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韓国のサードパーティロジスティクス(3PL)市場概観(2028年


South Korea Third Party Logistics (3PL) Market Overview, 2028

韓国は2つの世界的な輸入国に挟まれた有利な位置にある:西は中国、東はもうひとつのアジア経済大国である日本である。韓国は貿易において、第三者による物流に依存している。韓国のロジスティクス産業は過去10年... もっと見る

 

 

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Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年10月6日 US$2,250
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サマリー

韓国は2つの世界的な輸入国に挟まれた有利な位置にある:西は中国、東はもうひとつのアジア経済大国である日本である。韓国は貿易において、第三者による物流に依存している。韓国のロジスティクス産業は過去10年間に急速に成長し、多国籍企業、大手製造業、卸売業は、ロジスティクス・コストを削減するために、サプライ・チェーンの内外の効率性と有効性に集中している。韓国は高度に発展した輸出志向の経済である。3PL業界は、国内および国境を越えた商品の移動を促進する上で重要な役割を果たしている。韓国企業のグローバル展開に牽引され、ダイナミックで競争の激しい市場となっている。韓国には、物流・運送業界を管理する規制が確立されている。税関、安全、環境基準の遵守は3PL文化の基本である。政府はこれらの規制を施行し、ロジスティクス業務の安全性と効率性を確保する上で積極的な役割を果たしている。韓国は技術先進国であり、3PL業界も例外ではありません。韓国の3PLプロバイダーの文化は、倉庫の自動化、輸送管理システム(TMS)、効率的なサプライチェーン管理のためのデータ分析など、テクノロジーの導入に重点を置いている。韓国の3PL業界は、効率性とスピードを重視することで知られている。輸出志向の経済とジャスト・イン・タイムの生産要件を背景に、3PLプロバイダーは効率的かつ迅速なサービスを提供し、タイムリーな配送と最小限の在庫保有コストを確保することが期待されている。韓国には、サムスン、ヒュンダイ、LGなど、チェボルと呼ばれる大企業があり、大規模なサプライチェーンとロジスティクスのニーズがある。3PLプロバイダーの文化には、こうした大手企業特有の要件に合わせた専門的なサービスが含まれることが多い。韓国は世界でも有数の都市化率を誇り、人口のかなりの部分が都市部に住んでいる。この都市集中は3PLの文化に影響を与え、人口密度の高い都市の消費者に効率的に届けるためには、ラストワンマイルの配送ソリューションが重要な焦点となる。

Bonafide Research社の調査レポート「韓国のサードパーティロジスティクス(3PL)市場の概要、2028年」によると、韓国のサードパーティロジスティクス(3PL)市場は2028年までに300億米ドル以上の市場規模に達すると予測されている。AIと予測分析がサプライチェーンの最適化に果たす役割は増大している。3PLプロバイダーは、需要予測、在庫水準の最適化、ルート計画の改善にAIを活用している。予測分析は、運用コストの削減と全体的な効率性の向上に役立つ。韓国の3PLプロバイダーは、スマート倉庫ソリューションを導入している。これには、モノのインターネット(IoT)センサー、RFID技術、在庫の可視性を高め、資産を追跡し、倉庫管理を改善するためのリアルタイムモニタリングの利用が含まれる。韓国の医薬品・ヘルスケアセクターは拡大しており、3PLプロバイダーはこの業界の厳しい規制や温度に敏感な要件を満たすために能力を強化している。これには、専門的な保管施設や規格に準拠した輸送が含まれます。韓国の3PLプロバイダーは、中小企業の物流ニーズに応えることの重要性を認識している。中小企業が専門的なロジスティクス・サービスを利用しやすくするため、スケーラブルで費用対効果の高いソリューションを提供している。環境の持続可能性は、3PLプロバイダーに廃棄物ゼロの慣行の採用を促している。これには、使い捨てプラスチックの削減、包装資材のリサイクル、循環型経済原則の導入などが含まれる。韓国の3PLプロバイダーは、ますますグリーン認証を取得し、排出削減目標を追求するようになっている。これには、環境に優しい車両の使用、倉庫での再生可能エネルギーの採用、二酸化炭素排出量を削減するための持続可能な慣行の実施などが含まれる。3PL企業は、輸送中の貨物の追跡、セキュリティ、状態監視を強化するため、スマートコンテナや梱包ソリューションの利用を模索している。これらの技術は、貨物の位置や状態に関するリアルタイムのデータを提供する。

