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アルゼンチンオンラインフィットネス市場概観、2028年


Argentina Online Fitness Market Overview, 2028

オンライン・フィットネスとは、エクササイズ・ルーティン、ワークアウト、フィットネス・クラス、トレーニング・プログラムなどを、通常はインターネットを介して遠隔地からアクセスすることです。自宅にいなが... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年9月30日 US$2,250
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70 英語

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サマリー

オンライン・フィットネスとは、エクササイズ・ルーティン、ワークアウト、フィットネス・クラス、トレーニング・プログラムなどを、通常はインターネットを介して遠隔地からアクセスすることです。自宅にいながら、あるいはインターネットに接続できる場所であればどこからでも、エクササイズをしながら健康的なライフスタイルを維持する自由を人々に提供します。録画済みのワークアウト・ビデオ、ライブ・ストリームのフィットネス・コース、インタラクティブなスマートフォン・アプリ、バーチャル・パーソナル・トレーナー・セッション、ソーシャルメディア・プラットフォーム上のフィットネス・コミュニティなどは、オンライン・フィットネスで利用できる多くの選択肢のほんの一例に過ぎない。アルゼンチンのRADICAL FITNESSは、2004年以来、ライブ・クラスで世界市場をリードし、グループ・フィットネス・プログラムを開発してきた。このラディカル・バーチャルは費用対効果が高いため、人々の参加を促している。健康的な生活と身体活動を刺激する様々なイニシアティブがあり、オンライン・フィットネス業界を支援している。Plan Nacional Argentina Activa"(アクティブなアルゼンチンのための国家計画)もそのひとつである。アルゼンチン政府は、人々に活動的なライフスタイルを奨励する意図で、2019年にこのプログラムを導入した。このプログラムは、新しいスポーツ施設の建設、無料のフィットネスコースの提供、健全な食生活の奨励など、多くの取り組みから構成されている。Programa Nacional de Desarrollo del Deporte」(スポーツ発展のための国家プログラム)も、オンライン・フィットネス・ビジネスを支援する政府のイニシアチブである。アルゼンチンのアスリートやスポーツ団体には、この制度を通じて資金援助が与えられている。さらに、このプログラムは新しいスポーツの成長を促進する。

Bonafide Research社の調査レポート「アルゼンチンのオンラインフィットネス市場概要、2028年」によると、同市場は2028年までに1億4200万米ドル以上に達すると予測されている。アルゼンチンのオンラインフィットネス市場は、便利で利用しやすいフィットネスソリューションを求めるアルゼンチンの嗜好やニーズの進化を反映し、急速かつ大幅な拡大を遂げています。この背景には、高速インターネットが普及し、スマートフォンやその他の接続デバイスが普及したことで、アルゼンチンの人々がオンライン・フィットネス・コンテンツにアクセスすることがかつてないほど容易になったことがある。このようなデジタル・アクセスが可能になったことで、フィットネスの世界が広がり、事実上どこからでもワークアウトができるようになりました。これとともに、COVID-19の流行は、アルゼンチンにおけるオンライン・フィットネスの普及を加速させる上で重要な役割を果たした。戸締まり、ジムの閉鎖、健康への懸念から、多くのアルゼンチン国民がデジタル・フィットネスの選択肢を模索するようになり、バーチャル・ワークアウト、クラス、フィットネス・アプリへの需要が急増した。アルゼンチンの多くのオンライン・フィットネス・プラットフォームは、データ主導の洞察と人工知能を利用して、パーソナライズされたワークアウト計画、栄養指導、進捗状況の追跡を提供している。このようなカスタマイズはユーザー体験を向上させ、フィットネス目標達成の可能性を高める。フィットネス・トラッカーやスマート・ウォッチなどのウェアラブル・デバイスとフィットネス・アプリの統合が、アルゼンチンのオンライン・フィットネス市場の成長をさらに促進している。これらのデバイスにより、ユーザーは自分の活動レベル、心拍数、睡眠パターンをモニターすることができ、ワークアウトや全体的な健康を最適化するための貴重なデータを得ることができる。

