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日本のサードパーティロジスティクス(3PL)市場の概要、2028年


Japan Third Party Logistics (3PL) Market Overview, 2028

日本は世界貿易の主要プレーヤーである。3PL業界は日本の輸出入から利益を得ており、企業は国際的に商品を輸送するためにロジスティクスとサプライチェーン・ソリューションを必要としている。これには通関や国境... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年10月6日 US$2,250
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68 英語

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サマリー

日本は世界貿易の主要プレーヤーである。3PL業界は日本の輸出入から利益を得ており、企業は国際的に商品を輸送するためにロジスティクスとサプライチェーン・ソリューションを必要としている。これには通関や国境を越えた輸送などのサービスが含まれる。日本企業は、コストを削減しながらサプライチェーンの効率を高める方法を常に模索している。3PLプロバイダーは、専門知識、技術、スケールメリットを提供し、企業のこうした目標達成を支援する。日本の3PL企業の多くは、医薬品、自動車、生鮮品など、特定の業界やロジスティクスのニッチ分野に特化している。こうした専門知識は、各分野に特化したソリューションを求める企業にとって貴重な原動力となる。日本は、港湾や輸送網の改善など、インフラ整備への投資を続けている。これはロジスティクス業務の効率を高め、3PL業界に利益をもたらす。日本の都市部では、ラストワンマイルの配送が重要な課題となっている。3PLプロバイダーは、混雑した市街地や環境への配慮など、都市物流特有の需要に対応する革新的なソリューションを開発している。日本の3PL業界では、各社がサービス提供の拡大やグローバルな展開を目指しているため、合併や買収が見られ、市場力学に影響を及ぼす可能性がある。国際貿易協定と経済連携は、ロジスティクスとサプライチェーンの需要に大きな影響を与える可能性がある。貿易協定の変更は、サプライチェーンのルート、要件、貿易量のシフトにつながり、3PL業界に影響を与える可能性がある。データ分析と予測は、サプライチェーンマネジメントに不可欠なものとなりつつあります。需要予測や在庫最適化に関する洞察を提供できる3PLプロバイダーは、非常に求められています。消費者直販ブランドは人気を博しており、注文処理、カスタマイズされたパッケージング、ユニークな顧客体験の提供など、専門的な3PLサービスを必要とすることが多い。

Bonafide Research社の調査レポート「日本のサードパーティロジスティクス(3PL)市場の概要、2028年」によると、日本のサードパーティロジスティクス(3PL)市場は、2023年から2028年にかけて年平均成長率6%以上で成長すると予測されている。日本は高齢化が進んでおり、特に物流や倉庫管理など肉体的に負担の大きい業務では労働力不足につながる可能性がある。3PLプロバイダーによる自動化とテクノロジーの採用は、こうした労働力の課題を軽減するのに役立つ。3Dプリンティングと積層造形の採用は、従来のサプライ・チェーン・ネットワークの必要性を減少させ、ロジスティクスと倉庫管理の要件に影響を与える可能性がある。日本におけるスマートシティの発展と都市インフラへのモノのインターネット(IoT)の統合は、3PLプロバイダーがこれらの環境内で効率的でデータ主導のロジスティクス・ソリューションを提供する機会を創出する可能性がある。様々な輸送手段(例えば、道路、鉄道、海上、航空)を組み合わせたマルチモーダル輸送は、日本で人気を集めていた。3PLプロバイダーは、コスト削減と効率化のために輸送ルートを最適化する統合ソリューションを提供していた。複数の企業が資源と輸送を共有する共同ロジスティクス・モデルが模索されていた。これらのモデルは、輸送コストと環境への影響を削減することを目的としていた。日本企業は、キッティング、ラベリング、パッケージのカスタマイズ、品質管理など、従来のロジスティクスにとどまらない付加価値サービスを提供する3PLパートナーを求めるようになっていた。急速に変化するビジネス環境において、より柔軟性を求めるニーズを反映し、短期間の倉庫リースに対する需要が高まっていた。3PLプロバイダーは、より柔軟な倉庫ソリューションを提供していた。企業や3PLプロバイダーは、当日配送や特定の配送枠に対する消費者の期待に応えるため、より柔軟な配送時間枠に対応していた。リアルタイム・ルーティングと配送最適化ソリューションは、変化する交通状況や顧客の需要に適応し、ラストワンマイルの配送をより効率的にするために利用されていた。

