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米国アップサイクルデニム製品市場規模調査:製品タイプ別(アパレル、家庭用品、その他)、価格帯別(マス、プレミアム)、流通チャネル別(専門店、オンライン小売、その他) 2022-2032年予測


US Upcycled Denim Products Market Size Study, by Product Type (Apparel, Home Goods, Others), by Price Point (Mass, Premium), by Distribution Channel (Specialty Store, Online retail, Others) Forecasts 2022-2032

米国のアップサイクルデニム製品市場は、2023年に約9,390万米ドルと評価され、予測期間2024-2032年には7.78%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。リサイクル・デニムを使用した製品は、ジーンズ、ジャ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年6月10日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

米国のアップサイクルデニム製品市場は、2023年に約9,390万米ドルと評価され、予測期間2024-2032年には7.78%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。リサイクル・デニムを使用した製品は、ジーンズ、ジャケット、その他のデニム素材の衣服など、使用済みのデニム製品から作られる。従来の方法で廃棄されたり再利用されたりする代わりに、これらの素材はリサイクルされ、より価値の高い新しい製品に変換される。アップサイクルは、デニム生地を創造的に再利用し、唯一無二の持続可能な製品を生み出すことで、廃棄物を最小限に抑え、環境維持のためのファッション・デザインにおける創意工夫を示す。注目すべき重要な進歩により、米国のアップサイクルデニム製品市場への注目度が高まっている。重要な要因は、持続可能で環境に優しいファッション・オプションに対する消費者の支持の高まりである。環境意識の高まりから、多くの消費者が廃棄物を減らし、リサイクルをサポートする製品を求めており、アップサイクルデニム製品へのニーズが高まっている。循環型ファッションのアイデアの人気の高まりが、この市場の拡大を後押ししている。企業や消費者は、アップサイクルデニム製品のコンセプトに沿って、再利用、修理、リサイクルが可能な製品を作ることで、循環性を取り入れている。さらに、創造性と進歩に重きを置くファッションセクターは、リサイクル・デニムから作られた個性的で唯一無二の製品への関心を高めている。このような進歩は市場の可能性と魅力を浮き彫りにし、米国のアップサイクルデニム製品市場を環境に優しいファッションにおけるダイナミックで進歩的な産業として確立している。

持続可能なファッションに対する消費者の意識の高まりなどが、米国のアップサイクルデニム製品市場の成長に寄与している。このような動きは、環境保護への献身を支える持続可能な製品に対する消費者の嗜好が高まっていることを示している。ファッション市場における循環経済原則の採用の増加は、デニムのような素材の再利用とリサイクルを推進し、アップサイクルデニム製品への需要の高まりにつながっている。ファッション市場は、しばしばアップサイクル技術を活用したユニークで革新的なデザインを生み出す絶え間ない努力から恩恵を受け続けている。しかし、市場には一定の限界もある。大きな障害は、アップサイクルデニムアイテムが提供する独特で個性的なタッチを損なうことなく、生産と製造を大規模に拡大する方法を見つけることである。メーカーは、大量生産とカスタマイズのバランスを取るのに苦労している。アップサイクル用の高品質なデニム素材の需要が高まるにつれ、信頼できる十分な供給源を見つけることが難しくなっている。このような制約は、米国市場におけるアップサイクルデニム製品の持続可能なアプローチと戦略的計画の重要性を強調している。



本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
パタゴニア
エバーレーン
J.Crew Group, LLC
アウターノウン社
ブルージーンズ・ゴー・グリーン
レドネLLC
トリアーキー・デニム
ワープ・ウェフト・ワールド社
リーバイ・ストラウス
ヌーディージーンズ

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品タイプ別
アパレル
家庭用品
その他

価格帯別
マス
プレミアム

流通チャネル別
専門店
オンラインショップ
その他



調査対象年は以下の通り:
過去年-2022年
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な要点
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と国別分析。
主要地域の国レベル分析による地理的状況の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要側と供給側の分析

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目次

第1章.米国アップサイクルデニム製品市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート

第2章.要旨
2.1.米国のアップサイクルデニム製品市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.セグメント別概要
2.2.1.製品タイプ別
2.2.2.価格帯別
2.2.3.流通チャネル別
2.3.主要トレンド
2.4.不況の影響
2.5.アナリストの推奨と結論
第3章.米国のアップサイクルデニム製品市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.米国アップサイクルデニム製品市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章 米国のアップサイクルデニム製品市場米国のアップサイクルデニム製品の製品タイプ別市場規模・予測 2022-2032
5.1.アパレル
5.2.家庭用品
5.3.その他
第6章.米国のアップサイクルデニム製品の価格帯別市場規模・予測 2022-2032
6.1.マス
6.2.プレミアム
第7章.米国のアップサイクルデニム製品市場規模・予測:流通チャネル別 2022-2032
7.1.専門店
7.2.オンライン小売
7.3.その他
第8章.コンペティティブ・インテリジェンス
8.1.主要企業のSWOT分析
8.1.1.企業1
8.1.2.企業2
8.1.3.2社目

