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缶入りワインの世界市場規模調査&予測、製品別(スパークリングワイン、酒精強化ワイン、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、オンライン、その他店舗)、地域別分析、2023-2030年


Global Canned Wine Market Size Study & Forecast, by Product (Sparkling Wine, Fortified Wine, Others), by Distribution Channel (Supermarket & Hypermarket, Online, Other Stores), and Regional Analysis, 2023-2030

世界の缶入りワイン市場は、2022年に約2億7,175万米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけて13.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。缶入りワインとは、従来のガラス瓶の代わりに缶に詰... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年10月30日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界の缶入りワイン市場は、2022年に約2億7,175万米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけて13.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。缶入りワインとは、従来のガラス瓶の代わりに缶に詰めて販売されるワインを指す。比較的最近のトレンドで、ワイン業界で人気を博している。缶入りワインには、便利さ、携帯性、持続可能性など、瓶入りワインにはない利点がいくつかある。缶入りワインは気密性が高いため、ワインの鮮度と風味を保つことができる。酸素に触れないため酸化が早まらず、より安定したテイスティング体験が得られる。缶入りワインの市場は、世界中の顧客にとって多くの用途と利点があるため、急速に拡大すると予想される。従来のパック入り飲料やワインから、軽量で旅行先でも使いやすい缶入りワインへと顧客の嗜好が急速に変化していることなどが、市場の成長に寄与している。また、缶入りワインはミレニアル世代の若者や労働者階級の間で高い人気を集めており、ワイン需要の増加と相まって、予測期間中の缶入りワインの拡大を後押ししている。

加えて、消費者のレディ・トゥ・ドリンク製品への傾倒の高まりが製品需要の触媒として作用しており、これが世界全体の市場成長を増大させている。Statistaによると、2021年の世界のレディ・トゥ・ドリンク・アルコール飲料の販売量は9リットルケースで7億6,630万本を記録し、2020年の9リットルケース6億8,660万本から増加している。このように、前述の要因が推定期間中の缶入りワイン市場の成長を後押ししている。さらに、ミレニアル世代とZ世代人口の増加、および様々なオンライン流通チャネルでの製品の入手可能性の増加が、予測期間中に様々な有利な機会をもたらしている。しかし、他の飲料カテゴリーとの競争や厳しい規制の賦課が、2023年から2030年の予測期間を通じて市場成長に挑戦している。

缶入りワインの世界市場調査で考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカなどである。北米は、様々なeコマースプラットフォームでの製品の利用可能性の増加や、様々な環境に優しい代替パッケージの導入により、2022年の市場を支配した。また、缶入りワインは同種の製品よりも持ち運びが容易で軽量であるため、特にハイカーの間で高い人気を集めている。一方、アジア太平洋地域は予測期間中、最も高いCAGRで成長すると予想されている。可処分所得の増加、消費者の嗜好や習慣の変化、特に中国、日本、韓国、インドなどの国々におけるワインの消費量の多さが、この地域の市場需要を押し上げている。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
E&Jガロ・ワイナリー
ユニオン・ワイン・カンパニー
インテグレーテッド・ビバレッジ・グループLLC
サンス・ワイン社
スーラ・ヴィンヤーズ社
ザ・ファミリー・コッポラ
ザ・キャンンド・ワイン・カンパニー
シャンプス・ビバレッジLLC
コンステレーション・ブランズ
ワインセラーズ

市場における最近の動き
 2023年6月、E. & J. Gallo Wineryは、同社がBev社とそのプレミアム缶ワインとスプリッツァーのポートフォリオを買収したと発表した。この買収の目的は、より高品質なワインを顧客に提供することで、同社の成長戦略を拡大することである。
 2022年4月、オーガニックワインのDEFYは、WeFunderを通じたクラウドファンディング・イニシアチブの導入を発表し、同社のマーケティング活動、生産、販売を支援するために50万米ドルの資金を確保した。この資金調達は、米国市場へ進出するためのものである。さらに、このイニシアチブは、顧客にプレミアム有機缶ワインを提供することにより、ブランドの持続可能な地位を確立することに重点を置いている。

世界の缶入りワイン市場レポート範囲:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
 対象セグメント - 製品、流通チャネル、地域
 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品別
スパークリングワイン
酒精強化ワイン
その他

