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プログラマティックディスプレイの世界市場規模調査:タイプ別(オンラインディスプレイ、オンラインビデオ、モバイルビデオ、モバイルディスプレイ)、チャネル別(プライベートマーケットプレイス(PMP)、自動保証(AG)、リアルタイム入札(RTB))、地域別予測:2022-2032年


Global Programmatic Display Market Size study, by Type (Online Display, Online Video, Mobile Video, Mobile Display) by Channel (Private Marketplaces (PMP), Automated Guaranteed (AG), Real Time Bidding (RTB)) and Regional Forecasts 2022-2032

世界のプログラマティック・ディスプレイ市場は、2023年に約622億1,000万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて33.21%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。プログラマティック広告は、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年7月17日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界のプログラマティック・ディスプレイ市場は、2023年に約622億1,000万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて33.21%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。プログラマティック広告は、インターネット広告への変革を象徴するアプローチであり、広告主は従来の手作業によるアプローチではなく、洗練されたアルゴリズムを使って広告を購入し、配置することができる。この転換により、広告の正確なターゲティングと配置が可能になり、デジタル・マーケティング・キャンペーンの効率と効果が大幅に改善される。スマートフォンの急速な普及、通信ネットワークの改善、さまざまな業界におけるデジタル・メディアへの広告支出の増加が、この市場の主な促進要因となっている。さらに、ソーシャルメディア・プラットフォームの普及が、プログラマティック・ディスプレイ広告ソリューションの需要をさらに加速させている。
COVID-19パンデミックの間のリモートワーク文化の上昇は、ソーシャルメディアとオンラインプラットフォームの成長を推進し、それによってプログラマティックディスプレイ広告の需要を後押ししている。市場では、アクセスしやすく短い形態のエンターテインメントやメディアに対する需要が急増しており、プログラマティック・ディスプレイ広告の成長にプラスの影響を与えている。しかし、データ・プライバシーに関する懸念や、オンライン広告を回避するための広告ブロッカーの普及といった課題は、大きなハードルとなっている。こうした課題にもかかわらず、プログラマティック・ディスプレイ広告ソリューションに機械学習やデータ分析のような高度なツールが統合されることで、予測期間中の市場成長には有利な機会がもたらされる。
北米は、主要ベンダーの強力なプレゼンスと技術的進歩により、2023年の収益面でプログラマティック・ディスプレイ市場を支配した。同地域は、成熟したデジタル広告エコシステム、高度な技術インフラ、プログラマティック広告を採用する広告代理店、メディア企業、ブランドが集中しているなどの利点がある。さらに、北米のプログラマティック・ディスプレイにおけるリーダーシップは、データ駆動型広告戦略の広範な採用、高度なターゲティング機能、デジタル広告テクノロジーへの強固な投資によって強化されている。同地域の大規模な消費者基盤と高いインターネット普及率も優位性の一因となっており、広告主はターゲットとする視聴者に効果的にリーチする機会を十分に得ることができる。さらに、アジア太平洋地域は、急速な経済発展や技術開発に牽引され、予測期間中に大きな成長を遂げることが期待されている。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
グーグル社
アドビシステムズ社
AppNexus Inc.
ベライゾン・コミュニケーションズ
DataXu Inc.
アドフォーム
ルビコンプロジェクト
ロケットフューエル
メディアマス
コネクシティ
テック・マヒンドラ
インモビ
Jivox
アドテリジェント
株式会社トレードデスク

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
タイプ別
オンラインディスプレイ
オンラインビデオ
モバイル動画
モバイル・ディスプレイ

チャネル別
プライベート・マーケットプレイス(PMP)
自動保証(AG)
リアルタイム入札(RTB)

地域別
北米
米国
カナダ

欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他のラテンアメリカ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
RoMEA

調査対象年は以下の通り:
過去年-2022年
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な内容
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
主要地域の国レベル分析による地理的展望の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要サイドと供給サイドの分析

