米国金属加工機器市場規模調査:タイプ別(切断、加工、溶接、曲げ、その他)、用途別(ジョブショップ、自動車、航空宇宙・防衛、機械用途、その他)、2022-2032年予測
US Metal Fabrication Equipment Market Size study, by Type (Cutting, Machining, Welding, Bending, and Others) by Application (Job Shops, Automotive, Aerospace & Defense, Mechanical Application, and Others) Forecasts 2022-2032
米国の金属加工装置市場は、2023年に約166億2,000万米ドルと評価され、予測期間2024-2032年には3.68%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。米国は世界最大の自動車メーカーの1つであり、自動車と自動車... もっと見る
サマリー 米国の金属加工装置市場は、2023年に約166億2,000万米ドルと評価され、予測期間2024-2032年には3.68%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。米国は世界最大の自動車メーカーの1つであり、自動車と自動車部品の需要が大きい。金属加工機器は、ボディパネル、シャーシ、エンジン部品、その他自動車部門で必要とされる部品の生産に不可欠であり、米国の金属加工機器市場の需要を牽引している。さらに、米国の様々な企業は、多様な顧客のニーズを満たし、移り変わる市場の需要に対応するために、金属加工設備の柔軟性とカスタマイズを優先している。迅速な切り替え、小ロット生産、複雑な形状に対応できる柔軟な加工システムは、様々な製造ニーズをサポートするために需要が高まっている。
米国の製造業者はカスタマイズと柔軟性を重視しており、これが米国の金属加工機械市場における需要の主要な推進要因の一つとなっている。米国企業は、様々な生産仕様や必要性に対応できる加工機械製品を求めている。自動車、航空宇宙から建設、エレクトロニクスに至るまで、各分野の企業はユニークでオーダーメイドの製品を生み出すカスタマイズ能力を提供する機器を好む。加えて、製造システムの柔軟性は、迅速な切り替え、小ロット生産、多様な材料の効率的な取り扱いを可能にするため、生産プロセスを改善し、リードタイムを短縮する。さらに、米国のサプライヤーとメーカーは、カスタマイズと柔軟性を強化する先進技術とモジュール設計に投資することでこの需要に対応しており、米国の金属加工装置市場の最前線であり続けることを確実にしている。しかし一方で、付加製造へのシフトと初期投資コストの高さが、2022年から2032年にかけての市場成長を阻害するだろう。
本レポートに含まれる主な市場プレイヤー
オニール・マニュファクチャリング・サービス
BTDマニュファクチャリング
ワトソン・エンジニアリング社
4社
5社
6社目
7社目
8社目
9社目
10社
市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
タイプ別
切削加工
機械加工
溶接
曲げ加工
その他
用途別
ジョブショップ
自動車
航空宇宙・防衛
機械
その他
調査対象年は以下の通りである:
過去年 - 2022年
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年
主な要点
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と国レベル分析。
主要地域の国レベル分析による地理的状況の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要サイドと供給サイドの分析
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目次 第1章.米国金属加工機器市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート
第2章.要旨
2.1.米国の金属加工機器市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.セグメント別概要
2.2.1.タイプ別
2.2.2.用途別
2.3.主要動向
2.4.不況の影響
2.5.アナリストの推奨と結論
第3章.米国の金属加工機器市場のダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.米国の金属加工機器市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章.米国の金属加工機器市場:タイプ別市場規模・予測 2022-2032
5.1.切削加工
5.2.機械加工
5.3.溶接
5.4.曲げ加工
5.5.その他
第6章.米国の金属加工機器市場規模・用途別予測 2022-2032
6.1.ジョブショップ
6.2.自動車
6.3.航空宇宙・防衛
6.4.機械的用途
6.5.その他
第7章.コンペティティブ・インテリジェンス
7.1.主要企業のSWOT分析
7.1.1.企業1
7.1.2.企業2
7.1.3.会社3
7.2.トップ市場戦略
7.3.企業プロフィール
7.3.1.オニール・マニュファクチャリング・サービス
7.3.1.1.主要情報
7.3.1.2.概要
7.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
7.3.1.4.製品概要
7.3.1.5.市場戦略
7.3.2.BTDの製造
7.3.3.ワトソンエンジニアリング
7.3.4.4社
7.3.5.5社目
7.3.6.6社
7.3.7.7社
7.3.8.8社
7.3.9.9社
7.3.10.10社
第8章.研究プロセス
8.1.研究プロセス
8.1.1.データマイニング
8.1.2.分析
8.1.3.市場推定
8.1.4.バリデーション
8.1.5.出版
8.2.研究属性
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Summary US Metal Fabrication Equipment Market is valued approximately USD 16.62 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 3.68% over the forecast period 2024-2032. The US is one of the largest automotive players across the world, with a significant demand for vehicles and automotive components. Metal fabrication equipment is essential for producing body panels, chassis, engine parts, and other components required by the automotive sector, driving demand for the US metal fabrication equipment market. Furthermore, various US companies prioritize flexibility and customization in metal fabrication equipment to meet varied customer necessities and familiarize to shifting market demands. Flexible fabrication systems capable of swift changeovers, small batch production, and complex geometries are in demand to support various manufacturing needs.
