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メリヤスの世界市場規模調査&予測:製品タイプ別(ボディストッキング、ソックス、ニーハイ、ホールドアップ、その他製品タイプ)、エンドユーザー別(男性、女性)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、オンライン小売店、その他流通チャネル)、地域別分析、2023-2030年


Global Hosiery Market Size study & Forecast, by Product Type (Body Stockings, Socks, Knee Highs, Hold-Ups, and Other Product Types), by End User (Men and Women), by Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Online Retail Stores, and Other Distribution Channels), and Regional Analysis, 2023-2030

世界のメリヤス市場は2022年に約543億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には4.86%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。足や脚に直接着用する衣料品であるメリヤスは、もともとはホースとも呼ばれ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年2月29日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界のメリヤス市場は2022年に約543億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には4.86%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。足や脚に直接着用する衣料品であるメリヤスは、もともとはホースとも呼ばれるホシジャーと呼ばれる個人によって作られたり販売されたりする商品に関連していた。特に、子どもから大人まで幅広いスポーツウェアやフォーマルウェアを作る際にニット素材が広く使われるようになったことで、メリヤス製品の人気が急上昇した。近年、生地メーカーはニット製レッグウェアやストッキングに対する女性の需要を満たすことに強い関心を寄せており、メリヤス市場の拡大に貢献している。市場成長の原動力となっているのは、耐久性のある衣料品としてのメリヤス製品の重要性の高まりや、Eコマース産業の成長といった主な要因である。

例えば、「Eコマース発展のための戦略、調査報告書」は、パンデミックの発生から今年までのEコマース動向を掘り下げた世界的な調査から得られた洞察を紹介している。2023年第2四半期に実施されたこの調査には、全世界の小売企業410社と消費者向けパッケージ商品(CPG)企業415社が参加し、売上規模は5,000万米ドルから100億米ドル以上であった。調査結果によると、2022年のeコマース売上は、欧州で3%増、米国とアジアで7%増となった。世界的な軌道は2027年まで年平均成長率(CAGR)9%を示すと予想されている。この予測は、Covid以前のトレンドである12%~14%には及ばないものの、わずか4%と予測される従来の実店舗型小売の成長率を大幅に上回る。しかし、国内外に多数のプレーヤーが存在し、原材料価格が不安定であるため、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長が阻害される。

世界メリヤス市場調査で考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカである。2022年には、北米がHosiery市場の支配的な地域として浮上した。同市場は、スタイリッシュで快適な生地製品を求める消費者の需要に後押しされて成長を遂げている。オンライン小売業者の普及により、消費者とブランドとの交流が大幅に増加している。企業は、機械学習と組み合わせたビッグデータ分析技術を活用して、顧客の嗜好を分析し、それに応じて広告をカスタマイズしている。一方、アジア太平洋地域は急成長市場として際立っており、2023年から2030年までの年間平均成長率(CAGR)はXX%と予想されている。市場拡大の原動力となっているのは、ファッショナブルなスポーツウェアを好む消費者行動の進化と、特に中国やインドなどの発展途上国における可処分所得の増加である。衣料品に対する一人当たり消費支出の増加とブランド品購入への関心の高まりが、市場の成長を促進している。また、中国はスポーツ用メリヤスに対する大きな需要を示している。


本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
Gilfin S.P.A. (Golden Lady Company S.P.A.)
CSPインターナショナル・ファッション・グループS.P.A
G-IIIアパレルグループ
ハイスト・スタジオ
ランバングループ(ウォルフォードAG)
ヘインズブランズ
ジョッキー・インターナショナル
スパンクス
カロライナ・ホシエリーミル社(カロライナ・アルティメイト、リアルツリー)
アイコニックス・ブランド・グループ

市場における最近の動き
 2022年5月、ファルケはプレッシャーフリーのランニングソックスの新ラインを発表した。プレッシャー・フリー・ソックスは、足のブリッジにある潜在的なホットスポットを最小限に抑えることを目的としたユニークなデザインが特徴で、足の上部に筋状のパッドが組み込まれている。このダイナミックな機能は足の動きに反応し、動きによる圧力を効果的に分散させ、特定エリアでの蓄積を緩和する。
 2021年10月、The Heist Studiosブランドは、AW21製品レンジの一部として4つの革新的なサステイナブルタイツを発表した。各製品は、ブランドの持続可能性へのコミットメントに沿うよう、リサイクルされたエラスタンとポリアミドを利用し、持続可能な方法で作られている。

