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ブラジルのサードパーティロジスティクス(3PL)市場概観(2028年


Brazil Third Party Logistics (3PL) Market Overview, 2028

ブラジルには景気の浮き沈みの歴史があり、それがロジスティクス業界に大きな影響を与えてきた。経済危機はコスト意識と効率重視につながった。広大な国土と多様な気候帯により、強固なロジスティクス・ネットワ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年10月6日 US$2,250
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サマリー

ブラジルには景気の浮き沈みの歴史があり、それがロジスティクス業界に大きな影響を与えてきた。経済危機はコスト意識と効率重視につながった。広大な国土と多様な気候帯により、強固なロジスティクス・ネットワークが必要とされている。ブラジルの3PL市場は、業務の合理化とコスト削減を目指す企業によるロジスティクス機能のアウトソーシング増加により、近年著しい成長を遂げている。ブラジルには複雑な規制環境があるため、3PLプロバイダーは現地の規則や要件を深く理解する必要がある。劣悪な道路状況、混雑した港湾、限られた鉄道接続性など、ブラジルのインフ ラの課題は、ロジスティクス業務を複雑にしている。3PL企業は、こうした課題を克服するために、技術やインフ ラへの投資を必要とすることが多い。ブラジルの3PLセクターでは、先進技術の導入が進んでいる。これには、追跡システム、倉庫管理ソフトウ ェア、ルート最適化ツールなどが含まれ、効率性と視認性の向 上を図っている。また、クラウドベースのソリューションの採用も増加しており、3PLプロバイダーとその顧客がリアルタイムのデータや分析にアクセスするのに役立っている。ブラジルのビジネス文化では、信頼関係の構築が不可欠である。これは3PLにも及んでおり、個人的なつながりや信頼がパートナーシップの形成に重要な役割を果たす。ブラジルの3PL企業は、輸送、倉庫保管、通関、キッティングや再梱包のような付加価値サービスなど、幅広いサービスを提供することが多い。ブラジルの広大で多様な地理は、3PLプロバイダーにとってユニークな課題となっている。アマゾンの熱帯雨林から都市部まで、ロジスティクス・ネットワークは様々な地形、気候、インフラに適応しなければならない。需要の季節変動は、ブラジルの3PL事業に大きな影響を与える可能性がある。例えば、ホリデーシーズンやカーニバルのようなイベントは、ロジスティクス要件の急増につながる可能性があり、プロバイダーは物量の増加に備える必要がある。価格競争力は、ブラジルの3PL市場において依然として重要な要素である。プロバイダーは、競争力のある料金を提供することと、収益性を維持することのバランスを取らなければならない。

Bonafide Research社の調査レポート「ブラジルのサードパーティロジスティクス(3PL)市場の概要、2028年」によると、ブラジルのサードパーティロジスティクス(3PL)市場は、2028年までに350億米ドル以上の市場規模に達すると予測されている。ブラジルの輸送インフラの課題を克服するため、3PL企業はマルチモーダルアプローチを採用している。これには、道路、鉄道、航空、水上輸送を組み合わせて利用し、最も効率的で費用対効果の高い輸送ソリューションを見つけることが含まれる。AIと機械学習は、ルートプランニング、需要予測、倉庫オペレーションなど、物流の様々な側面を自動化・最適化するために利用されている。これらの技術は意思決定を強化し、運用コストを削減する。食品・医薬品産業の成長に伴い、ブラジルではコールドチェーンロジスティクスの需要が高まっている。3PLプロバイダーは、生鮮品の完全性を確保するため、温度管理された保管と輸送に投資している。ブラジルでは、バイモーダルまたはハイブリッドのサプライチェーンモデルを採用する企業もある。これは、従来型の長期的視点に立ったサプライ・チェーンと、市場環境の変化に適応するための機敏で応答性の高いサプライ・チェーンの両方を持つことを意味する。配送効率を高め、混雑した都市部での排出ガスを削減するため、自律走行車、ドローン、電動カーゴバイクの利用など、ラストワンマイル配送における革新が進んでいる。効率性、正確性、安全性を向上させるため、倉庫業務にロボティクスが導入されつつある。ブラジルの3PL施設では、オーダーピッキングや梱包用のロボットシステムが一般的になりつつある。人口密度の高い都市では、3PLプロバイダーが都市型倉庫やマイクロフルフィルメントセンターを活用し、ラストワンマイルの配送を効率的に管理するケースが増えている。これらの施設は、配送時間を短縮するために都市部に戦略的に配置されている。倉庫では、ピッキングや梱包作業に音声制御技術や拡張現実(AR)技術が利用されている。これらのテクノロジーは効率を高め、注文処理におけるミスを減らすことができる。

