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ドイツのサードパーティロジスティクス(3PL)市場の概観(2028年


Germany Third Party Logistics (3PL) Market Overview, 2028

近年、ドイツのサードパーティー・ロジスティクス(3PL)市場は急速な拡大と変貌を遂げている。この業界は、様々な業界の企業がサプライチェーンを効率的に管理するために不可欠である。ドイツはヨーロッパ最大の... もっと見る

 

 

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Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年10月6日 US$2,250
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サマリー

近年、ドイツのサードパーティー・ロジスティクス(3PL)市場は急速な拡大と変貌を遂げている。この業界は、様々な業界の企業がサプライチェーンを効率的に管理するために不可欠である。ドイツはヨーロッパ最大の経済国の一つとして、ヨーロッパの3PL市場でかなりのシェアを占めている。ヨーロッパの中心に位置するドイツは、ロジスティクスと流通の活動にとって理想的な場所である。ドイツは東欧と西欧の両市場へのゲートウェイとして機能しており、国境を越えた商品輸送が容易である。ドイツは、自動車、機器、電子機器などの製造業が盛んなことで知られている。これらの産業は、複雑で広範なサプライ・チェーンを処理するために、サード・パーティー・ロジスティクス企業に大きく依存している。サードパーティー・ロジスティクス・ビジネスはデジタルな変化を遂げつつある。IoTデバイス、人工知能、ブロックチェーン技術の統合は、サプライチェーンの可視性と制御を強化している。倉庫や輸送管理の自動化は、効率を向上させ、運用コストを削減している。電子商取引の拡大に伴い、配送のラストワンマイルは3PLプロバイダーにとって重要な分野となっている。スピードと効率を向上させるため、ドローンやドライバーレスカーなど、新しい配送技術を試行錯誤している。今日の消費者は、オンライン・オフラインを問わず、あらゆるプラットフォームで統一された購買体験を望んでいる。ドイツの3PL企業はオムニチャネル・ソリューションを提供することが増えており、組織が一貫した効率的なサプライチェーンを確保できるようにしている。環境への懸念から、持続可能なロジスティクス技術が増加している。ドイツの多くの3PL企業は、電気自動車やハイブリッドカーの導入、燃料使用量を節約するためのルートの最適化、梱包廃棄物の削減など、環境に配慮した取り組みを実施している。

Bonafide Research社の調査レポート「ドイツのサードパーティロジスティクス(3PL)市場の概要、2028年」によると、ドイツのサードパーティロジスティクス(3PL)市場は2023年から2028年にかけて年平均成長率4.50%以上で成長すると予測されている。ブロックチェーン技術は、サプライチェーン全体で安全かつ透明性の高いデータ共有を可能にするため、3PL業界で人気を集めている。特にドイツでは、自動車や医薬品など複雑なサプライチェーンを持つ企業にとって、流通プロセス全体を通じて物品のトレーサビリティと真正性を確保できるため、有用である。人工知能(AI)と機械学習は、需要予測と在庫管理のための予測分析を改善するために活用されている。これらの技術はルートの最適化にも役立ち、輸送コストと二酸化炭素排出量を削減する。ドイツでは、輸送リソースの共有や共同積み込みなどの共同ロジスティクスが人気を集めている。トラックの輸送能力を最適化することで、この傾向はコストを削減するだけでなく、輸送による環境への影響も軽減する。ドイツでは都市化が進んでいるため、スペースが限られている。ラストワンマイルの配送時間を短縮するため、3PLプロバイダーは、大都市やその近郊に戦略的に配置された都市型倉庫やマイクロフルフィルメントセンターを設立している。ドイツでは、環境に優しく持続可能な包装オプションが人気を集めている。3PLプロバイダーは、国の持続可能性の目標に沿って、廃棄物を減らし、リサイクル可能または生分解可能な斬新なパッケージングソリューションを導入している。国境を越えた電子商取引の増加に伴い、3PL企業は国際配送、通関、規制遵守を支援する特定のサービスを開発している。これらのサービスにより、ドイツのeコマース企業は世界的な市場に参入しやすくなっている。ARやVRの技術は、従業員のトレーニングや遠隔支援に活用されている。これらは、従業員のトレーニング、問題のトラブルシューティング、業務精度の向上に、没入的で魅力的な方法を提供する。

