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メキシコのサードパーティロジスティクス(3PL)市場概観(2028年


Mexico Third Party Logistics (3PL) Market Overview, 2028

米国・メキシコ・カナダ協定(USMCA)のような貿易協定によって強化されたメキシコ経済の成長は、国際貿易を促進している。貿易を促進するための効率的なロジスティクスと輸送サービスの必要性は、3PL市場の重要... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年10月6日 US$2,250
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サマリー

米国・メキシコ・カナダ協定(USMCA)のような貿易協定によって強化されたメキシコ経済の成長は、国際貿易を促進している。貿易を促進するための効率的なロジスティクスと輸送サービスの必要性は、3PL市場の重要な原動力となっている。メキシコは米国に近接しているため、北米のサプライチェーンの重要なリンクとなっている。3PLプロバイダーは、メキシコの立地を活用して国境を越えたロジスティクス・ソリューションを提供し、輸送時間とコストを削減している。メキシコは、自動車、エレクトロニクス、航空宇宙など、さまざまな産業の主要な製造拠点です。このような製造業の集積は、サプライチェーン・マネジメント、在庫管理、輸送ソリューションなどの3PLサービスに対する大きな需要を生み出している。港湾、高速道路、鉄道システムなどの輸送・物流インフラへの継続的な投資は、サプライチェーンの効率性と接続性を向上させている。3PLプロバイダーは、このような動きを利用してサービスを強化することができる。メキシコの人口の都市化が進むにつれ、迅速で便利な配送に対する消費者の期待は高まっている。このため、3PL企業が提供する都市型ロジスティクスやラストマイル配送ソリューションのニーズが高まっている。ロジスティクスにとって、特に高価値貨物や機密性の高い貨物に関しては、セキュリティは大きな関心事である。3PLプロバイダーは、輸送や倉庫保管中の貨物の安全性と保護を確保するため、高度なセキュリティ対策を導入している。最近の世界的な出来事は、サプライチェーンの回復力の重要性を強調している。メキシコの3PLプロバイダーは、混乱に対処し、その影響を最小限に抑えるために、企業がリスク管理および危機管理計画を策定するのを支援しています。メキシコでは製薬産業が成長しており、温度に敏感な医療製品の安全でコンプライアンスに適合した輸送を確保するために、専門的なコールドチェーンロジスティクスの必要性が高まっています。メキシコの食品業界では、強固な食品安全対策と国際的な食品安全基準の遵守が求められています。3PLプロバイダーは、食品の安全かつ効率的な輸送と保管を保証するサービスを提供している。

Bonafide Research社の調査レポート「メキシコのサードパーティロジスティクス(3PL)市場の概要、2028年」によると、メキシコのサードパーティロジスティクス(3PL)市場は2023年から2028年にかけて年平均成長率8.85%以上で成長すると予測されている。メキシコでは都市化が進んでおり、効率的なラストマイル配送や都市型物流ソリューションへの需要が高まっている。3PLプロバイダーは、混雑を回避し、都市部での迅速な配送に対する顧客の期待に応えるため、ネットワークを最適化している。メキシコでは、石油、ガス、再生可能エネルギーなどのエネルギー部門が拡大しており、専門的なロジスティクス・サポートが必要とされている。3PLプロバイダーは、エネルギー産業の輸送とサプライチェーン・オペレーションを管理する上で重要な役割を果たしている。メキシコの3PLプロバイダーは、自動車、航空宇宙、エレクトロニクスなど、特定の業界に焦点を当てるようになってきている。このような専門化により、これらの業界特有の需要に対応したオーダーメイドのロジスティクス・ソリューションを提供することができる。メキシコでは、倉庫内の自動化が普及している。ロボット工学、コンベア・システム、自動化されたピッキングとパッキング・ソリューションが、効率を高め、人件費を削減し、注文の正確性を向上させるために採用されている。デジタルツインやバーチャル倉庫の利用により、企業は物理的な変更を行う前にサプライチェーンオペレーションをシミュレーションし最適化することができ、全体的な効率性の向上とコスト削減を実現している。AIを活用したRPAは、ロジスティクスにおける管理業務やバックオフィス業務の合理化に活用され、請求書発行、請求書処理、文書管理などの業務の効率化と正確性の向上につながる。ラストワンマイル配送のための貨物ドローンや自律走行車の探求が目前に迫っている。3PLプロバイダーは、配送スピードと効率を高めるために、これらのテクノロジーを研究し、試験的に導入している。

