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アルゼンチンのサードパーティロジスティクス(3PL)市場概観(2028年


Argentina Third Party Logistics (3PL) Market Overview, 2028

アルゼンチンには経済的・政治的に不安定な歴史があり、それが物流業界に大きな影響を与えてきた。経済危機と通貨切り下げは、ロジスティクス業務においてコスト効率を重要な優先事項としている。アルゼンチン経... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年10月6日 US$2,250
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サマリー

アルゼンチンには経済的・政治的に不安定な歴史があり、それが物流業界に大きな影響を与えてきた。経済危機と通貨切り下げは、ロジスティクス業務においてコスト効率を重要な優先事項としている。アルゼンチン経済は周期的な変動を経験し、ロジスティクスサービスの需要に影響を与えることがある。これに対応するため、3PLプロバイダーはしばしば、経済状況の変化に柔軟に対応する必要がある。アルゼンチンの3PL市場は、コスト削減と業務効率化のために企業が物流業務をアウトソーシングする傾向が強まっているため、成長を遂げている。特に電子商取引分野がこの需要を牽引している。アルゼンチンには複雑な規制・税制環境があるため、3PLプロバイダーはコンプライアンスを確保するため、関税規制、貿易政策、税法を深く理解している必要がある。先進的なロジスティクス・テクノロジーの採用が増加している。これには、倉庫管理システム、輸送管理ソフトウェア、リアルタイム追跡、効率性と可視性を向上させるための電子データ交換などが含まれる。アルゼンチンの3PLプロバイダーは通常、輸送、倉庫管理、在庫管理、通関を含む幅広いサービスを提供している。また、キッティング、組立、梱包などの付加価値サービスを提供する場合もある。アルゼンチンは、輸送のボトルネックや港の混雑など、インフラの制約に直面している。3PLプロバイダーは、こうした制約を回避するため、テクノロジーや代替ソリューションに投資する可能性がある。輸送インフラの課題が続いているため、3PLプロバイダーは、トラックや車両などの独自の輸送資産に投資し、貨物の移動をよりコントロールするようになってきている。

Bonafide Research社の調査レポート「アルゼンチンのサードパーティロジスティクス(3PL)市場概要、2028年」によると、アルゼンチンのサードパーティロジスティクス(3PL)市場の2022年の市場価値は55億5,000万米ドル以上である。返品やリバースロジスティクスの管理はますます重要になってきている。3PLプロバイダーは、返品プロセスの合理化、製品返品に関連するコストの削減、リサイクルと責任ある廃棄による持続可能性の強化に注力している。倉庫業務ではARやVR技術の利用が進んでいる。これらの技術は、オーダーピッキング、スタッフトレーニング、メンテナンスを支援し、全体的な効率を高める。一部の3PLプロバイダーは、リアルタイムの需給に基づいてコストを調整するダイナミック・プライシング・モデルを導入しており、ピーク時・オフピーク時により競争力のある価格設定を可能にしている。持続可能な梱包資材や慣行は、3PLプロバイダーによってますます採用されるようになっています。環境に優しい梱包オプションは廃棄物を減らし、環境への責任を促進します。ヘルスケアと医薬品セクターの成長により、一部の3PLプロバイダーはヘルスケアロジスティクスに特化しています。これには、医療用品や医薬品の輸送に関する厳格な規制要件を遵守するサービスの提供が含まれます。都市部では、持続可能なラストマイル配送ソリューションの重要性が高まっている。これには、排出ガスと混雑を減らすための電気自動車、貨物用自転車、代替燃料の利用が含まれる。一部の3PLプロバイダーは、ロジスティクス・テクノロジーの新興企業と協力し、ルート最適化アルゴリズムや配送追跡アプリなどの革新的なソリューションをサービスに組み込んでいる。一部の3PLプロバイダーは、環境に配慮したロジスティクス慣行へのコミットメントを示すグリーンサプライチェーン認証を取得している。これらの認証は、競争上の優位性となり、持続可能性への献身を示すことができる。都市化の進展に伴い、アルゼンチンの顧客はより迅速な配送を期待している。3PLプロバイダーは、当日または翌日サービスを提供する革新的なラストマイル配送ソリューションを通じて、この需要に応えるべく取り組んでいる。

