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ブラジルオンラインフィットネス市場概観、2028年


Brazil Online Fitness Market Overview, 2028

オンライン・フィットネス・ソリューションは、そのアクセシビリティと利便性から、テクノロジーに精通しつつある人々に人気があります。多数のフィットネス・アプリケーション、ストリーミング・サービス、デジ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年9月30日 US$2,250
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サマリー

オンライン・フィットネス・ソリューションは、そのアクセシビリティと利便性から、テクノロジーに精通しつつある人々に人気があります。多数のフィットネス・アプリケーション、ストリーミング・サービス、デジタル・プラットフォームにより、ブラジル人は世界中の多くの人々と同様に、自宅や外出先での柔軟なワークアウトを受け入れている。COVID-19の流行は、ジムの一時的な閉鎖とバーチャルトレーニングオプションの需要の増加をもたらし、この傾向をさらに悪化させた。政府のイニシアティブと民間企業との提携が、ブラジルのオンライン・フィットネス市場を後押ししている。政府のイニシアチブのひとつに、ブラジル政府が2019年に開始した「Academia do Povo」プログラムがある。このプログラムは、低所得者層の人々にフィットネスクラスへの無料アクセスを提供するものだ。このクラスはジムやフィットネススタジオなどの民間企業と提携して提供される。もうひとつは、ブラジルのアスリートやスポーツ団体を財政的に支援する政府プログラム「Programa de Apoio ao Esporte」(PAE)だ。PAEはまた、オンライン・フィットネス・アプリケーションなど、新しいスポーツ・テクノロジーやイニシアチブの開発も支援している。政府のイニシアチブに加え、ブラジルのオンライン・フィットネス市場の促進に取り組んでいる民間企業も数多くあります。オンライン・フィットネス・アプリケーションの無料トライアルを提供している企業もあります。また、学生や高齢者、低所得者向けに割引を提供している企業もあります。

Bonafide Research社の調査レポート「ブラジルのオンラインフィットネス市場概要、2028年」によると、同市場は2023年から2028年にかけて年平均成長率22.13%以上で成長すると予測されています。ブラジルでは、オンラインエクササイズが急速に拡大しています。多忙を極める現代社会では、一般的なジム通いや対面式エクササイズの時間を確保することが難しくなっている。この問題は、オンライン・エクササイズ・プログラ ムを利用することで解決されている。オンライン・エクササイズ・プ ログラムは、場所や時間を選ばずアクセスできるため、利用者 は自分のスケジュールに合わせて日課を調整できる。オンライン・フィットネス・プラットフォームは、早朝のヨガクラス、真昼のHIITワークアウト、深夜のダンスクラスなど、実店舗のジムにはない柔軟性を提供する。多種多様なフィットネスプログラム、コーチ、スタイルにアクセスできるため、人々は自分の好みや身体レベルに合ったワークアウトを選ぶことができる。その結果、ブラジルでは利便性がオンライン・フィットネスの拡大を後押しし、健康と幸福を優先したい人々にとってますます人気の選択肢となっている。また、ソーシャル機能、ピアサポート、バーチャルチャレンジなど、オンラインフィットネスプラットフォームが提供するコミュニティやアカウンタビリティの感覚は、ユーザーの共感を呼んでいます。このようなつながりがあるからこそ、人々はフィットネスの旅に対するモチベーションを維持し、献身的に取り組むことができるのです。さらに、これらのプラットフォームでは、減量、筋力アップ、ストレス解消など、特定の目的を達成するためにデザインされた特別なプログラムが頻繁に提供されています。

