世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

インドのサードパーティロジスティクス(3PL)市場の概観、2028年


India Third Party Logistics (3PL) Market Overview, 2028

インドのサードパーティロジスティクス(3PL)市場はダイナミックで急速に拡大している。eコマース、小売、自動車、製薬など数多くの業界で3PLサービスの採用が増加していることが、インドのサードパーティロジス... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年10月6日 US$2,250
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
68 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

インドのサードパーティロジスティクス(3PL)市場はダイナミックで急速に拡大している。eコマース、小売、自動車、製薬など数多くの業界で3PLサービスの採用が増加していることが、インドのサードパーティロジスティクス(3PL)市場の成長を牽引する大きな要因となっている。電子商取引の発展が、特に効率的な物流ソリューションへの需要を後押ししている。さらに、3PL業務では、自動化、人工知能、クラウドベースのプラットフォームを利用した追跡やリアルタイムの可視性の向上など、技術的な統合が重視されるようになっている。例えば、物品・サービス税(GST)の制定は、物流業務の簡素化を後押しし、効率化とコスト削減をもたらした。また、梱包、リバース・ロジスティクス、サプライチェーンコンサルティングなどの付加価値サービスに対する需要も増加しており、インドのサードパーティー・ロジスティクス(3PL)市場の成長を牽引している。近年、インドのeコマース部門は驚異的な成長を遂げ、インドのサードパーティロジスティクス(3PL)市場の急拡大に拍車をかけている。オンラインで商品を購入する人が増えるにつれ、複雑なサプライチェーンプロセスを管理する効率的で信頼できるロジスティクスサービスの必要性が高まっている。サードパーティ・ロジスティクス・プロバイダーは、倉庫管理、在庫管理、輸送、ラストワンマイル配送といったエンド・ツー・エンドのソリューションを提供し、eコマース事業者が本来の事業に集中できるようにしている。eコマースと3PLとの間のこの共生的な結びつきは、インド市場の成長を加速させ、投資、技術的躍進、戦略的提携を引き寄せ、商品のスムーズな移動を促進し、業界全体の成長を促している。インドの3PL市場は、主に同国の経済拡大、貿易の増加、eコマースの成長によって、近年著しい成長を遂げている。企業がより効率的なサプライチェーン・ソリューションを求めるにつれ、3PLサービスへの需要が急増している。

Bonafide Research社の調査レポート「インドのサードパーティロジスティクス(3PL)市場の概要、2028年」によると、インドのサードパーティロジスティクス(3PL)市場は2023年から2028年にかけて年平均成長率8.50%以上で成長すると予測されています。インドは地理的に多様で、北はヒマラヤ山脈から南はインド洋まで広がっている。この多様性が、道路事情の違い、混雑した都市部、温度帯の違いといった物流の問題を引き起こし、ラストワンマイルの配送を極めて困難にしている。インド政府は、製造、輸出、デジタル化を促進するため、"Make in India "や "Digital India "といったプロジェクトを展開している。これらの活動は物流やサプライチェーンの状況に影響を与え、サードパーティ・ロジスティクス・プロバイダーにチャンスを提供している。インドは中国、パキスタン、ネパール、ブータン、バングラデシュなどと国境を接している。通関、国境インフラ、規制遵守は、国境を越えた貿易が伴う主要な物流障害である。インドのロジスティクス市場の非正規部門は大きく、多くの場合、地元の零細な運送業者や宅配業者から構成されている。合法的な物流会社と非合法な物流会社が共存していることが、市場をさらに複雑にしている。農業はインドの重要な産業である。サードパーティー・ロジスティクス(3PL)業界は、穀物、野菜、果物、乳製品などの農産物の輸送と流通において重要である。National Logistics Portal」のような政府のイニシアチブは倉庫のインフラ強化を目指しており、倉庫に保管や流通を依存する3PL企業にとって重要である。インドは自然災害に見舞われやすい。3PLプロバイダーは、救援物資の効率的かつ迅速な配送など、災害救援活動において重要な役割を果たすことが多い。