US manufacturers emphasize customization and flexibility which is one of the key drivers of demand in the US metal fabrication equipment market. In US companies require fabrication machinery products that can be adjust to various production specifications and necessities. From automotive and aerospace to construction and electronics, companies across sectors favors equipment that provide customization abilities to yield unique, and tailored products. In addition, flexibility in fabrication systems allows rapid changeovers, small batch production, and efficient handling of diverse materials, thus improving production processes and decreases lead times. Moreover, suppliers and manufacturers in the US are responding to this demand by investing in advanced technologies and modular designs that enhance customization and flexibility, ensuring they remain at the forefront of the US metal fabrication equipment market. However, shift towards additive manufacturing and a high initial investment cost, on the other hand, will stifle market growth between 2022 and 2032.
Major market player included in this report are: O'Neal Manufacturing Services BTD Manufacturing Watson Engineering, Inc. Company 4 Company 5 Company 6 Company 7 Company 8 Company 9 Company 10
The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type Cutting Machining Welding Bending Others
By Application Job Shops Automotive Aerospace & Defense Mechanical Application Others
Years considered for the study are as follows: Historical year – 2022 Base year – 2023 Forecast period – 2024 to 2032
Key Takeaways: Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032. Annualized revenues and Country level analysis for each market segment. Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions. Competitive landscape with information on major players in the market. Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach. Analysis of competitive structure of the market. Demand side and supply side analysis of the market.
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Table of Contents Chapter 1. US Metal Fabrication Equipment Market Definition and Research Assumptions 1.1. Research Objective 1.2. Market Definition 1.3. Research Assumptions 1.3.1. Inclusion & Exclusion 1.3.2. Limitations 1.3.3. Supply Side Analysis 1.3.3.1. Availability 1.3.3.2. Infrastructure 1.3.3.3. Regulatory Environment 1.3.3.4. Market Competition 1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective) 1.3.4. Demand Side Analysis 1.3.4.1. Regulatory frameworks 1.3.4.2. Technological Advancements 1.3.4.3. Environmental Considerations 1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance 1.4. Estimation Methodology 1.5. Years Considered for the Study 1.6. Currency Conversion Rates
Chapter 2. Executive Summary 2.1. US Metal Fabrication Equipment Market Size & Forecast (2022- 2032) 2.2. Segmental Summary 2.2.1. By Type 2.2.2. By Application 2.3. Key Trends 2.4. Recession Impact 2.5. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 3. US Metal Fabrication Equipment Market Dynamics 3.1. Market Drivers 3.2. Market Challenges 3.3. Market Opportunities Chapter 4. US Metal Fabrication Equipment Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model 4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.2. PESTEL Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.2.5. Environmental 4.2.6. Legal 4.3. Top investment opportunity 4.4. Top winning strategies 4.5. Disruptive Trends 4.6. Industry Expert Perspective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. US Metal Fabrication Equipment Market Size & Forecasts by Type 2022-2032 5.1. Cutting 5.2. Machining 5.3. Welding 5.4. Bending 5.5. Others Chapter 6. US Metal Fabrication Equipment Market Size & Forecasts by Application 2022-2032 6.1. Job Shops 6.2. Automotive 6.3. Aerospace & Defense 6.4. Mechanical Application 6.5. Others Chapter 7. Competitive Intelligence 7.1. Key Company SWOT Analysis 7.1.1. Company 1 7.1.2. Company 2 7.1.3. Company 3 7.2. Top Market Strategies 7.3. Company Profiles 7.3.1. O'Neal Manufacturing Services 7.3.1.1. Key Information 7.3.1.2. Overview 7.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 7.3.1.4. Product Summary 7.3.1.5. Market Strategies 7.3.2. BTD Manufacturing 7.3.3. Watson Engineering, Inc. 7.3.4. Company 4 7.3.5. Company 5 7.3.6. Company 6 7.3.7. Company 7 7.3.8. Company 8 7.3.9. Company 9 7.3.10. Company 10 Chapter 8. Research Process 8.1. Research Process 8.1.1. Data Mining 8.1.2. Analysis 8.1.3. Market Estimation 8.1.4. Validation 8.1.5. Publishing 8.2. Research Attributes
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