流通チャネル別
スーパーマーケット&ハイパーマーケット
オンライン
その他店舗

地域別

北米
アメリカ
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Million)
1.2.1. Canned Wine Market, by Region, 2020-2030 (USD Million)
1.2.2. Canned Wine Market, by Product, 2020-2030 (USD Million)
1.2.3. Canned Wine Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Canned Wine Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Canned Wine Market Dynamics
3.1. Canned Wine Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing demand for wines
3.1.1.2. Rising consumer inclination toward ready-to-drink products
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Competition from other beverage categories
3.1.2.2. Imposition of stringent regulations
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing millennials and gen-z population
3.1.3.2. Increasing availability of products on various online distribution channels
Chapter 4. Global Canned Wine Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Canned Wine Market, by Product
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Canned Wine Market by Product, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Canned Wine Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Million)
5.4. Canned Wine Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Sparkling Wine
5.4.2. Fortified Wine
5.4.3. Others
Chapter 6. Global Canned Wine Market, by Distribution Channel
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Canned Wine Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Canned Wine Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Million)
6.4. Canned Wine Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Supermarket & Hypermarket
6.4.2. Online
6.4.3. Other Stores
Chapter 7. Global Canned Wine Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Canned Wine Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Canned Wine Market
7.4.1. U.S. Canned Wine Market
7.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. Canada Canned Wine Market
7.5. Europe Canned Wine Market Snapshot
7.5.1. U.K. Canned Wine Market
7.5.2. Germany Canned Wine Market
7.5.3. France Canned Wine Market
7.5.4. Spain Canned Wine Market
7.5.5. Italy Canned Wine Market
7.5.6. Rest of Europe Canned Wine Market
7.6. Asia-Pacific Canned Wine Market Snapshot
7.6.1. China Canned Wine Market
7.6.2. India Canned Wine Market
7.6.3. Japan Canned Wine Market
7.6.4. Australia Canned Wine Market
7.6.5. South Korea Canned Wine Market
7.6.6. Rest of Asia Pacific Canned Wine Market
7.7. Latin America Canned Wine Market Snapshot
7.7.1. Brazil Canned Wine Market
7.7.2. Mexico Canned Wine Market
7.8. Middle East & Africa Canned Wine Market
7.8.1. Saudi Arabia Canned Wine Market
7.8.2. South Africa Canned Wine Market
7.8.3. Rest of Middle East & Africa Canned Wine Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. E & J Gallo Winery
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. Union Wine Company
8.3.3. Integrated Beverage Group LLC
8.3.4. SANS WINE CO
8.3.5. Sula Vineyards Pvt. Ltd.
8.3.6. The Family Coppola
8.3.7. The Canned Wine Company
8.3.8. Shamps Beverage LLC
8.3.9. Constellation Brands, Inc.
8.3.10. Winesellers Ltd.
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Canned Wine Market is valued at approximately USD 271.75 million in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 13.2% over the forecast period 2023-2030. Canned wine refers to wine that is packaged and sold in cans instead of traditional glass bottles. It is a relatively recent trend that has gained popularity in the wine industry. Canned wine offers several advantages over bottled wine, including convenience, portability, and sustainability. Canned wine provides an airtight seal, which helps preserve the wine's freshness and flavors. The lack of oxygen exposure can prevent premature oxidation, resulting in a more consistent tasting experience. The market for canned wines is anticipated to expand at a fast rate due to the numerous applications and advantages for customers all over the world. The rapid shift in customer tastes from traditional packaged beverages or wine to canned wines because of their lightweight nature, ease of use when traveling, and other factors have contributed to the market growth. Also, canned wines are gaining high popularity among young millennials and members of the working class, coupled with the increasing demand for wines are fueling the expansion of canned wines during the projected period.

In addition, the rising consumer inclination toward ready-to-drink products is acting as a catalyzing factor for product demand, which, in turn, augments the market growth across the globe. According to Statista, in 2021, the volume of sales of ready-to-drink alcoholic beverages worldwide was recorded at 766.3 million nine-liter cases, which is an increase from 686.6 million nine-liter cases in 2020. Thus, these aforementioned factors are propelling the growth of the Canned Wine Market during the estimated period. Moreover, the growing millennials and Gen-Z population, as well as the increasing availability of products on various online distribution channels are presenting various lucrative opportunities over the forecast years. However, the competition from other beverage categories and the imposition of stringent regulations are challenging the market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Canned Wine Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022 owing to the increasing availability of the product on various e-commerce platforms, as well as the introduction of various eco-friendly packaging alternatives. In addition, canned wines are gaining high popularity in the region, particularly among hikers as they are more portable and lightweight than their counterparts, making them simpler to tote during outdoor activities. Whereas, Asia Pacific is expected to grow at the highest CAGR over the forecast years. The increasing disposable income, changing preferences and habits of consumers, and high consumption of wines particularly in countries such as China, Japan, South Korea, and India are bolstering the market demand across the region.