韓国の地理的位置は、主要な国際貿易ルート沿いに戦略的に配置されている。釜山(プサン)、仁川(インチョン)、光陽(クァンヤン)などの主要港があり、この地域の貿易に欠かせないハブとなっている。水運は、これらの港を発着する貨物の効率的な移動に不可欠である。韓国は、特にエレクトロニクス、自動車、製造業などの産業において、世界貿易の重要なプレーヤーである。同国は、原材料の輸入、完成品の輸出、近隣の中国や日本を含む様々な国との貿易を促進するために海上輸送に依存している。水路はコンテナ貨物輸送の主要な手段である。国際貿易に携わる韓国企業は、グローバル市場への商品移動にコンテナ輸送を利用することが多い。水運セグメントの3PLプロバイダーは、コンテナの取り扱い、保管、輸送を含むソリューションを提供している。水上輸送は、アジア、ヨーロッパ、北米の主要市場への効率的な貿易ルートを提供する。水上輸送に特化した3PLプロバイダーは、これらのルートにおける商品の移動を最適化し、輸送時間と輸送コストを最小限に抑えることができる。水上輸送は、原材料、鉱物、エネルギー資源などのバルク貨物の移動に特に適している。韓国の海上物流部門は、こうした種類の貨物を効率的に取り扱うことに優れている。水路部門は、悪天候、航路の寸断、その他海上物流に影響を与えうる要因といった難題に対処する能力を備えている。3PLプロバイダーは、企業がこうしたリスクを管理し、潜在的な混乱を緩和するのを支援する。

DCCプロバイダーは、企業の特定のニーズに合わせて高度にカスタマイズされた専用輸送ソリューションを提供する。これらのソリューションには、専用フリート、ドライバー、機器などが含まれる。韓国の企業、特に特殊または特殊な輸送要件を持つ企業は、ロジスティクス・ニーズを効果的に満たすためにDCCサービスを利用しています。DCCは、全体的な輸送コストを削減することで、企業にコスト効率のメリットを提供することができます。DCCプロバイダーは、単一の顧客やビジネスにリソースを割くことで、ルートを最適化し、空の往復を減らし、燃料効率を向上させることができる。この費用対効果は、輸送費の抑制を目指す企業にとって特に魅力的です。DCCプロバイダーは特定の顧客に専属でサービスを提供するため、より高いレベルのサービスの信頼性と一貫性が保証される。信頼できるオンタイムでの商品配送を必要とする韓国企業は、DCCプロバイダーがそのサービス品質の期待に応えてくれることを信頼している。また、エンドユーザーに基づくと、韓国では電子商取引とオンライン小売の台頭により、テクノロジー製品の流通に合わせたロジスティクス・サービスに対する大きな需要が生まれている。これには家電、モバイル機器、コンピューター、アクセサリーなどが含まれる。技術セグメントの3PLプロバイダーは、これらの製品のフルフィルメントとラストワンマイルの配送管理を専門としている。韓国の消費者は、最新のハイテク・ガジェットやイノベーションに強い関心を持っている。そのため、新しいテクノロジー製品が継続的に市場に流入している。3PLプロバイダーは、製品の急速な回転を処理するビジネスを支援し、製品がリリースされるとすぐに消費者に提供できるようにします。電子部品のような多くのテクノロジー製品は、製品の完全性を確保するために温度管理された保管と輸送が必要です。このセグメントの3PLプロバイダーは、このような温度に敏感な商品のための専門施設と輸送オプションを提供しています。

本レポートの対象
- 地域地域:韓国
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートでカバーされている側面
- 韓国のサードパーティロジスティクス(3PL)市場:その価値と予測、セグメントとともに
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと動向
- 注目企業
- 戦略的提言

輸送手段別
- 道路
- 鉄道
- 水路
- 航空

サービス別
- 国内輸送管理(DTM)
- 国際輸送管理(ITM)
- 専用車輸送(DCC)
- 倉庫管理・配送(W&D)
- サービス別付加価値ロジスティクス(VALs)

