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南アフリカのサードパーティロジスティクス(3PL)市場概観(2028年


South Africa Third Party Logistics (3PL) Market Overview, 2028

南アフリカのサードパーティロジスティクス市場は急拡大が見込まれている。自動車産業、技術革新、ラストワンマイル接続の増加、国境を越えた貿易活動の増加などが、南アフリカのサードパーティー・ロジスティク... もっと見る

 

 

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Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年10月6日 US$2,250
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サマリー

南アフリカのサードパーティロジスティクス市場は急拡大が見込まれている。自動車産業、技術革新、ラストワンマイル接続の増加、国境を越えた貿易活動の増加などが、南アフリカのサードパーティー・ロジスティクス市場の成長を促す主な要因である。製造業は、品目や材料の新製品への変換を扱う。南アフリカの製造業の拡大ペースは、その国の経済力を示す指標である。製造業の移転が進み、これらの国がサービス志向を強めたため、製造業全体の雇用は減少し、製造業は大きな損失を被った。近年、中産階級の増加に伴い、肉、缶詰の果物や野菜、パッケージ食品の消費が増加している。医療分野では、医薬品、ワクチン、医療機器保管の需要も年々拡大している。企業は、より迅速なサービスを提供すると同時に、二酸化炭素排出量を削減するため、積極的に開発を進めている。同国の広範かつ発展途上の経済は、南アフリカの3PL市場の主要な原動力となっている。南アフリカの経済は、農業から工業、鉱業、サービス業まで多岐にわたっている。この多様性により、各業界独自の需要に対応できる強固で柔軟な3PLセクターが必要とされている。企業がサプライチェーンを管理するためのより効率的で費用対効果の高い方法を模索するにつれ、3PLサービスに対する需要が高まり、3PL市場の繁栄につながっている。さらに、南アフリカの地理的位置は、アフリカの他の地域との重要なゲートウェイとなっており、国境を越えた物流・輸送サービスの需要を高めている。南アフリカの3PLプロバイダーはこの機会を利用し、より大きなアフリカ市場への進出を望む企業にソリューションを提供している。この地域協力は、南アフリカの3PLセクターの成長と持続可能性にとって極めて重要である。

Bonafide Research社の調査レポート「南アフリカのサードパーティロジスティクス(3PL)市場の概要、2028年」によると、南アフリカのサードパーティロジスティクス(3PL)市場は2028年までに70億米ドル以上の市場規模に達すると予測されている。南アフリカの3PL市場におけるもう一つの主要トレンドは、テクノロジーとデジタルソリューションの統合である。ロジスティクス・プロバイダーは、モノのインターネット(IoT)、ブロックチェーン、人工知能などの最先端技術を積極的に活用し、効率性、可視性、リアルタイムの追跡を向上させている。これらのテクノロジーは、サプライチェーン・オペレーションの合理化に役立つだけでなく、重要なデータと分析を提供し、企業が十分な知識を持った上で意思決定を行い、物流プロセスを最適化することを可能にする。南アフリカは、港湾、道路、鉄道網などの交通インフラが発達しているため、アフリカに出入国する製品の中心的な中継拠点としての役割を果たしている。多くの企業が南アフリカを他のアフリカ諸国向けの製品の流通ハブとして利用している。その結果、南アフリカの3PL市場は、通関、国際貨物輸送、文書管理などのクロスボーダー・ロジスティクスを専門としている。南アフリカには数多くの重要な港があり、中でもダーバン、ケープタウン、ポートエリザベスが最も忙しい港である。これらの港は、製品の出入国の重要なポイントである。南アフリカのサードパーティー・ロジスティクス企業は、これらの港を経由する貨物の移動をコントロールすることに特化し、これらの戦略的立地から倉庫、コンテナ・ハンドリング、流通などのサービスを提供している。南アフリカは、南部アフリカ開発共同体(SADC)やアフリカ大陸自由貿易協定(AfCFTA)など、複数のアフリカ地域貿易協定や経済圏のメンバーである。南アフリカの3PLプロバイダーはこれらの協定に精通しており、地域ロジスティクスの専門性を強調し、これらの地域貿易圏内の貿易制限や関税の管理でクライアントを支援することができます。