道路輸送は、アルゼンチン国内の主要な輸送手段である。同国の広範な道路網は、都市部と農村部を含め、ある地域から別の地域へ商品を移動させるための重要なインフラとして機能している。多様な地形と地域を含むアルゼンチンの地理的景観は、多くの場合、道路輸送を物資を流通させるための最も実用的で汎用性の高い選択肢としている。道路は、遠隔地やアクセスの悪い地域であっても、様々な場所へのアクセスを提供する。道路輸送は、人口の大半が居住する都市部での物資の移動に特に適している。電子商取引や小売業で重要なロジスティクスのラストワンマイル配送は、主に道路を通じて行われる。小売業者は、実店舗、配送センター、販売拠点への商品の配送を道路輸送に大きく依存している。道路部門は、小売業界の流通ニーズを満たし、消費者がタイムリーに商品を入手できるようにするために極めて重要である。道路輸送は汎用性が高く、消費財から建設資材まで幅広い種類の貨物に対応できる。この汎用性により、多様なロジスティクス・ニーズを持つ企業に好まれる選択肢となっている。道路輸送は、頻繁かつタイムリーな配送を行う柔軟性を提供し、これは製造業や自動車産業など、ジャスト・イン・タイム(JIT)在庫管理を必要とする企業や業界にとって特に重要である。道路部門は、食品や医薬品を含む腐敗しやすい商品のために温度管理された輸送を提供することが多く、輸送中に製品が最適な状態に保たれることを保証している。

アルゼンチンの経済と製造業が成長するにつれ、効率的で費用対効果の高い国内輸送ソリューションへのニーズが高まっている。DTM部門は、こうしたニーズに対応するために特別に調整され、国内輸送業務を管理するための専用サービスを企業に提供している。DTMサービスは、内陸貨物輸送を最適化するように設計されている。道路輸送が一般的なアルゼンチンでは、トラック輸送、ルーティング、スケジューリングの効率的な管理が重要である。DTM部門はこの分野に特化し、企業の輸送コスト削減と配送効率の向上を支援している。アルゼンチンの多くの企業、特に製造業や小売業は、過剰在庫を最小限に抑え、コストを削減するために、JITやリーン・サプライチェーンの原則を採用している。DTM部門は、必要な時に必要な商品を生産施設、配送センター、店舗に確実に輸送することで、JITオペレーションをサポートする極めて重要な役割を担っている。また、アルゼンチンでは、多くの国と同様、電子商取引が急増している。オンライン・ショッピングの利便性と消費者行動の変化が、eコマース市場の継続的な拡大につながった。より多くの消費者がオンライン・プラットフォームで買い物をするようになったため、この分野をサポートする効率的なロジスティクスとサプライ・チェーン・ソリューションへの需要が高まっている。アルゼンチンのEコマース・プラットフォームは、家電製品からファッション、食料品など幅広い商品を提供している。このような多様な製品群には、専門的な取り扱い、保管、配送ソリューションが必要であり、Eコマース部門は、さまざまな製品カテゴリー固有の要件を満たすためにこれを提供することができる。

本レポートの対象
- 地域アルゼンチン
- 過去の年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートでカバーされている側面
- アルゼンチンのサードパーティロジスティクス(3PL)市場:その価値と予測、各セグメントとともに
- 様々な促進要因と課題
- 現在進行中のトレンドと動向
- 注目企業
- 戦略的提言

輸送手段別
- 道路
- 鉄道
- 水路
- 航空

サービス別
- 国内輸送管理(DTM)
- 国際輸送管理(ITM)
- 専用車輸送(DCC)
- 倉庫管理・配送(W&D)
- サービス別付加価値ロジスティクス(VALs)

エンドユーザー別
- 製造業
- ヘルスケア
- 小売業
- 電子商取引
- 自動車
- 食品・食料品
- テクノロジー
- その他

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず二次調査は、市場を把握し、市場に存在する企業をリストアップするために行われた。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、サードパーティロジスティクス(3PL)業界関連団体・組織、政府機関、その他関係者が市場中心の戦略を調整する際に役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。



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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Argentina Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Argentina Third-Party Logistics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
6.3. Market Size and Forecast By Services
6.4. Market Size and Forecast By End User
7. Argentina Third-Party Logistics Market Segmentations
7.1. Argentina Third-Party Logistics Market, By Mode of Transport
7.1.1. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Roadways, 2017-2028
7.1.2. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Railways, 2017-2028
7.1.3. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Waterways, 2017-2028
7.1.4. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Airways, 2017-2028
7.2. Argentina Third-Party Logistics Market, By Services
7.2.1. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Domestic Transportation Management (DTM), 2017-2028
7.2.2. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By International transportation management (ITM), 2017-2028
7.2.3. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Dedicated contract carriage (DCC), 2017-2028
7.2.4. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Warehousing & Distribution (W&D), 2017-2028
7.2.5. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Value-Added Logistics By Services (VALs), 2017-2028
7.3. Argentina Third-Party Logistics Market, By End User
7.3.1. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Manufacturing, 2017-2028
7.3.2. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Healthcare, 2017-2028
7.3.3. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Retailing, 2017-2028
7.3.4. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By E-commerce, 2017-2028
7.3.5. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Automotive, 2017-2028
7.3.6. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Food & Groceries, 2017-2028
7.3.7. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Technological, 2017-2028
7.3.8. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Others, 2017-2028
8. Argentina Third-Party Logistics Market Opportunity Assessment
8.1. Mode of Transport, 2023 to 2028
8.2. By By Services, 2023 to 2028
8.3. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Argentina Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Transport
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Services
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Porter's Five Forces of Argentina Third-Party Logistics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Third-Party Logistics Market, 2022
Table 2: Argentina Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Argentina Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Argentina Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Roadways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Railways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Waterways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Airways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Domestic Transportation Management (DTM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: Argentina Third-Party Logistics Market Size of International transportation management (ITM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Dedicated contract carriage (DCC) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Warehousing & Distribution (W&D) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Value-Added Logistics By Services (VALs) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Manufacturing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Healthcare (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Retailing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 17: Argentina Third-Party Logistics Market Size of E-commerce (2017 to 2028) in USD Billion
Table 18: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Automotive (2017 to 2028) in USD Billion
Table 19: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Food & Groceries (2017 to 2028) in USD Billion
Table 20: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Technological (2017 to 2028) in USD Billion
Table 21: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion

 

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Summary

Argentina has a history of economic and political instability, which has had a significant impact on its logistics industry. Economic crises and currency devaluation have made cost-efficiency a key priority in logistics operations. The Argentine economy experiences cyclical fluctuations, which can affect demand for logistics services. In response, 3PL providers often need to be flexible and adaptable to changing economic conditions. The 3PL market in Argentina has seen growth due to the increasing trend of businesses outsourcing their logistics operations to reduce costs and improve operational efficiency. The e-commerce sector, in particular, has driven this demand. Argentina has a complex regulatory and tax environment, requiring 3PL providers to have a deep understanding of customs regulations, trade policies, and tax laws to ensure compliance. The adoption of advanced logistics technology is on the rise. This includes warehouse management systems, transportation management software, real-time tracking, and electronic data interchange to improve efficiency and visibility. 3PL providers in Argentina typically offer a wide range of services, including transportation, warehousing, inventory management, and customs clearance. They may also provide value-added services like kitting, assembly, and packaging. Argentina faces infrastructure limitations, including transportation bottlenecks and port congestion. 3PL providers may invest in technology and alternative solutions to navigate these constraints. Due to ongoing transportation infrastructure challenges, 3PL providers are increasingly investing in their own transportation assets, such as trucks and vehicles, to have greater control over the movement of goods.

According to the research report "Argentina Third-Party Logistics (3PL) Market Overview, 2028," published by Bonafide Research, the Argentina Third-party Logistics (3PL) market was valued more than USD 5.55 Billion in 2022. The management of returns and reverse logistics is becoming increasingly important. 3PL providers are focusing on streamlining return processes, reducing costs associated with product returns, and enhancing sustainability through recycling and responsible disposal. The use of AR and VR technologies is gaining traction in warehouse operations. These technologies assist in order picking, staff training, and maintenance, enhancing overall efficiency. Some 3PL providers are implementing dynamic pricing models that adjust costs based on real-time supply and demand, allowing for more competitive pricing during peak and off-peak periods. Sustainable packaging materials and practices are being increasingly adopted by 3PL providers. Eco-friendly packaging options reduce waste and promote environmental responsibility. Due to the growth of the healthcare and pharmaceutical sector, some 3PL providers are specializing in healthcare logistics. This includes offering services that adhere to strict regulatory requirements for the transport of medical supplies and pharmaceuticals. Sustainable last-mile delivery solutions are becoming more important in urban areas. This includes the use of electric vehicles, cargo bicycles, and alternative fuels to reduce emissions and congestion. Some 3PL providers are collaborating with logistics technology startups to integrate innovative solutions, such as route optimization algorithms and delivery tracking apps, into their services. Some 3PL providers are obtaining green supply chain certifications, which signify their commitment to environmentally responsible logistics practices. These certifications can serve as a competitive advantage and demonstrate a dedication to sustainability. With growing urbanization, customers in Argentina are expecting faster deliveries. 3PL providers are working to meet this demand through innovative last-mile delivery solutions that offer same-day or next-day service.

Road transport is a primary mode for domestic transportation within Argentina. The country's extensive road network serves as a crucial infrastructure for moving goods from one region to another, including urban and rural areas. Argentina's geographical landscape, which includes diverse terrains and regions, often makes road transport the most practical and versatile choice for distributing goods. Roads offer accessibility to various locations, even in remote or less accessible areas. Road transport is particularly suited for moving goods within urban areas, where the majority of the population resides. The last-mile delivery component of logistics, which is crucial in e-commerce and retail, is predominantly carried out through roadways. Retailers rely heavily on road transport for the delivery of goods to physical stores, distribution centers, and points of sale. The Roadways segment is crucial for meeting the distribution needs of the retail industry, ensuring that products are available to consumers in a timely manner. Road transport is versatile and can accommodate a wide range of cargo types, from consumer goods to construction materials. This versatility makes it a preferred choice for businesses with diverse logistics needs. Road transport offers the flexibility to make frequent and timely deliveries, which is especially important for businesses and industries requiring just-in-time (JIT) inventory management, such as manufacturing and automotive. The Roadways segment often offers temperature-controlled transportation for perishable goods, including food and pharmaceuticals, ensuring that products remain in optimal condition during transit.