輸送形態によって、市場は道路、鉄道、水路、空路に二分される。インドのサードパーティ・ロジスティクス市場では、鉄道という輸送形態が大きなペースで成長している。鉄道輸送は長距離の貨物輸送において、車両輸送よりも費用対効果が高いことが多い。大型製品の効率的な輸送を可能にし、企業の輸送費を大幅に削減できる。政府は鉄道輸送の拡大を奨励するため、多くの規制措置を実施している。Make in India」や「Atmanirbhar Bharat」といったイニシアチブが、サプライチェーン業務における鉄道の利用を奨励している。インドの鉄道は常に効率とスピードの改善を試みている。貨物専用レーンなどの新たな取り組みは、輸送時間を短縮し、鉄道の信頼性を高めている。インドの交通網は、特に主要都市部では頻繁に混雑している。鉄道輸送の拡大は道路への圧力を緩和する役割を果たし、その結果、交通渋滞が緩和され、他の商品のための道路移動がより迅速になる。サービス別の市場は、国内輸送管理(DTM)、国際輸送管理(ITM)、専用車輸送(DCC)、倉庫・配送(W&D)、付加価値物流(VAS)に区分される。なかでも国内輸送管理(DTM)サービスタイプは、インドのサードパーティー・ロジスティクス市場をリードすると予想される。インドには、高速道路、鉄道、水路など様々な形態の輸送手段を網羅する大規模かつ複雑な輸送網がある。企業にとってこのネットワークを適切に管理することは非常に重要であり、DTMサービスは国内輸送業務を最適化するために設計されている。インドの産業基盤は、製造業、農業、医薬品、自動車、消費財など多岐にわたっています。DTMサービスは、このような様々なビジネスの輸送要件を満たすように調整することができます。インドは特に都市部において人口密度が高い。DTMサービスは、交通量が多く、ラストワンマイル配送が困難な人口密集都市への効率的でタイムリーな商品配送を管理するために不可欠です。

エンドユーザー業界別に見ると、市場は製造業、医療、小売、eコマース、自動車、食品・食料品、技術、その他に分けられる。中でも製造業は、インドにおけるサードパーティロジスティクスの主要なエンドユーザーである。インドでは、製造業は様々な部品、原材料、完成品を含む複雑なサプライチェーンを伴うことがある。3PLプロバイダーは、こうした複雑なサプライチェーンの効率的な管理と合理化を支援している。製造業は、コスト効率が極めて重要な競争の激しい業界です。ルートの最適化、エンプティ・マイルの回避、競争力のある価格設定により、3PLサービスは輸送費の削減に貢献します。季節性、市場の変化、経済状況は、製造業における生産と需要の変動を引き起こす可能性があります。3PLプロバイダーは、輸送インフラに多額の支出を必要とすることなく、こうした変化に対応できるスケーラブルなソリューションを提供します。製造業では、原材料、仕掛在庫、完成品を保管するために倉庫スペースが必要になることが多い。倉庫管理および在庫管理サービスは、スペースを最適化し、輸送コストを削減し、生産ラインへのジャスト・イン・タイムの配送を可能にするために、3PLプロバイダーによって提供される。3PL業者は、在庫を最適化し、余剰在庫を最小限に抑え、必要な時に必要な量の原材料と完成品が入手できるよう保証することで、企業を支援する。

本レポートの対象
- 地域インド
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートでカバーする側面
- インドのサードパーティロジスティクス(3PL)市場:その価値と予測、セグメントとともに
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと動向
- 注目企業
- 戦略的提言

輸送手段別
- 道路
- 鉄道
- 水路
- 航空

サービス別
- 国内輸送管理 (DTM)
- 国際輸送管理(ITM)
- 専用輸送契約(DCC)
- 倉庫・配送(W&D)
- サービス別付加価値ロジスティクス(VAS)

エンドユーザー別
- 製造業
- ヘルスケア
- 小売
- 食品・食料品
- 自動車
- 電子商取引
- テクノロジー
- その他

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず二次調査は、市場を把握し、市場に存在する企業をリストアップするために行われた。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、サードパーティロジスティクス(3PL)業界関連団体・組織、政府機関、その他関係者が市場中心の戦略を調整する際に役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。





ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. India Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. India Third-Party Logistics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
6.3. Market Size and Forecast By Services
6.4. Market Size and Forecast By End User
7. India Third-Party Logistics Market Segmentations
7.1. India Third-Party Logistics Market, By Mode of Transport
7.1.1. India Third-Party Logistics Market Size, By Roadways, 2017-2028
7.1.2. India Third-Party Logistics Market Size, By Railways, 2017-2028
7.1.3. India Third-Party Logistics Market Size, By Waterways, 2017-2028
7.1.4. India Third-Party Logistics Market Size, By Airways, 2017-2028
7.2. India Third-Party Logistics Market, By Services
7.2.1. India Third-Party Logistics Market Size, By Domestic Transportation Management (DTM), 2017-2028
7.2.2. India Third-Party Logistics Market Size, By International transportation management (ITM), 2017-2028
7.2.3. India Third-Party Logistics Market Size, By Dedicated contract carriage (DCC), 2017-2028
7.2.4. India Third-Party Logistics Market Size, By Warehousing & Distribution (W&D), 2017-2028
7.2.5. India Third-Party Logistics Market Size, By Value-Added Logistics By Services (VALs), 2017-2028
7.3. India Third-Party Logistics Market, By End User
7.3.1. India Third-Party Logistics Market Size, By Manufacturing, 2017-2028
7.3.2. India Third-Party Logistics Market Size, By Healthcare, 2017-2028
7.3.3. India Third-Party Logistics Market Size, By Retailing, 2017-2028
7.3.4. India Third-Party Logistics Market Size, By E-commerce, 2017-2028
7.3.5. India Third-Party Logistics Market Size, By Automotive, 2017-2028
7.3.6. India Third-Party Logistics Market Size, By Food & Groceries, 2017-2028
7.3.7. India Third-Party Logistics Market Size, By Technological, 2017-2028
7.3.8. India Third-Party Logistics Market Size, By Others, 2017-2028
8. India Third-Party Logistics Market Opportunity Assessment
8.1. Mode of Transport, 2023 to 2028
8.2. By By Services, 2023 to 2028
8.3. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: India Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Transport
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Services
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Porter's Five Forces of India Third-Party Logistics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Third-Party Logistics Market, 2022
Table 2: India Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: India Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: India Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: India Third-Party Logistics Market Size of Roadways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: India Third-Party Logistics Market Size of Railways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: India Third-Party Logistics Market Size of Waterways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: India Third-Party Logistics Market Size of Airways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: India Third-Party Logistics Market Size of Domestic Transportation Management (DTM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: India Third-Party Logistics Market Size of International transportation management (ITM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: India Third-Party Logistics Market Size of Dedicated contract carriage (DCC) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: India Third-Party Logistics Market Size of Warehousing & Distribution (W&D) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: India Third-Party Logistics Market Size of Value-Added Logistics By Services (VALs) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: India Third-Party Logistics Market Size of Manufacturing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: India Third-Party Logistics Market Size of Healthcare (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: India Third-Party Logistics Market Size of Retailing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 17: India Third-Party Logistics Market Size of E-commerce (2017 to 2028) in USD Billion
Table 18: India Third-Party Logistics Market Size of Automotive (2017 to 2028) in USD Billion
Table 19: India Third-Party Logistics Market Size of Food & Groceries (2017 to 2028) in USD Billion
Table 20: India Third-Party Logistics Market Size of Technological (2017 to 2028) in USD Billion
Table 21: India Third-Party Logistics Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The Indian third-party logistics (3PL) market is dynamic and rapidly expanding. The increasing adoption of 3PL services across numerous industries, such as e-commerce, retail, automotive, and pharmaceuticals, is a major driver driving the growth of the Indian third-party logistics (3PL) market. The development of e-commerce has driven the demand for efficient logistics solutions in particular. In addition, there is a rising emphasis in 3PL operations on technological integration, such as the use of automation, artificial intelligence, and cloud-based platforms for greater tracking and real-time visibility. The establishment of the Goods and Services Tax (GST), for example, has aided in the simplification of logistical operations, resulting in increased efficiency and cost savings. There is also an increase in demand for value-added services like packaging, reverse logistics, and supply chain consulting, driving the growth of the Indian third-party logistics (3PL) market. In recent years, India's e-commerce sector has experienced extraordinary growth, fueling the country's third-party logistics (3PL) market's rapid expansion. As more people purchase online, there is a greater need for efficient and dependable logistics services to manage the complicated supply chain processes involved. Third-party logistics providers provide end-to-end solutions such as warehousing, inventory management, transportation, and last-mile delivery, allowing e-commerce businesses to concentrate on their primary business. This symbiotic link between e-commerce and 3PL has accelerated the Indian market's growth, drawing investments, technological breakthroughs, and strategic collaborations, facilitating the smooth movement of goods and driving overall industry growth. India's 3PL market has experienced significant growth in recent years, primarily driven by the country's expanding economy, increasing trade, and the growth of e-commerce. As businesses seek more efficient supply chain solutions, the demand for 3PL services has surged.