ブラジルは広大な国土を持つ国である。航空輸送は、陸上輸送が行き届かない遠隔地や到達困難な地域など、遠く離れた地域を結ぶのに特に価値がある。これは、国土の隅々まで商品を届けるために不可欠である。ブラジルの多くの都市は、都市の混雑や交通に関する課題に直面している。そのような環境では、航空輸送はより効率的で迅速な配送手段を提供し、交通のボトルネックを回避してタイムリーな配送を確保するのに役立つ。航空輸送は、高価値で一刻を争う貨物の輸送に好まれることが多い。ブラジルの3PL市場は、テクノロジー、ヘルスケア、自動車など、貴重品の迅速かつ安全な輸送を頻繁に必要とする様々な業界にサービスを提供している。ブラジルは、果物、野菜、魚介類を含む生鮮品の主要輸出国である。航空部門は、製品の品質を保つために迅速な配達が不可欠な、これらの製品を国際市場に輸出するために極めて重要である。航空事業には、迅速な配送を必要とする企業や消費者に対応するエクスプレス・サービスや宅配便サービスが含まれることが多い。ブラジルのダイナミックな電子商取引市場において、これらのサービスは、迅速な配送を求める顧客の要望に応えるために不可欠である。ブラジルには、アマゾンの熱帯雨林や農村部など、広大で時には遠隔地もある。航空輸送は、これらの地域に迅速に到達するための実用的なソリューションを提供し、医療用品や農産物のタイムリーな配達を必要とする医療や農業のような産業にとって極めて重要なものとなっている。

W&D部門は、カスタマイズされた流通ソリューションを提供することで、企業が、店舗直送、消費者直送、クロスドッキングなど、最も費用対効果の高い流通チャネルを選択できるようにする。こうしたオーダーメードのソリューションは、製品流通の効率を高める。食品、医薬品、化学品など多くの業界では、製品の品質と安全性を維持するため、温度管理された保管が必要である。W&Dセグメントには、温度に敏感な商品を取り扱うための設備が含まれる。W&Dセグメントには、キッティング、ラベリング、品質管理、組み立てなどの付加価値サービスが含まれることが多い。これらのサービスは、全体的なロジスティクス・プロセスを強化し、企業が特定の市場や顧客向けに製品をカスタマイズすることを可能にする。クロス・ドッキング・サービスは、入庫貨物から出庫貨物への商品の移動を迅速化するために、W&D セグメントによって提供される。これにより、長期保管の必要性を減らし、処理時間を最小限に抑えることができる。農業、鉱業、建設業などの一部の業界では、バルクの保管とハンドリングのソリューションが必要とされる。W&D部門は、バルク貨物の保管・流通に特化した施設・設備を提供し、効率的な取り扱いと配送を実現している。ブラジルには、自動車、航空宇宙、エレクトロニクス、繊維、機械、食品加工など、多様な製造業がある。これらの産業は、ロジスティクス・サポートを必要とする複雑なサプライ・チェーンを持っており、製造業セグメントはその多様なニーズに対応しています。効果的な在庫管理は、製造業がコストを抑制し、効率的なオペレーションを維持するために不可欠です。製造事業部門では、在庫レベルを最適化し、過剰在庫を削減するための高度な在庫管理ソリューションを提供している。

本レポートの対象
- 地域地域: ブラジル
- ヒストリカルイヤー2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートでカバーされている側面
- ブラジルのサードパーティロジスティクス(3PL)市場:その価値とセグメント別予測
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと動向
- 注目企業
- 戦略的提言

