世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

欧州衛生陶器市場-2030年までの産業動向と予測


Europe Sanitary Ware Market - Industry Trends and Forecast to 2030

欧州の衛生陶器市場は、2022年の103億4,171万米ドルから2030年には151億1,133万米ドルに達し、2023年から2030年までの予測期間中に年平均成長率5.0%で成長すると予測されている。 市場細分化: 欧州衛生陶器... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Data Bridge Market Research
データブリッジマーケットリサーチ
2023年5月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
294 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

欧州の衛生陶器市場は、2022年の103億4,171万米ドルから2030年には151億1,133万米ドルに達し、2023年から2030年までの予測期間中に年平均成長率5.0%で成長すると予測されている。

市場細分化:
欧州衛生陶器市場:タイプ別(洗面器、洋式トイレ、蛇口、シャワー、貯水槽、浴槽、小便器、バスルームアクセサリー、薬箱、洗面台、ビデ&ミラー、その他)、素材別(セラミック、金属、ガラス、アクリルプラスチック、パースペックス、その他)、動作モード別(手動、自動)、形状別(長方形、正方形、曲線、円、ドーム型天板、平行四辺形、その他)、色(白、黒、その他)、エンドユーザー(住宅、商業、施設、その他)、流通チャネル(オフラインとオンライン)、国(ドイツ、オランダ、ベルギー、スイス、オーストリア、スウェーデン、ノルウェー、デンマーク、フィンランド、欧州のその他) - 産業動向と2030年までの予測。

欧州衛生陶器市場のダイナミクス:

促進要因
- 衛生陶器製品の製造・生産に必要な原材料の入手可能性が高いことが市場成長を補完している。
抑制

- 厳しい採掘規制と複数の要因による低開発国の衛生危機

機会

- 政府のイニシアティブにより、農村部における基本的な衛生設備への需要が高まっている。


市場のプレーヤー

欧州の衛生陶器市場に参入している主な市場プレーヤーを以下に挙げる:

- TOTO EUROPE GmbH
- コーラー
- Cersanit S.A.
- ラウフェン・バスルームスAG
- クレアビット
- ゲベリットAG
- 株式会社LIXIL
- ロカ・サニタリオ社
- Jaquar India
- デュラビットAG
- セラミカ・カタラーノ・スパ
- ビレロイ&ボッホ
- BETTE GmbH & Co.KG
- Eczacıbaşı Holding A.Ş.
- レシコ・エジプト
- Ideal Standard (U.K.) Ltd.
- GROHE AG
- サウジアラビアセラミックス社
- アクアキュービック
- bthaüs



ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 29
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 29
1.2 MARKET DEFINITION 29
1.3 OVERVIEW OF THE EUROPE SANITARY WARE MARKET 29
1.4 CURRENCY AND PRICING 31
1.5 LIMITATION 31
1.6 MARKETS COVERED 31
2 MARKET SEGMENTATION 38
2.1 MARKETS COVERED 38
2.2 GEOGRAPHICAL SCOPE 39
2.3 YEARS CONSIDERED FOR THE REPORT 39
2.4 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 40
2.5 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 43
2.6 DBMR MARKET POSITION GRID 44
2.7 VENDOR SHARE ANALYSIS 46
2.8 MULTIVARIATE MODELING 47
2.9 TYPE TIMELINE CURVE 47
2.10 MARKET END-USER COVERAGE GRID 48
2.11 SECONDARY SOURCES 49
2.12 ASSUMPTIONS 50
3 EXECUTIVE SUMMARY 51
4 PREMIUM INSIGHTS 54
4.1 PORTER’S FIVE FORCES 55
4.1.1 THREAT OF NEW ENTRANTS 55
4.1.2 THREAT OF SUBSTITUTES 56
4.1.3 CUSTOMER BARGAINING POWER 56
4.1.4 SUPPLIER BARGAINING POWER 56
4.1.5 INTERNAL COMPETITION (RIVALRY) 57
4.2 BRAND ANALYSIS 58
4.3 BRAND OUTLOOK 61
4.3.1 COMPARATIVE BRAND ANALYSIS 61
4.3.2 PRODUCT VS BRAND OVERVIEW 61
4.4 CONSUMERS BUYING BEHAVIOUR 63
4.4.1 OVERVIEW 63
4.4.2 RECOMMENDATIONS FROM FAMILY, FRIENDS, AND DEALERS 63
4.4.3 RESEARCH 63
4.4.4 IMPULSIVE 63
4.4.5 ADVERTISEMENT 63
4.4.5.1 TELEVISION ADVERTISEMENT 64
4.4.5.2 ONLINE ADVERTISEMENT 64
4.4.5.3 IN-STORE ADVERTISEMENT 64
4.4.5.4 OUTDOOR ADVERTISEMENT 64
4.5 IMPACT OF ECONOMIC SLOWDOWN 65
4.5.1 OVERVIEW 65
4.5.2 IMPACT ON PRICE 65
4.5.3 IMPACT ON SUPPLY CHAIN 65
4.5.4 IMPACT ON SHIPMENT 65
4.5.5 IMPACT ON COMPANY'S STRATEGIC DECISIONS 66
4.6 FACTORS AFFECTING BUYING DECISION 67
4.6.1 LARGE PRODUCT RANGE 67
4.6.2 COMPANY AUTHENTICITY 67
4.6.3 TECHNOLOGICAL INNOVATIONS 68
4.7 PRODUCT ADOPTION SCENARIO 69
4.7.1 OVERVIEW 69
4.7.2 PRODUCT AWARENESS 69
4.7.3 PRODUCT INTEREST 70
4.7.4 PRODUCT EVALUATION 70
4.7.5 PRODUCT TRIAL 70
4.7.6 PRODUCT ADOPTION 70
4.7.7 CONCLUSION 70
4.8 PRODUCTION CAPACITY OUTLOOK 71
4.9 SUPPLY CHAIN ANALYSIS 72
4.9.1 OVERVIEW 72
4.9.2 LOGISTIC COST SCENARIO 72
4.9.3 IMPORTANCE OF LOGISTICS SERVICE PROVIDERS 72
4.10 RAW MATERIAL SOURCING ANALYSIS 74
4.10.1 VITREOUS CHINA 74
4.10.2 CERAMIC 74
4.10.3 STAINLESS STEEL 74
4.10.4 ACRYLIC 74
5 REGULATION COVERAGE 75
6 MARKET OVERVIEW 77
6.1 DRIVERS 79
6.1.1 AVAILABILITY OF ABUNDANT RAW MATERIALS 79
6.1.2 GROWTH IN THE REAL ESTATE SECTOR 79
6.1.3 EFFECTIVENESS OF VITREOUS CHINA MATERIAL 80
6.2 RESTRAINTS 80
6.2.1 STRINGENT MINING REGULATIONS 80
6.2.2 ENVIRONMENTAL CHALLENGES OF MATERIAL EXTRACTION 80
6.3 OPPORTUNITIES 81
6.3.1 NEWER AND INNOVATIVE DESIGNS IN SANITARY WARES 81
6.3.2 INTEGRATION OF MODERN INTELLIGENT TECHNOLOGY 81
6.4 CHALLENGES 82
6.4.1 HIGH PRODUCTION COSTS 82
6.4.2 DISTORTION ISSUES IN SANITARY WARE PRODUCTION 82
7 EUROPE SANITARY WARE MARKET 84
7.1 GERMANY 103
7.2 NETHERLANDS 116
7.3 BELGIUM 129
7.4 SWITZERLAND 142
7.5 AUSTRIA 155
7.6 SWEDEN 168
7.7 NORWAY 181
7.8 DENMARK 194
7.9 FINLAND 207
7.10 REST OF EUROPE 220
8 COMPANY LANDSCAPE 222