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目次

第1章.世界のプログラマティック・ディスプレイ市場 エグゼクティブ・サマリー
1.1.プログラマティック・ディスプレイの世界市場規模・予測(2022-2032年)
1.2.地域別概要
1.3.セグメント別概要
1.3.1.タイプ別
1.3.2.チャネル別
1.4.主要トレンド
1.5.景気後退の影響
1.6.アナリストの推奨と結論

第2章 世界のプログラマティックディスプレイ市場世界のプログラマティックディスプレイ市場の定義と調査前提
2.1.調査目的
2.2.市場の定義
2.3.調査の前提
2.3.1.包含と除外
2.3.2.限界
2.3.3.供給サイドの分析
2.3.3.1.入手可能性
2.3.3.2.インフラ
2.3.3.3.規制環境
2.3.3.4.市場競争
2.3.3.5.経済性(消費者の視点)
2.3.4.需要サイド分析
2.3.4.1.規制の枠組み
2.3.4.2.技術の進歩
2.3.4.3.環境への配慮
2.3.4.4.消費者の意識と受容
2.4.推定方法
2.5.調査対象年
2.6.通貨換算レート

第3章.プログラマティック・ディスプレイの世界市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.1.1.スマートフォンの普及
3.1.2.通信ネットワークの改善
3.1.3.デジタルメディアへの広告費の伸び
3.2.市場の課題
3.2.1.広告ブロックの普及
3.2.2.政府の厳しい規制と法律
3.3.市場機会
3.3.1.広告自動化の出現
3.3.2.機械学習のような先進ツールの統合
3.3.3.ソーシャルメディアの普及

第4章.世界のプログラマティック・ディスプレイ市場の産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論

第5章プログラマティックディスプレイの世界市場規模・タイプ別予測 2022-2032
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.プログラマティックディスプレイの世界市場タイプ別売上動向分析、2022年および2032年 (億米ドル)
5.2.1.オンライン・ディスプレイ
5.2.2.オンラインビデオ
5.2.3.モバイル動画
5.2.4.モバイルディスプレイ

第6章プログラマティック・ディスプレイの世界市場規模と予測(チャネル別) 2022-2032
6.1.セグメントダッシュボード
6.2.プログラマティック・ディスプレイの世界市場チャネル別売上動向分析、2022年および2032年 (億米ドル)
6.2.1.プライベートマーケットプレイス(PMP)
6.2.2.自動ギャランティード(AG)
6.2.3.リアルタイム入札(RTB)

第7章.プログラマティック・ディスプレイの世界市場規模・地域別予測 2022-2032
7.1.北米プログラマティックディスプレイ市場
7.1.1.米国のプログラマティック・ディスプレイ市場
7.1.1.1.タイプ別市場規模&予測、2022-2032年
7.1.1.2.チャネルの内訳サイズと予測、2022-2032年
7.1.2.カナダのプログラマティックディスプレイ市場
7.2.欧州プログラマティックディスプレイ市場
7.2.1.イギリスのプログラマティックディスプレイ市場
7.2.2.ドイツのプログラマティックディスプレイ市場
7.2.3.フランスのプログラマティックディスプレイ市場
7.2.4.スペインのプログラマティックディスプレイ市場
7.2.5.イタリアのプログラマティックディスプレイ市場
7.2.6.その他のヨーロッパのプログラマティックディスプレイ市場
7.3.アジア太平洋地域のプログラマティックディスプレイ市場
7.3.1.中国プログラマティックディスプレイ市場
7.3.2.インドのプログラマティックディスプレイ市場
7.3.3.日本のプログラマティックディスプレイ市場
7.3.4.オーストラリアのプログラマティックディスプレイ市場
7.3.5.韓国のプログラマティック・ディスプレイ市場
7.3.6.その他のアジア太平洋地域のプログラマティック・ディスプレイ市場
7.4.ラテンアメリカのプログラマティックディスプレイ市場
7.4.1.ブラジルのプログラマティックディスプレイ市場
7.4.2.メキシコのプログラマティックディスプレイ市場
7.4.3.その他のラテンアメリカのプログラマティックディスプレイ市場
7.5.中東・アフリカのプログラマティックディスプレイ市場
7.5.1.サウジアラビアのプログラマティックディスプレイ市場
7.5.2.南アフリカのプログラマティックディスプレイ市場
7.5.3.その他の中東・アフリカのプログラマティックディスプレイ市場