デバイスの種類によって、市場はスマートフォン、スマートTV、ノートPC、その他(タブレット)に区別される。現在のスマートフォン技術は、健康とフィットネスの世界でも大きな資産となっている。カロリー計算や心拍数のトラッキングから、バーチャルパーソナルトレーニングや収入を得るためのプラットフォームまで、スマートフォンは様々な強力な健康・フィットネスツールを提供しています。人々は、自宅でもジムでも外出先でも、事実上どこでもスマートフォンでフィットネス・アプリやプログラムにアクセスしている。直感的に操作できるタッチスクリーンと、個人に合わせたワークアウトプランやトラッキング機能を備えたフィットネスアプリの利用により、スマートフォンはフィットネス愛好家にとって多用途で利用しやすいツールとなっています。このように、オンライン・フィットネスにスマートフォンが広く採用された結果、オンライン・フィットネス市場では、このデバイス・カテゴリーが最大の市場シェアを占めるに至っています。スマートフォンに続き、スマートTVもオンライン・フィットネス分野で人気を博しています。多くの人が、フィットネスクラスを大画面テレビでストリーミングすることで、より魅力的でダイナミックなワークアウト環境を作り出し、没入感を楽しんでいます。さらに、スマートTVで様々なフィットネスコンテンツにアクセスできるという利便性も、大きな市場シェアに貢献しています。ラップトップやタブレットもオンライン・フィットネスでよく使われており、スマートフォンに比べて画面が大きいため、詳細なトレーニング方法を見たり、インストラクターの指示に従ったりするのに有利です。これらのデバイスは市場において注目すべきシェアを占めていますが、その使用方法は個人の好みや状況により特化する傾向があります。

収益モデル別では、市場はサブスクリプション型、広告型、ハイブリッド型に区分される。市場シェアの大半を占めるサブスクリプション・ベース・モデルによる収益が、近年のオンライン・フィットネス・ビジネスの目覚ましい成長を牽引している。サブスクリプション・サービスは、月額または年額で、消費者がエクササイズ・ルーティン、トレーニング・プラン、栄養アドバイスなど、さまざまなフィットネス情報にアクセスできるようにするものです。この戦略により、ユーザーには質の高いコンテンツが定期的に提供されることになり、オンライン・フィットネス・プラットフォームは堅実で安定した収益源を得ることができる。オンライン・フィットネス・プラットフォームの収益創出能力において、広告はサブスクリプションに次ぐ地位を占めています。広告主はこの拡大する市場の魅力を利用し、健康に関心のある消費者にリーチしている。フィットネス・プラットフォームにはターゲット広告が頻繁に組み込まれ、企業は自社の商品やサービスを、高い関心と受容力を持つ消費者に売り込むことができます。オンライン・フィットネス分野では、サブスクリプション型サービスと広告の両方をミックスしたハイブリッド戦略も人気を集めている。この手法の助けを借りて、プラットフォームはより幅広いオーディエンスにサービスを提供しながら、同時にサブスクリプションと広告から収益を上げることができる。オンライン・フィットネス・プラットフォームは、有料会員制であれ無料トライアルであれ、このハイブリッド・アプローチを導入することで、収益の可能性を高め、顧客に様々な方法で素材と接する機会を与えることができる。

デジタル・フィットネス・プラットフォームのシンプルさとアクセシビリティは、オンライン・フィットネス・ソリューションのエンドユーザーを構成する様々な業界や個人に有利です。プロフェッショナル・ジムは、インターネット・フィットネス・リソースのトップ・ユーザーとして、頻繁にこれらのプラットフォームを活用し、オファーを改善し、顧客により多くの柔軟性とトレーニングの可能性を提供しています。アスリートや兵士のためのトレーニングプログラムをカスタマイズし、遠隔で特別なトレーニングレジメンを可能にする能力も、スポーツ機関や防衛機関がオンラインフィットネスに見出す利点のひとつです。オンライン・フィットネスは、教育機関の体育カリキュラムに組み込まれることが増えており、学生は組織化されたトレーニングや健康情報にアクセスすることができます。企業組織は、従業員のウェルビーイングをサポートするためにオンライン・フィットネスをますます利用するようになっており、従業員が活動的で健康的でいられるよう、ウェルネス・プログラムや報奨金を提供しています。一方、自宅や携帯電話から、カスタマイズされたエクササイズや食事のアドバイス、健康増進全般を求める人々も、かなりの数のユーザーを抱えています。治療目的、回復目的、患者や住民の健康維持のために、病院、リハビリセンター、高齢者センターといった他の業界もオンライン・エクササイズ・ツールを利用している。

本レポートで考察する
- 地域:国別情報: ブラジル
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートでカバーされている側面
- ブラジルのオンラインフィットネス市場:その価値とセグメント別予測
- 各種推進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

