICA INDOOR AIR PURIFICATION MARKET, BY FUNCTION 63
8.1 OVERVIEW 64
8.2 SENSOR 65
8.3 MANUAL 65
8.4 OTHERS 65
9 MIDDLE EAST AND AFRICA INDOOR AIR PURIFICATION MARKET, BY TECHNOLOGY 66
9.1 OVERVIEW 67
9.2 HEPA 68
9.3 ACTIVATED CARBON 68
9.4 ELECTROSTATIC PRECIPITATORS 68
9.5 IONIC FILTERS 68
9.6 OTHERS 68
10 MIDDLE EAST AND AFRICA INDOOR AIR PURIFICATION MARKET, BY OUTER MATERIAL 69
10.1 OVERVIEW 70
10.2 PLASTIC 71
10.2.1 POLYCARBONATE (PC) 71
10.2.2 ABS 71
10.2.3 POLYVINYL CHLORIDE (PVC) 71
10.2.4 HIGH-DENSITY POLYETHYLENE (PE) 72
10.2.5 OTHERS 72
10.3 METAL 72
10.3.1 STAINLESS STEEL 72
10.3.2 ALUMINIUM 72
10.3.3 OTHERS 72
11 MIDDLE EAST AND AFRICA INDOOR AIR PURIFICATION MARKET, BY PRICE RANGE 73
11.1 OVERVIEW 74
11.2 MID 75
11.3 LOW 75
11.4 PREMIUM 75
12 MIDDLE EAST AND AFRICA INDOOR AIR PURIFICATION MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 76
12.1 OVERVIEW 77
12.2 E-COMMERCE 78
12.3 SPECIALTY STORES 78
12.4 DIRECT SELLING 78
12.5 SUPERMARKETS/HYPERMARKETS 78
12.6 OTHERS 78
13 MIDDLE EAST AND AFRICA INDOOR AIR PURIFICATION MARKET, BY APPLICATION 79
13.1 OVERVIEW 80
13.2 COMMERCIAL 81
13.3 RESIDENTIAL 81
13.4 INDUSTRIAL 81
14 MIDDLE EAST AND AFRICA INDOOR AIR PURIFICATION MARKET, BY COUNTRY 82
14.1 MIDDLE EAST AND AFRICA 82
14.1.1 SAUDI ARABIA 86
14.1.2 ISRAEL 89
14.1.3 U.A.E. 92
14.1.4 SOUTH AFRICA 95
14.1.5 EGYPT 98
14.1.6 REST OF MIDDLE EAST AND AFRICA 101
15 MIDDLE EAST AND AFRICA INDOOR AIR PURIFICATION MARKET: COMPANY LANDSCAPE 102
15.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: MIDDLE EAST AND AFRICA 102
16 SWOT ANALYSIS 103
17 COMPANY PROFILE 104
17.1 LG ELECTRONICS 104
17.1.1 COMPANY SNAPSHOT 104
17.1.2 REVENUE ANALYSIS 105
17.1.3 PRODUCT PORTFOLIO 105
17.1.4 RECENT DEVELOPMENTS 107
17.2 PANASONIC CORPORATION 108
17.2.1 COMPANY SNAPSHOT 108
17.2.2 REVENUE ANALYSIS 108
17.2.3 PRODUCT PORTFOLIO 109
17.2.4 RECENT DEVELOPMENTS 111
17.3 ELECTROLUX 112
17.3.1 COMPANY SNAPSHOT 112
17.3.2 REVENUE ANALYSIS 112
17.3.3 PRODUCT PORTFOLIO 113
17.3.4 RECENT DEVELOPMENT 113
17.4 KONINKLIJKE PHILIPS N.V. 114
17.4.1 COMPANY SNAPSHOT 114
17.4.2 REVENUE ANALYSIS 114
17.4.3 PRODUCT PORTFOLIO 115
17.4.4 RECENT DEVELOPMENTS 116
17.5 HONEYWELL INTERNATIONAL 117
17.5.1 COMPANY SNAPSHOT 117
17.5.2 REVENUE ANALYSIS 117
17.5.3 PRODUCT PORTFOLIO 118
17.5.4 RECENT DEVELOPMENTS 119
17.6 BLUEAIR (SUBSIDIARY OF UNILEVER) 120
17.6.1 COMPANY SNAPSHOT 120
17.6.2 REVENUE ANALYSIS 120
17.6.3 PRODUCT PORTFOLIO 121
17.6.4 RECENT DEVELOPMENT 122
17.7 CAMFIL 123
17.7.1 COMPANY SNAPSHOT 123
17.7.2 PRODUCT PORTFOLIO 123
17.7.3 RECENT DEVELOPMENTS 126
17.8 CARRIER 127
17.8.1 COMPANY SNAPSHOT 127
17.8.2 REVENUE ANALYSIS 127
17.8.3 PRODUCT PORTFOLIO 128
17.8.4 RECENT DEVELOPMENTS 130
17.9 COWAY CO. LTD. 131
17.9.1 COMPANY SNAPSHOT 131
17.9.2 REVENUE ANALYSIS 131
17.9.3 PRODUCT PORTFOLIO 132
17.9.4 RECENT DEVELOPMENT 133
17.10 DAIKIN INDUSTRIES, LTD. 134
17.10.1 COMPANY SNAPSHOT 134
17.10.2 REVENUE ANALYSIS 134
17.10.3 PRODUCT PORTFOLIO 135
17.10.4 RECENT DEVELOPMENTS 136
17.11 DYSON 137
17.11.1 COMPANY SNAPSHOT 137
17.11.2 PRODUCT PORTFOLIO 137
17.11.3 RECENT DEVELOPMENTS 138
17.12 ENVIRCO 139
17.12.1 COMPANY SNAPSHOT 139
17.12.2 PRODUCT PORTFOLIO 139
17.12.3 RECENT DEVELOPMENT 140
17.13 SAMSUNG 141
17.13.1 COMPANY SNAPSHOT 141
17.13.2 REVENUE ANALYSIS 141
17.13.3 PRODUCT PORTFOLIO 142
17.13.4 RECENT DEVELOPMENTS 143
17.14 SHARP 144
17.14.1 COMPANY SNAPSHOT 144
17.14.2 REVENUE ANALYSIS 144
17.14.3 PRODUCT PORTFOLIO 145
17.14.4 RECENT DEVELOPMENTS 146
17.15 WHIRLPOOL 147
17.15.1 COMPANY SNAPSHOT 147
17.15.2 REVENUE ANALYSIS 147
17.15.3 PRODUCT PORTFOLIO 148
17.15.4 RECENT DEVELOPMENTS 150
18 QUESTIONNAIRE 151
19 RELATED REPORTS 155

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Data Bridge Market Research社はどのような調査会社ですか?


データブリッジマーケットリサーチ(Data Bridge Market Research)は500名以上の多様な分野のアナリストが所属するインドの調査会社です。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/04 10:27

147.72 円

163.39 円

196.69 円

ページTOPに戻る