デバイスの種類によって、市場はスマートフォン、スマートテレビ、ノートパソコン、その他(タブレット)に区別される。現在のスマートフォン技術は、健康とフィットネスの世界でも大きな資産となっている。カロリー計算や心拍数のトラッキングから、バーチャルパーソナルトレーニングや収入を得るためのプラットフォームまで、スマートフォンは様々な強力な健康・フィットネスツールを提供しています。人々は、自宅でもジムでも外出先でも、事実上どこでもスマートフォンでフィットネス・アプリやプログラムにアクセスしている。直感的に操作できるタッチスクリーンと、個人に合わせたワークアウトプランやトラッキング機能を備えたフィットネスアプリの利用により、スマートフォンはフィットネス愛好家にとって多用途で利用しやすいツールとなっています。このようにスマートフォンがオンライン・フィットネスに広く採用された結果、オンライン・フィットネス市場において、このデバイス・カテゴリーが30%以上の最大シェアを占めるに至っています。スマートフォンに続き、スマートTVもオンライン・フィットネス分野で人気を博しています。フィットネスクラスを大画面テレビでストリーミングすることで、より魅力的でダイナミックなワークアウト環境を作り出し、多くの人がその没入感を楽しんでいます。さらに、スマートTVで様々なフィットネスコンテンツにアクセスできるという利便性も、大きな市場シェアに貢献しています。ラップトップやタブレットもオンライン・フィットネスでよく使われており、スマートフォンに比べて画面が大きいため、詳細なトレーニング方法を見たり、インストラクターの指示に従ったりするのに有利です。これらのデバイスは市場で注目すべきシェアを占めているものの、その使用方法は個人の嗜好や状況により特化する傾向にある。収益モデル別では、市場はサブスクリプション型、広告型、ハイブリッド型に区分される。市場シェアの大半を占めるサブスクリプション・ベース・モデルによる収益が、近年のオンライン・フィットネス・ビジネスの目覚ましい成長を牽引している。サブスクリプション・サービスは、月額または年額で、消費者がエクササイズ・ルーティン、トレーニング・プラン、栄養アドバイスなど、さまざまなフィットネス情報にアクセスできるようにするものです。この戦略により、ユーザーには質の高いコンテンツが定期的に提供されることになり、オンライン・フィットネス・プラットフォームは堅実で安定した収益源を得ることができる。

オンライン・フィットネス・プラットフォームの収益創出能力において、広告はサブスクリプションに次ぐ地位を占めています。広告主はこの拡大する市場の魅力を利用し、健康に関心のある消費者にリーチしている。フィットネス・プラットフォームにはターゲット広告が頻繁に組み込まれ、企業は自社の商品やサービスを、高い関心と受容力を持つ消費者に売り込むことができます。オンライン・フィットネス分野では、サブスクリプション型サービスと広告の両方をミックスしたハイブリッド戦略も人気を集めている。この手法の助けを借りて、プラットフォームはより幅広いオーディエンスにサービスを提供しながら、同時にサブスクリプションと広告から収益を上げることができる。オンライン・フィットネス・プラットフォームは、有料会員制であれ無料トライアルであれ、このハイブリッド・アプローチを導入することで、収益の可能性を高め、顧客に様々な方法で素材と接する機会を与えることができる。

デジタル・フィットネス・プラットフォームのシンプルさとアクセシビリティは、オンライン・フィットネス・ソリューションのエンドユーザーを構成する様々な業界や個人に有利です。プロフェッショナル・ジムは、インターネット・フィットネス・リソースのトップ・ユーザーとして、頻繁にこれらのプラットフォームを活用し、オファーを改善し、顧客により多くの柔軟性とトレーニングの可能性を提供しています。アスリートや兵士のためのトレーニングプログラムをカスタマイズし、遠隔で特別なトレーニングレジメンを可能にする能力も、スポーツ機関や防衛機関がオンラインフィットネスに見出す利点のひとつです。オンライン・フィットネスは、教育機関の体育カリキュラムに組み込まれることが増えており、学生は組織化されたトレーニングや健康情報にアクセスすることができます。企業組織は、従業員のウェルビーイングをサポートするためにオンライン・フィットネスをますます利用するようになっており、従業員が活動的で健康的でいられるよう、ウェルネス・プログラムや報奨金を提供しています。一方、自宅や携帯電話から、カスタマイズされたエクササイズや食事のアドバイス、健康増進全般を求める人々も、かなりの数のユーザーを抱えています。治療目的、回復目的、患者や住民の健康維持のために、病院、リハビリセンター、高齢者センターといった他の業界もオンライン・エクササイズ・ツールを利用している。