ストリーミングタイプ別
- ライブストリーミング
- オンデマンド・ストリーミング

セッションタイプ別
- グループ
- ソロ

デバイス別
- スマートフォン
- スマートテレビ
- ノートパソコン
- その他(タブレット)

収益モデル別
- サブスクリプション
- 広告
- ハイブリッド

エンドユーザー別
- プロジム
- スポーツ機関
- 防衛研究所
- 教育機関
- 企業
- 個人
- その他(病院、リハビリセンター、シニアセンターなど)

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず二次調査は、市場を把握し、市場に参入している企業をリストアップするために行われた。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、オンラインフィットネス業界関連団体・組織、政府機関、その他関係者が市場中心の戦略を立てる際にお役立ていただけます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、この業界に関する競合知識を高めることもできます。















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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Brazil Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Brazil Online Fitness Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Streaming Type
6.3. Market Size and Forecast By Session Type
6.4. Market Size and Forecast By Device Type
6.5. Market Size and Forecast By Revenue Model
6.6. Market Size and Forecast By End User
7. Brazil Online Fitness Market Segmentations
7.1. Brazil Online Fitness Market, By Streaming Type
7.1.1. Brazil Online Fitness Market Size, By Live, 2017-2028
7.1.2. Brazil Online Fitness Market Size, By On-Demand, 2017-2028
7.2. Brazil Online Fitness Market, By Session Type
7.2.1. Brazil Online Fitness Market Size, By Group, 2017-2028
7.2.2. Brazil Online Fitness Market Size, By Solo, 2017-2028
7.3. Brazil Online Fitness Market, By Device Type
7.3.1. Brazil Online Fitness Market Size, By Smartphones, 2017-2028
7.3.2. Brazil Online Fitness Market Size, By Smart TV, 2017-2028
7.3.3. Brazil Online Fitness Market Size, By Laptops & Desktops, 2017-2028
7.3.4. Brazil Online Fitness Market Size, By Others, 2017-2028
7.4. Brazil Online Fitness Market, By Revenue Model
7.4.1. Brazil Online Fitness Market Size, By Subscription, 2017-2028
7.4.2. Brazil Online Fitness Market Size, By Advertisement, 2017-2028
7.4.3. Brazil Online Fitness Market Size, By Hybrid, 2017-2028
7.5. Brazil Online Fitness Market, By End User
7.5.1. Brazil Online Fitness Market Size, By Professional Gyms, 2017-2028
7.5.2. Brazil Online Fitness Market Size, By Sports Institutes, 2017-2028
7.5.3. Brazil Online Fitness Market Size, By Defense Institute, 2017-2028
7.5.4. Brazil Online Fitness Market Size, By Educational Institutes, 2017-2028
7.5.5. Brazil Online Fitness Market Size, By Corporate Institution, 2017-2028
7.5.6. Brazil Online Fitness Market Size, By Individuals, 2017-2028
7.5.7. Brazil Online Fitness Market Size, By Others, 2017-2028
8. Brazil Online Fitness Market Opportunity Assessment
8.1. By Streaming Type, 2023 to 2028
8.2. By Session Type, 2023 to 2028
8.3. By Device Type, 2023 to 2028
8.4. By Revenue Model, 2023 to 2028
8.5. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Brazil Online Fitness Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Streaming Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Session Type
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Device Type
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Revenue Model
Figure 6: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 7: Porter's Five Forces of Brazil Online Fitness Market