As Argentina's economy and manufacturing sectors grow, the need for efficient and cost-effective domestic transportation solutions has increased. The DTM segment is specifically tailored to meet these needs, providing businesses with dedicated services to manage their domestic transportation operations. DTM services are designed to optimize inland freight transportation. In Argentina, where road transport is a prevalent mode of moving goods, efficient management of trucking, routing, and scheduling is crucial. The DTM segment specializes in this area, helping businesses reduce transportation costs and improve delivery efficiency. Many businesses in Argentina, especially in manufacturing and retail, adopt JIT and lean supply chain principles to minimize excess inventory and reduce costs. The DTM segment plays a pivotal role in supporting JIT operations by ensuring that goods are transported to production facilities, distribution centers, or stores precisely when needed. In addition, Argentina, like many countries, has witnessed a substantial surge in e-commerce. The convenience of online shopping and changing consumer behaviours have led to the continuous expansion of the e-commerce market. As more consumers turn to online platforms to make purchases, there is a growing demand for efficient logistics and supply chain solutions to support this sector. E-commerce platforms in Argentina offer a wide range of products, from consumer electronics to fashion, groceries, and more. This diverse product range requires specialized handling, storage, and delivery solutions, which the E-commerce segment can provide to meet the unique requirements of different product categories.

Considered in this report:
• Geography: Argentina
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report:
• Argentina Third-Party Logistics (3PL) market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Mode of Transport
• Roadways
• Railways
• Waterways
• Airways

By Services
• Domestic Transportation Management (DTM)
• International transportation management (ITM)
• Dedicated contract carriage (DCC)
• Warehousing & Distribution (W&D)
• Value-Added Logistics By Services (VALs)

By End User
• Manufacturing
• Healthcare
• Retailing
• E-commerce
• Automotive
• Food & Groceries
• Technological
• Others

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Third-Party Logistics (3PL) industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.



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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Argentina Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Argentina Third-Party Logistics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
6.3. Market Size and Forecast By Services
6.4. Market Size and Forecast By End User
7. Argentina Third-Party Logistics Market Segmentations
7.1. Argentina Third-Party Logistics Market, By Mode of Transport
7.1.1. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Roadways, 2017-2028
7.1.2. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Railways, 2017-2028
7.1.3. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Waterways, 2017-2028
7.1.4. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Airways, 2017-2028
7.2. Argentina Third-Party Logistics Market, By Services
7.2.1. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Domestic Transportation Management (DTM), 2017-2028
7.2.2. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By International transportation management (ITM), 2017-2028
7.2.3. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Dedicated contract carriage (DCC), 2017-2028
7.2.4. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Warehousing & Distribution (W&D), 2017-2028
7.2.5. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Value-Added Logistics By Services (VALs), 2017-2028
7.3. Argentina Third-Party Logistics Market, By End User
7.3.1. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Manufacturing, 2017-2028
7.3.2. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Healthcare, 2017-2028
7.3.3. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Retailing, 2017-2028
7.3.4. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By E-commerce, 2017-2028
7.3.5. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Automotive, 2017-2028
7.3.6. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Food & Groceries, 2017-2028
7.3.7. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Technological, 2017-2028
7.3.8. Argentina Third-Party Logistics Market Size, By Others, 2017-2028
8. Argentina Third-Party Logistics Market Opportunity Assessment
8.1. Mode of Transport, 2023 to 2028
8.2. By By Services, 2023 to 2028
8.3. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Argentina Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Transport
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Services
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Porter's Five Forces of Argentina Third-Party Logistics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Third-Party Logistics Market, 2022
Table 2: Argentina Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Argentina Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Argentina Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Roadways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Railways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Waterways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Airways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Domestic Transportation Management (DTM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: Argentina Third-Party Logistics Market Size of International transportation management (ITM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Dedicated contract carriage (DCC) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Warehousing & Distribution (W&D) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Value-Added Logistics By Services (VALs) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Manufacturing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Healthcare (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Retailing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 17: Argentina Third-Party Logistics Market Size of E-commerce (2017 to 2028) in USD Billion
Table 18: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Automotive (2017 to 2028) in USD Billion
Table 19: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Food & Groceries (2017 to 2028) in USD Billion
Table 20: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Technological (2017 to 2028) in USD Billion
Table 21: Argentina Third-Party Logistics Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion

 

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4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/10/04 10:27

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