第8章 競争力競合情報
8.1.主要企業のSWOT分析
8.1.1.企業1
8.1.2.企業2
8.1.3.会社3
8.2.トップ市場戦略
8.3.企業プロフィール
8.3.1.AppNexus Inc.
8.3.1.1.主要情報
8.3.1.2.概要
8.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
8.3.1.4.製品概要
8.3.1.5.市場戦略
8.3.2.ベライゾン・コミュニケーションズ
8.3.3.DataXu Inc.
8.3.4.グーグル
8.3.5.アドビシステムズ社
8.3.6.アドフォーム
8.3.7.ルビコンプロジェクト
8.3.8.ロケットフューエル
8.3.9.メディアマス
8.3.10.コネクシティ
8.3.11.テック・マヒンドラ
8.3.12.インモビ
8.3.13.Jivox
8.3.14.アドテリジェント
8.3.15.トレードデスク

第9章.調査プロセス
9.1.調査プロセス
9.1.1.データマイニング
9.1.2.分析
9.1.3.市場推定
9.1.4.バリデーション
9.1.5.出版
9.2.研究属性

 

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Summary

The Global Programmatic Display Market is valued at approximately USD 62.21 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 33.21% over the forecast period 2024-2032. Programmatic advertising represents a transformative approach to internet advertising, enabling advertisers to buy and position ads using sophisticated algorithms rather than traditional manual approaches. This shift allows for precise targeting and placement of ads, significantly improving the efficiency and effectiveness of digital marketing campaigns. The surge in adoption of smartphones, improved communication networks, and the growth in advertising spending on digital media across various industries are primary drivers of this market. Additionally, the proliferation of social media platforms has further accelerated the demand for programmatic display advertising solutions.
The rise in remote working culture during the COVID-19 pandemic has propelled the growth of social media and online platforms, thereby boosting the demand for programmatic display advertising. The market is witnessing a surge in demand for accessible and shorter forms of entertainment and media, positively impacting the growth of programmatic display advertising. However, challenges such as data privacy concerns and the widespread adoption of ad-blockers to avoid online advertisements pose significant hurdles. Despite these challenges, the integration of advanced tools like machine learning and data analytics within programmatic display advertising solutions presents lucrative opportunities for market growth during the forecast period.
North America dominated the programmatic display market in terms of revenue in 2023 due to the strong presence of key vendors and technological advancements. The region benefits from a mature digital advertising ecosystem, advanced technological infrastructure, and a high concentration of advertising agencies, media companies, and brands that embrace programmatic advertising. Moreover, North America's leadership in programmatic display is bolstered by widespread adoption of data-driven advertising strategies, sophisticated targeting capabilities, and robust investments in digital advertising technologies. The region's large consumer base and high internet penetration also contribute to its dominance, providing ample opportunities for advertisers to reach targeted audiences effectively. Furthermore, the Asia-Pacific region is expected to witness significant growth during the forecast period, driven by rapid economic and technological developments.

Major market players included in this report are:
Google Inc.
Adobe Systems Incorporated
AppNexus Inc.
Verizon Communications Inc.
DataXu Inc.
Adform
Rubicon Project Inc.
Rocket Fuel Inc.
MediaMath
CONNEXITY
Tech Mahindra
InMobi
Jivox
Adtelligent
The Trade Desk Inc.

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type:
Online Display
Online Video
Mobile Video
Mobile Display

By Channel:
Private Marketplaces (PMP)
Automated Guaranteed (AG)
Real Time Bidding (RTB)

By Region:
North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico
Rest of Latin America

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
RoMEA

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market.