輸送手段別では、市場は道路、鉄道、水路、航空に区分される。鉄道輸送は、原材料、重機、商品などのバルク貨物の効率的な移動に適している。バルク輸送が一般的な製造業、自動車、農業などの業界では、鉄道はコスト効率が高く信頼できる選択肢を提供する。日本の鉄道は定時性と信頼性で知られている。このため、納期厳守が求められ、遅延のリスクを最小限に抑えたい企業にとって、鉄道輸送は魅力的な選択肢となっている。鉄道輸送は一般的に排出量が少ないため、道路輸送に比べて環境に優しいと考えられている。日本企業はますます持続可能性を重視するようになっており、鉄道はより環境に優しい輸送ソリューションを提供している。日本の広範な鉄道網は、全国を網羅する長距離輸送を可能にしている。日本の端から端まで商品を移動させる必要がある企業にとって、鉄道輸送は効率的な選択肢となり得る。特に、燃料費や運転手の賃金などの要因により割高になりがちな長距離の道路輸送と比較した場合、鉄道輸送は長距離の大量輸送のコスト削減につながることが多い。日本の広範な高速鉄道網は、一刻を争う貨物に迅速な輸送オプションを提供している。3PLプロバイダーはこのネットワークを活用することで、商品の配送を迅速化し、輸送時間を短縮することができる。

W&D部門は、企業独自のニーズに合わせてカスタマイズされた倉庫ソリューションを提供する。これには、特殊なハンドリング、キッティング、パッケージング、ラベリング、およびサプライチェーンを強化するためのその他の付加価値サービスが含まれる。W&Dプロバイダーは、倉庫業務を最適化するために、先進的な倉庫管理システム(WMS)を使用することが多い。これらのシステムは、効率的な保管、ピッキング、梱包、出荷を支援し、サプライチェーン全体の効率を向上させる。クロスドッキングは、特に小売業やeコマースなどの業界では、効率的な流通に不可欠な要素です。W&Dプロバイダーはクロスドッキング施設を提供し、インバウンド出荷からアウトバウンド出荷への迅速かつ直接的な商品の移動を促進します。医薬品や生鮮品など、温度に敏感な製品の安全な保管は極めて重要です。W&Dプロバイダーは、これらの製品の完全性を確保するため、温度管理された倉庫ソリューションを提供しています。W&Dプロバイダーは、製品のラベリング、品質チェック、パッケージのカスタマイズなどの付加価値サービスを提供することもあります。これらのサービスは、製品の専門的な取り扱いとケアを必要とするビジネスに対応している。また、エンドユーザーに基づき、市場は製造、ヘルスケア、小売、Eコマース、自動車、食品・食料品、技術、その他に分けられる。食品・食料品業界は、腐敗しやすい製品や温度管理された保管・輸送の必要性など、独自のサプライチェーン課題に直面している。食品ロジスティクスの専門知識を持つ3PLプロバイダーは、こうした複雑な問題を解決する手助けをすることができます。温度変化に敏感な製品の輸送と保管を含むコールドチェーンロジスティクスは、食品・食料品セクターにおいて非常に重要です。この分野の3PLプロバイダーは、生鮮品の品質と安全性を維持するために、冷蔵・冷凍倉庫や輸送に特化したソリューションを提供しています。食品・食料品業界では、ホリデーシーズンなど、季節によって需要が変動することがよくあります。3PLプロバイダーは、年間を通じて過剰なインフラを維持する必要なく、こうした変動に対応できる拡張性のあるソリューションを提供している。

本レポートで検討しているもの
- 地域日本
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートでカバーする側面
- 日本のサードパーティロジスティクス(3PL)市場の価値と予測、セグメントとともに
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと動向
- 注目企業
- 戦略的提言

輸送手段別
- 道路
- 鉄道
- 水路
- 航空

サービス別
- 国内輸送管理(DTM)
- 国際輸送管理(ITM)
- 専用車輸送(DCC)
- 倉庫管理・配送(W&D)
- サービス別付加価値ロジスティクス(VALs)