輸送形態に基づき、市場は道路、鉄道、水路、空路に区分される。水路は、南アフリカの第三者物流サービス・プロバイダーが選ぶ重要な輸送手段の一つである。南アフリカには多数の重要な港があり、その中で最も忙しいのはダーバン、ケープタウン、ポートエリザベスである。これらの港は製品の出入国の重要なポイントである。南アフリカのサードパーティー・ロジスティクス企業は、これらの港を経由する貨物の移動をコントロールすることに特化しており、これらの戦略的立地から倉庫、コンテナ・ハンドリング、流通などのサービスを提供している。南アフリカは、南部アフリカ開発共同体(SADC)やアフリカ大陸自由貿易協定(AfCFTA)など、複数のアフリカ地域貿易協定や経済圏のメンバーである。南アフリカの3PLプロバイダーはこれらの協定に精通しており、これらの地域貿易圏内の貿易制限や関税の管理において顧客を支援することができ、地域ロジスティクスの専門知識を強調している。サービス別に見ると、市場は国内輸送管理(DTM)、国際輸送管理(ITM)、専用運送(DCC)、倉庫・配送(W&D)、付加価値物流(VAS)に区分される。中でも国内輸送管理(DTM)サービス分野が南アフリカの第三者物流市場を支配している。南アフリカは、農業、製造業、鉱業、サービス業など多様な経済活動を展開する地理的に多様な大国である。国中で商品を輸送するために、これらの企業は効率的で信頼できる国内輸送サービスを求めている。南アフリカの国内市場は非常に大きく、多様な地域を結ぶ必要があるため、国内輸送管理にはかなりの注意が必要である。南アフリカの商業活動は多くの地域に分散しているため、国内輸送の必要性は大きい。DTMの専門知識を持つ3PL企業は、南アフリカの国境内における貨物の移動を管理し、ルートを最適化し、オンタイム・デリバリーを確保するためのオーダーメイド・ソリューションを提供しています。

エンドユーザー産業に基づいて、市場は製造、ヘルスケア、小売、eコマース、自動車、食品・食料品、技術、その他に二分される。ヘルスケア産業は、南アフリカにおける第三者物流の主要なエンドユーザーのひとつである。規制の厳しいヘルスケア分野では、医薬品、医療機器、ヘルスケア用品の保管、取り扱い、輸送において、数多くの規則を遵守することが重要である。これらの規制基準を達成し、安全で合法的なヘルスケア商品の輸送を保証するために必要な専門知識とインフラは、3PL企業によって提供されます。予防接種、医薬品、医療機器など多くのヘルスケア商品は、有効性と安全性を維持するために正確な温度調節が必要です。コールドチェーン管理などの温度管理されたロジスティクス・ソリューションは、3PLプロバイダーによって提供され、ヘルスケア用品が適切な温度で輸送・保管されることを保証します。ヘルスケア業界において、効果的な在庫管理は、無駄を省き、製品の可用性を確保し、価格をコントロールするために極めて重要です。在庫管理サービスは3PLプロバイダーによって提供され、在庫レベルの最適化、在庫切れのリスクの低減、サプライチェーンの可視性の向上など、ヘルスケア企業を支援します。

本レポートの対象地域
- 地域南アフリカ
- 過去の年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートでカバーされている側面
- 南アフリカのサードパーティロジスティクス(3PL)市場:その価値と予測、セグメントとともに
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと動向
- 注目企業
- 戦略的提言