輸送手段別
- 道路
- 鉄道
- 水路
- 航空

サービス別
- 国内輸送管理(DTM)
- 国際輸送管理(ITM)
- 専用車輸送(DCC)
- 倉庫管理・配送(W&D)
- サービス別付加価値ロジスティクス(VALs)

エンドユーザー別
- 製造業
- ヘルスケア
- 小売業
- 電子商取引
- 自動車
- 食品・食料品
- テクノロジー
- その他

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず二次調査は、市場を把握し、市場に存在する企業をリストアップするために行われた。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、サードパーティロジスティクス(3PL)業界関連団体・組織、政府機関、その他関係者が市場中心の戦略を調整する際に役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。















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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Brazil Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Brazil Third-Party Logistics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
6.3. Market Size and Forecast By Services
6.4. Market Size and Forecast By End User
7. Brazil Third-Party Logistics Market Segmentations
7.1. Brazil Third-Party Logistics Market, By Mode of Transport
7.1.1. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Roadways, 2017-2028
7.1.2. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Railways, 2017-2028
7.1.3. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Waterways, 2017-2028
7.1.4. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Airways, 2017-2028
7.2. Brazil Third-Party Logistics Market, By Services
7.2.1. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Domestic Transportation Management (DTM), 2017-2028
7.2.2. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By International transportation management (ITM), 2017-2028
7.2.3. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Dedicated contract carriage (DCC), 2017-2028
7.2.4. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Warehousing & Distribution (W&D), 2017-2028
7.2.5. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Value-Added Logistics By Services (VALs), 2017-2028
7.3. Brazil Third-Party Logistics Market, By End User
7.3.1. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Manufacturing, 2017-2028
7.3.2. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Healthcare, 2017-2028
7.3.3. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Retailing, 2017-2028
7.3.4. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By E-commerce, 2017-2028
7.3.5. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Automotive, 2017-2028
7.3.6. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Food & Groceries, 2017-2028
7.3.7. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Technological, 2017-2028
7.3.8. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Others, 2017-2028
8. Brazil Third-Party Logistics Market Opportunity Assessment
8.1. Mode of Transport, 2023 to 2028
8.2. By By Services, 2023 to 2028
8.3. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Brazil Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Transport
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Services
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Porter's Five Forces of Brazil Third-Party Logistics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Third-Party Logistics Market, 2022
Table 2: Brazil Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Brazil Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Brazil Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Roadways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Railways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Waterways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Airways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Domestic Transportation Management (DTM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: Brazil Third-Party Logistics Market Size of International transportation management (ITM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Dedicated contract carriage (DCC) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Warehousing & Distribution (W&D) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Value-Added Logistics By Services (VALs) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Manufacturing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Healthcare (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Retailing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 17: Brazil Third-Party Logistics Market Size of E-commerce (2017 to 2028) in USD Billion
Table 18: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Automotive (2017 to 2028) in USD Billion
Table 19: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Food & Groceries (2017 to 2028) in USD Billion
Table 20: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Technological (2017 to 2028) in USD Billion
Table 21: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion

 

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Summary

Brazil has a history of economic ups and downs, which has significantly influenced the logistics industry. Economic crises have led to cost-consciousness and a focus on efficiency. The country's vast geographical size and diverse climate zones necessitate a robust logistics network. The 3PL market in Brazil has witnessed significant growth in recent years, driven by increased outsourcing of logistics functions by businesses looking to streamline their operations and reduce costs. Brazil has a complex regulatory environment, which necessitates 3PL providers to have an in-depth understanding of the local rules and requirements. Infrastructure challenges in Brazil, such as poor road conditions, congested ports, and limited rail connectivity, make logistics operations complex. 3PL companies often need to invest in technology and infrastructure to overcome these challenges. The 3PL sector in Brazil is increasingly adopting advanced technologies. These include tracking and tracing systems, warehouse management software, and route optimization tools to enhance efficiency and visibility. The adoption of cloud-based solutions is also on the rise, helping 3PL providers and their client’s access real-time data and analytics. Building relationships and trust is essential in Brazilian business culture. This extends to 3PL, where personal connections and trust can play a significant role in forming partnerships. Brazilian 3PL companies often offer a wide range of services, including transportation, warehousing, customs brokerage, and value-added services like kitting and repackaging. Brazil's vast and diverse geography presents unique challenges for 3PL providers. From the Amazon rainforest to urban areas, the logistics network must adapt to various terrains, climates, and infrastructures. Seasonal fluctuations in demand can significantly impact 3PL operations in Brazil. For example, the holiday season and events like Carnival can lead to spikes in logistics requirements, requiring providers to prepare for increased volumes. Price competitiveness remains a key factor in the Brazilian 3PL market. Providers must strike a balance between offering competitive rates and maintaining profitability.