8.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: EUROPE 222
9 COMPANY PROFILES 223
9.1 ROCA SANITARIO, S.A (2022) 223
9.1.1 COMPANY SNAPSHOT 223
9.1.2 REVENUE ANALYSIS 223
9.1.3 PRODUCT PORTFOLIO 224
9.1.4 SWOT 225
9.1.5 RECENT DEVELOPMENTS 226
9.2 TOTO EUROPE GMBH (2022) 227
9.2.1 COMPANY SNAPSHOT 227
9.2.2 REVENUE ANALYSIS 227
9.2.3 PRODUCT PORTFOLIO 228
9.2.4 SWOT 229
9.2.5 RECENT DEVELOPMENT 230
9.3 GEBERIT AG (2022) 231
9.3.1 COMPANY SNAPSHOT 231
9.3.2 REVENUE ANALYSIS 231
9.3.3 PRODUCT PORTFOLIO 232
9.3.4 SWOT 232
9.3.5 RECENT DEVELOPMENT 232
9.4 KOHLER CO. 233
9.4.1 COMPANY SNAPSHOT 233
9.4.2 PRODUCT PORTFOLIO 233
9.4.3 SWOT 236
9.4.4 RECENT DEVELOPMENT 236
9.5 GROHE AG 237
9.5.1 COMPANY SNAPSHOT 237
9.5.2 PRODUCT PORTFOLIO 237
9.5.3 SWOT 238
9.5.4 RECENT DEVELOPMENT 238
9.6 AQUACUBIC 239
9.6.1 COMPANY SNAPSHOT 239
9.6.2 PRODUCT PORTFOLIO 239
9.6.3 SWOT 241
9.6.4 RECENT DEVELOPMENT 241
9.7 BETTE GMBH & CO. KG 242
9.7.1 COMPANY SNAPSHOT 242
9.7.2 SWOT ANALYSIS 242
9.7.3 PRODUCT PORTFOLIO 243
9.7.4 RECENT DEVELOPMENTS 243
9.8 BTHAUS 245
9.8.1 COMPANY SNAPSHOT 245
9.8.2 PRODUCT PORTFOLIO 245
9.8.3 SWOT 247
9.8.4 RECENT DEVELOPMENT 247
9.9 CERAMICA CATALANO SPA 248
9.9.1 COMPANY SNAPSHOT 248
9.9.2 PRODUCT PORTFOLIO 248
9.9.3 SWOT 251
9.9.4 RECENT DEVELOPMENT 251
9.10 CERSANIT S.A. 252
9.10.1 COMPANY SNAPSHOT 252
9.10.2 PRODUCT PORTFOLIO 252
9.10.3 SWOT 254
9.10.4 RECENT DEVELOPMENT 255
9.11 CREAVIT 256
9.11.1 COMPANY SNAPSHOT 256
9.11.2 PRODUCT PORTFOLIO 256
9.11.3 SWOT 257
9.11.4 RECENT DEVELOPMENT 258
9.12 DURAVIT AG 259
9.12.1 COMPANY SNAPSHOT 259
9.12.2 PRODUCT PORTFOLIO 259
9.12.3 SWOT 260
9.12.4 RECENT DEVELOPMENT 260
9.13 ECZACIBAŞI HOLDING A.Ş. 261
9.13.1 COMPANY SNAPSHOT 261
9.13.2 REVENUE ANALYSIS 261
9.13.3 SWOT ANALYSIS 262
9.13.4 PRODUCT PORTFOLIO 262
9.13.5 RECENT DEVELOPMENTS 265
9.14 IDEAL STANDARD (UK) LTD 267
9.14.1 COMPANY SNAPSHOT 267
9.14.2 PRODUCT PORTFOLIO 267
9.14.3 SWOT 268
9.14.4 RECENT DEVELOPMENT 269
9.15 JAQUAR INDIA. 270
9.15.1 COMPANY SNAPSHOT 270
9.15.2 PRODUCT PORTFOLIO 270
9.15.3 SWOT 271
9.15.4 RECENT DEVELOPMENT 272
9.16 LAUFEN BATHROOMS AG 273
9.16.1 COMPANY SNAPSHOT 273
9.16.2 PRODUCT PORTFOLIO 273
9.16.3 SWOT 275
9.16.4 RECENT DEVELOPMENT 275
9.17 LECICO EGYPT. (2022) 276
9.17.1 COMPANY SNAPSHOT 276
9.17.2 REVENUE ANALYSIS 276
9.17.3 PRODUCT PORTFOLIO 277
9.17.4 SWOT 279
9.17.5 RECENT DEVELOPMENT 279
9.18 LIXIL CORPORATION. (2022) 280
9.18.1 COMPANY SNAPSHOT 280
9.18.2 REVENUE ANALYSIS 280
9.18.3 PRODUCT PORTFOLIO 281
9.18.4 SWOT 281
9.18.5 RECENT DEVELOPMENT 282
9.19 SAUDI CERAMICS COMPANY (2022) 283
9.19.1 COMPANY SNAPSHOT 283
9.19.2 REVENUE ANALYSIS 283
9.19.3 PRODUCT PORTFOLIO 284
9.19.4 SWOT 285
9.19.5 RECENT DEVELOPMENT 285
9.20 VILLEROY & BOCH (2022) 286
9.20.1 COMPANY SNAPSHOT 286
9.20.2 REVENUE ANALYSIS 286
9.20.3 PRODUCT PORTFOLIO 287
9.20.4 SWOT 288
9.20.5 RECENT DEVELOPMENT 289
10 QUESTIONNAIRE 290
11 RELATED REPORTS 294