List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Online Fitness Market, 2022
Table 2: Brazil Online Fitness Market Size and Forecast By Streaming Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Brazil Online Fitness Market Size and Forecast By Session Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Brazil Online Fitness Market Size and Forecast By Device Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Brazil Online Fitness Market Size and Forecast By Revenue Model (2017, 2022 & 2028F)
Table 6: Brazil Online Fitness Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 7: Brazil Online Fitness Market Size of Live (2017 to 2028) in USD Million
Table 8: Brazil Online Fitness Market Size of On-Demand (2017 to 2028) in USD Million
Table 9: Brazil Online Fitness Market Size of Group (2017 to 2028) in USD Million
Table 10: Brazil Online Fitness Market Size of Solo (2017 to 2028) in USD Million
Table 11: Brazil Online Fitness Market Size of Smartphones (2017 to 2028) in USD Million
Table 12: Brazil Online Fitness Market Size of Smart TV (2017 to 2028) in USD Million
Table 13: Brazil Online Fitness Market Size of Laptops & Desktops (2017 to 2028) in USD Million
Table 14: Brazil Online Fitness Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Million
Table 15: Brazil Online Fitness Market Size of Subscription (2017 to 2028) in USD Million
Table 16: Brazil Online Fitness Market Size of Advertisement (2017 to 2028) in USD Million
Table 17: Brazil Online Fitness Market Size of Hybrid (2017 to 2028) in USD Million
Table 18: Brazil Online Fitness Market Size of Professional Gyms (2017 to 2028) in USD Million
Table 19: Brazil Online Fitness Market Size of Sports Institutes (2017 to 2028) in USD Million
Table 20: Brazil Online Fitness Market Size of Defense Institute (2017 to 2028) in USD Million
Table 21: Brazil Online Fitness Market Size of Educational Institutes (2017 to 2028) in USD Million
Table 22: Brazil Online Fitness Market Size of Corporate Institution (2017 to 2028) in USD Million
Table 23: Brazil Online Fitness Market Size of Individuals (2017 to 2028) in USD Million
Table 24: Brazil Online Fitness Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Million

 

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Summary

Online fitness solutions are popular with a populace that is becoming more tech-savvy due to their accessibility and convenience. Due to a multitude of fitness applications, streaming services, and digital platforms, Brazilians, like many people across the world, are embracing the flexibility of working out at home or on the go. The COVID-19 epidemic, which resulted in temporary gym closures and an increase in demand for virtual training options, has further exacerbated this trend. Government initiatives and partnerships with the private sector are helping to propel the online fitness market forward in Brazil. One of the government initiatives is the "Academia do Povo" program, which was launched in 2019 by the Brazilian government. The program provides free access to fitness classes to people in low-income communities. The classes are offered in partnership with private sector companies, such as gyms and fitness studios. Another is the "Programa de Apoio ao Esporte" (PAE), which is a government program that provides financial support to Brazilian athletes and sports organizations. The PAE also supports the development of new sports technologies and initiatives, such as online fitness applications. In addition to government initiatives, there are a number of private sector companies that are working to promote the online fitness market in Brazil. Some companies are offering free trials of their online fitness applications. Other companies are offering discounts to students, seniors, and people with low incomes.

According to the research report, “Brazil Online Fitness Market Overview, 2028” published by Bonafide Research, the market is anticipated to grow with more than 22.13% CAGR from 2023 to 2028. In Brazil, online exercise is expanding quickly, largely because it is more convenient. People are finding it difficult to find time for typical gym visits or in-person exercise sessions in our increasingly busy society. This issue has been solved by using online exercise programs, which can be accessed from any location and at any time, allowing users to adjust their routines to meet their schedules. Online fitness platforms provide flexibility that brick-and-mortar gyms just cannot match, whether it is an early morning yoga class, a midday HIIT workout, or a late-night dancing class. People may select workouts that meet their preferences and physical levels because they have access to a wide variety of fitness programs, coaches, and styles. As a result, the convenience factor is driving the expansion of online fitness in the Brazil, making it an increasingly popular choice for those looking to prioritize their health and well-being. Along with this, the sense of community and accountability offered by online fitness platforms through social features, peer support, and virtual challenges has resonated with users. People have been able to maintain their motivation and dedication to their fitness journeys owing to this sense of connection. Additionally, these platforms frequently provide specialized programs designed to achieve particular objectives, such as weight loss, muscle growth, or stress reduction.