本レポートで考察する
- 地域アルゼンチン
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートでカバーされている側面
- アルゼンチンのオンラインフィットネス市場:その価値とセグメント別予測
- 様々な促進要因と課題
- 現在進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

ストリーミングタイプ別
- ライブストリーミング
- オンデマンド・ストリーミング

セッションタイプ別
- グループ
- ソロ

デバイス別
- スマートフォン
- スマートテレビ
- ノートパソコン
- その他(タブレット)

収益モデル別
- サブスクリプション
- 広告
- ハイブリッド

エンドユーザー別
- プロジム
- スポーツ機関
- 防衛研究所
- 教育機関
- 企業
- 個人
- その他(病院、リハビリセンター、シニアセンターなど)

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず二次調査は、市場を把握し、市場に参入している企業をリストアップするために行われた。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、オンラインフィットネス業界関連団体・組織、政府機関、その他関係者が市場中心の戦略を立てる際にお役立ていただけます。マーケティングやプレゼンテーションに加えて、この業界に関する競合知識を高めることもできます。














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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Argentina Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Argentina Online Fitness Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Streaming Type
6.3. Market Size and Forecast By Session Type
6.4. Market Size and Forecast By Device Type
6.5. Market Size and Forecast By Revenue Model
6.6. Market Size and Forecast By End User
7. Argentina Online Fitness Market Segmentations
7.1. Argentina Online Fitness Market, By Streaming Type
7.1.1. Argentina Online Fitness Market Size, By Live, 2017-2028
7.1.2. Argentina Online Fitness Market Size, By On-Demand, 2017-2028
7.2. Argentina Online Fitness Market, By Session Type
7.2.1. Argentina Online Fitness Market Size, By Group, 2017-2028
7.2.2. Argentina Online Fitness Market Size, By Solo, 2017-2028
7.3. Argentina Online Fitness Market, By Device Type
7.3.1. Argentina Online Fitness Market Size, By Smartphones, 2017-2028
7.3.2. Argentina Online Fitness Market Size, By Smart TV, 2017-2028
7.3.3. Argentina Online Fitness Market Size, By Laptops & Desktops, 2017-2028
7.3.4. Argentina Online Fitness Market Size, By Others, 2017-2028
7.4. Argentina Online Fitness Market, By Revenue Model
7.4.1. Argentina Online Fitness Market Size, By Subscription, 2017-2028
7.4.2. Argentina Online Fitness Market Size, By Advertisement, 2017-2028
7.4.3. Argentina Online Fitness Market Size, By Hybrid, 2017-2028
7.5. Argentina Online Fitness Market, By End User
7.5.1. Argentina Online Fitness Market Size, By Professional Gyms, 2017-2028
7.5.2. Argentina Online Fitness Market Size, By Sports Institutes, 2017-2028
7.5.3. Argentina Online Fitness Market Size, By Defense Institute, 2017-2028
7.5.4. Argentina Online Fitness Market Size, By Educational Institutes, 2017-2028
7.5.5. Argentina Online Fitness Market Size, By Corporate Institution, 2017-2028
7.5.6. Argentina Online Fitness Market Size, By Individuals, 2017-2028
7.5.7. Argentina Online Fitness Market Size, By Others, 2017-2028
8. Argentina Online Fitness Market Opportunity Assessment
8.1. By Streaming Type, 2023 to 2028
8.2. By Session Type, 2023 to 2028
8.3. By Device Type, 2023 to 2028
8.4. By Revenue Model, 2023 to 2028
8.5. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Argentina Online Fitness Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Streaming Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Session Type
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Device Type
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Revenue Model
Figure 6: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 7: Porter's Five Forces of Argentina Online Fitness Market