輸送形態に基づき、市場は道路、鉄道、水路、空路に分けられる。水路輸送市場は、ドイツのサードパーティー・ロジスティクス市場で急成長している。道路や航空輸送に比べ、内陸河川や海運などの水上輸送は、より環境的に持続可能な輸送手段とみなされることが多い。企業や政府は、持続可能性や環境問題への関心の高まりから、二酸化炭素排出量や環境への影響全体を最小限に抑えるために水上輸送を利用するインセンティブを与えられている可能性がある。水上輸送は、大量の商品を長距離にわたって運ぶ経済的な手段となりうる。特にバルク貨物の場合、陸路や空路よりも安価であることが多く、サプライチェーンのコスト削減を目指す3PLプロバイダーにとって魅力的な選択肢となっている。ドイツは、河川と運河の巨大なネットワークがあるため、水路輸送に適している。水路は、運河の深層化や港湾の改修といったインフラへの投資によって改善することができ、水上輸送をより効率的で物流企業にとって魅力的なものにすることができる。サービス別市場は、国内輸送管理(DTM)、国際輸送管理(ITM)、専用輸送契約(DCC)、倉庫・配送(W&D)、付加価値物流(VAS)に区分される。国内輸送管理(DTM)サービスタイプがドイツの市場を支配すると予想される。国内輸送業務はDTMサービスによって最適化・合理化される。企業は、ルート、輸送業者、リソースを適切に管理することで、輸送コストを最小限に抑え、サプライチェーン全体の効率を高めることができる。ドイツが欧州の経済大国であることから、コスト削減と効率化が高く評価されている。ドイツは堅調な製造業と輸出産業でよく知られている。強力なDTMシステムは、国内および海外市場への供給にとって重要な、国内での一貫した効果的な流通を保証することができます。

エンドユーザー産業に基づいて、市場は製造業、ヘルスケア、小売業、eコマース、自動車、食品・食料品、技術、その他に分けられる。製造業は主要なエンドユーザー向けサードパーティ・ロジスティクス市場であり、今後も市場をリードしていくと予想される。製造企業は多くの場合、原材料の調達、製造、完成品の流通を含む複雑で膨大なサプライチェーンを有している。3PLプロバイダーは、こうした複雑なサプライチェーンを管理・改善する専門知識を提供するため、製造企業にとって魅力的な選択肢となる。製造業の需要は、季節変動、市場動向、経済状況によって頻繁に変動します。3PL業者は拡張性のあるソリューションを提供できるため、製造業者は物流インフラに多額の費用をかけることなく、需要の変化に迅速に対応することができる。3PLサプライヤーは、製造業の顧客固有の要件に合わせてサービスをカスタマイズすることができます。このレベルのパーソナライゼーションは、幅広いロジスティクス・ニーズを持つセクターでは特に有用です。3PLプロバイダーは、他業界の革新的なソリューションやベストプラクティスを製造業に持ち込むことが多い。彼らは、ロジスティクスの課題に対して新鮮な視点と新しいアプローチを提供することができ、製造部門におけるイノベーションを促進します。

本レポートの考察
- 地域ドイツ
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートでカバーする側面
- ドイツのサードパーティロジスティクス(3PL)市場:その価値と予測、セグメントとともに
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと動向
- 注目企業
- 戦略的提言

輸送手段別
- 道路
- 鉄道
- 水路
- 航空

サービス別
- 国内輸送管理 (DTM)
- 国際輸送管理(ITM)
- 専用輸送契約(DCC)
- 倉庫・配送(W&D)
- サービス別付加価値ロジスティクス(VAS)

エンドユーザー別
- 製造業
- ヘルスケア
- 小売
- 食品・食料品
- 自動車
- 電子商取引
- テクノロジー
- その他

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず二次調査は、市場を把握し、市場に存在する企業をリストアップするために行われた。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、サードパーティロジスティクス(3PL)業界関連団体・組織、政府機関、その他関係者が市場中心の戦略を調整する際に役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。





