世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

欧州芝生・園芸用消耗品市場-2030年までの産業動向と予測


Europe Lawn & Gardening Consumables Market - Industry Trends and Forecast to 2030

欧州の芝生とガーデニング用消耗品市場は、2023年から2030年の予測期間に4.2%のCAGRを記録すると予測されている。この新市場レポートは、過去2021年のデータを含み、計算基準年は2022年、予測期間は2023年から20... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Data Bridge Market Research
データブリッジマーケットリサーチ
2023年4月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
198 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

欧州の芝生とガーデニング用消耗品市場は、2023年から2030年の予測期間に4.2%のCAGRを記録すると予測されている。この新市場レポートは、過去2021年のデータを含み、計算基準年は2022年、予測期間は2023年から2030年です。

市場区分
欧州芝生・園芸用消耗品市場:製品別(園芸用消耗品、芝生製品)、最終用途別(家庭用/住宅用、商業用)、国別(ドイツ、フランス、イタリア、スペイン、オーストリア、スウェーデン、チェコ、ギリシャ、ポーランド、ルーマニア、フィンランド、ラトビア、デンマーク、リトアニア、ポルトガル、エストニア、ハンガリー、スロバキア、ブルガリア、アイルランド、クロアチア、ベルギー、オランダ、スロベニア、キプロス、ルクセンブルク、マルタ)、産業動向と2030年までの予測
欧州の芝生・ガーデニング用消耗品市場の成長に貢献している主な要因には、以下のようなものがある:

- 有機農業と造園の採用増加
- 住宅装飾とリフォームへの支出の増加

市場プレイヤー

欧州の芝生・園芸用消耗品市場で事業を展開する主なプレーヤーは以下の通り:
- ヤラ・インターナショナル
- バイエル
- アベニットAGインターネットエージェント
- ガーデンファニチャー・スペイン
- シエスタファニチャー
- 家具エクスプレススペイン
- DOW
- ガーデン
- ボレアリスAG
- ノボ酵素
- ハートマン
- Mdfイタリア社
- ブリッジマン






ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 25
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 25
1.2 MARKET DEFINITION 25
1.3 OVERVIEW OF EUROPE LAWN AND GARDENING CONSUMABLES MARKET 25
1.4 LIMITATIONS 26
1.5 MARKETS COVERED 27
2 MARKET SEGMENTATION 30
2.1 MARKETS COVERED 30
2.2 GEOGRAPHICAL SCOPE 31
2.3 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 31
2.4 CURRENCY AND PRICING 31
2.5 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 32
2.6 TYPE LIFE LINE CURVE 35
2.7 MULTIVARIATE MODELING 36
2.8 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 37
2.9 DBMR MARKET POSITION GRID 38
2.10 MARKET END USE COVERAGE GRID 39
2.11 DBMR MARKET CHALLENGE MATRIX 40
2.12 IMPORT-EXPORT DATA 41
2.13 SECONDARY SOURCES 42
2.14 ASSUMPTIONS 43
3 EXECUTIVE SUMMARY 44
4 PREMIUM INSIGHTS 46
4.1 PORTER’S FIVE FORCES 47
4.1.1 THREAT OF NEW ENTRANTS 47
4.1.2 THREAT OF SUBSTITUTE PRODUCTS: 48
4.1.3 BARGAINING POWER OF BUYERS/CONSUMERS: 48
4.1.4 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS: 48
4.1.5 INTENSITY OF COMPETITIVE RIVALRY: 48
4.2 IMPORT EXPORT SCENARIO 49
4.3 PRODUCT ADOPTION SCENARIO 50
4.3.1 OVERVIEW 50
4.3.2 PRODUCT AWARENESS 51
4.3.3 PRODUCT INTEREST 51
4.3.4 PRODUCT EVALUATION 51
4.3.5 PRODUCT TRIAL 51
4.3.6 PRODUCT ADOPTION 51
4.3.7 CONCLUSION 51
4.4 CONSUMER BUYING BEHAVIOUR 52
4.4.1 ECONOMIC FACTOR 52
4.4.2 FUNCTIONAL FACTOR 52
4.5 IMPACT OF ECONOMIC SLOWDOWN 53
4.5.1 IMPACT ON PRICE 53
4.5.2 IMPACT ON SUPPLY CHAIN 53
4.5.3 IMPACT ON SHIPMENT 53
4.5.4 IMPACT ON COMPANY'S STRATEGIC DECISIONS 54
4.6 PRICING ANALYSIS 55
4.7 SUPPLY CHAIN ANALYSIS 56
4.7.1 OVERVIEW 56
4.7.2 LOGISTIC COST SCENARIO 56
4.7.3 IMPORTANCE OF LOGISTICS SERVICE PROVIDERS 56
4.8 RAW MATERIAL SOURCING ANALYSIS 58
4.9 REGULATION COVERAGE 59
4.10 PRODUCTION CAPACITY OUTLOOK 62
4.11 BRAND OUTLOOK 63
4.11.1 COMPARATIVE BRAND ANALYSIS 63
4.11.2 PRODUCT VS BRAND OVERVIEW 63
5 MARKET OVERVIEW 64
5.1 DRIVERS 66
5.1.1 INCREASING ADOPTION OF ORGANIC FARMING AND LANDSCAPING 66
5.1.2 RISING SPENDING ON HOME DECOR AND RENOVATION 66
5.1.3 GROWTH IN SCOPE OF GARDENING IN COMMERCIAL AND RESIDENTIAL SPACES 67
5.2 RESTRAINTS 68
5.2.1 HEALTH HAZARDS AND ENVIRONMENTAL CONCERNS ASSOCIATED WITH THE USE OF PESTICIDES AND FERTILIZERS 68
5.2.2 LACK OF AWARENESS REGARDING GARDENING PRODUCTS AND PRACTICES 68
5.3 OPPORTUNITIES 69
5.3.1 NEW PRODUCT DEVELOPMENTS IN TERMS OF INCLUSION OF VALUE-ADDED FEATURES IN LANDSCAPE PRODUCTS 69
5.3.2 INCREASING SPENDING ON SMART FEATURES OF GARDENING EQUIPMENT 69
5.4 CHALLENGES 70
5.4.1 STRINGENT REGULATIONS REGARDING THE USAGE OF INSECTICIDES AND PESTICIDES 70
6 EUROPE LAWN & GARDENING CONSUMABLES MARKET: BY REGION 72
6.1 EUROPE 72
6.1.1 GERMANY 79
6.1.2 FRANCE 82
6.1.3 ITALY 85
6.1.4 SPAIN 88
6.1.5 AUSTRIA 91
6.1.6 SWEDEN 94
6.1.7 CZECHIA 97
6.1.8 GREECE 100
6.1.9 POLAND 103
6.1.10 ROMANIA 106
6.1.11 FINLAND 109
6.1.12 LATVIA 112
6.1.13 DENMARK 115
6.1.14 LITHUANIA 118
6.1.15 PORTUGAL 121
6.1.16 ESTONIA 124
6.1.17 HUNGARY 127
6.1.18 SLOVAKIA 130
6.1.19 BULGARIA 133
6.1.20 IRELAND 136
6.1.21 CROATIA 139
6.1.22 BELGIUM 142
6.1.23 NETHERLANDS 145
6.1.24 SLOVENIA 148
6.1.25 CYPRUS 151
6.1.26 LUXEMBOURG 154
6.1.27 MALTA 157
7 COMPANY LANDSCAPE 160
7.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: EUROPE 160
7.2 AWARD 161
7.3 NEW PRODUCT LAUNCH 161
7.4 PARTNERSHIP 161
8 SWOT ANALYSIS 162
9 COMPANY PROFILES 163
9.1 YARA 163
9.1.1 COMPANY SNAPSHOT 163
9.1.2 REVENUE ANALYSIS 163
9.1.3 PRODUCT PORTFOLIO 164
9.1.4 RECENT DEVELOPMENT 164
9.2 BAYER AG 165
9.2.1 COMPANY SNAPSHOT 165
9.2.2 REVENUE ANALYSIS 165
9.2.3 PRODUCT PORTFOLIO 166
9.2.4 RECENT DEVELOPMENT 166
9.3 AVENIT AG, INTERNETAGENTUR 167
9.3.1 COMPANY SNAPSHOT 167
9.3.2 PRODUCT PORTFOLIO 167
9.3.3 RECENT DEVELOPMENT 168
9.4 GARDEN FURNITURE SPAIN 169
9.4.1 COMPANY SNAPSHOT 169
9.4.2 PRODUCT PORTFOLIO 169
9.4.3 RECENT DEVELOPMENT 173
9.5 SIESTA FURNITURE SL. 174
9.5.1 COMPANY SNAPSHOT 174
9.5.2 PRODUCT PORTFOLIO 174
9.5.3 RECENT DEVELOPMENT 175
9.6 BOREALIS AG. 176
9.6.1 COMPANY SNAPSHOT 176
9.6.2 REVENUE ANALYSIS 176
9.6.3 PRODUCT PORTFOLIO 177
9.6.4 RECENT DEVELOPMENT 177
9.7 BRIDGMAN 178
9.7.1 COMPANY SNAPSHOT 178
9.7.2 PRODUCT PORTFOLIO 178
9.7.3 RECENT DEVELOPMENT 181
9.8 DOW 182
9.8.1 COMPANY SNAPSHOT 182
9.8.2 REVENUE ANALYSIS 182
9.8.3 PRODUCT PORTFOLIO 183
9.8.4 RECENT DEVELOPMENT 183
9.9 FURNITURE EXPRESS SPAIN. 184
9.9.1 COMPANY SNAPSHOT 184
9.9.2 PRODUCT PORTFOLIO 184
9.9.3 RECENT DEVELOPMENT 184
9.10 GARDENA 185
9.10.1 COMPANY SNAPSHOT 185
9.10.2 PRODUCT PORTFOLIO 185
9.10.3 RECENT DEVELOPMENT 186
9.11 HARTMAN 187
9.11.1 COMPANY SNAPSHOT 187
9.11.2 PRODUCT PORTFOLIO 187
9.11.3 RECENT DEVELOPMENT 191
9.12 MDF ITALIA SRL 192
9.12.1 COMPANY SNAPSHOT 192
9.12.2 PRODUCT PORTFOLIO 192
9.12.3 RECENT DEVELOPMENT 193
9.13 NOVOZYMES 194
9.13.1 COMPANY SNAPSHOT 194
9.13.2 REVENUE ANALYSIS 194
9.13.3 PRODUCT PORTFOLIO 195
9.13.4 RECENT DEVELOPMENT 195
10 QUESTIONNAIRE 196
11 RELATED REPORTS 198