エンドユーザー別
- 製造業
- ヘルスケア
- 小売業
- 電子商取引
- 自動車
- 食品・食料品
- テクノロジー
- その他

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず二次調査は、市場を把握し、市場に存在する企業をリストアップするために行われた。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、サードパーティロジスティクス(3PL)業界関連団体・組織、政府機関、その他関係者が市場中心の戦略を調整する際に役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。













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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. South korea Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. South korea Third-Party Logistics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
6.3. Market Size and Forecast By Services
6.4. Market Size and Forecast By End User
7. South korea Third-Party Logistics Market Segmentations
7.1. South korea Third-Party Logistics Market, By Mode of Transport
7.1.1. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Roadways, 2017-2028
7.1.2. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Railways, 2017-2028
7.1.3. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Waterways, 2017-2028
7.1.4. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Airways, 2017-2028
7.2. South korea Third-Party Logistics Market, By Services
7.2.1. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Domestic Transportation Management (DTM), 2017-2028
7.2.2. South korea Third-Party Logistics Market Size, By International transportation management (ITM), 2017-2028
7.2.3. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Dedicated contract carriage (DCC), 2017-2028
7.2.4. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Warehousing & Distribution (W&D), 2017-2028
7.2.5. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Value-Added Logistics By Services (VALs), 2017-2028
7.3. South korea Third-Party Logistics Market, By End User
7.3.1. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Manufacturing, 2017-2028
7.3.2. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Healthcare, 2017-2028
7.3.3. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Retailing, 2017-2028
7.3.4. South korea Third-Party Logistics Market Size, By E-commerce, 2017-2028
7.3.5. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Automotive, 2017-2028
7.3.6. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Food & Groceries, 2017-2028
7.3.7. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Technological, 2017-2028
7.3.8. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Others, 2017-2028
8. South korea Third-Party Logistics Market Opportunity Assessment
8.1. Mode of Transport, 2023 to 2028
8.2. By By Services, 2023 to 2028
8.3. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: South korea Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Transport
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Services
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Porter's Five Forces of South korea Third-Party Logistics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Third-Party Logistics Market, 2022
Table 2: South korea Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: South korea Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: South korea Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: South korea Third-Party Logistics Market Size of Roadways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: South korea Third-Party Logistics Market Size of Railways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: South korea Third-Party Logistics Market Size of Waterways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: South korea Third-Party Logistics Market Size of Airways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: South korea Third-Party Logistics Market Size of Domestic Transportation Management (DTM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: South korea Third-Party Logistics Market Size of International transportation management (ITM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: South korea Third-Party Logistics Market Size of Dedicated contract carriage (DCC) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: South korea Third-Party Logistics Market Size of Warehousing & Distribution (W&D) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: South korea Third-Party Logistics Market Size of Value-Added Logistics By Services (VALs) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: South korea Third-Party Logistics Market Size of Manufacturing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: South korea Third-Party Logistics Market Size of Healthcare (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: South korea Third-Party Logistics Market Size of Retailing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 17: South korea Third-Party Logistics Market Size of E-commerce (2017 to 2028) in USD Billion
Table 18: South korea Third-Party Logistics Market Size of Automotive (2017 to 2028) in USD Billion
Table 19: South korea Third-Party Logistics Market Size of Food & Groceries (2017 to 2028) in USD Billion
Table 20: South korea Third-Party Logistics Market Size of Technological (2017 to 2028) in USD Billion
Table 21: South korea Third-Party Logistics Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion

 

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Summary

South Korea is advantageously present between two world-class importers: China to the west and Japan, another Asian economic powerhouse, to the east. It relies on third-party logistics for trade. The logistics industry in Korea has rapidly grown over the past ten years, with multinational, major manufacturing, and wholesale companies concentrated on the internal and external efficiency and effectiveness of supply chains to reduce logistics costs. South Korea is a highly developed and export-oriented economy. The 3PL industry plays a vital role in facilitating the movement of goods within the country and across international borders. It is a dynamic and competitive market, driven by the global expansion of Korean companies. South Korea has well-established regulations that govern the logistics and transportation industry. Compliance with customs, safety, and environmental standards is a fundamental aspect of the 3PL culture. The government plays an active role in enforcing these regulations and ensuring the safety and efficiency of logistics operations. South Korea is a technologically advanced nation, and the 3PL industry is no exception. The culture of 3PL providers in South Korea places a strong emphasis on technology adoption, including warehouse automation, transportation management systems (TMS), and data analytics for efficient supply chain management. South Korea's 3PL industry is known for its focus on efficiency and speed. Given the country's export-oriented economy and just-in-time production requirements, 3PL providers are expected to offer services that are both efficient and quick, ensuring timely deliveries and minimal inventory holding costs. South Korea has large conglomerates known as chaebols, such as Samsung, Hyundai, and LG, which have extensive supply chain and logistics needs. The culture of 3PL providers often includes specialized services tailored to the unique requirements of these major companies. South Korea has one of the highest urbanization rates in the world, with a significant portion of the population living in urban areas. This urban concentration impacts the 3PL culture, as last-mile delivery solutions are a crucial focus to efficiently reach consumers in densely populated cities.