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Europe sanitary ware market is expected to reach USD 15,111.33 million by 2030 from USD 10,341.71 million in 2022, growing at a CAGR of 5.0% during the forecast period from 2023 to 2030.

Market Segmentation:
Europe Sanitary Ware Market, By Type (Wash Basin, Western Toilets, Faucets, Showers, Cistern, Bathtubs, Urinals, Bathroom Accessories, Medicine Cabinets, Vanities, Bidets & Mirrors, and Others), Material (Ceramic, Metal, Glass, Acrylic Plastic and Perspex, and Others), Operating Mode (Manual and Automated), Shape (Rectangle, Square, Curved, Circle, Domed Top, Parallelogram, and Others), Color (White, Black, and Others), End-User (Residential, Commercial, Institutional, and Others), Distribution Channel (Offline and Online), Country (Germany, Netherlands, Belgium, Switzerland, Austria, Sweden, Norway, Denmark, Finland, and Rest of Europe) - Industry Trends and Forecast to 2030.

Overview of Europe Sanitary Ware Market Dynamics :

Driver
• The high availability of raw materials required for the manufacturing and producing sanitary ware products is supplementing the market growth
Restrain

• Stringent mining regulations and sanitation crises in underdeveloped countries due to multiple factors

Opportunity

• Government initiatives pushing the demand for basic sanitation systems in rural areas


Market Players:

Some of the key market players operating in the Europe sanitary ware market are listed below:

• TOTO EUROPE GmbH
• Kohler Co.
• Cersanit S.A.
• LAUFEN Bathrooms AG
• Creavit
• Geberit AG
• LIXIL Corporation.
• Roca Sanitario, S.A
• Jaquar India
• Duravit AG
• CERAMICA CATALANO SPA
• Villeroy & Boch
• BETTE GmbH & Co. KG
• Eczacıbaşı Holding A.Ş.
• Lecico Egypt.
• Ideal Standard (U.K.) Ltd
• GROHE AG
• Saudi Ceramics Company
• AQUACUBIC
• bthaüs