By Device type, the market is distinguished into Smart phones, Smart TV, Laptop’s, and Others (tablets). Current Smart phones technology has also become a huge asset in the health and fitness world. From calorie counting and heart rate tracking to virtual personal training and platforms for income generation, smartphones provide a variety of powerful health and fitness tools. People access fitness apps and programs on their smartphones virtually anywhere, whether they're at home, in the gym, or on the go. The intuitive touchscreens and the availability of fitness apps with personalized workout plans and tracking features make smartphones a versatile and accessible tool for fitness enthusiasts. This widespread adoption of smartphones for online fitness has resulted in this device category holding the largest market share in the online fitness market. Following smartphones, smart TVs have also gained popularity in the online fitness space. Many individuals enjoy the immersive experience of streaming fitness classes on their larger television screens, creating a more engaging and dynamic workout environment. Additionally, the convenience of having access to a wide variety of fitness content on smart TVs have contributed to their significant market share. Laptops and tablets are also commonly used for online fitness, providing users with larger screens compared to smartphones, which can be advantageous for viewing detailed workout instructions or following along with instructors. While these devices hold a notable share of the market, their usage tends to be more specific to individual preferences and situations.

By Revenue Model, the market is segmented into Subscription, Advertisement, and Hybrid. The revenue generated by subscription-based models, which account for the majority of the market share, has been driving the impressive rise of the online fitness business in recent years. For a monthly or yearly cost, subscription services give consumers access to a variety of fitness information, such as exercise routines, training plans, and nutritional advice. This strategy guarantees a regular stream of high-quality content for users and gives online fitness platforms a solid and consistent source of money. Ads come in second place to subscriptions in terms of revenue-generating capacity for online fitness platforms. Advertisers take use of this expanding market's allure to reach consumers who are concerned about their health. Targeted advertising is frequently incorporated into fitness platforms, enabling firms to market their goods and services to a highly interested and receptive audience. In the online fitness sector, a hybrid strategy that mixes both subscription-based services and advertising has also become more popular. With the help of this method, platforms may serve a wider audience while still making money from subscriptions and adverts at the same time. Online fitness platforms can increase their revenue potential and give customers a variety of ways to interact with their material by implementing this hybrid approach, whether through paid memberships or free trials.

The market is segmented into different End-User’s including Professional Gyms, Sports Institutes, Defense Institute, Educational Institutes, Corporate Institution, Individuals, and Others (hospitals, rehabilitation centers, and senior centers.) The simplicity and accessibility of digital fitness platforms are advantageous to a variety of industries and individuals, making up the end users of online fitness solutions. Professional gyms frequently set the bar as the top users of internet fitness resources, utilizing these platforms to improve their offers and provide customers more flexibility and training possibilities. The ability to customize training programs for athletes and soldiers, enabling remote and specific training regimens, is another benefit that sports institutes and defense institutes see in online fitness. Online fitness is increasingly included into educational institutions' physical education curricula, giving students access to organized workouts and health information. Corporate organizations are increasingly relying on online fitness to support worker wellbeing and offer wellness programs and rewards to keep their staff active and healthy. Meanwhile, a sizable user base is made up of people looking for customized exercises, dietary advice, and health improvement in general from the comfort of their homes or cellphones. For therapeutic purposes, recovery, and maintaining their patients' and residents' health, other industries like hospitals, rehabilitation centers, and senior centers use online exercise tools.

Considered in this report:
• Geography: Brazil
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report:
• Brazil Online Fitness market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Streaming Type:
• Live Streaming
• On-demand Streaming

By Session Type:
• Group
• Solo

By Device:
• Smart phones
• Smart TV
• Laptops
• Others (tablets)

By Revenue Model:
• Subscriptions
• Advertisements
• Hybrid

By End Users:
• Professional Gyms
• Sports Institutes
• Defence Institute
• Educational Institutes
• Corporate Institution
• Individuals
• Others (hospitals, rehabilitation centres, and senior centres.)

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Online Fitness industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.