メキシコは太平洋とメキシコ湾に沿った広大な海岸線を持つ戦略的立地にあり、世界の海上貿易において重要な役割を担っている。多くの商品がメキシコの港を通じて輸出入されるため、この分野のロジスティクス・サービスに対する強い需要が生まれている。メキシコは、港湾インフラの拡大と改善に多額の投資を行ってきた。近代的で効率的な港湾は国際貿易に不可欠であり、こうした施設の成長は水運セグメントの拡大に寄与している。メキシコは、米国やカナダ(USMCA)を含む様々な国と貿易協定を結んでおり、北米貿易における重要なプレーヤーとなっている。水路部門は、北米内での物資の移動を促進するために不可欠である。水上輸送は、鉱物、農産物、石油・ガスなどのバルク貨物の取り扱いに特に適している。水上輸送を専門とする3PLプロバイダーは、これらの業界に効率的なソリューションを提供できる。メキシコの港は、中南米などアメリカ大陸の他の地域向けの貨物の積み替えハブとして機能することが多い。3PLプロバイダーは、様々な目的地への貨物の効率的な輸送と流通において、極めて重要な役割を果たすことができる。消費財や製造製品の多くはコンテナ船で輸送される。3PLプロバイダーはコンテナ輸送を促進し、港から最終目的地までのコンテナの移動を管理する効率的なソリューションを提供することができる。水上輸送は、道路や鉄道では容易にアクセスできない地域に到達することができる。水上輸送は、沿岸部や島嶼部、道路インフラが限られた地域への輸送に特に適しています。

メキシコは、米国、カナダ、そして様々な中南米市場に近接しているため、国際貿易において強い存在感を示している。ITM部門は、国境を越えた商品の輸送管理に特化しているため、輸出入量の増加から利益を得ている。メキシコは、世界最大の貿易相手国のひとつである米国と国境を接している。ITMプロバイダーは、国境を越えた貿易、通関、規制遵守を効率的に管理し、2国間の物品の流れに不可欠なビジネスを支援します。国際貿易には、複雑な通関手続きや国際的な規制の遵守がしばしば伴います。ITMプロバイダーは、貨物が必要な通関およびコンプライアンス要件をすべて遵守していることを確認し、遅延や罰則のリスクを軽減するための知識と経験を有しています。ITMプロバイダーは多くの場合、国際輸送を最適化するために、道路、鉄道、航空、海上などの異なる輸送手段を組み合わせたマルチモーダル輸送ソリューションを提供しています。この柔軟性により、企業は特定のニーズに合わせて最も費用対効果が高く効率的な輸送オプションを選択することができる。さらにエンドユーザー別に見ると、メキシコの電子商取引は、インターネット普及率の上昇、消費者の嗜好の変化、オンラインショッピングの利便性などを背景に、著しい成長を遂げている。より多くの消費者がオンライン小売業者を利用するようになり、効率的なEコマース・ロジスティクス・サービスに対する需要が急増している。Eコマースは、商品を迅速かつ効率的に顧客の玄関先まで届けるため、ラストワンマイルの配送サービスに大きく依存している。Eコマース・ロジスティクスを専門とする3PLプロバイダーは、Eコマース・サプライチェーンの重要な要素である、信頼性が高くタイムリーなラストマイル配送のためのソリューションを提供しています。Eコマースビジネスでは、ホリデーシーズンや販促イベントなど、季節的に需要が急増することがよくあります。3PLプロバイダーは、eコマース企業が年間を通じて過剰なインフラを維持する必要なく、こうした変動に対応する拡張性のあるソリューションを提供することができます。

