世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ホスト型PBXの世界市場規模調査&予測、提供サービス別(ソリューション、サービス)、用途別(ユニファイドコミュニケーション&コラボレーション、モビリティ、コールセンター、その他)、企業別(銀行、金融サービス&保険(BFSI)、小売&eコマース、ヘルスケア&ライフサイエンス、製造、その他)、地域別分析、2023-2030年


Global Hosted PBX Market Size study & Forecast, by Offering (Solution, Services), by Application (Unified communication and collaboration, Mobility, Call center, Others), by Enterprise (Banking, Financial Services, & Insurance (BFSI), Retail & eCommerce, Healthcare & Life Sciences, Manufacturing, Others) and Regional Analysis, 2023-2030

世界のホステッドPBX市場は、2022年に約xx億米ドルと評価され、2023年から2030年の予測期間中にxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。Hosted Private Branch Exchange(PBX)は、しばしばHosted PB... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年1月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のホステッドPBX市場は、2022年に約xx億米ドルと評価され、2023年から2030年の予測期間中にxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。Hosted Private Branch Exchange(PBX)は、しばしばHosted PBXと呼ばれ、インターネット経由でビジネス電話システムを提供する電気通信サービスである。従来のPBXシステムでは、ハードウェアとインフラは事業所内に設置されるが、ホステッドPBXでは、これらのコンポーネントはサードパーティのサービスプロバイダーによってホスティングされ、オフサイトで保守される。ホスト型PBX市場は、クラウド技術の採用増加や企業のモビリティ需要の高まりなどの要因により拡大している。その結果、2023~2030年の予測期間中、国際市場ではホスト型PBXの需要が徐々に増加している。

クラウドベースのソリューションは通常、企業が高価なオンプレミスPBXハードウェアに投資する必要性を排除する。ホスティング型PBXサービスは多くの場合、サブスクリプションベースの価格モデルを採用しているため、企業はハードウェアの保守やアップグレードの負担を負うことなく、必要なサービスに対して料金を支払うことができる。Statistaによると、調査対象となった企業の75%が、パブリッククラウドの利用においてMicrosoft Azureの採用を表明している。世界的に主要なクラウド・コンピューティング・プラットフォーム・プロバイダーは、しばしばハイパースケールと呼ばれ、Amazon Web Service、Microsoft Azure、Google Cloudなどがある。ホスト型PBX市場を牽引するもう1つの重要な要因は、企業のモビリティに対する需要の高まりである。ホスト型PBXソリューションは、多くの場合、モバイルデバイスとの統合を提供し、従業員がスマートフォンをオフィスの電話システムの内線として使用できるようにします。この統合は、従業員がモバイル機器を多用する企業にとって不可欠です。また、Statistaによると、世界のエンタープライズ・モビリティ管理(EMM)市場は2020年に2億8,200万米ドルを占め、2021年には3億3,800万米ドルに達する。さらに、リモートワークの需要の急増と中小企業の増加は、予測期間中に市場に有利な成長機会を創出すると予測されている。しかし、互換性と相互運用性の問題、セキュリティとプライバシーの懸念が、2023~2030年の予測期間を通じて市場全体の成長を阻害するとみられる。

ホスト型PBXの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東&アフリカである。北米は、同地域の高速インターネットインフラにより、2022年の市場を支配した。高速インターネットは、ホステッドPBXシステムの全体的な信頼性に貢献する。高速で安定したインターネット接続は、通話の切断、通話のジッター、通信に悪影響を与えるその他の問題のリスクを低減する。この地域の圧倒的な実績は、ホスト型PBXの全体的な需要を促進すると予想される。さらに、アジア太平洋地域は、インターネットユーザー数の増加や新興企業エコシステムの成長などの要因により、予測期間中に最も急速に成長すると予想されている。新興企業のエコシステムは柔軟性と俊敏性を特徴としており、多くの新興企業がリモートワークや分散型ワークモデルを採用している。ホスト型PBXシステムはこのような環境に適しており、異なる場所で働くチームにシームレスなコミュニケーションツールを提供する。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤー
AT&T Inc.
ベライゾン・コミュニケーションズ
シスコシステムズ
BTグループ
リングセントラル社
コムキャスト
サンゴマ・テクノロジーズ・コーポレーション
ルーメン・テクノロジーズ
ネクスティバ
フュージョンコネクト

市場における最近の動向
 2023年10月、ベンガルールを拠点とする企業向けユニファイド・コミュニケーション・システムとサービスの大手プロバイダーであるastTECSは、ドバイで開催されるGITEX Global 2023で画期的なAI PBXのデビューを発表する。

世界のホステッドPBX市場レポートスコープ:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - オファリング、アプリケーション、エンタープライズ、地域
 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