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Europe lawn and gardening consumables market is projected to register an 4.2% CAGR in the forecast period of 2023 to 2030. The new market report contains data for the historic years 2021, the base year of calculation is 2022, and the forecast period is 2023 to 2030.

Market Segmentation
Europe Lawn and Gardening Consumables Market, By Product (Gardening Consumables and Lawn Products), End Use (Household/Residential, Commercial, Countries (Germany, France, Italy, Spain, Austria, Sweden, Czechia, Greece, Poland, Romania, Finland, Latvia, Denmark, Lithuania, Portugal, Estonia, Hungary, Slovakia, Bulgaria, Ireland, Croatia, Belgium, Netherlands, Slovenia, Cyprus, Luxembourg, and Malta), Industry Trends and Forecast to 2030.
Some of the major factors contributing to the growth of the Europe lawn and gardening consumables market are:

• Increasing adoption of organic farming and landscaping
• Rising spending on home decor and renovation

Market Players

Some of the key players operating in the Europe lawn and gardening consumables market are:
• Yara International
• Bayer AG
• avenit AG Internetagentur
• Garden Furniture Spain
• Siesta Furniture Sl
• Furniture Express Spain
• DOW
• GARDENA
• Borealis AG
• Novoenzymes
• Hartman
• Mdf Italia Srl
• Bridgman






ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 25
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 25
1.2 MARKET DEFINITION 25
1.3 OVERVIEW OF EUROPE LAWN AND GARDENING CONSUMABLES MARKET 25
1.4 LIMITATIONS 26
1.5 MARKETS COVERED 27
2 MARKET SEGMENTATION 30
2.1 MARKETS COVERED 30
2.2 GEOGRAPHICAL SCOPE 31
2.3 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 31
2.4 CURRENCY AND PRICING 31
2.5 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 32
2.6 TYPE LIFE LINE CURVE 35
2.7 MULTIVARIATE MODELING 36
2.8 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 37
2.9 DBMR MARKET POSITION GRID 38
2.10 MARKET END USE COVERAGE GRID 39
2.11 DBMR MARKET CHALLENGE MATRIX 40
2.12 IMPORT-EXPORT DATA 41
2.13 SECONDARY SOURCES 42
2.14 ASSUMPTIONS 43
3 EXECUTIVE SUMMARY 44
4 PREMIUM INSIGHTS 46
4.1 PORTER’S FIVE FORCES 47
4.1.1 THREAT OF NEW ENTRANTS 47
4.1.2 THREAT OF SUBSTITUTE PRODUCTS: 48
4.1.3 BARGAINING POWER OF BUYERS/CONSUMERS: 48
4.1.4 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS: 48
4.1.5 INTENSITY OF COMPETITIVE RIVALRY: 48
4.2 IMPORT EXPORT SCENARIO 49
4.3 PRODUCT ADOPTION SCENARIO 50
4.3.1 OVERVIEW 50
4.3.2 PRODUCT AWARENESS 51
4.3.3 PRODUCT INTEREST 51
4.3.4 PRODUCT EVALUATION 51
4.3.5 PRODUCT TRIAL 51
4.3.6 PRODUCT ADOPTION 51
4.3.7 CONCLUSION 51
4.4 CONSUMER BUYING BEHAVIOUR 52
4.4.1 ECONOMIC FACTOR 52
4.4.2 FUNCTIONAL FACTOR 52
4.5 IMPACT OF ECONOMIC SLOWDOWN 53
4.5.1 IMPACT ON PRICE 53
4.5.2 IMPACT ON SUPPLY CHAIN 53
4.5.3 IMPACT ON SHIPMENT 53
4.5.4 IMPACT ON COMPANY'S STRATEGIC DECISIONS 54
4.6 PRICING ANALYSIS 55
4.7 SUPPLY CHAIN ANALYSIS 56
4.7.1 OVERVIEW 56
4.7.2 LOGISTIC COST SCENARIO 56
4.7.3 IMPORTANCE OF LOGISTICS SERVICE PROVIDERS 56
4.8 RAW MATERIAL SOURCING ANALYSIS 58
4.9 REGULATION COVERAGE 59
4.10 PRODUCTION CAPACITY OUTLOOK 62
4.11 BRAND OUTLOOK 63
4.11.1 COMPARATIVE BRAND ANALYSIS 63
4.11.2 PRODUCT VS BRAND OVERVIEW 63
5 MARKET OVERVIEW 64
5.1 DRIVERS 66
5.1.1 INCREASING ADOPTION OF ORGANIC FARMING AND LANDSCAPING 66
5.1.2 RISING SPENDING ON HOME DECOR AND RENOVATION 66
5.1.3 GROWTH IN SCOPE OF GARDENING IN COMMERCIAL AND RESIDENTIAL SPACES 67
5.2 RESTRAINTS 68
5.2.1 HEALTH HAZARDS AND ENVIRONMENTAL CONCERNS ASSOCIATED WITH THE USE OF PESTICIDES AND FERTILIZERS 68
5.2.2 LACK OF AWARENESS REGARDING GARDENING PRODUCTS AND PRACTICES 68
5.3 OPPORTUNITIES 69
5.3.1 NEW PRODUCT DEVELOPMENTS IN TERMS OF INCLUSION OF VALUE-ADDED FEATURES IN LANDSCAPE PRODUCTS 69
5.3.2 INCREASING SPENDING ON SMART FEATURES OF GARDENING EQUIPMENT 69
5.4 CHALLENGES 70
5.4.1 STRINGENT REGULATIONS REGARDING THE USAGE OF INSECTICIDES AND PESTICIDES 70