According to the research report "India Third-Party Logistics (3PL) Market Overview, 2028," published by Bonafide Research, the India Third-Party Logistics (3PL) market is predicted to grow with more than 8.50% CAGR from 2023 to 2028. India has a diversified geographical landscape, stretching from the Himalayas in the north to the Indian Ocean in the south. This variability creates logistical issues, such as different road conditions, congested urban areas, and varying temperature zones, making last-mile delivery extremely difficult. In the direction to boost manufacturing, exports, and digitization, the Indian government has developed projects such as "Make in India" and "Digital India." These activities have an impact on the logistics and supply chain landscape, offering opportunities for third-party logistics providers. India shares borders with China, Pakistan, Nepal, Bhutan, and Bangladesh, among others. Customs clearance, border infrastructure, and regulatory compliance are key logistical obstacles that cross-border trade entails. The informal or unorganized sector of India's logistics market is large, often consisting of tiny local transporters and couriers. The coexistence of legal and informal logistics companies further complicates the market. Agriculture is an important industry in India. The third-party logistics (3PL) industry is important in the transportation and distribution of agricultural products such as grains, vegetables, fruits, and dairy products. Government initiatives like the "National Logistics Portal" aim to strengthen warehousing infrastructure, which is important for 3PL companies that rely on warehouses for storage and distribution. India is prone to natural disasters. 3PL providers often play a critical role in disaster relief efforts, including the efficient and rapid distribution of relief materials.

Based on mode of transport market is bifurcated into roadways, railways, waterways and airways. Railways mode of transport is growing at significant pace in India third-party logistics market. Rail travel is frequently more cost-effective than vehicle transport for long-distance cargo transit. It enables the efficient transfer of large products and can drastically cut transportation expenses for organizations. The government has implemented a number of regulatory measures to encourage the expansion of rail transportation. Initiatives such as "Make in India" and "Atmanirbhar Bharat" have encouraged the use of railways in supply chain operations. India's railways are constantly attempting to improve their efficiency and speed. New initiatives, such as dedicated freight lanes, are reducing transit times and increasing rail reliability. India's transportation network is frequently crowded, particularly in major urban areas. The expansion of rail transit serves to alleviate the pressure on roads, resulting in less traffic congestion and speedier road mobility for other goods. Based on services market is segmented into domestic transportation management (DTM), international transportation management (ITM), dedicated contract carriage (DCC), warehousing & distribution (W&D), and value-added logistics by services (VAS). Among them domestic transportation management (DTM) service type is expected to lead the market of India third- party logistics market. India has a significant and complicated transportation network that encompasses a variety of forms of transportation, including highways, trains, and waterways. It is critical for enterprises to manage this network properly, and DTM services are designed to optimize domestic transportation operations. India's industrial base is diversified, encompassing manufacturing, agriculture, pharmaceuticals, automobiles, and consumer goods. DTM services can be tailored to satisfy the transportation requirements of these various businesses. India has a high population density, particularly in cities. DTM services are critical for managing the efficient and timely delivery of goods to densely populated cities with heavy traffic and last-mile delivery difficulties.

In terms of end user industry market is divided into manufacturing, healthcare, retailing, e-commerce, automotive, food & groceries, technological, and others. Among them manufacturing industry is major end user of third-party logistics in India. In India, manufacturing activities can entail complicated supply chains, including various components, raw materials, and finished goods. 3PL providers aid in the efficient management and streamlining of these complex supply chains. Manufacturing is a highly competitive industry where cost efficiency is crucial. By optimizing routes, avoiding empty miles, and providing competitive pricing, 3PL services can help cut transportation expenses. Seasonality, market changes, and economic situations can cause oscillations in production and demand in manufacturing enterprises. 3PL providers provide scalable solutions that can adapt to these changes without requiring large expenditures in transportation infrastructure. Warehouse space is frequently required by manufacturing companies to store raw materials, work-in-progress inventory, and finished products. Warehousing and inventory management services are provided by 3PL providers in order to optimize space, decrease carrying costs, and enable just-in-time delivery to production lines. 3PL suppliers assist firms in optimizing their inventory, minimizing surplus stock, and guaranteeing that the appropriate quantity of raw materials and finished products is available when required.