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Table of Contents

Chapter 1. Global Programmatic Display Market Executive Summary
1.1. Global Programmatic Display Market Size & Forecast (2022-2032)
1.2. Regional Summary
1.3. Segmental Summary
1.3.1. By Type
1.3.2. By Channel
1.4. Key Trends
1.5. Recession Impact
1.6. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 2. Global Programmatic Display Market Definition and Research Assumptions
2.1. Research Objective
2.2. Market Definition
2.3. Research Assumptions
2.3.1. Inclusion & Exclusion
2.3.2. Limitations
2.3.3. Supply Side Analysis
2.3.3.1. Availability
2.3.3.2. Infrastructure
2.3.3.3. Regulatory Environment
2.3.3.4. Market Competition
2.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
2.3.4. Demand Side Analysis
2.3.4.1. Regulatory frameworks
2.3.4.2. Technological Advancements
2.3.4.3. Environmental Considerations
2.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
2.4. Estimation Methodology
2.5. Years Considered for the Study
2.6. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Programmatic Display Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.1.1. Growth in adoption of smartphones
3.1.2. Improved communication networks
3.1.3. Growth in advertising spending on digital media
3.2. Market Challenges
3.2.1. Adoption of ad-blockers
3.2.2. Stringent government regulations and laws
3.3. Market Opportunities
3.3.1. Emergence of advertising automation
3.3.2. Integration of advanced tools like machine learning
3.3.3. Proliferation of social media

Chapter 4. Global Programmatic Display Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Programmatic Display Market Size & Forecasts by Type 2022-2032
5.1. Segment Dashboard
5.2. Global Programmatic Display Market: Type Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
5.2.1. Online Display
5.2.2. Online Video
5.2.3. Mobile Video
5.2.4. Mobile Display

Chapter 6. Global Programmatic Display Market Size & Forecasts by Channel 2022-2032
6.1. Segment Dashboard
6.2. Global Programmatic Display Market: Channel Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
6.2.1. Private Marketplaces (PMP)
6.2.2. Automated Guaranteed (AG)
6.2.3. Real Time Bidding (RTB)

Chapter 7. Global Programmatic Display Market Size & Forecasts by Region 2022-2032
7.1. North America Programmatic Display Market
7.1.1. U.S. Programmatic Display Market
7.1.1.1. Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
7.1.1.2. Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
7.1.2. Canada Programmatic Display Market
7.2. Europe Programmatic Display Market
7.2.1. U.K. Programmatic Display Market
7.2.2. Germany Programmatic Display Market
7.2.3. France Programmatic Display Market
7.2.4. Spain Programmatic Display Market
7.2.5. Italy Programmatic Display Market
7.2.6. Rest of Europe Programmatic Display Market
7.3. Asia-Pacific Programmatic Display Market
7.3.1. China Programmatic Display Market
7.3.2. India Programmatic Display Market
7.3.3. Japan Programmatic Display Market
7.3.4. Australia Programmatic Display Market
7.3.5. South Korea Programmatic Display Market
7.3.6. Rest of Asia Pacific Programmatic Display Market
7.4. Latin America Programmatic Display Market
7.4.1. Brazil Programmatic Display Market
7.4.2. Mexico Programmatic Display Market
7.4.3. Rest of Latin America Programmatic Display Market
7.5. Middle East & Africa Programmatic Display Market
7.5.1. Saudi Arabia Programmatic Display Market
7.5.2. South Africa Programmatic Display Market
7.5.3. Rest of Middle East & Africa Programmatic Display Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. AppNexus Inc.
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Market Strategies
8.3.2. Verizon Communications Inc.
8.3.3. DataXu Inc.
8.3.4. Google Inc.
8.3.5. Adobe Systems Incorporated
8.3.6. Adform
8.3.7. Rubicon Project Inc.
8.3.8. Rocket Fuel Inc.
8.3.9. MediaMath
8.3.10. CONNEXITY
8.3.11. Tech Mahindra
8.3.12. InMobi
8.3.13. Jivox
8.3.14. Adtelligent
8.3.15. The Trade Desk Inc.

Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes

 

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