List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Online Fitness Market, 2022
Table 2: Argentina Online Fitness Market Size and Forecast By Streaming Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Argentina Online Fitness Market Size and Forecast By Session Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Argentina Online Fitness Market Size and Forecast By Device Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Argentina Online Fitness Market Size and Forecast By Revenue Model (2017, 2022 & 2028F)
Table 6: Argentina Online Fitness Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 7: Argentina Online Fitness Market Size of Live (2017 to 2028) in USD Million
Table 8: Argentina Online Fitness Market Size of On-Demand (2017 to 2028) in USD Million
Table 9: Argentina Online Fitness Market Size of Group (2017 to 2028) in USD Million
Table 10: Argentina Online Fitness Market Size of Solo (2017 to 2028) in USD Million
Table 11: Argentina Online Fitness Market Size of Smartphones (2017 to 2028) in USD Million
Table 12: Argentina Online Fitness Market Size of Smart TV (2017 to 2028) in USD Million
Table 13: Argentina Online Fitness Market Size of Laptops & Desktops (2017 to 2028) in USD Million
Table 14: Argentina Online Fitness Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Million
Table 15: Argentina Online Fitness Market Size of Subscription (2017 to 2028) in USD Million
Table 16: Argentina Online Fitness Market Size of Advertisement (2017 to 2028) in USD Million
Table 17: Argentina Online Fitness Market Size of Hybrid (2017 to 2028) in USD Million
Table 18: Argentina Online Fitness Market Size of Professional Gyms (2017 to 2028) in USD Million
Table 19: Argentina Online Fitness Market Size of Sports Institutes (2017 to 2028) in USD Million
Table 20: Argentina Online Fitness Market Size of Defense Institute (2017 to 2028) in USD Million
Table 21: Argentina Online Fitness Market Size of Educational Institutes (2017 to 2028) in USD Million
Table 22: Argentina Online Fitness Market Size of Corporate Institution (2017 to 2028) in USD Million
Table 23: Argentina Online Fitness Market Size of Individuals (2017 to 2028) in USD Million
Table 24: Argentina Online Fitness Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Million

 

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Summary

Online fitness is the practice of accessing exercise routines, workouts, fitness classes, and training programs remotely, usually over the internet. It gives people the freedom to maintain a healthy lifestyle while exercising in the comfort of their own homes or from any place with internet connectivity. Pre-recorded workout videos, live-streamed fitness courses, interactive smartphone apps, virtual personal trainer sessions, and fitness communities on social media platforms are just a few examples of the many alternatives available for online fitness. In Argentina RADICAL FITNESS has been leading the worldwide market with live classes and developing group fitness programs since 2004. This Radical Virtual is cost effective, thus encouraging the people to participate in it. There are various initiatives that stimulate healthy living and physical activity, hence helping the online fitness industry. The "Plan Nacional Argentina Activa" (National Plan for an Active Argentina) is one such initiative. The Argentinean government introduced this program in 2019 with the intention of encouraging people to have active lifestyles. The program consists of a number of initiatives, such as the construction of new sports facilities, the provision of free fitness courses, and the encouragement of wholesome eating practices. The "Programa Nacional de Desarrollo del Deporte" (National Program for the Development of Sport) is another government initiative that aids the online fitness business. Argentine athletes and sporting groups are given financial help through this scheme. Additionally, the program promotes the growth of new sports.

According to the research report, “Argentina Online Fitness Market Overview, 2028” published by Bonafide Research, the market is anticipated to reach at more than USD 142 Million by 2028. The online fitness market in Argentina is experiencing rapid and substantial expansion, reflecting the evolving preferences and needs of Argentina for convenient and accessible fitness solutions. This is due to the widespread availability of high-speed internet and the proliferation of smartphones and other connected devices have made it easier than ever for Argentina people to access online fitness content. This digital accessibility has opened up a world of fitness opportunities, allowing individuals to work out from virtually anywhere. Along with this the COVID-19 pandemic played a significant role in accelerating the adoption of online fitness in Argentina. Lockdowns, gym closures, and health concerns prompted many Argentina public to explore digital fitness options, leading to a surge in demand for virtual workouts, classes, and fitness apps. Many online fitness platforms in Argentina use data-driven insights and artificial intelligence to provide personalized workout plans, nutrition guidance, and progress tracking. This customization enhances the user experience and increases the likelihood of achieving fitness goals. The integration of fitness apps with wearable devices such as fitness trackers and smart watches has further fueled the growth of the online fitness market in Argentina. These devices enable users to monitor their activity levels, heart rate, and sleep patterns, providing valuable data for optimizing workouts and overall health.