Major market players included in this report are:
E & J Gallo Winery
Union Wine Company
Integrated Beverage Group LLC
SANS WINE CO
Sula Vineyards Pvt. Ltd.
The Family Coppola
The Canned Wine Company
Shamps Beverage LLC
Constellation Brands, Inc.
Winesellers Ltd.

Recent Developments in the Market:
 In June 2023, E. & J. Gallo Winery announced that the company has acquired Bev and its portfolio of premium canned wines and spritzers. The objective of this acquisition is to expand the company’s growth strategy by offering enhanced-quality wine to customers.
 In April 2022, DEFY an organic wine company unveiled the introduction of its crowdfunding initiative through WeFunder with a secured fund of USD 500 thousand to support the company’s marketing activities, production, and sales. This funding is a way to move toward the market of the United States. Additionally, the initiative focuses on establishing a sustainable position for the brand by offering customers premium organic canned wines.

Global Canned Wine Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Product, Distribution Channel, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product:
Sparkling Wine
Fortified Wine
Others

By Distribution Channel:
Supermarket & Hypermarket
Online
Other Stores

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Million)
1.2.1. Canned Wine Market, by Region, 2020-2030 (USD Million)
1.2.2. Canned Wine Market, by Product, 2020-2030 (USD Million)
1.2.3. Canned Wine Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Canned Wine Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Canned Wine Market Dynamics
3.1. Canned Wine Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing demand for wines
3.1.1.2. Rising consumer inclination toward ready-to-drink products
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Competition from other beverage categories
3.1.2.2. Imposition of stringent regulations
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing millennials and gen-z population
3.1.3.2. Increasing availability of products on various online distribution channels
Chapter 4. Global Canned Wine Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Canned Wine Market, by Product
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Canned Wine Market by Product, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Canned Wine Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Million)
5.4. Canned Wine Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Sparkling Wine
5.4.2. Fortified Wine
5.4.3. Others
Chapter 6. Global Canned Wine Market, by Distribution Channel
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Canned Wine Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Canned Wine Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Million)
6.4. Canned Wine Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Supermarket & Hypermarket
6.4.2. Online
6.4.3. Other Stores
Chapter 7. Global Canned Wine Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Canned Wine Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Canned Wine Market
7.4.1. U.S. Canned Wine Market
7.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. Canada Canned Wine Market
7.5. Europe Canned Wine Market Snapshot
7.5.1. U.K. Canned Wine Market
7.5.2. Germany Canned Wine Market
7.5.3. France Canned Wine Market
7.5.4. Spain Canned Wine Market
7.5.5. Italy Canned Wine Market
7.5.6. Rest of Europe Canned Wine Market
7.6. Asia-Pacific Canned Wine Market Snapshot
7.6.1. China Canned Wine Market
7.6.2. India Canned Wine Market
7.6.3. Japan Canned Wine Market
7.6.4. Australia Canned Wine Market
7.6.5. South Korea Canned Wine Market
7.6.6. Rest of Asia Pacific Canned Wine Market
7.7. Latin America Canned Wine Market Snapshot
7.7.1. Brazil Canned Wine Market
7.7.2. Mexico Canned Wine Market
7.8. Middle East & Africa Canned Wine Market
7.8.1. Saudi Arabia Canned Wine Market
7.8.2. South Africa Canned Wine Market
7.8.3. Rest of Middle East & Africa Canned Wine Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. E & J Gallo Winery
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. Union Wine Company
8.3.3. Integrated Beverage Group LLC
8.3.4. SANS WINE CO
8.3.5. Sula Vineyards Pvt. Ltd.
8.3.6. The Family Coppola
8.3.7. The Canned Wine Company
8.3.8. Shamps Beverage LLC
8.3.9. Constellation Brands, Inc.
8.3.10. Winesellers Ltd.
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

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