輸送手段別
- 道路
- 鉄道
- 水路
- 航空

サービス別
- 国内輸送管理 (DTM)
- 国際輸送管理(ITM)
- 専用輸送契約(DCC)
- 倉庫・配送(W&D)
- サービス別付加価値ロジスティクス(VAS)

エンドユーザー別
- 製造業
- ヘルスケア
- 小売
- 食品・食料品
- 自動車
- 電子商取引
- テクノロジー
- その他

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず二次調査は、市場を把握し、市場に存在する企業をリストアップするために行われた。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、サードパーティロジスティクス(3PL)業界関連団体・組織、政府機関、その他関係者が市場中心の戦略を調整する際に役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。





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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. South Africa Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. South Africa Third-Party Logistics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
6.3. Market Size and Forecast By Services
6.4. Market Size and Forecast By End User
7. South Africa Third-Party Logistics Market Segmentations
7.1. South Africa Third-Party Logistics Market, By Mode of Transport
7.1.1. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Roadways, 2017-2028
7.1.2. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Railways, 2017-2028
7.1.3. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Waterways, 2017-2028
7.1.4. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Airways, 2017-2028
7.2. South Africa Third-Party Logistics Market, By Services
7.2.1. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Domestic Transportation Management (DTM), 2017-2028
7.2.2. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By International transportation management (ITM), 2017-2028
7.2.3. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Dedicated contract carriage (DCC), 2017-2028
7.2.4. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Warehousing & Distribution (W&D), 2017-2028
7.2.5. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Value-Added Logistics By Services (VALs), 2017-2028
7.3. South Africa Third-Party Logistics Market, By End User
7.3.1. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Manufacturing, 2017-2028
7.3.2. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Healthcare, 2017-2028
7.3.3. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Retailing, 2017-2028
7.3.4. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By E-commerce, 2017-2028
7.3.5. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Automotive, 2017-2028
7.3.6. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Food & Groceries, 2017-2028
7.3.7. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Technological, 2017-2028
7.3.8. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Others, 2017-2028
8. South Africa Third-Party Logistics Market Opportunity Assessment
8.1. Mode of Transport, 2023 to 2028
8.2. By By Services, 2023 to 2028
8.3. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: South Africa Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Transport
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Services
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Porter's Five Forces of South Africa Third-Party Logistics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Third-Party Logistics Market, 2022
Table 2: South Africa Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: South Africa Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: South Africa Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Roadways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Railways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Waterways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Airways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Domestic Transportation Management (DTM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: South Africa Third-Party Logistics Market Size of International transportation management (ITM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Dedicated contract carriage (DCC) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Warehousing & Distribution (W&D) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Value-Added Logistics By Services (VALs) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Manufacturing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Healthcare (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Retailing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 17: South Africa Third-Party Logistics Market Size of E-commerce (2017 to 2028) in USD Billion
Table 18: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Automotive (2017 to 2028) in USD Billion
Table 19: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Food & Groceries (2017 to 2028) in USD Billion
Table 20: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Technological (2017 to 2028) in USD Billion
Table 21: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion

 

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Summary

The South African third-party logistics market is expected to expand rapidly. The automotive industry, technological innovation, an increase in last-mile connections, and an increase in cross-border trade activities are all major factors driving the growth of the South African third-party logistics market. Manufacturing industries deal with the conversion of items or materials into new products. The pace of expansion in the country's manufacturing industry is an indicator of its economic strength. Manufacturing industries were relocating, and overall employment in the sector was reducing as these countries became more service-oriented, while the manufacturing sector experienced major losses. Consumption of meat, canned fruits and vegetables, and packaged foods has increased in recent years as the middle class has grown. The demand for medicine, vaccines, and medical equipment storage has also expanded throughout the years in the healthcare sector. Companies are actively developing to provide a faster service while simultaneously reducing carbon emissions. The country's broad and developing economy is a major driver of the 3PL market in South Africa. South Africa's economy is diverse, ranging from agriculture to industry, mining, and services. This diversity necessitates a robust and flexible 3PL sector that can cater to the unique demands of each industry. The demand for 3PL services has grown as businesses seek more efficient and cost-effective ways to manage their supply chains, resulting in a flourishing 3PL market. Furthermore, South Africa's geographic location makes it a crucial gateway to the rest of Africa, driving up demand for cross-border logistics and transportation services. South African 3PL providers have taken advantage of this opportunity, giving solutions to firms wishing to expand into the larger African market. This regional cooperation is crucial for the growth and sustainability of South Africa's 3PL sector.