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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Germany Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Germany Third-Party Logistics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
6.3. Market Size and Forecast By Services
6.4. Market Size and Forecast By End User
7. Germany Third-Party Logistics Market Segmentations
7.1. Germany Third-Party Logistics Market, By Mode of Transport
7.1.1. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Roadways, 2017-2028
7.1.2. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Railways, 2017-2028
7.1.3. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Waterways, 2017-2028
7.1.4. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Airways, 2017-2028
7.2. Germany Third-Party Logistics Market, By Services
7.2.1. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Domestic Transportation Management (DTM), 2017-2028
7.2.2. Germany Third-Party Logistics Market Size, By International transportation management (ITM), 2017-2028
7.2.3. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Dedicated contract carriage (DCC), 2017-2028
7.2.4. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Warehousing & Distribution (W&D), 2017-2028
7.2.5. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Value-Added Logistics By Services (VALs), 2017-2028
7.3. Germany Third-Party Logistics Market, By End User
7.3.1. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Manufacturing, 2017-2028
7.3.2. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Healthcare, 2017-2028
7.3.3. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Retailing, 2017-2028
7.3.4. Germany Third-Party Logistics Market Size, By E-commerce, 2017-2028
7.3.5. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Automotive, 2017-2028
7.3.6. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Food & Groceries, 2017-2028
7.3.7. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Technological, 2017-2028
7.3.8. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Others, 2017-2028
8. Germany Third-Party Logistics Market Opportunity Assessment
8.1. Mode of Transport, 2023 to 2028
8.2. By By Services, 2023 to 2028
8.3. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Germany Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Transport
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Services
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Porter's Five Forces of Germany Third-Party Logistics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Third-Party Logistics Market, 2022
Table 2: Germany Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Germany Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Germany Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Germany Third-Party Logistics Market Size of Roadways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: Germany Third-Party Logistics Market Size of Railways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: Germany Third-Party Logistics Market Size of Waterways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: Germany Third-Party Logistics Market Size of Airways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: Germany Third-Party Logistics Market Size of Domestic Transportation Management (DTM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: Germany Third-Party Logistics Market Size of International transportation management (ITM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: Germany Third-Party Logistics Market Size of Dedicated contract carriage (DCC) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: Germany Third-Party Logistics Market Size of Warehousing & Distribution (W&D) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: Germany Third-Party Logistics Market Size of Value-Added Logistics By Services (VALs) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: Germany Third-Party Logistics Market Size of Manufacturing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: Germany Third-Party Logistics Market Size of Healthcare (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: Germany Third-Party Logistics Market Size of Retailing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 17: Germany Third-Party Logistics Market Size of E-commerce (2017 to 2028) in USD Billion
Table 18: Germany Third-Party Logistics Market Size of Automotive (2017 to 2028) in USD Billion
Table 19: Germany Third-Party Logistics Market Size of Food & Groceries (2017 to 2028) in USD Billion
Table 20: Germany Third-Party Logistics Market Size of Technological (2017 to 2028) in USD Billion
Table 21: Germany Third-Party Logistics Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion

 

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Summary

In recent years, the third-party logistics (3PL) market in Germany has experienced rapid expansion and transformation. This industry is critical to the efficient management of supply chains for firms in a variety of industries. Germany, as one of Europe's largest economies, has a sizable share of the European 3PL market. Because of its central location in Europe, Germany is an ideal site for logistics and distribution activity. It acts as a gateway to both Eastern and Western European markets, allowing for easy cross-border transit of commodities. Germany is well-known for its robust manufacturing sector, which includes industries such as automotive, equipment, and electronics. These industries heavily rely on third-party logistics firms to handle their complex and broad supply chains. The third-party logistics business is undergoing a digital change. The integration of IoT devices, artificial intelligence, and blockchain technology is enhancing visibility and control over supply chains. Automation in warehouses and transport management is improving efficiency and reducing operational costs. The last mile of delivery has become an important sector for 3PL providers as e-commerce has grown. They are experimenting with new delivery techniques, such as drones and driverless cars, in order to improve speed and efficiency. Consumers today want a unified purchasing experience across all platforms, online and offline. 3PL companies in Germany are increasingly delivering omni-channel solutions, ensuring organizations have a consistent and efficient supply chain. Concerns about the environment have resulted in an increase in sustainable logistics techniques. Many 3PL firms in Germany are implementing green initiatives like deploying electric or hybrid cars, optimizing routes to save fuel use, and reducing packaging waste.