本レポートで検討している分野
- 地域メキシコ
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートでカバーされている側面
- メキシコのサードパーティロジスティクス(3PL)市場:その価値と予測、セグメントとともに
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと動向
- 注目企業
- 戦略的提言

輸送手段別
- 道路
- 鉄道
- 水路
- 航空

サービス別
- 国内輸送管理(DTM)
- 国際輸送管理(ITM)
- 専用車輸送(DCC)
- 倉庫管理・配送(W&D)
- サービス別付加価値ロジスティクス(VALs)

エンドユーザー別
- 製造業
- ヘルスケア
- 小売業
- 電子商取引
- 自動車
- 食品・食料品
- テクノロジー
- その他

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず二次調査は、市場を把握し、市場に存在する企業をリストアップするために行われた。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、サードパーティロジスティクス(3PL)業界関連団体・組織、政府機関、その他関係者が市場中心の戦略を調整する際に役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。














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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Mexico Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Mexico Third-Party Logistics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
6.3. Market Size and Forecast By Services
6.4. Market Size and Forecast By End User
7. Mexico Third-Party Logistics Market Segmentations
7.1. Mexico Third-Party Logistics Market, By Mode of Transport
7.1.1. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Roadways, 2017-2028
7.1.2. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Railways, 2017-2028
7.1.3. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Waterways, 2017-2028
7.1.4. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Airways, 2017-2028
7.2. Mexico Third-Party Logistics Market, By Services
7.2.1. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Domestic Transportation Management (DTM), 2017-2028
7.2.2. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By International transportation management (ITM), 2017-2028
7.2.3. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Dedicated contract carriage (DCC), 2017-2028
7.2.4. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Warehousing & Distribution (W&D), 2017-2028
7.2.5. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Value-Added Logistics By Services (VALs), 2017-2028
7.3. Mexico Third-Party Logistics Market, By End User
7.3.1. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Manufacturing, 2017-2028
7.3.2. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Healthcare, 2017-2028
7.3.3. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Retailing, 2017-2028
7.3.4. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By E-commerce, 2017-2028
7.3.5. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Automotive, 2017-2028
7.3.6. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Food & Groceries, 2017-2028
7.3.7. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Technological, 2017-2028
7.3.8. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Others, 2017-2028
8. Mexico Third-Party Logistics Market Opportunity Assessment
8.1. Mode of Transport, 2023 to 2028
8.2. By By Services, 2023 to 2028
8.3. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Mexico Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Transport
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Services
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Porter's Five Forces of Mexico Third-Party Logistics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Third-Party Logistics Market, 2022
Table 2: Mexico Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Mexico Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Mexico Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Roadways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Railways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Waterways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Airways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Domestic Transportation Management (DTM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: Mexico Third-Party Logistics Market Size of International transportation management (ITM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Dedicated contract carriage (DCC) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Warehousing & Distribution (W&D) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Value-Added Logistics By Services (VALs) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Manufacturing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Healthcare (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Retailing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 17: Mexico Third-Party Logistics Market Size of E-commerce (2017 to 2028) in USD Billion
Table 18: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Automotive (2017 to 2028) in USD Billion
Table 19: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Food & Groceries (2017 to 2028) in USD Billion
Table 20: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Technological (2017 to 2028) in USD Billion
Table 21: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion

 