8.2.トップ市場戦略
8.3.企業プロフィール
8.3.1.パタゴニア
8.3.1.1.主要情報
8.3.1.2.概要
8.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
8.3.1.4.製品概要
8.3.1.5.市場戦略
8.3.2.エバーレーン社
8.3.3.ジェイクルーグループ
8.3.4.アウターノウン社
8.3.5.ブルージーンズ・ゴー・グリーン
8.3.6.リダン合同会社
8.3.7.トライアーキー・デニム
8.3.8.ワープウェフトワールド
8.3.9.リーバイ・ストラウス
8.3.10.ヌーディージーンズ
第9章.研究プロセス
9.1.研究プロセス
9.1.1.データマイニング
9.1.2.分析
9.1.3.市場推定
9.1.4.バリデーション
9.1.5.出版
9.2.研究属性

 

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Summary

US Upcycled Denim Products Market is valued at approximately USD 93.90 million in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 7.78% over the forecast period 2024-2032. Items crafted using recycled denim are created from used denim items such as jeans, jackets, or other garments made of denim material. Instead of being discarded or repurposed in conventional ways, these materials are recycled and converted into new products with higher value. Upcycling creatively repurposes denim fabric to create one-of-a-kind and sustainable products, minimizing waste and showcasing ingenuity in fashion design for environmental sustainability. Noticeable key advancements are leading to a heightened focus on the market for US Upcycled Denim Products. An important factor is the increasing consumer favour towards sustainable and eco-friendly fashion options. Because of the growing environmental consciousness, a larger number of consumers are looking for products that decrease waste and support recycling, leading to a higher need for upcycled denim products. The increasing popularity of circular fashion ideas is driving the expansion of this market. Businesses and consumers are adopting circularity by creating products that can be reused, repaired, or recycled, in line with the concepts of upcycled denim goods. Moreover, the fashion sector's emphasis on creativity and progress is driving a growing fascination with distinct, one-of-a-kind products made from recycled denim. These advancements highlight the potential and attractiveness of the market, establishing the US Upcycled Denim Products Market as a dynamic and advancing industry in eco-friendly fashion.

The rising consumer consciousness about sustainable fashion decisions and other factors contributed to the growth of the US Upcycled Denim Products Market. This development demonstrates an increasing preference among consumers for sustainable products that support their dedication to protecting the environment. The increasing adoption of circular economy principles in the fashion market is propelling the reuse and recycling of materials such as denim, leading to a rising demand for upcycled denim items. The fashion market continues to benefit from constant efforts to create unique and innovative designs, often utilizing upcycling techniques. However, the market is subject to certain limitations as well. A major obstacle is finding ways to boost production and manufacturing on a grand scale without compromising the distinctive and personalized touch that upcycled denim items provide. Manufacturers struggle to strike a balance between mass-producing items and customizing them. As the demand for high-quality denim materials for upcycling grows, it becomes difficult to locate a reliable and sufficient source for them. These restrictions underscore the significance of sustainable approaches and strategic planning for Upcycled Denim Products in the US Market.



Major market player included in this report are:
Patagonia, Inc.
Everlane, Inc.
J.Crew Group, LLC
Outerknown, LLC
Blue Jeans Go Green
Redone LLC
Triarchy Denim Inc.
Warp Weft World Inc
Levi Strauss & Co
Nudie Jeans Co.

The detailed segments and sub-segments of the market are explained below:

By Product Type
Apparel
Home Goods
Others

By Price Point
Mass
Premium

By Distribution Channel
Specialty Store
Online retail
Others



Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and Country level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market



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Table of Contents

Chapter 1. US Upcycled Denim Products Market Definition and Research Assumptions
1.1. Research Objective
1.2. Market Definition
1.3. Research Assumptions
1.3.1. Inclusion & Exclusion
1.3.2. Limitations
1.3.3. Supply Side Analysis
1.3.3.1. Availability
1.3.3.2. Infrastructure
1.3.3.3. Regulatory Environment
1.3.3.4. Market Competition
1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
1.3.4. Demand Side Analysis
1.3.4.1. Regulatory frameworks
1.3.4.2. Technological Advancements
1.3.4.3. Environmental Considerations
1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
1.4. Estimation Methodology
1.5. Years Considered for the Study
1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary
2.1. US Upcycled Denim Products Market Size & Forecast (2022- 2032)
2.2. Segmental Summary
2.2.1. By Product Type
2.2.2. By Price Point
2.2.3. By Distribution Channel
2.3. Key Trends
2.4. Recession Impact
2.5. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 3. US Upcycled Denim Products Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.2. Market Challenges
3.3. Market Opportunities
Chapter 4. US Upcycled Denim Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. US Upcycled Denim Products Market Size & Forecasts by Product Type 2022-2032
5.1. Apparel
5.2. Home Goods
5.3. Others
Chapter 6. US Upcycled Denim Products Market Size & Forecasts by Price Point 2022-2032
6.1. Mass
6.2. Premium
Chapter 7. US Upcycled Denim Products Market Size & Forecasts by Distribution Channel 2022-2032
7.1. Specialty Store
7.2. Online retail
7.3. Others
Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 2

8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Patagonia, Inc.
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Market Strategies
8.3.2. Everlane, Inc.
8.3.3. J.Crew Group, LLC
8.3.4. Outerknown, LLC
8.3.5. Blue Jeans Go Green
8.3.6. Redone LLC
8.3.7. Triarchy Denim Inc.
8.3.8. Warp Weft World Inc
8.3.9. Levi Strauss & Co
8.3.10. Nudie Jeans Co.
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes

 

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