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 29
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 29
1.2 MARKET DEFINITION 29
1.3 OVERVIEW OF THE EUROPE SANITARY WARE MARKET 29
1.4 CURRENCY AND PRICING 31
1.5 LIMITATION 31
1.6 MARKETS COVERED 31
2 MARKET SEGMENTATION 38
2.1 MARKETS COVERED 38
2.2 GEOGRAPHICAL SCOPE 39
2.3 YEARS CONSIDERED FOR THE REPORT 39
2.4 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 40
2.5 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 43
2.6 DBMR MARKET POSITION GRID 44
2.7 VENDOR SHARE ANALYSIS 46
2.8 MULTIVARIATE MODELING 47
2.9 TYPE TIMELINE CURVE 47
2.10 MARKET END-USER COVERAGE GRID 48
2.11 SECONDARY SOURCES 49
2.12 ASSUMPTIONS 50
3 EXECUTIVE SUMMARY 51
4 PREMIUM INSIGHTS 54
4.1 PORTER’S FIVE FORCES 55
4.1.1 THREAT OF NEW ENTRANTS 55
4.1.2 THREAT OF SUBSTITUTES 56
4.1.3 CUSTOMER BARGAINING POWER 56
4.1.4 SUPPLIER BARGAINING POWER 56
4.1.5 INTERNAL COMPETITION (RIVALRY) 57
4.2 BRAND ANALYSIS 58
4.3 BRAND OUTLOOK 61
4.3.1 COMPARATIVE BRAND ANALYSIS 61
4.3.2 PRODUCT VS BRAND OVERVIEW 61
4.4 CONSUMERS BUYING BEHAVIOUR 63
4.4.1 OVERVIEW 63
4.4.2 RECOMMENDATIONS FROM FAMILY, FRIENDS, AND DEALERS 63
4.4.3 RESEARCH 63
4.4.4 IMPULSIVE 63
4.4.5 ADVERTISEMENT 63
4.4.5.1 TELEVISION ADVERTISEMENT 64
4.4.5.2 ONLINE ADVERTISEMENT 64
4.4.5.3 IN-STORE ADVERTISEMENT 64
4.4.5.4 OUTDOOR ADVERTISEMENT 64
4.5 IMPACT OF ECONOMIC SLOWDOWN 65
4.5.1 OVERVIEW 65
4.5.2 IMPACT ON PRICE 65
4.5.3 IMPACT ON SUPPLY CHAIN 65
4.5.4 IMPACT ON SHIPMENT 65
4.5.5 IMPACT ON COMPANY'S STRATEGIC DECISIONS 66
4.6 FACTORS AFFECTING BUYING DECISION 67
4.6.1 LARGE PRODUCT RANGE 67
4.6.2 COMPANY AUTHENTICITY 67
4.6.3 TECHNOLOGICAL INNOVATIONS 68
4.7 PRODUCT ADOPTION SCENARIO 69
4.7.1 OVERVIEW 69
4.7.2 PRODUCT AWARENESS 69
4.7.3 PRODUCT INTEREST 70
4.7.4 PRODUCT EVALUATION 70
4.7.5 PRODUCT TRIAL 70
4.7.6 PRODUCT ADOPTION 70
4.7.7 CONCLUSION 70
4.8 PRODUCTION CAPACITY OUTLOOK 71
4.9 SUPPLY CHAIN ANALYSIS 72
4.9.1 OVERVIEW 72
4.9.2 LOGISTIC COST SCENARIO 72
4.9.3 IMPORTANCE OF LOGISTICS SERVICE PROVIDERS 72
4.10 RAW MATERIAL SOURCING ANALYSIS 74
4.10.1 VITREOUS CHINA 74
4.10.2 CERAMIC 74
4.10.3 STAINLESS STEEL 74
4.10.4 ACRYLIC 74
5 REGULATION COVERAGE 75
6 MARKET OVERVIEW 77
6.1 DRIVERS 79
6.1.1 AVAILABILITY OF ABUNDANT RAW MATERIALS 79
6.1.2 GROWTH IN THE REAL ESTATE SECTOR 79
6.1.3 EFFECTIVENESS OF VITREOUS CHINA MATERIAL 80
6.2 RESTRAINTS 80
6.2.1 STRINGENT MINING REGULATIONS 80
6.2.2 ENVIRONMENTAL CHALLENGES OF MATERIAL EXTRACTION 80
6.3 OPPORTUNITIES 81
6.3.1 NEWER AND INNOVATIVE DESIGNS IN SANITARY WARES 81
6.3.2 INTEGRATION OF MODERN INTELLIGENT TECHNOLOGY 81
6.4 CHALLENGES 82
6.4.1 HIGH PRODUCTION COSTS 82
6.4.2 DISTORTION ISSUES IN SANITARY WARE PRODUCTION 82
7 EUROPE SANITARY WARE MARKET 84
7.1 GERMANY 103
7.2 NETHERLANDS 116
7.3 BELGIUM 129
7.4 SWITZERLAND 142
7.5 AUSTRIA 155
7.6 SWEDEN 168
7.7 NORWAY 181
7.8 DENMARK 194
7.9 FINLAND 207
7.10 REST OF EUROPE 220
8 COMPANY LANDSCAPE 222
8.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: EUROPE 222
9 COMPANY PROFILES 223