6 EUROPE LAWN & GARDENING CONSUMABLES MARKET: BY REGION 72
6.1 EUROPE 72
6.1.1 GERMANY 79
6.1.2 FRANCE 82
6.1.3 ITALY 85
6.1.4 SPAIN 88
6.1.5 AUSTRIA 91
6.1.6 SWEDEN 94
6.1.7 CZECHIA 97
6.1.8 GREECE 100
6.1.9 POLAND 103
6.1.10 ROMANIA 106
6.1.11 FINLAND 109
6.1.12 LATVIA 112
6.1.13 DENMARK 115
6.1.14 LITHUANIA 118
6.1.15 PORTUGAL 121
6.1.16 ESTONIA 124
6.1.17 HUNGARY 127
6.1.18 SLOVAKIA 130
6.1.19 BULGARIA 133
6.1.20 IRELAND 136
6.1.21 CROATIA 139
6.1.22 BELGIUM 142
6.1.23 NETHERLANDS 145
6.1.24 SLOVENIA 148
6.1.25 CYPRUS 151
6.1.26 LUXEMBOURG 154
6.1.27 MALTA 157
7 COMPANY LANDSCAPE 160
7.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: EUROPE 160
7.2 AWARD 161
7.3 NEW PRODUCT LAUNCH 161
7.4 PARTNERSHIP 161
8 SWOT ANALYSIS 162
9 COMPANY PROFILES 163
9.1 YARA 163
9.1.1 COMPANY SNAPSHOT 163
9.1.2 REVENUE ANALYSIS 163
9.1.3 PRODUCT PORTFOLIO 164
9.1.4 RECENT DEVELOPMENT 164
9.2 BAYER AG 165
9.2.1 COMPANY SNAPSHOT 165
9.2.2 REVENUE ANALYSIS 165
9.2.3 PRODUCT PORTFOLIO 166
9.2.4 RECENT DEVELOPMENT 166
9.3 AVENIT AG, INTERNETAGENTUR 167
9.3.1 COMPANY SNAPSHOT 167
9.3.2 PRODUCT PORTFOLIO 167
9.3.3 RECENT DEVELOPMENT 168
9.4 GARDEN FURNITURE SPAIN 169
9.4.1 COMPANY SNAPSHOT 169
9.4.2 PRODUCT PORTFOLIO 169
9.4.3 RECENT DEVELOPMENT 173
9.5 SIESTA FURNITURE SL. 174
9.5.1 COMPANY SNAPSHOT 174
9.5.2 PRODUCT PORTFOLIO 174
9.5.3 RECENT DEVELOPMENT 175
9.6 BOREALIS AG. 176
9.6.1 COMPANY SNAPSHOT 176
9.6.2 REVENUE ANALYSIS 176
9.6.3 PRODUCT PORTFOLIO 177
9.6.4 RECENT DEVELOPMENT 177
9.7 BRIDGMAN 178
9.7.1 COMPANY SNAPSHOT 178
9.7.2 PRODUCT PORTFOLIO 178
9.7.3 RECENT DEVELOPMENT 181
9.8 DOW 182
9.8.1 COMPANY SNAPSHOT 182
9.8.2 REVENUE ANALYSIS 182
9.8.3 PRODUCT PORTFOLIO 183
9.8.4 RECENT DEVELOPMENT 183
9.9 FURNITURE EXPRESS SPAIN. 184
9.9.1 COMPANY SNAPSHOT 184
9.9.2 PRODUCT PORTFOLIO 184
9.9.3 RECENT DEVELOPMENT 184
9.10 GARDENA 185
9.10.1 COMPANY SNAPSHOT 185
9.10.2 PRODUCT PORTFOLIO 185
9.10.3 RECENT DEVELOPMENT 186
9.11 HARTMAN 187
9.11.1 COMPANY SNAPSHOT 187
9.11.2 PRODUCT PORTFOLIO 187
9.11.3 RECENT DEVELOPMENT 191
9.12 MDF ITALIA SRL 192
9.12.1 COMPANY SNAPSHOT 192
9.12.2 PRODUCT PORTFOLIO 192
9.12.3 RECENT DEVELOPMENT 193
9.13 NOVOZYMES 194
9.13.1 COMPANY SNAPSHOT 194
9.13.2 REVENUE ANALYSIS 194
9.13.3 PRODUCT PORTFOLIO 195
9.13.4 RECENT DEVELOPMENT 195
10 QUESTIONNAIRE 196
11 RELATED REPORTS 198

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(consumables)の最新刊レポート


よくあるご質問


Data Bridge Market Research社はどのような調査会社ですか?


データブリッジマーケットリサーチ(Data Bridge Market Research)は500名以上の多様な分野のアナリストが所属するインドの調査会社です。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る