オファリング別
ソリューション
サービス

アプリケーション別
ユニファイド・コミュニケーションとコラボレーション
モビリティ
コールセンター
その他

企業別
銀行、金融サービス、保険 (BFSI)
小売・eコマース
ヘルスケア&ライフサイエンス
製造業
その他

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Hosted PBX Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Hosted PBX Market, by Offering, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Hosted PBX Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Hosted PBX Market, by Enterprise, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Hosted PBX Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Hosted PBX Market Dynamics
3.1. Hosted PBX Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising adoption of cloud technology
3.1.1.2. Growing demand for enterprise mobility
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Compatibility and Interoperability issues
3.1.2.2. Security and Privacy Concerns
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Surge in demand for remote work
3.1.3.2. Growing number of SME’s
Chapter 4. Global Hosted PBX Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Hosted PBX Market, by Offering
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Hosted PBX Market by Offering, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Hosted PBX Market Estimates & Forecasts by Offering 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Hosted PBX Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Solution
5.4.2. Services
Chapter 6. Global Hosted PBX Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Hosted PBX Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Hosted PBX Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Hosted PBX Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Unified communication and collaboration
6.4.2. Mobility
6.4.3. Call center
6.4.4. Others
Chapter 7. Global Hosted PBX Market, by Enterprise
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Hosted PBX Market by Enterprise, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Hosted PBX Market Estimates & Forecasts by Enterprise 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Hosted PBX Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Banking, Financial Services, & Insurance (BFSI)
7.4.2. Retail & eCommerce
7.4.3. Healthcare & Life Sciences
7.4.4. Manufacturing
7.4.5. Others
Chapter 8. Global Hosted PBX Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Hosted PBX Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Hosted PBX Market
8.4.1. U.S. Hosted PBX Market
8.4.1.1. Offering breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Enterprise breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Hosted PBX Market
8.5. Europe Hosted PBX Market Snapshot
8.5.1. U.K. Hosted PBX Market
8.5.2. Germany Hosted PBX Market
8.5.3. France Hosted PBX Market
8.5.4. Spain Hosted PBX Market
8.5.5. Italy Hosted PBX Market
8.5.6. Rest of Europe Hosted PBX Market
8.6. Asia-Pacific Hosted PBX Market Snapshot
8.6.1. China Hosted PBX Market
8.6.2. India Hosted PBX Market
8.6.3. Japan Hosted PBX Market
8.6.4. Australia Hosted PBX Market
8.6.5. South Korea Hosted PBX Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Hosted PBX Market
8.7. Latin America Hosted PBX Market Snapshot
8.7.1. Brazil Hosted PBX Market
8.7.2. Mexico Hosted PBX Market
8.8. Middle East & Africa Hosted PBX Market
8.8.1. Saudi Arabia Hosted PBX Market
8.8.2. South Africa Hosted PBX Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Hosted PBX Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. AT&T Inc
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Verizon Communications Inc
9.3.3. Cisco Systems, Inc
9.3.4. BT Group plc
9.3.5. RingCentral, Inc
9.3.6. Comcast Corporation
9.3.7. Sangoma Technologies Corporation
9.3.8. Lumen Technologies, Inc
9.3.9. Nextiva, Inc
9.3.10. Fusion Connect, Inc
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Hosted PBX Market is valued at approximately USD xx billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than xx% during the forecast period 2023-2030. Hosted Private Branch Exchange (PBX), often referred to as Hosted PBX, is a telecommunications service that provides a business phone system over the Internet. In a traditional PBX system, the hardware and infrastructure are located on-site at the business premises, and with a Hosted PBX, these components are hosted and maintained off-site by a third-party service provider. The Hosted PBX Market is expanding because of factors such as the rising adoption of cloud technology and growing demand for enterprise mobility. As a result, the demand for Hosted PBX has progressively increased in the international market during the forecast period 2023-2030.

Cloud-based solutions typically eliminate the need for businesses to invest in expensive on-premises PBX hardware. Hosted PBX services often have a subscription-based pricing model, allowing businesses to pay for the services they need without the burden of maintaining and upgrading hardware. According to Statista, 75% of enterprises surveyed expressed their adoption of Microsoft Azure for public cloud usage. The leading cloud computing platform providers globally, often referred to as hyperscale’s, include Amazon Web Service, Microsoft Azure, and Google Cloud. Another important factor that drives the Hosted PBX Market is the increasing demand for enterprise mobility. Hosted PBX solutions often offer integrations with mobile devices, allowing employees to use their smartphones as extensions of the office phone system. This integration is essential for enterprises where employees use mobile devices extensively. In addition, as per Statista, the global Enterprise Mobility Management (EMM) Market accounts for USD 2823 million in 2020 and reached up to USD 3388 million in 2021. Moreover, the surge in demand for remote work and the growing number of SMEs are anticipated to create lucrative growth opportunities for the market over the forecast period. However, compatibility and interoperability issues and security and privacy concerns are going to impede overall market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Hosted PBX Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022 owing to the high-speed internet infrastructure in the region. High-speed internet contributes to the overall reliability of hosted PBX systems. A fast and stable internet connection reduces the risk of dropped calls, call jitter, and other issues that can negatively impact communication. The region’s dominant performance is anticipated to propel the overall demand for Hosted PBX. Furthermore, Asia Pacific is expected to grow fastest over the forecast period, owing to factors such as an increase in the number of internet users and a growing startup ecosystem in the region. The startup ecosystem is characterized by flexibility and agility, and many startups adopt remote or distributed work models. Hosted PBX systems are well-suited for such environments, providing seamless communication tools for teams working from different locations.