9.1 ROCA SANITARIO, S.A (2022) 223
9.1.1 COMPANY SNAPSHOT 223
9.1.2 REVENUE ANALYSIS 223
9.1.3 PRODUCT PORTFOLIO 224
9.1.4 SWOT 225
9.1.5 RECENT DEVELOPMENTS 226
9.2 TOTO EUROPE GMBH (2022) 227
9.2.1 COMPANY SNAPSHOT 227
9.2.2 REVENUE ANALYSIS 227
9.2.3 PRODUCT PORTFOLIO 228
9.2.4 SWOT 229
9.2.5 RECENT DEVELOPMENT 230
9.3 GEBERIT AG (2022) 231
9.3.1 COMPANY SNAPSHOT 231
9.3.2 REVENUE ANALYSIS 231
9.3.3 PRODUCT PORTFOLIO 232
9.3.4 SWOT 232
9.3.5 RECENT DEVELOPMENT 232
9.4 KOHLER CO. 233
9.4.1 COMPANY SNAPSHOT 233
9.4.2 PRODUCT PORTFOLIO 233
9.4.3 SWOT 236
9.4.4 RECENT DEVELOPMENT 236
9.5 GROHE AG 237
9.5.1 COMPANY SNAPSHOT 237
9.5.2 PRODUCT PORTFOLIO 237
9.5.3 SWOT 238
9.5.4 RECENT DEVELOPMENT 238
9.6 AQUACUBIC 239
9.6.1 COMPANY SNAPSHOT 239
9.6.2 PRODUCT PORTFOLIO 239
9.6.3 SWOT 241
9.6.4 RECENT DEVELOPMENT 241
9.7 BETTE GMBH & CO. KG 242
9.7.1 COMPANY SNAPSHOT 242
9.7.2 SWOT ANALYSIS 242
9.7.3 PRODUCT PORTFOLIO 243
9.7.4 RECENT DEVELOPMENTS 243
9.8 BTHAUS 245
9.8.1 COMPANY SNAPSHOT 245
9.8.2 PRODUCT PORTFOLIO 245
9.8.3 SWOT 247
9.8.4 RECENT DEVELOPMENT 247
9.9 CERAMICA CATALANO SPA 248
9.9.1 COMPANY SNAPSHOT 248
9.9.2 PRODUCT PORTFOLIO 248
9.9.3 SWOT 251
9.9.4 RECENT DEVELOPMENT 251
9.10 CERSANIT S.A. 252
9.10.1 COMPANY SNAPSHOT 252
9.10.2 PRODUCT PORTFOLIO 252
9.10.3 SWOT 254
9.10.4 RECENT DEVELOPMENT 255
9.11 CREAVIT 256
9.11.1 COMPANY SNAPSHOT 256
9.11.2 PRODUCT PORTFOLIO 256
9.11.3 SWOT 257
9.11.4 RECENT DEVELOPMENT 258
9.12 DURAVIT AG 259
9.12.1 COMPANY SNAPSHOT 259
9.12.2 PRODUCT PORTFOLIO 259
9.12.3 SWOT 260
9.12.4 RECENT DEVELOPMENT 260
9.13 ECZACIBAŞI HOLDING A.Ş. 261
9.13.1 COMPANY SNAPSHOT 261
9.13.2 REVENUE ANALYSIS 261
9.13.3 SWOT ANALYSIS 262
9.13.4 PRODUCT PORTFOLIO 262
9.13.5 RECENT DEVELOPMENTS 265
9.14 IDEAL STANDARD (UK) LTD 267
9.14.1 COMPANY SNAPSHOT 267
9.14.2 PRODUCT PORTFOLIO 267
9.14.3 SWOT 268
9.14.4 RECENT DEVELOPMENT 269
9.15 JAQUAR INDIA. 270
9.15.1 COMPANY SNAPSHOT 270
9.15.2 PRODUCT PORTFOLIO 270
9.15.3 SWOT 271
9.15.4 RECENT DEVELOPMENT 272
9.16 LAUFEN BATHROOMS AG 273
9.16.1 COMPANY SNAPSHOT 273
9.16.2 PRODUCT PORTFOLIO 273
9.16.3 SWOT 275
9.16.4 RECENT DEVELOPMENT 275
9.17 LECICO EGYPT. (2022) 276
9.17.1 COMPANY SNAPSHOT 276
9.17.2 REVENUE ANALYSIS 276
9.17.3 PRODUCT PORTFOLIO 277
9.17.4 SWOT 279
9.17.5 RECENT DEVELOPMENT 279
9.18 LIXIL CORPORATION. (2022) 280
9.18.1 COMPANY SNAPSHOT 280
9.18.2 REVENUE ANALYSIS 280
9.18.3 PRODUCT PORTFOLIO 281
9.18.4 SWOT 281
9.18.5 RECENT DEVELOPMENT 282
9.19 SAUDI CERAMICS COMPANY (2022) 283
9.19.1 COMPANY SNAPSHOT 283
9.19.2 REVENUE ANALYSIS 283
9.19.3 PRODUCT PORTFOLIO 284
9.19.4 SWOT 285
9.19.5 RECENT DEVELOPMENT 285
9.20 VILLEROY & BOCH (2022) 286
9.20.1 COMPANY SNAPSHOT 286
9.20.2 REVENUE ANALYSIS 286
9.20.3 PRODUCT PORTFOLIO 287
9.20.4 SWOT 288
9.20.5 RECENT DEVELOPMENT 289
10 QUESTIONNAIRE 290
11 RELATED REPORTS 294

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Data Bridge Market Research社はどのような調査会社ですか?


データブリッジマーケットリサーチ(Data Bridge Market Research)は500名以上の多様な分野のアナリストが所属するインドの調査会社です。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る