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Summary

Mexico's growing economy, bolstered by trade agreements like the United States-Mexico-Canada Agreement (USMCA), encourages international trade. The need for efficient logistics and transportation services to facilitate trade is a significant driver of the 3PL market. Mexico's proximity to the United States makes it a crucial link in the North American supply chain. 3PL providers leverage Mexico's location to offer cross-border logistics solutions, reducing transit times and costs. Mexico is a major manufacturing hub for various industries, including automotive, electronics, and aerospace. This concentration of manufacturing operations generates substantial demand for 3PL services, including supply chain management, inventory control, and transportation solutions. On-going investments in transportation and logistics infrastructure, such as ports, highways, and rail systems, improve the efficiency and connectivity of supply chains. 3PL providers can take advantage of these developments to enhance their services. As Mexico's population becomes increasingly urbanized, consumer expectations for fast and convenient deliveries are rising. This drives the need for urban logistics and last-mile delivery solutions provided by 3PL companies. Security is a major concern for logistics, especially when it comes to high-value or sensitive cargo. 3PL providers are implementing advanced security measures to ensure the safety and protection of goods during transportation and warehousing. Recent global events have underscored the importance of supply chain resilience. Mexican 3PL providers are helping businesses develop risk management and contingency plans to address disruptions and minimize their impact. With the pharmaceutical industry growing in Mexico, there's an increased need for specialized cold chain logistics to ensure the safe and compliant transportation of temperature-sensitive medical products. The food industry in Mexico requires robust food safety measures and compliance with international food safety standards. 3PL providers are offering services that ensure the safe and efficient transport and storage of food products.

According to the research report "Mexico Third-Party Logistics (3PL) Market Overview, 2028," published by Bonafide Research, the Mexico Third-Party Logistics (3PL) market is anticipated to grow at more than 8.85% CAGR from 2023 to 2028. The trend of urbanization in Mexico is leading to increased demand for efficient last-mile delivery and urban logistics solutions. 3PL providers are optimizing their networks to navigate congestion and meet customer expectations for fast deliveries in urban areas. Mexico's expanding energy sector, including oil, gas, and renewable energy, requires specialized logistics support. 3PL providers are playing a crucial role in managing the transportation and supply chain operations for the energy industry. Mexican 3PL providers are increasingly focusing on specific industries, such as automotive, aerospace, and electronics. This specialization allows them to offer tailored logistics solutions that meet the unique demands of these sectors. Automation within warehouses is becoming more prevalent in Mexico. Robotics, conveyor systems, and automated picking and packing solutions are being adopted to increase efficiency, reduce labor costs, and improve order accuracy. The use of digital twins and virtual warehousing allows companies to simulate and optimize their supply chain operations before making physical changes, improving overall efficiency and reducing costs. AI-powered RPA is being used to streamline administrative tasks and back-office operations in logistics, leading to greater efficiency and accuracy in tasks like billing, invoice processing, and document management. The exploration of cargo drones and autonomous vehicles for last-mile delivery is on the horizon. 3PL providers are researching and piloting these technologies to increase delivery speed and efficiency.

Mexico is strategically located with extensive coastlines along the Pacific Ocean and the Gulf of Mexico, making it a significant player in global maritime trade. Many goods are imported and exported through Mexican ports, creating a strong demand for logistics services in this segment. Mexico has made significant investments in expanding and improving its port infrastructure. Modern and efficient ports are essential for international trade, and the growth of these facilities contributes to the expansion of the Waterways segment. Mexico has trade agreements with various countries, including the United States and Canada (USMCA), making it a key player in North American trade. The Waterways segment is vital for facilitating the movement of goods within North America. Water transport is particularly suitable for handling bulk cargo, such as minerals, agricultural products, and oil and gas. 3PL providers specializing in water transport can offer efficient solutions for these industries. Mexican ports often serve as transhipment hubs for goods destined for other regions of the Americas, such as Central and South America. 3PL providers can play a pivotal role in the efficient transfer and distribution of cargo to various destinations. Many consumer goods and manufactured products are transported via container ships. 3PL providers can facilitate containerized shipping and offer efficient solutions for managing the movement of these containers from port to final destination. Water transport can reach areas that may not be easily accessible by road or rail. It is particularly valuable for reaching coastal and island locations, as well as regions with limited road infrastructure.