Major market player included in this report are:
AT&T Inc
Verizon Communications Inc
Cisco Systems, Inc
BT Group plc
RingCentral, Inc
Comcast Corporation
Sangoma Technologies Corporation
Lumen Technologies, Inc
Nextiva, Inc
Fusion Connect, Inc

Recent Developments in the Market:
 In October 2023, astTECS, a Bengaluru-based leading provider of enterprise unified communication systems and services, announces the debut of their breakthrough AI PBX at GITEX Global 2023 in Dubai.

Global Hosted PBX Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Offering, Application, Enterprise, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Offering:
Solution
Services

By Application:
Unified communication and collaboration
Mobility
Call center
Others

By Enterprise
Banking, Financial Services, & Insurance (BFSI)
Retail & eCommerce
Healthcare & Life Sciences
Manufacturing
Others

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Hosted PBX Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Hosted PBX Market, by Offering, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Hosted PBX Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Hosted PBX Market, by Enterprise, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Hosted PBX Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Hosted PBX Market Dynamics
3.1. Hosted PBX Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising adoption of cloud technology
3.1.1.2. Growing demand for enterprise mobility
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Compatibility and Interoperability issues
3.1.2.2. Security and Privacy Concerns
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Surge in demand for remote work
3.1.3.2. Growing number of SME’s
Chapter 4. Global Hosted PBX Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Hosted PBX Market, by Offering
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Hosted PBX Market by Offering, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Hosted PBX Market Estimates & Forecasts by Offering 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Hosted PBX Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Solution
5.4.2. Services
Chapter 6. Global Hosted PBX Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Hosted PBX Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Hosted PBX Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Hosted PBX Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Unified communication and collaboration
6.4.2. Mobility
6.4.3. Call center
6.4.4. Others
Chapter 7. Global Hosted PBX Market, by Enterprise
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Hosted PBX Market by Enterprise, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Hosted PBX Market Estimates & Forecasts by Enterprise 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Hosted PBX Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Banking, Financial Services, & Insurance (BFSI)
7.4.2. Retail & eCommerce
7.4.3. Healthcare & Life Sciences
7.4.4. Manufacturing
7.4.5. Others
Chapter 8. Global Hosted PBX Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Hosted PBX Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Hosted PBX Market
8.4.1. U.S. Hosted PBX Market
8.4.1.1. Offering breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Enterprise breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Hosted PBX Market
8.5. Europe Hosted PBX Market Snapshot
8.5.1. U.K. Hosted PBX Market
8.5.2. Germany Hosted PBX Market
8.5.3. France Hosted PBX Market
8.5.4. Spain Hosted PBX Market
8.5.5. Italy Hosted PBX Market
8.5.6. Rest of Europe Hosted PBX Market
8.6. Asia-Pacific Hosted PBX Market Snapshot
8.6.1. China Hosted PBX Market
8.6.2. India Hosted PBX Market
8.6.3. Japan Hosted PBX Market
8.6.4. Australia Hosted PBX Market
8.6.5. South Korea Hosted PBX Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Hosted PBX Market
8.7. Latin America Hosted PBX Market Snapshot
8.7.1. Brazil Hosted PBX Market
8.7.2. Mexico Hosted PBX Market
8.8. Middle East & Africa Hosted PBX Market
8.8.1. Saudi Arabia Hosted PBX Market
8.8.2. South Africa Hosted PBX Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Hosted PBX Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. AT&T Inc
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Verizon Communications Inc
9.3.3. Cisco Systems, Inc
9.3.4. BT Group plc
9.3.5. RingCentral, Inc
9.3.6. Comcast Corporation
9.3.7. Sangoma Technologies Corporation
9.3.8. Lumen Technologies, Inc
9.3.9. Nextiva, Inc
9.3.10. Fusion Connect, Inc
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社のエンタープライズIT・ソフトウェア分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/26 10:26

155.24 円

162.59 円

197.14 円

ページTOPに戻る