According to the research report "South Korea Third-Party Logistics (3PL) Market Overview, 2028," published by Bonafide Research, the South Korea Third-Party Logistics (3PL) market is expected to reach market size of more than USD 30 Billion by 2028. AI and predictive analytics are playing an increasing role in supply chain optimization. 3PL providers are using AI to forecast demand, optimize inventory levels, and improve route planning. Predictive analytics help reduce operational costs and enhance overall efficiency. South Korean 3PL providers are implementing smart warehousing solutions. This includes the use of Internet of Things (IoT) sensors, RFID technology, and real-time monitoring to enhance inventory visibility, track assets, and improve warehouse management. South Korea's pharmaceutical and healthcare sector is expanding, and 3PL providers are enhancing their capabilities to meet the strict regulations and temperature-sensitive requirements of the industry. This includes specialized storage facilities and compliant transportation. South Korean 3PL providers are recognizing the importance of serving the logistics needs of SMEs. They are offering scalable and cost-effective solutions, making it easier for smaller businesses to access professional logistics services. Environmental sustainability is prompting 3PL providers to adopt zero-waste practices. This includes the reduction of single-use plastics, the recycling of packaging materials, and the implementation of circular economy principles. South Korean 3PL providers are increasingly obtaining green certifications and pursuing emission reduction targets. This involves using eco-friendly vehicles, adopting renewable energy sources in warehouses, and implementing sustainable practices to reduce their carbon footprint. 3PL companies are exploring the use of smart containers and packaging solutions to enhance tracking, security, and condition monitoring of goods during transport. These technologies offer real-time data on the location and condition of shipments.

South Korea's geographical location is strategically positioned along major international trade routes. It boasts a number of major ports, including Busan, Incheon, and Gwangyang, which are vital hubs for trade in the region. Water transport is essential for the efficient movement of goods to and from these ports. South Korea is a significant player in global trade, particularly in industries like electronics, automotive, and manufacturing. The country relies on maritime transport to import raw materials, export finished products, and facilitate trade with various countries, including neighboring China and Japan. Waterways are a primary mode for containerized cargo transport. South Korean businesses involved in international trade often use container shipping to move goods to global markets. 3PL providers in the Waterways segment offer solutions that include container handling, storage, and transportation. Water transport offers efficient trade routes to key markets in Asia, Europe, and North America. 3PL providers specializing in water transport can optimize the movement of goods on these routes, minimizing transit times and transportation costs. Water transport is particularly suitable for the movement of bulk cargo, such as raw materials, minerals, and energy resources. South Korea's maritime logistics sector excels in handling these types of cargo efficiently. The Waterways segment is equipped to handle challenges such as adverse weather conditions, shipping route disruptions, and other factors that can affect maritime logistics. 3PL providers help businesses manage these risks and mitigate potential disruptions.

DCC providers offer highly customized and dedicated transportation solutions tailored to the specific needs of businesses. These solutions can include dedicated fleets, drivers, and equipment. South Korean businesses, especially those with unique or specialized transportation requirements, turn to DCC services to ensure their logistics needs are met effectively. DCC can offer cost-efficiency benefits for businesses by reducing the overall transportation costs. By dedicating resources to a single client or business, DCC providers can optimize routes, reduce empty return trips, and improve fuel efficiency. This cost-effectiveness is particularly appealing to businesses looking to control transportation expenses. DCC providers are dedicated to serving specific clients, ensuring a higher level of service reliability and consistency. South Korean businesses that require dependable and on-time delivery of goods rely on DCC providers to meet their service quality expectations. In addition based on end user, The rise of e-commerce and online retail in South Korea has created significant demand for logistics services tailored to the distribution of technology products. This includes consumer electronics, mobile devices, computers, and accessories. 3PL providers in the Technological segment specialize in managing the fulfillment and last-mile delivery of these products. South Korean consumers have a strong affinity for the latest high-tech gadgets and innovations. This leads to a continuous influx of new technology products into the market. 3PL providers assist businesses in handling the rapid turnover of products, ensuring they are available to consumers as soon as they are released. Many technology products, such as electronic components, require temperature-controlled storage and transportation to ensure product integrity. 3PL providers in this segment offer specialized facilities and transportation options for these temperature-sensitive goods.