According to the research report "South Africa Third-Party Logistics (3PL) Market Overview, 2028," published by Bonafide Research, the South Africa Third-Party Logistics (3PL) market is projected to reach market size of more than USD 7 Billion by 2028. Another key trend in the South African 3PL market is the integration of technology and digital solutions. Logistics providers are progressively using cutting-edge technologies such as the Internet of Things (IoT), blockchain, and artificial intelligence to improve efficiency, visibility, and real-time tracking. These technologies not only help to streamline supply chain operations, but they also provide vital data and analytics, allowing businesses to make educated decisions and optimize their logistical processes. Because of its well-developed transportation infrastructure, including ports, roadways, and rail networks, South Africa serve as a central transit hub for products entering or departing Africa. Many corporations use South Africa as a distribution hub for products destined for other African countries. As a result, the South African 3PL market specializes in cross-border logistics, including customs clearance, international freight forwarding, and documentation management. South Africa has numerous significant ports, the busiest of which are in Durban, Cape Town, and Port Elizabeth. These ports are critical points of entry and exit for products. South African third-party logistics businesses specialize in controlling the movement of cargo via these ports, providing services such as warehousing, container handling, and distribution from these strategic locations. South Africa is a member of several African regional trade agreements and economic blocs, including the Southern African Development Community (SADC) and the African Continental Free Trade Agreement (AfCFTA). South African 3PL providers are well-versed in these agreements and can assist clients in managing trade restrictions and tariffs inside these regional trade blocs, stressing their regional logistics expertise.

Based on mode of transportation market is segmented into roadways, railways, waterways and airways. Waterways is one of the significant mode of transportation opt by third-party logistics service providers in South Africa. South Africa has numerous significant ports, the busiest of which are in Durban, Cape Town, and Port Elizabeth. These ports are critical points of entry and exit for products. South African third-party logistics businesses specialize in controlling the movement of cargo via these ports, providing services such as warehousing, container handling, and distribution from these strategic locations. South Africa is a member of several African regional trade agreements and economic blocs, including the Southern African Development Community (SADC) and the African Continental Free Trade Agreement (AfCFTA). South African 3PL providers are well-versed in these agreements and can assist clients in managing trade restrictions and tariffs inside these regional trade blocs, stressing their regional logistics expertise. Based on services market is segmented into domestic transportation management (DTM), international transportation management (ITM), dedicated contract carriage (DCC), warehousing & distribution (W&D), and value-added logistics by services (VAS). Among them domestic transportation management (DTM) service segment dominates the South Africa third-party logistics market. South Africa is a large and geographically diversified country with a diverse range of economic activity, including agriculture, manufacturing, mining, and services. In order to transfer goods throughout the country, these businesses demand efficient and dependable domestic transportation services. Domestic transportation management requires considerable attention due to the sheer magnitude of South Africa's domestic market and the requirement to connect diverse regions. South Africa's commercial activities are dispersed throughout many regions; therefore, the need for intra-country transportation is significant. 3PL companies with DTM expertise provide bespoke solutions for managing the movement of goods inside South Africa's borders, optimizing routes, and ensuring on-time delivery.