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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Brazil Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Brazil Online Fitness Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Streaming Type
6.3. Market Size and Forecast By Session Type
6.4. Market Size and Forecast By Device Type
6.5. Market Size and Forecast By Revenue Model
6.6. Market Size and Forecast By End User
7. Brazil Online Fitness Market Segmentations
7.1. Brazil Online Fitness Market, By Streaming Type
7.1.1. Brazil Online Fitness Market Size, By Live, 2017-2028
7.1.2. Brazil Online Fitness Market Size, By On-Demand, 2017-2028
7.2. Brazil Online Fitness Market, By Session Type
7.2.1. Brazil Online Fitness Market Size, By Group, 2017-2028
7.2.2. Brazil Online Fitness Market Size, By Solo, 2017-2028
7.3. Brazil Online Fitness Market, By Device Type
7.3.1. Brazil Online Fitness Market Size, By Smartphones, 2017-2028
7.3.2. Brazil Online Fitness Market Size, By Smart TV, 2017-2028
7.3.3. Brazil Online Fitness Market Size, By Laptops & Desktops, 2017-2028
7.3.4. Brazil Online Fitness Market Size, By Others, 2017-2028
7.4. Brazil Online Fitness Market, By Revenue Model
7.4.1. Brazil Online Fitness Market Size, By Subscription, 2017-2028
7.4.2. Brazil Online Fitness Market Size, By Advertisement, 2017-2028
7.4.3. Brazil Online Fitness Market Size, By Hybrid, 2017-2028
7.5. Brazil Online Fitness Market, By End User
7.5.1. Brazil Online Fitness Market Size, By Professional Gyms, 2017-2028
7.5.2. Brazil Online Fitness Market Size, By Sports Institutes, 2017-2028
7.5.3. Brazil Online Fitness Market Size, By Defense Institute, 2017-2028
7.5.4. Brazil Online Fitness Market Size, By Educational Institutes, 2017-2028
7.5.5. Brazil Online Fitness Market Size, By Corporate Institution, 2017-2028
7.5.6. Brazil Online Fitness Market Size, By Individuals, 2017-2028
7.5.7. Brazil Online Fitness Market Size, By Others, 2017-2028
8. Brazil Online Fitness Market Opportunity Assessment
8.1. By Streaming Type, 2023 to 2028
8.2. By Session Type, 2023 to 2028
8.3. By Device Type, 2023 to 2028
8.4. By Revenue Model, 2023 to 2028
8.5. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Brazil Online Fitness Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Streaming Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Session Type
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Device Type
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Revenue Model
Figure 6: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 7: Porter's Five Forces of Brazil Online Fitness Market


List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Online Fitness Market, 2022
Table 2: Brazil Online Fitness Market Size and Forecast By Streaming Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Brazil Online Fitness Market Size and Forecast By Session Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Brazil Online Fitness Market Size and Forecast By Device Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Brazil Online Fitness Market Size and Forecast By Revenue Model (2017, 2022 & 2028F)
Table 6: Brazil Online Fitness Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 7: Brazil Online Fitness Market Size of Live (2017 to 2028) in USD Million
Table 8: Brazil Online Fitness Market Size of On-Demand (2017 to 2028) in USD Million
Table 9: Brazil Online Fitness Market Size of Group (2017 to 2028) in USD Million
Table 10: Brazil Online Fitness Market Size of Solo (2017 to 2028) in USD Million
Table 11: Brazil Online Fitness Market Size of Smartphones (2017 to 2028) in USD Million
Table 12: Brazil Online Fitness Market Size of Smart TV (2017 to 2028) in USD Million
Table 13: Brazil Online Fitness Market Size of Laptops & Desktops (2017 to 2028) in USD Million
Table 14: Brazil Online Fitness Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Million
Table 15: Brazil Online Fitness Market Size of Subscription (2017 to 2028) in USD Million
Table 16: Brazil Online Fitness Market Size of Advertisement (2017 to 2028) in USD Million
Table 17: Brazil Online Fitness Market Size of Hybrid (2017 to 2028) in USD Million
Table 18: Brazil Online Fitness Market Size of Professional Gyms (2017 to 2028) in USD Million
Table 19: Brazil Online Fitness Market Size of Sports Institutes (2017 to 2028) in USD Million
Table 20: Brazil Online Fitness Market Size of Defense Institute (2017 to 2028) in USD Million
Table 21: Brazil Online Fitness Market Size of Educational Institutes (2017 to 2028) in USD Million
Table 22: Brazil Online Fitness Market Size of Corporate Institution (2017 to 2028) in USD Million
Table 23: Brazil Online Fitness Market Size of Individuals (2017 to 2028) in USD Million
Table 24: Brazil Online Fitness Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Million

 

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2024/11/22 10:26

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