Considered in this report:
• Geography: India
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report:
• India Third-Party Logistics (3PL) market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Mode of Transport:
• Roadways
• Railways
• Waterways
• Airways

By Services:
• Domestic Transportation Management (DTM)
• International transportation management (ITM)
• Dedicated contract carriage (DCC)
• Warehousing & Distribution (W&D)
• Value-Added Logistics By Services (VAS)

By End User:
• Manufacturing
• Healthcare
• Retailing
• Food & Groceries
• Automotive
• E-commerce
• Technological
• Others

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Third-Party Logistics (3PL) industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.





ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. India Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. India Third-Party Logistics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
6.3. Market Size and Forecast By Services
6.4. Market Size and Forecast By End User
7. India Third-Party Logistics Market Segmentations
7.1. India Third-Party Logistics Market, By Mode of Transport
7.1.1. India Third-Party Logistics Market Size, By Roadways, 2017-2028
7.1.2. India Third-Party Logistics Market Size, By Railways, 2017-2028
7.1.3. India Third-Party Logistics Market Size, By Waterways, 2017-2028
7.1.4. India Third-Party Logistics Market Size, By Airways, 2017-2028
7.2. India Third-Party Logistics Market, By Services
7.2.1. India Third-Party Logistics Market Size, By Domestic Transportation Management (DTM), 2017-2028
7.2.2. India Third-Party Logistics Market Size, By International transportation management (ITM), 2017-2028
7.2.3. India Third-Party Logistics Market Size, By Dedicated contract carriage (DCC), 2017-2028
7.2.4. India Third-Party Logistics Market Size, By Warehousing & Distribution (W&D), 2017-2028
7.2.5. India Third-Party Logistics Market Size, By Value-Added Logistics By Services (VALs), 2017-2028
7.3. India Third-Party Logistics Market, By End User
7.3.1. India Third-Party Logistics Market Size, By Manufacturing, 2017-2028
7.3.2. India Third-Party Logistics Market Size, By Healthcare, 2017-2028
7.3.3. India Third-Party Logistics Market Size, By Retailing, 2017-2028
7.3.4. India Third-Party Logistics Market Size, By E-commerce, 2017-2028
7.3.5. India Third-Party Logistics Market Size, By Automotive, 2017-2028
7.3.6. India Third-Party Logistics Market Size, By Food & Groceries, 2017-2028
7.3.7. India Third-Party Logistics Market Size, By Technological, 2017-2028
7.3.8. India Third-Party Logistics Market Size, By Others, 2017-2028
8. India Third-Party Logistics Market Opportunity Assessment
8.1. Mode of Transport, 2023 to 2028
8.2. By By Services, 2023 to 2028
8.3. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: India Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Transport
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Services
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Porter's Five Forces of India Third-Party Logistics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Third-Party Logistics Market, 2022
Table 2: India Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: India Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: India Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: India Third-Party Logistics Market Size of Roadways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: India Third-Party Logistics Market Size of Railways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: India Third-Party Logistics Market Size of Waterways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: India Third-Party Logistics Market Size of Airways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: India Third-Party Logistics Market Size of Domestic Transportation Management (DTM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: India Third-Party Logistics Market Size of International transportation management (ITM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: India Third-Party Logistics Market Size of Dedicated contract carriage (DCC) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: India Third-Party Logistics Market Size of Warehousing & Distribution (W&D) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: India Third-Party Logistics Market Size of Value-Added Logistics By Services (VALs) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: India Third-Party Logistics Market Size of Manufacturing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: India Third-Party Logistics Market Size of Healthcare (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: India Third-Party Logistics Market Size of Retailing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 17: India Third-Party Logistics Market Size of E-commerce (2017 to 2028) in USD Billion
Table 18: India Third-Party Logistics Market Size of Automotive (2017 to 2028) in USD Billion
Table 19: India Third-Party Logistics Market Size of Food & Groceries (2017 to 2028) in USD Billion
Table 20: India Third-Party Logistics Market Size of Technological (2017 to 2028) in USD Billion
Table 21: India Third-Party Logistics Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(自動車市場)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(logistics)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る