エンドユーザー別
- 製造業
- ヘルスケア
- 小売業
- 電子商取引
- 自動車
- 食品・食料品
- テクノロジー
- その他

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず二次調査は、市場を把握し、市場に存在する企業をリストアップするために行われた。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、サードパーティロジスティクス(3PL)業界関連団体・組織、政府機関、その他関係者が市場中心の戦略を調整する際に役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。
















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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Japan Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Japan Third-Party Logistics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
6.3. Market Size and Forecast By Services
6.4. Market Size and Forecast By End User
7. Japan Third-Party Logistics Market Segmentations
7.1. Japan Third-Party Logistics Market, By Mode of Transport
7.1.1. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Roadways, 2017-2028
7.1.2. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Railways, 2017-2028
7.1.3. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Waterways, 2017-2028
7.1.4. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Airways, 2017-2028
7.2. Japan Third-Party Logistics Market, By Services
7.2.1. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Domestic Transportation Management (DTM), 2017-2028
7.2.2. Japan Third-Party Logistics Market Size, By International transportation management (ITM), 2017-2028
7.2.3. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Dedicated contract carriage (DCC), 2017-2028
7.2.4. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Warehousing & Distribution (W&D), 2017-2028
7.2.5. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Value-Added Logistics By Services (VALs), 2017-2028
7.3. Japan Third-Party Logistics Market, By End User
7.3.1. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Manufacturing, 2017-2028
7.3.2. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Healthcare, 2017-2028
7.3.3. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Retailing, 2017-2028
7.3.4. Japan Third-Party Logistics Market Size, By E-commerce, 2017-2028
7.3.5. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Automotive, 2017-2028
7.3.6. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Food & Groceries, 2017-2028
7.3.7. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Technological, 2017-2028
7.3.8. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Others, 2017-2028
8. Japan Third-Party Logistics Market Opportunity Assessment
8.1. Mode of Transport, 2023 to 2028
8.2. By By Services, 2023 to 2028
8.3. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Japan Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Transport
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Services
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Porter's Five Forces of Japan Third-Party Logistics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Third-Party Logistics Market, 2022
Table 2: Japan Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Japan Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Japan Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Japan Third-Party Logistics Market Size of Roadways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: Japan Third-Party Logistics Market Size of Railways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: Japan Third-Party Logistics Market Size of Waterways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: Japan Third-Party Logistics Market Size of Airways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: Japan Third-Party Logistics Market Size of Domestic Transportation Management (DTM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: Japan Third-Party Logistics Market Size of International transportation management (ITM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: Japan Third-Party Logistics Market Size of Dedicated contract carriage (DCC) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: Japan Third-Party Logistics Market Size of Warehousing & Distribution (W&D) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: Japan Third-Party Logistics Market Size of Value-Added Logistics By Services (VALs) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: Japan Third-Party Logistics Market Size of Manufacturing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: Japan Third-Party Logistics Market Size of Healthcare (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: Japan Third-Party Logistics Market Size of Retailing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 17: Japan Third-Party Logistics Market Size of E-commerce (2017 to 2028) in USD Billion
Table 18: Japan Third-Party Logistics Market Size of Automotive (2017 to 2028) in USD Billion
Table 19: Japan Third-Party Logistics Market Size of Food & Groceries (2017 to 2028) in USD Billion
Table 20: Japan Third-Party Logistics Market Size of Technological (2017 to 2028) in USD Billion
Table 21: Japan Third-Party Logistics Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion

 

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Summary

Japan is a major player in global trade. The 3PL industry benefits from Japan's exports and imports, as companies require logistics and supply chain solutions to transport goods internationally. This includes services such as customs clearance and cross-border transportation. Japanese companies are constantly seeking ways to enhance the efficiency of their supply chains while reducing costs. 3PL providers offer specialized expertise, technology, and economies of scale that can help companies achieve these goals. Many 3PL companies in Japan specialize in specific industries or logistics niches, such as pharmaceuticals, automotive, or perishable goods. This expertise is a valuable driver for businesses looking for tailored solutions in their respective fields. Japan continues to invest in infrastructure development, such as upgrading ports and transportation networks. This enhances the efficiency of logistics operations and benefits the 3PL industry. In urbanized areas of Japan, last-mile delivery is a critical challenge. 3PL providers are developing innovative solutions to address the unique demands of urban logistics, such as crowded city centers and environmental considerations. The 3PL industry in Japan has seen mergers and acquisitions as companies seek to expand their service offerings and global reach, which can impact market dynamics. International trade agreements and economic partnerships can significantly impact logistics and supply chain demands. Changes in trade agreements can lead to shifts in supply chain routes, requirements, and trade volumes, affecting the 3PL industry. Data analytics and predictive forecasting are becoming integral to supply chain management. 3PL providers that can offer insights into demand forecasting and inventory optimization are highly sought after. Direct-to-consumer brands have gained popularity, and they often require specialized 3PL services for order fulfillment, customized packaging, and delivering a unique customer experience.