世界のメリヤス市場レポートスコープ:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
 対象セグメント - 製品タイプ、エンドユーザー、流通チャネル、地域
 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品タイプ別
ボディストッキング
ソックス
ニーハイ、ホールドアップ
その他の製品タイプ
エンドユーザー別
男性
女性
流通チャネル別
スーパーマーケット/ハイパーマーケット
専門店
オンライン小売店
その他の流通チャネル
地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Hosiery Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Hosiery Market, by Product Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Hosiery Market, by End User, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Hosiery Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Hosiery Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Hosiery Market Dynamics
3.1. Hosiery Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing importance of hosiery as a durable clothing
3.1.1.2. Growing E-commerce Industry
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Large number of domestic and international players
3.1.2.2. Raw material price volatility
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Women's Growing Fashion Awareness
3.1.3.2. Expanding work-from-home lifestyle
Chapter 4. Global Hosiery Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Hosiery Market, by Product Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Hosiery Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Hosiery Market Estimates & Forecasts by Product Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Hosiery Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Body stockings
5.4.2. Socks
5.4.3. Knee highs, Hold-ups
5.4.4. Other Product Types
Chapter 6. Global Hosiery Market, by End User
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Hosiery Market by End User, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Hosiery Market Estimates & Forecasts by End User 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Hosiery Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Men
6.4.2. Women
Chapter 7. Global Hosiery Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Hosiery Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Hosiery Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Hosiery Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Supermarkets/Hypermarkets
7.4.2. Specialty Stores
7.4.3. Online Retail Stores
7.4.4. Other Distribution Channels
Chapter 8. Global Hosiery Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Hosiery Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Hosiery Market
8.4.1. U.S. Hosiery Market
8.4.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. End User breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Hosiery Market
8.5. Europe Hosiery Market Snapshot
8.5.1. U.K. Hosiery Market
8.5.2. Germany Hosiery Market
8.5.3. France Hosiery Market
8.5.4. Spain Hosiery Market
8.5.5. Italy Hosiery Market
8.5.6. Rest of Europe Hosiery Market
8.6. Asia-Pacific Hosiery Market Snapshot
8.6.1. China Hosiery Market
8.6.2. India Hosiery Market
8.6.3. Japan Hosiery Market
8.6.4. Australia Hosiery Market
8.6.5. South Korea Hosiery Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Hosiery Market
8.7. Latin America Hosiery Market Snapshot
8.7.1. Brazil Hosiery Market
8.7.2. Mexico Hosiery Market
8.8. Middle East & Africa Hosiery Market
8.8.1. Saudi Arabia Hosiery Market
8.8.2. South Africa Hosiery Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Hosiery Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Gilfin S.P.A. (Golden Lady Company S.P.A)
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. CSP International Fashion Group S.P.A
9.3.3. G-III Apparel Group, Ltd.
9.3.4. Heist Studios
9.3.5. Lanvin Group (Wolford AG)
9.3.6. Hanesbrands Inc
9.3.7. Jockey International, Inc.
9.3.8. Spanx Inc
9.3.9. Carolina Hosiery Mill Inc. (Carolina Ultimate, Real Tree)
9.3.10. Iconix Brand Group
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Hosiery Market is valued at approximately USD 54.3 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.86% during the forecast period 2023-2030. Hosiery, an apparel worn directly on the feet and legs, was originally associated with commodities crafted or sold by individuals known as hosiers, also referred to as hose. The popularity of hosiery items has surged, particularly due to the widespread use of knitted materials in the creation of a diverse range of sporting and formal clothing for both children and adults. In recent years, fabric manufacturers have taken a keen interest in meeting women's demands for knitted leg garments and stockings, contributing to the expansion of the hosiery market. The market growth is driven by key factors such as the growing importance of hosiery as durable clothing and the growing E-commerce Industry.

For instance, as per "Strategies for E-Commerce Advancement, A research report presents insights derived from a worldwide survey that delves into e-commerce trends spanning from the onset of the pandemic to the current year. Conducted in the second quarter of 2023, the survey involved participants from 410 retail and 415 Consumer Packaged Goods (CPG) companies globally, encompassing entities with revenues ranging from USD 50 million to overUSD10 billion. As per the findings, e-commerce sales witnessed a 3% rise in Europe and a 7% increase both in the United States and Asia during the year 2022. The global trajectory is anticipated to exhibit a Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 9% till 2027. While this projection falls short of the pre-Covid trend of 12% to 14%, it significantly surpasses the anticipated growth rate of traditional brick-and-mortar retail, which is forecast at just 4%. However, the large number of domestic and international players and raw material price volatility stifle market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Hosiery Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. In 2022 North America emerged as the dominant region for Hosiery Market. The market is experiencing growth propelled by the consumer demand for stylish and comfortable fabric products. The prevalence of online retailers has significantly increased consumer interaction with brands. Companies are leveraging big data analytics technology, coupled with machine learning, to analyze customer preferences and tailor advertisements accordingly. Meanwhile, Asia Pacific stands out as the fastest-growing market, with a Compound Annual Growth Rate (CAGR) of XX% anticipated from 2023 to 2030. The market expansion is driven by evolving consumer behavior favoring fashionable sports attire and increasing disposable income, particularly in developing countries such as China and India. The rise in consumer per capita spending on garment products, coupled with a growing interest in purchasing branded items, is fostering positive market growth. Also, China has exhibited a significant demand for sports hosiery.