According to the research report "Brazil Third-Party Logistics (3PL) Market Overview, 2028," published by Bonafide Research, the Brazil Third-Party Logistics (3PL) market is expected to reach market size of more than USD 35 Billion by 2028. To overcome Brazil's transportation infrastructure challenges, 3PL companies are employing a multi-modal approach. This includes using a combination of road, rail, air, and water transportation to find the most efficient and cost-effective solutions for moving goods. AI and machine learning are being used to automate and optimize various aspects of logistics, such as route planning, demand forecasting, and warehouse operations. These technologies enhance decision-making and reduce operational costs. With the growth of the food and pharmaceutical industries, there's an increased demand for cold chain logistics in Brazil. 3PL providers are investing in temperature-controlled storage and transportation to ensure the integrity of perishable goods. Some companies in Brazil are adopting bimodal or hybrid supply chain models. This means having both a traditional, long-term-focused supply chain and an agile, responsive supply chain to adapt to changing market conditions. Innovations in last-mile delivery are on the rise, including the use of autonomous vehicles, drones, and electric cargo bikes to improve delivery efficiency and reduce emissions in congested urban areas. Robotics is being incorporated into warehouse operations to improve efficiency, accuracy, and safety. Robotic systems for order picking and packing are becoming more common in Brazilian 3PL facilities. In densely populated cities, 3PL providers are increasingly utilizing urban warehouses and micro-fulfillment centers to efficiently manage last-mile deliveries. These facilities are strategically located in urban areas to reduce delivery times. Voice-controlled and augmented reality (AR) technologies are being used in warehouses for picking and packing tasks. These technologies can increase efficiency and reduce errors in order fulfillment.

Brazil is a vast country with a large landmass. Air transport is particularly valuable for connecting distant regions, including remote or hard-to-reach areas that may be underserved by ground transportation. This is essential for delivering goods to all corners of the country. Many Brazilian cities face challenges related to urban congestion and traffic. In such environments, air transport offers a more efficient and expedited mode of delivery, helping businesses bypass traffic bottlenecks and ensuring timely deliveries. Air transport is often the preferred mode for the movement of high-value and time-sensitive goods. Brazil's 3PL market serves various industries, including technology, healthcare, and automotive, which frequently require the rapid and secure transportation of valuable items. Brazil is a major exporter of perishable goods, including fruits, vegetables, and seafood. The Airways segment is crucial for exporting these products to international markets, where fast delivery is essential to preserve product quality. The Airways segment often includes express and courier services, which cater to businesses and consumers requiring expedited shipping. In Brazil's dynamic e-commerce market, these services are essential for meeting customer demands for rapid deliveries. Brazil has vast and sometimes remote regions, such as the Amazon rainforest and rural areas. Air transport provides a practical solution for reaching these areas quickly, making it crucial for industries like healthcare and agriculture, which may require the timely delivery of medical supplies or agricultural products.