According to the research report "Japan Third-Party Logistics (3PL) Market Overview, 2028," published by Bonafide Research, the Japan Third-Party Logistics (3PL) market is anticipated to grow at more than 6% CAGR from 2023 to 2028. Japan's aging population can lead to labor shortages, particularly in physically demanding roles in logistics and warehousing. Automation and technology adoption by 3PL providers can help mitigate these labor challenges. The adoption of 3D printing and additive manufacturing can reduce the need for traditional supply chain networks, potentially affecting the logistics and warehousing requirements. The development of smart cities in Japan and the integration of the Internet of Things (IoT) into urban infrastructure can create opportunities for 3PL providers to offer efficient, data-driven logistics solutions within these environments. Multimodal transportation, which combines various modes of transportation (e.g., road, rail, sea, and air), was gaining traction in Japan. 3PL providers were offering integrated solutions that optimize transportation routes for cost savings and efficiency. Collaborative logistics models, where multiple companies share resources and transportation, were being explored. These models aimed to reduce transportation costs and environmental impact. Japanese companies were increasingly looking for 3PL partners that offer value-added services beyond traditional logistics, including kitting, labeling, packaging customization, and quality control. The demand for shorter-term warehousing leases was increasing, reflecting the need for greater flexibility in a rapidly changing business environment. 3PL providers were offering more flexible warehouse solutions. Companies and 3PL providers were accommodating more flexible delivery timeframes to meet consumer expectations for same-day or specific delivery slots. Real-time routing and delivery optimization solutions were being used to adapt to changing traffic conditions and customer demands, making the last-mile delivery more efficient.

In terms of mode transport the market is segmented into Roadways, Railways, Waterways, and Airways. Rail transport is well-suited for the efficient movement of bulk cargo, such as raw materials, heavy machinery, and commodities. In industries like manufacturing, automotive, and agriculture, where bulk transportation is common, rail offers a cost-effective and reliable option. Japan's railways are known for their punctuality and reliability. This makes rail transport an attractive option for businesses that require on-time delivery and want to minimize the risk of delays. Rail transport is considered more environmentally friendly compared to road transport, as it typically produces fewer emissions. Japanese businesses are increasingly focused on sustainability, and rail offers a greener transportation solution. Japan's extensive rail network allows for long-distance transportation across the country. For businesses requiring goods to be moved from one end of Japan to the other, rail transport can be an efficient option. Rail transport can often provide cost savings for bulk shipments over long distances, especially when compared to long-haul road transport, which can be more expensive due to factors like fuel costs and driver wages. Japan's extensive high-speed rail network offers faster transportation options for time-sensitive cargo. 3PL providers can leverage this network to expedite the delivery of goods and reduce transit times.

The W&D segment provides customized warehousing solutions tailored to the unique needs of businesses. This includes specialized handling, kitting, packaging, labeling, and other value-added services to enhance the supply chain. W&D providers often use advanced warehouse management systems (WMS) to optimize warehouse operations. These systems help with efficient storage, picking, packing, and shipping, improving overall supply chain efficiency. Cross-docking is an essential component of efficient distribution, especially in industries like retail and e-commerce. W&D providers offer cross-docking facilities to facilitate the fast and direct transfer of goods from inbound to outbound shipments. The safe storage of temperature-sensitive products, such as pharmaceuticals and perishable goods, is vital. W&D providers offer temperature-controlled warehousing solutions to ensure the integrity of these products. W&D providers often offer value-added services like product labeling, quality checks, and packaging customization. These services cater to businesses that require specialized handling and care for their products. In addition based on end user, the market is divided into Manufacturing, Healthcare, Retailing, E-commerce, Automotive, Food & Groceries, Technological and Others. The food and grocery industry faces unique supply chain challenges, including perishable products and the need for temperature-controlled storage and transportation. 3PL providers with expertise in food logistics can help businesses navigate these complexities. Cold chain logistics, which includes the transportation and storage of temperature-sensitive products, is critical in the food and grocery sector. 3PL providers in this segment offer specialized refrigerated and frozen warehousing and transportation solutions to maintain the quality and safety of perishable goods. The food and grocery industry often experiences seasonal variations in demand, such as during holiday seasons. 3PL providers offer scalable solutions that allow businesses to accommodate these fluctuations without the need to maintain excess infrastructure year-round.