According to the research report "Germany Third-Party Logistics (3PL) Market Overview, 2028," published by Bonafide Research, the Germany Third-Party Logistics (3PL) market is expected to grow with more than 4.50% CAGR from 2023 to 2028. Blockchain technology is gaining popularity in the 3PL industry because it allows for secure and transparent data sharing throughout the supply chain. This is especially useful in Germany for businesses with complex supply chains, such as automotive and pharmaceuticals, because it secures the traceability and authenticity of items throughout the distribution process. Artificial intelligence (AI) and machine learning are being utilized to improve predictive analytics for demand forecasting and inventory management. These technologies also help with route optimization, lowering transportation costs and carbon emissions, which is in line with Germany's emphasis on sustainability. In Germany, collaborative logistics, such as sharing transportation resources and co-loading, are gaining traction. By optimizing truck capacity, this trend not only cuts costs but also lessens the environmental impact of transportation. Due to Germany's rising urbanization, space is at a premium. To shorten last-mile delivery times, 3PL providers are establishing urban warehouses or micro-fulfillment centers strategically positioned in or near large cities. In Germany, eco-friendly and sustainable packaging options are gaining popularity. 3PL providers are implementing novel packaging solutions that reduce waste and are recyclable or biodegradable, in line with the country's sustainability objectives. As cross-border e-commerce increases, 3PL companies are developing specific services to help with international shipping, customs clearance, and regulatory compliance. They make it easier for German e-commerce companies to enter worldwide marketplaces. AR and VR technologies are being utilized to train employees and provide remote help. They provide immersive and engaging methods for training employees, troubleshooting issues, and improving operational precision.

Based on mode of transport market is divided into roadways, railways, waterways and airways. Waterways mode of transport market is growing at rapid pace in Germany third-party logistics market. In comparison to road or air transportation, water transport, such as inland rivers and maritime shipping, is frequently regarded as a more environmentally sustainable means of transportation. Businesses and governments may be incentivized to use water transportation to minimize carbon emissions and overall environmental effects, given the increased emphasis on sustainability and environmental concerns. Water transport can be an economical way to carry huge amounts of commodities over vast distances. It is frequently less expensive than road or air delivery, especially for bulk cargo, making it an appealing choice for 3PL providers aiming to reduce supply chain costs. Germany is well-suited for waterway transportation due to its enormous network of rivers and canals. Waterways can be improved by investing in infrastructure, such as deepening canals and renovating ports, which can make water transport more efficient and attractive for logistics companies. Based on services market is segmented into domestic transportation management (DTM), international transportation management (ITM), dedicated contract carriage (DCC), warehousing & distribution (W&D), and value-added logistics by services (VAS). Domestic transportation management (DTM) services type is expected to dominate the market of Germany. Domestic transportation operations are optimized and streamlined with DTM services. Companies can minimize transportation costs and enhance overall supply chain efficiency by properly managing routes, carriers, and resources. Given Germany's status as a European economic powerhouse, cost savings and efficiency gains are highly recognized. Germany is well-known for its robust manufacturing and export industries. A strong DTM system can ensure that items are distributed consistently and effectively within the country, which is critical for supplying both domestic and foreign markets.

Based on end user industry market is divided into manufacturing, healthcare, retailing, e-commerce, automotive, food & groceries, technological, and others. Manufacturing industry is key end user third-party logistics market and is expected to lead the market as well. Manufacturing firms often have complicated and vast supply chains that include raw material procurement, manufacture, and distribution of completed items. 3PL providers provide expertise in managing and improving these complex supply chains, making them an appealing alternative for manufacturing companies. Demand in the manufacturing industry frequently fluctuates due to seasonal variations, market trends, and economic situations. 3PL providers can provide scalable solutions, allowing manufacturers to respond swiftly to changing demands without having to spend heavily on logistical infrastructure. 3PL suppliers can customize their services to fit the unique requirements of manufacturing clients. This level of personalization is especially helpful in a sector with a wide range of logistics needs. 3PL providers often bring innovative solutions and best practices from other industries to manufacturing. They can offer fresh perspectives and new approaches to logistics challenges, fostering innovation within the manufacturing sector.