Based on end user industry market is bifurcated into manufacturing, healthcare, retailing, e-commerce, automotive, food & groceries, technological, and others. Healthcare industry is one of the key end user of third-party logistics in South Africa. Compliance with numerous rules is critical for the storage, handling, and transportation of medications, medical equipment, and healthcare supplies in the healthcare sector, which is highly regulated. The expertise and infrastructure required to achieve these regulatory criteria, assuring the safe and legal transfer of healthcare commodities, are provided by 3PL companies. Many healthcare goods, such as vaccinations, medications, and medical devices, necessitate precise temperature regulation to preserve efficacy and safety. Temperature-controlled logistics solutions, such as cold chain management, are provided by 3PL providers to ensure that healthcare supplies are transported and stored at the proper temperatures. In the healthcare industry, effective inventory management is crucial for reducing waste, ensuring product availability, and controlling prices. Inventory management services are provided by 3PL providers to assist healthcare firms in optimizing their stock levels, reducing the risk of stockouts, and enhancing supply chain visibility.

Considered in this report:
• Geography: South Africa
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report:
• South Africa Third-Party Logistics (3PL) market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Mode of Transport:
• Roadways
• Railways
• Waterways
• Airways

By Services:
• Domestic Transportation Management (DTM)
• International transportation management (ITM)
• Dedicated contract carriage (DCC)
• Warehousing & Distribution (W&D)
• Value-Added Logistics By Services (VAS)

By End User:
• Manufacturing
• Healthcare
• Retailing
• Food & Groceries
• Automotive
• E-commerce
• Technological
• Others

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Third-Party Logistics (3PL) industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.





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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. South Africa Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. South Africa Third-Party Logistics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
6.3. Market Size and Forecast By Services
6.4. Market Size and Forecast By End User
7. South Africa Third-Party Logistics Market Segmentations
7.1. South Africa Third-Party Logistics Market, By Mode of Transport
7.1.1. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Roadways, 2017-2028
7.1.2. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Railways, 2017-2028
7.1.3. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Waterways, 2017-2028
7.1.4. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Airways, 2017-2028
7.2. South Africa Third-Party Logistics Market, By Services
7.2.1. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Domestic Transportation Management (DTM), 2017-2028
7.2.2. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By International transportation management (ITM), 2017-2028
7.2.3. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Dedicated contract carriage (DCC), 2017-2028
7.2.4. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Warehousing & Distribution (W&D), 2017-2028
7.2.5. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Value-Added Logistics By Services (VALs), 2017-2028
7.3. South Africa Third-Party Logistics Market, By End User
7.3.1. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Manufacturing, 2017-2028
7.3.2. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Healthcare, 2017-2028
7.3.3. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Retailing, 2017-2028
7.3.4. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By E-commerce, 2017-2028
7.3.5. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Automotive, 2017-2028
7.3.6. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Food & Groceries, 2017-2028
7.3.7. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Technological, 2017-2028
7.3.8. South Africa Third-Party Logistics Market Size, By Others, 2017-2028
8. South Africa Third-Party Logistics Market Opportunity Assessment
8.1. Mode of Transport, 2023 to 2028
8.2. By By Services, 2023 to 2028
8.3. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: South Africa Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Transport
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Services
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Porter's Five Forces of South Africa Third-Party Logistics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Third-Party Logistics Market, 2022
Table 2: South Africa Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: South Africa Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: South Africa Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Roadways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Railways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Waterways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Airways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Domestic Transportation Management (DTM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: South Africa Third-Party Logistics Market Size of International transportation management (ITM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Dedicated contract carriage (DCC) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Warehousing & Distribution (W&D) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Value-Added Logistics By Services (VALs) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Manufacturing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Healthcare (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Retailing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 17: South Africa Third-Party Logistics Market Size of E-commerce (2017 to 2028) in USD Billion
Table 18: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Automotive (2017 to 2028) in USD Billion
Table 19: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Food & Groceries (2017 to 2028) in USD Billion
Table 20: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Technological (2017 to 2028) in USD Billion
Table 21: South Africa Third-Party Logistics Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion

 

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Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/10/04 10:27

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