Considered in this report:
• Geography: Japan
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report:
• Japan Third-Party Logistics (3PL) market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Mode of Transport
• Roadways
• Railways
• Waterways
• Airways

By Services
• Domestic Transportation Management (DTM)
• International transportation management (ITM)
• Dedicated contract carriage (DCC)
• Warehousing & Distribution (W&D)
• Value-Added Logistics By Services (VALs)

By End User
• Manufacturing
• Healthcare
• Retailing
• E-commerce
• Automotive
• Food & Groceries
• Technological
• Others

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Third-Party Logistics (3PL) industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.
















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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Japan Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Japan Third-Party Logistics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
6.3. Market Size and Forecast By Services
6.4. Market Size and Forecast By End User
7. Japan Third-Party Logistics Market Segmentations
7.1. Japan Third-Party Logistics Market, By Mode of Transport
7.1.1. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Roadways, 2017-2028
7.1.2. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Railways, 2017-2028
7.1.3. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Waterways, 2017-2028
7.1.4. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Airways, 2017-2028
7.2. Japan Third-Party Logistics Market, By Services
7.2.1. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Domestic Transportation Management (DTM), 2017-2028
7.2.2. Japan Third-Party Logistics Market Size, By International transportation management (ITM), 2017-2028
7.2.3. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Dedicated contract carriage (DCC), 2017-2028
7.2.4. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Warehousing & Distribution (W&D), 2017-2028
7.2.5. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Value-Added Logistics By Services (VALs), 2017-2028
7.3. Japan Third-Party Logistics Market, By End User
7.3.1. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Manufacturing, 2017-2028
7.3.2. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Healthcare, 2017-2028
7.3.3. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Retailing, 2017-2028
7.3.4. Japan Third-Party Logistics Market Size, By E-commerce, 2017-2028
7.3.5. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Automotive, 2017-2028
7.3.6. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Food & Groceries, 2017-2028
7.3.7. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Technological, 2017-2028
7.3.8. Japan Third-Party Logistics Market Size, By Others, 2017-2028
8. Japan Third-Party Logistics Market Opportunity Assessment
8.1. Mode of Transport, 2023 to 2028
8.2. By By Services, 2023 to 2028
8.3. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Japan Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Transport
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Services
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Porter's Five Forces of Japan Third-Party Logistics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Third-Party Logistics Market, 2022
Table 2: Japan Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Japan Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Japan Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Japan Third-Party Logistics Market Size of Roadways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: Japan Third-Party Logistics Market Size of Railways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: Japan Third-Party Logistics Market Size of Waterways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: Japan Third-Party Logistics Market Size of Airways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: Japan Third-Party Logistics Market Size of Domestic Transportation Management (DTM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: Japan Third-Party Logistics Market Size of International transportation management (ITM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: Japan Third-Party Logistics Market Size of Dedicated contract carriage (DCC) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: Japan Third-Party Logistics Market Size of Warehousing & Distribution (W&D) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: Japan Third-Party Logistics Market Size of Value-Added Logistics By Services (VALs) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: Japan Third-Party Logistics Market Size of Manufacturing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: Japan Third-Party Logistics Market Size of Healthcare (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: Japan Third-Party Logistics Market Size of Retailing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 17: Japan Third-Party Logistics Market Size of E-commerce (2017 to 2028) in USD Billion
Table 18: Japan Third-Party Logistics Market Size of Automotive (2017 to 2028) in USD Billion
Table 19: Japan Third-Party Logistics Market Size of Food & Groceries (2017 to 2028) in USD Billion
Table 20: Japan Third-Party Logistics Market Size of Technological (2017 to 2028) in USD Billion
Table 21: Japan Third-Party Logistics Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion

 

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よくあるご質問


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/10/04 10:27

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