Mexico has a strong presence in international trade due to its proximity to the United States, Canada, and various Latin American markets. The ITM segment benefits from the growing volume of imports and exports, as it specializes in managing the transportation of goods across international borders. Mexico shares a border with the United States, one of the world's largest trading partners. ITM providers assist businesses in efficiently managing cross-border trade, customs clearance, and regulatory compliance, which is crucial for the flow of goods between the two countries. International trade often involves complex customs procedures and compliance with international regulations. ITM providers have the knowledge and experience to ensure that shipments adhere to all necessary customs and compliance requirements, reducing the risk of delays and penalties. ITM providers often offer multi-modal transportation solutions, combining different modes such as road, rail, air, and sea to optimize international shipments. This flexibility allows businesses to choose the most cost-effective and efficient transportation options for their specific needs. Furthermore based on end user, E-commerce in Mexico has been experiencing significant growth, driven by increased internet penetration, changing consumer preferences, and the convenience of online shopping. As more consumers turn to online retailers, the demand for efficient e-commerce logistics services has surged. E-commerce relies heavily on last-mile delivery services to ensure that products are delivered quickly and efficiently to customers' doorsteps. 3PL providers specializing in e-commerce logistics offer solutions for reliable and timely last-mile delivery, a crucial component of the e-commerce supply chain. E-commerce businesses often experience seasonal spikes in demand, such as during holiday seasons or promotional events. 3PL providers can offer scalable solutions to accommodate these fluctuations without the need for e-commerce companies to maintain excess infrastructure year-round.

Considered in this report:
• Geography: Mexico
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report:
• Mexico Third-Party Logistics (3PL) market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Mode of Transport
• Roadways
• Railways
• Waterways
• Airways

By Services
• Domestic Transportation Management (DTM)
• International transportation management (ITM)
• Dedicated contract carriage (DCC)
• Warehousing & Distribution (W&D)
• Value-Added Logistics By Services (VALs)

By End User
• Manufacturing
• Healthcare
• Retailing
• E-commerce
• Automotive
• Food & Groceries
• Technological
• Others

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Third-Party Logistics (3PL) industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.














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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Mexico Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Mexico Third-Party Logistics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
6.3. Market Size and Forecast By Services
6.4. Market Size and Forecast By End User
7. Mexico Third-Party Logistics Market Segmentations
7.1. Mexico Third-Party Logistics Market, By Mode of Transport
7.1.1. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Roadways, 2017-2028
7.1.2. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Railways, 2017-2028
7.1.3. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Waterways, 2017-2028
7.1.4. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Airways, 2017-2028
7.2. Mexico Third-Party Logistics Market, By Services
7.2.1. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Domestic Transportation Management (DTM), 2017-2028
7.2.2. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By International transportation management (ITM), 2017-2028
7.2.3. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Dedicated contract carriage (DCC), 2017-2028
7.2.4. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Warehousing & Distribution (W&D), 2017-2028
7.2.5. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Value-Added Logistics By Services (VALs), 2017-2028
7.3. Mexico Third-Party Logistics Market, By End User
7.3.1. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Manufacturing, 2017-2028
7.3.2. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Healthcare, 2017-2028
7.3.3. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Retailing, 2017-2028
7.3.4. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By E-commerce, 2017-2028
7.3.5. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Automotive, 2017-2028
7.3.6. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Food & Groceries, 2017-2028
7.3.7. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Technological, 2017-2028
7.3.8. Mexico Third-Party Logistics Market Size, By Others, 2017-2028
8. Mexico Third-Party Logistics Market Opportunity Assessment
8.1. Mode of Transport, 2023 to 2028
8.2. By By Services, 2023 to 2028
8.3. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Mexico Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Transport
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Services
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Porter's Five Forces of Mexico Third-Party Logistics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Third-Party Logistics Market, 2022
Table 2: Mexico Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Mexico Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Mexico Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Roadways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Railways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Waterways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Airways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Domestic Transportation Management (DTM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: Mexico Third-Party Logistics Market Size of International transportation management (ITM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Dedicated contract carriage (DCC) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Warehousing & Distribution (W&D) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Value-Added Logistics By Services (VALs) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Manufacturing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Healthcare (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Retailing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 17: Mexico Third-Party Logistics Market Size of E-commerce (2017 to 2028) in USD Billion
Table 18: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Automotive (2017 to 2028) in USD Billion
Table 19: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Food & Groceries (2017 to 2028) in USD Billion
Table 20: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Technological (2017 to 2028) in USD Billion
Table 21: Mexico Third-Party Logistics Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion

 

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2024/11/22 10:26

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