Considered in this report:
• Geography: South Korea
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report:
• South Korea Third-Party Logistics (3PL) market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Mode of Transport
• Roadways
• Railways
• Waterways
• Airways

By Services
• Domestic Transportation Management (DTM)
• International transportation management (ITM)
• Dedicated contract carriage (DCC)
• Warehousing & Distribution (W&D)
• Value-Added Logistics By Services (VALs)

By End User
• Manufacturing
• Healthcare
• Retailing
• E-commerce
• Automotive
• Food & Groceries
• Technological
• Others

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Third-Party Logistics (3PL) industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.













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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. South korea Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. South korea Third-Party Logistics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
6.3. Market Size and Forecast By Services
6.4. Market Size and Forecast By End User
7. South korea Third-Party Logistics Market Segmentations
7.1. South korea Third-Party Logistics Market, By Mode of Transport
7.1.1. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Roadways, 2017-2028
7.1.2. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Railways, 2017-2028
7.1.3. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Waterways, 2017-2028
7.1.4. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Airways, 2017-2028
7.2. South korea Third-Party Logistics Market, By Services
7.2.1. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Domestic Transportation Management (DTM), 2017-2028
7.2.2. South korea Third-Party Logistics Market Size, By International transportation management (ITM), 2017-2028
7.2.3. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Dedicated contract carriage (DCC), 2017-2028
7.2.4. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Warehousing & Distribution (W&D), 2017-2028
7.2.5. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Value-Added Logistics By Services (VALs), 2017-2028
7.3. South korea Third-Party Logistics Market, By End User
7.3.1. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Manufacturing, 2017-2028
7.3.2. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Healthcare, 2017-2028
7.3.3. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Retailing, 2017-2028
7.3.4. South korea Third-Party Logistics Market Size, By E-commerce, 2017-2028
7.3.5. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Automotive, 2017-2028
7.3.6. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Food & Groceries, 2017-2028
7.3.7. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Technological, 2017-2028
7.3.8. South korea Third-Party Logistics Market Size, By Others, 2017-2028
8. South korea Third-Party Logistics Market Opportunity Assessment
8.1. Mode of Transport, 2023 to 2028
8.2. By By Services, 2023 to 2028
8.3. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: South korea Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Transport
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Services
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Porter's Five Forces of South korea Third-Party Logistics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Third-Party Logistics Market, 2022
Table 2: South korea Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: South korea Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: South korea Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: South korea Third-Party Logistics Market Size of Roadways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: South korea Third-Party Logistics Market Size of Railways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: South korea Third-Party Logistics Market Size of Waterways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: South korea Third-Party Logistics Market Size of Airways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: South korea Third-Party Logistics Market Size of Domestic Transportation Management (DTM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: South korea Third-Party Logistics Market Size of International transportation management (ITM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: South korea Third-Party Logistics Market Size of Dedicated contract carriage (DCC) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: South korea Third-Party Logistics Market Size of Warehousing & Distribution (W&D) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: South korea Third-Party Logistics Market Size of Value-Added Logistics By Services (VALs) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: South korea Third-Party Logistics Market Size of Manufacturing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: South korea Third-Party Logistics Market Size of Healthcare (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: South korea Third-Party Logistics Market Size of Retailing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 17: South korea Third-Party Logistics Market Size of E-commerce (2017 to 2028) in USD Billion
Table 18: South korea Third-Party Logistics Market Size of Automotive (2017 to 2028) in USD Billion
Table 19: South korea Third-Party Logistics Market Size of Food & Groceries (2017 to 2028) in USD Billion
Table 20: South korea Third-Party Logistics Market Size of Technological (2017 to 2028) in USD Billion
Table 21: South korea Third-Party Logistics Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion

 

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2024/11/22 10:26

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