Major market player included in this report are:
Gilfin S.P.A. (Golden Lady Company S.P.A)
CSP International Fashion Group S.P.A
G-III Apparel Group, Ltd.
Heist Studios
Lanvin Group (Wolford AG)
Hanesbrands Inc
Jockey International, Inc.
Spanx Inc
Carolina Hosiery Mill Inc. (Carolina Ultimate, Real Tree)
Iconix Brand Group

Recent Developments in the Market:
 In May 2022, Falke introduced a new line of Pressure-Free Running Socks. Distinguished by a unique design feature aimed at minimizing potential hotspots across the foot's bridge, the Pressure-Free sock incorporates a striated pad of channels on top of the foot. This dynamic feature responds to foot movements, effectively spreading movement pressure and alleviating buildup in the specified area.
 In October 2021, The Heist Studios brand revealed four innovative sustainable tights as part of its AW21 product range. Each product is crafted sustainably, utilizing recycled Elastane and Polyamide to align with the brand's commitment to sustainability.

Global Hosiery Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered – Product Type, End User, Distribution Channel, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product Type:
Body stockings
Socks
Knee highs, Hold-ups
Other Product Types
By End User:
Men
Women
By Distribution Channel:
Supermarkets/Hypermarkets
Specialty Stores
Online Retail Stores
Other Distribution Channels
By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Hosiery Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Hosiery Market, by Product Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Hosiery Market, by End User, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Hosiery Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Hosiery Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Hosiery Market Dynamics
3.1. Hosiery Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing importance of hosiery as a durable clothing
3.1.1.2. Growing E-commerce Industry
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Large number of domestic and international players
3.1.2.2. Raw material price volatility
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Women's Growing Fashion Awareness
3.1.3.2. Expanding work-from-home lifestyle
Chapter 4. Global Hosiery Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Hosiery Market, by Product Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Hosiery Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Hosiery Market Estimates & Forecasts by Product Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Hosiery Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Body stockings
5.4.2. Socks
5.4.3. Knee highs, Hold-ups
5.4.4. Other Product Types
Chapter 6. Global Hosiery Market, by End User
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Hosiery Market by End User, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Hosiery Market Estimates & Forecasts by End User 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Hosiery Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Men
6.4.2. Women
Chapter 7. Global Hosiery Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Hosiery Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Hosiery Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Hosiery Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Supermarkets/Hypermarkets
7.4.2. Specialty Stores
7.4.3. Online Retail Stores
7.4.4. Other Distribution Channels
Chapter 8. Global Hosiery Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Hosiery Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Hosiery Market
8.4.1. U.S. Hosiery Market
8.4.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. End User breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Hosiery Market
8.5. Europe Hosiery Market Snapshot
8.5.1. U.K. Hosiery Market
8.5.2. Germany Hosiery Market
8.5.3. France Hosiery Market
8.5.4. Spain Hosiery Market
8.5.5. Italy Hosiery Market
8.5.6. Rest of Europe Hosiery Market
8.6. Asia-Pacific Hosiery Market Snapshot
8.6.1. China Hosiery Market
8.6.2. India Hosiery Market
8.6.3. Japan Hosiery Market
8.6.4. Australia Hosiery Market
8.6.5. South Korea Hosiery Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Hosiery Market
8.7. Latin America Hosiery Market Snapshot
8.7.1. Brazil Hosiery Market
8.7.2. Mexico Hosiery Market
8.8. Middle East & Africa Hosiery Market
8.8.1. Saudi Arabia Hosiery Market
8.8.2. South Africa Hosiery Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Hosiery Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Gilfin S.P.A. (Golden Lady Company S.P.A)
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. CSP International Fashion Group S.P.A
9.3.3. G-III Apparel Group, Ltd.
9.3.4. Heist Studios
9.3.5. Lanvin Group (Wolford AG)
9.3.6. Hanesbrands Inc
9.3.7. Jockey International, Inc.
9.3.8. Spanx Inc
9.3.9. Carolina Hosiery Mill Inc. (Carolina Ultimate, Real Tree)
9.3.10. Iconix Brand Group
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
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10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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