By Device type, the market is distinguished into Smart phones, Smart TV, Laptop’s, and Others (tablets). Current Smart phones technology has also become a huge asset in the health and fitness world. From calorie counting and heart rate tracking to virtual personal training and platforms for income generation, smartphones provide a variety of powerful health and fitness tools. People access fitness apps and programs on their smartphones virtually anywhere, whether they're at home, in the gym, or on the go. The intuitive touchscreens and the availability of fitness apps with personalized workout plans and tracking features make smartphones a versatile and accessible tool for fitness enthusiasts. This widespread adoption of smartphones for online fitness has resulted in this device category holding the largest market share of more than 30% in the online fitness market. Following smartphones, smart TVs have also gained popularity in the online fitness space. Many individuals enjoy the immersive experience of streaming fitness classes on their larger television screens, creating a more engaging and dynamic workout environment. Additionally, the convenience of having access to a wide variety of fitness content on smart TVs have contributed to their significant market share. Laptops and tablets are also commonly used for online fitness, providing users with larger screens compared to smartphones, which can be advantageous for viewing detailed workout instructions or following along with instructors. While these devices hold a notable share of the market, their usage tends to be more specific to individual preferences and situations. By Revenue Model, the market is segmented into Subscription, Advertisement, and Hybrid. The revenue generated by subscription-based models, which account for the majority of the market share, has been driving the impressive rise of the online fitness business in recent years. For a monthly or yearly cost, subscription services give consumers access to a variety of fitness information, such as exercise routines, training plans, and nutritional advice. This strategy guarantees a regular stream of high-quality content for users and gives online fitness platforms a solid and consistent source of money.

Ads come in second place to subscriptions in terms of revenue-generating capacity for online fitness platforms. Advertisers take use of this expanding market's allure to reach consumers who are concerned about their health. Targeted advertising is frequently incorporated into fitness platforms, enabling firms to market their goods and services to a highly interested and receptive audience. In the online fitness sector, a hybrid strategy that mixes both subscription-based services and advertising has also become more popular. With the help of this method, platforms may serve a wider audience while still making money from subscriptions and adverts at the same time. Online fitness platforms can increase their revenue potential and give customers a variety of ways to interact with their material by implementing this hybrid approach, whether through paid memberships or free trials.

The market is segmented into different End-User’s including Professional Gyms, Sports Institutes, Defense Institute, Educational Institutes, Corporate Institution, Individuals, and Others (hospitals, rehabilitation centers, and senior centers.) The simplicity and accessibility of digital fitness platforms are advantageous to a variety of industries and individuals, making up the end users of online fitness solutions. Professional gyms frequently set the bar as the top users of internet fitness resources, utilizing these platforms to improve their offers and provide customers more flexibility and training possibilities. The ability to customize training programs for athletes and soldiers, enabling remote and specific training regimens, is another benefit that sports institutes and defense institutes see in online fitness. Online fitness is increasingly included into educational institutions' physical education curricula, giving students access to organized workouts and health information. Corporate organizations are increasingly relying on online fitness to support worker wellbeing and offer wellness programs and rewards to keep their staff active and healthy. Meanwhile, a sizable user base is made up of people looking for customized exercises, dietary advice, and health improvement in general from the comfort of their homes or cellphones. For therapeutic purposes, recovery, and maintaining their patients' and residents' health, other industries like hospitals, rehabilitation centers, and senior centers use online exercise tools.

Considered in this report:
• Geography: Argentina
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report:
• Argentina Online Fitness market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Streaming Type:
• Live Streaming
• On-demand Streaming

By Session Type:
• Group
• Solo

By Device:
• Smart phones
• Smart TV
• Laptops
• Others (tablets)

By Revenue Model:
• Subscriptions
• Advertisements
• Hybrid

By End Users:
• Professional Gyms
• Sports Institutes
• Defence Institute
• Educational Institutes
• Corporate Institution
• Individuals
• Others (hospitals, rehabilitation centres, and senior centres.)

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Online Fitness industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.