Considered in this report:
• Geography: Germany
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report:
• Germany Third-Party Logistics (3PL) market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Mode of Transport:
• Roadways
• Railways
• Waterways
• Airways

By Services:
• Domestic Transportation Management (DTM)
• International transportation management (ITM)
• Dedicated contract carriage (DCC)
• Warehousing & Distribution (W&D)
• Value-Added Logistics By Services (VAS)

By End User:
• Manufacturing
• Healthcare
• Retailing
• Food & Groceries
• Automotive
• E-commerce
• Technological
• Others

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Third-Party Logistics (3PL) industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.





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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Germany Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Germany Third-Party Logistics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
6.3. Market Size and Forecast By Services
6.4. Market Size and Forecast By End User
7. Germany Third-Party Logistics Market Segmentations
7.1. Germany Third-Party Logistics Market, By Mode of Transport
7.1.1. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Roadways, 2017-2028
7.1.2. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Railways, 2017-2028
7.1.3. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Waterways, 2017-2028
7.1.4. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Airways, 2017-2028
7.2. Germany Third-Party Logistics Market, By Services
7.2.1. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Domestic Transportation Management (DTM), 2017-2028
7.2.2. Germany Third-Party Logistics Market Size, By International transportation management (ITM), 2017-2028
7.2.3. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Dedicated contract carriage (DCC), 2017-2028
7.2.4. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Warehousing & Distribution (W&D), 2017-2028
7.2.5. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Value-Added Logistics By Services (VALs), 2017-2028
7.3. Germany Third-Party Logistics Market, By End User
7.3.1. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Manufacturing, 2017-2028
7.3.2. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Healthcare, 2017-2028
7.3.3. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Retailing, 2017-2028
7.3.4. Germany Third-Party Logistics Market Size, By E-commerce, 2017-2028
7.3.5. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Automotive, 2017-2028
7.3.6. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Food & Groceries, 2017-2028
7.3.7. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Technological, 2017-2028
7.3.8. Germany Third-Party Logistics Market Size, By Others, 2017-2028
8. Germany Third-Party Logistics Market Opportunity Assessment
8.1. Mode of Transport, 2023 to 2028
8.2. By By Services, 2023 to 2028
8.3. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Germany Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Transport
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Services
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Porter's Five Forces of Germany Third-Party Logistics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Third-Party Logistics Market, 2022
Table 2: Germany Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Germany Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Germany Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Germany Third-Party Logistics Market Size of Roadways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: Germany Third-Party Logistics Market Size of Railways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: Germany Third-Party Logistics Market Size of Waterways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: Germany Third-Party Logistics Market Size of Airways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: Germany Third-Party Logistics Market Size of Domestic Transportation Management (DTM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: Germany Third-Party Logistics Market Size of International transportation management (ITM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: Germany Third-Party Logistics Market Size of Dedicated contract carriage (DCC) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: Germany Third-Party Logistics Market Size of Warehousing & Distribution (W&D) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: Germany Third-Party Logistics Market Size of Value-Added Logistics By Services (VALs) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: Germany Third-Party Logistics Market Size of Manufacturing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: Germany Third-Party Logistics Market Size of Healthcare (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: Germany Third-Party Logistics Market Size of Retailing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 17: Germany Third-Party Logistics Market Size of E-commerce (2017 to 2028) in USD Billion
Table 18: Germany Third-Party Logistics Market Size of Automotive (2017 to 2028) in USD Billion
Table 19: Germany Third-Party Logistics Market Size of Food & Groceries (2017 to 2028) in USD Billion
Table 20: Germany Third-Party Logistics Market Size of Technological (2017 to 2028) in USD Billion
Table 21: Germany Third-Party Logistics Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion

 

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2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/22 10:26

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