The W&D segment provides customized distribution solutions, allowing businesses to choose the most cost-effective distribution channels, such as direct-to-store, direct-to-consumer, or cross-docking. These tailored solutions enhance the efficiency of product distribution. Many industries, such as food, pharmaceuticals, and chemicals, require temperature-controlled storage to maintain product quality and safety. The W&D segment includes facilities equipped to handle temperature-sensitive goods. The W&D segment often includes value-added services like kitting, labeling, quality control, and assembly. These services enhance the overall logistics process and allow businesses to customize products for specific markets or customers. Cross-docking services are provided by the W&D segment to expedite the transfer of goods from inbound to outbound shipments. This reduces the need for long-term storage and minimizes handling time. Some industries, such as agriculture, mining, and construction, require bulk storage and handling solutions. The W&D segment provides specialized facilities and equipment for the storage and distribution of bulk goods, ensuring efficient handling and delivery. Brazil has a diverse range of manufacturing industries, including automotive, aerospace, electronics, textiles, machinery, and food processing. These industries have intricate supply chains that require logistics support, and the Manufacturing segment caters to their varied needs. Effective inventory management is essential for manufacturing businesses to control carrying costs and maintain efficient operations. The Manufacturing segment offers advanced inventory management solutions that help businesses optimize their stock levels and reduce excess inventory.

Considered in this report:
• Geography: Brazil
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report:
• Brazil Third-Party Logistics (3PL) market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Mode of Transport
• Roadways
• Railways
• Waterways
• Airways

By Services
• Domestic Transportation Management (DTM)
• International transportation management (ITM)
• Dedicated contract carriage (DCC)
• Warehousing & Distribution (W&D)
• Value-Added Logistics By Services (VALs)

By End User
• Manufacturing
• Healthcare
• Retailing
• E-commerce
• Automotive
• Food & Groceries
• Technological
• Others

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Third-Party Logistics (3PL) industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.















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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Brazil Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Brazil Third-Party Logistics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
6.3. Market Size and Forecast By Services
6.4. Market Size and Forecast By End User
7. Brazil Third-Party Logistics Market Segmentations
7.1. Brazil Third-Party Logistics Market, By Mode of Transport
7.1.1. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Roadways, 2017-2028
7.1.2. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Railways, 2017-2028
7.1.3. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Waterways, 2017-2028
7.1.4. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Airways, 2017-2028
7.2. Brazil Third-Party Logistics Market, By Services
7.2.1. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Domestic Transportation Management (DTM), 2017-2028
7.2.2. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By International transportation management (ITM), 2017-2028
7.2.3. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Dedicated contract carriage (DCC), 2017-2028
7.2.4. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Warehousing & Distribution (W&D), 2017-2028
7.2.5. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Value-Added Logistics By Services (VALs), 2017-2028
7.3. Brazil Third-Party Logistics Market, By End User
7.3.1. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Manufacturing, 2017-2028
7.3.2. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Healthcare, 2017-2028
7.3.3. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Retailing, 2017-2028
7.3.4. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By E-commerce, 2017-2028
7.3.5. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Automotive, 2017-2028
7.3.6. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Food & Groceries, 2017-2028
7.3.7. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Technological, 2017-2028
7.3.8. Brazil Third-Party Logistics Market Size, By Others, 2017-2028
8. Brazil Third-Party Logistics Market Opportunity Assessment
8.1. Mode of Transport, 2023 to 2028
8.2. By By Services, 2023 to 2028
8.3. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Brazil Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Transport
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Services
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Porter's Five Forces of Brazil Third-Party Logistics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Third-Party Logistics Market, 2022
Table 2: Brazil Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Brazil Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Brazil Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Roadways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Railways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Waterways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Airways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Domestic Transportation Management (DTM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: Brazil Third-Party Logistics Market Size of International transportation management (ITM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Dedicated contract carriage (DCC) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Warehousing & Distribution (W&D) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Value-Added Logistics By Services (VALs) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Manufacturing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Healthcare (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Retailing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 17: Brazil Third-Party Logistics Market Size of E-commerce (2017 to 2028) in USD Billion
Table 18: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Automotive (2017 to 2028) in USD Billion
Table 19: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Food & Groceries (2017 to 2028) in USD Billion
Table 20: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Technological (2017 to 2028) in USD Billion
Table 21: Brazil Third-Party Logistics Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion

 

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2024/11/22 10:26

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