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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Argentina Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Argentina Online Fitness Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Streaming Type
6.3. Market Size and Forecast By Session Type
6.4. Market Size and Forecast By Device Type
6.5. Market Size and Forecast By Revenue Model
6.6. Market Size and Forecast By End User
7. Argentina Online Fitness Market Segmentations
7.1. Argentina Online Fitness Market, By Streaming Type
7.1.1. Argentina Online Fitness Market Size, By Live, 2017-2028
7.1.2. Argentina Online Fitness Market Size, By On-Demand, 2017-2028
7.2. Argentina Online Fitness Market, By Session Type
7.2.1. Argentina Online Fitness Market Size, By Group, 2017-2028
7.2.2. Argentina Online Fitness Market Size, By Solo, 2017-2028
7.3. Argentina Online Fitness Market, By Device Type
7.3.1. Argentina Online Fitness Market Size, By Smartphones, 2017-2028
7.3.2. Argentina Online Fitness Market Size, By Smart TV, 2017-2028
7.3.3. Argentina Online Fitness Market Size, By Laptops & Desktops, 2017-2028
7.3.4. Argentina Online Fitness Market Size, By Others, 2017-2028
7.4. Argentina Online Fitness Market, By Revenue Model
7.4.1. Argentina Online Fitness Market Size, By Subscription, 2017-2028
7.4.2. Argentina Online Fitness Market Size, By Advertisement, 2017-2028
7.4.3. Argentina Online Fitness Market Size, By Hybrid, 2017-2028
7.5. Argentina Online Fitness Market, By End User
7.5.1. Argentina Online Fitness Market Size, By Professional Gyms, 2017-2028
7.5.2. Argentina Online Fitness Market Size, By Sports Institutes, 2017-2028
7.5.3. Argentina Online Fitness Market Size, By Defense Institute, 2017-2028
7.5.4. Argentina Online Fitness Market Size, By Educational Institutes, 2017-2028
7.5.5. Argentina Online Fitness Market Size, By Corporate Institution, 2017-2028
7.5.6. Argentina Online Fitness Market Size, By Individuals, 2017-2028
7.5.7. Argentina Online Fitness Market Size, By Others, 2017-2028
8. Argentina Online Fitness Market Opportunity Assessment
8.1. By Streaming Type, 2023 to 2028
8.2. By Session Type, 2023 to 2028
8.3. By Device Type, 2023 to 2028
8.4. By Revenue Model, 2023 to 2028
8.5. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Argentina Online Fitness Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Streaming Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Session Type
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Device Type
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Revenue Model
Figure 6: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 7: Porter's Five Forces of Argentina Online Fitness Market


List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Online Fitness Market, 2022
Table 2: Argentina Online Fitness Market Size and Forecast By Streaming Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Argentina Online Fitness Market Size and Forecast By Session Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Argentina Online Fitness Market Size and Forecast By Device Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Argentina Online Fitness Market Size and Forecast By Revenue Model (2017, 2022 & 2028F)
Table 6: Argentina Online Fitness Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 7: Argentina Online Fitness Market Size of Live (2017 to 2028) in USD Million
Table 8: Argentina Online Fitness Market Size of On-Demand (2017 to 2028) in USD Million
Table 9: Argentina Online Fitness Market Size of Group (2017 to 2028) in USD Million
Table 10: Argentina Online Fitness Market Size of Solo (2017 to 2028) in USD Million
Table 11: Argentina Online Fitness Market Size of Smartphones (2017 to 2028) in USD Million
Table 12: Argentina Online Fitness Market Size of Smart TV (2017 to 2028) in USD Million
Table 13: Argentina Online Fitness Market Size of Laptops & Desktops (2017 to 2028) in USD Million
Table 14: Argentina Online Fitness Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Million
Table 15: Argentina Online Fitness Market Size of Subscription (2017 to 2028) in USD Million
Table 16: Argentina Online Fitness Market Size of Advertisement (2017 to 2028) in USD Million
Table 17: Argentina Online Fitness Market Size of Hybrid (2017 to 2028) in USD Million
Table 18: Argentina Online Fitness Market Size of Professional Gyms (2017 to 2028) in USD Million
Table 19: Argentina Online Fitness Market Size of Sports Institutes (2017 to 2028) in USD Million
Table 20: Argentina Online Fitness Market Size of Defense Institute (2017 to 2028) in USD Million
Table 21: Argentina Online Fitness Market Size of Educational Institutes (2017 to 2028) in USD Million
Table 22: Argentina Online Fitness Market Size of Corporate Institution (2017 to 2028) in USD Million
Table 23: Argentina Online Fitness Market Size of Individuals (2017 to 2028) in USD Million
Table 24: Argentina Online Fitness Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Million

 

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