世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

低速車両の世界市場規模調査&予測:推進タイプ別(電気自動車、ICE)、車両タイプ別(ゴルフカート、商用ユーティリティビークル、パーソナルキャリア)、用途別(ゴルフ場、産業施設、空港、ホテル&リゾート)、地域別分析、2023-2030年


Global Low Speed Vehicle Market Size study & Forecast, by Propulsion Type (Electric Vehicle, ICE), by Vehicle Type (Golf Cart, Commercial utility vehicle, Personal Carrier), by Application (Golf Courses, Industrial Facilities, Airports, Hotels & Resort) and Regional Analysis, 2023-2030

世界の低速自動車市場は、2022年に約109億2000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には9.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。低速自動車(LSV)は、通常の乗用車に比べて比較的低速で走行する... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年10月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界の低速自動車市場は、2022年に約109億2000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には9.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。低速自動車(LSV)は、通常の乗用車に比べて比較的低速で走行するように設計された自動車の一種である。これらの車両は通常、電気またはガスで駆動し、地域の規制に応じて最高時速25~35マイル(時速40~56キロメートル)までの制限速度で公道を走行することを目的としている。低速車市場が拡大している背景には、街中や都市部での小距離移動における低速車利用の増加、低速車への自律走行技術の統合などがある。

近年、自律走行技術は急速に進歩している。先進運転支援システム(ADAS)、すなわち自動運転機能が低速車両に搭載され始めている。これらによってLSVの安全性は向上している。例えば、Carteavは2022年12月、ALSV(自律型低速車両)にプラットフォームを与えることで、自律型モビリティをサービスとして提供したと発表した。これらの車は、キャンパス、病院、駐車禁止区域、ゲーテッドコミュニティなど、管理された地図上の状況で利用される。同様に、2021年3月、ポラリスとオプティマス・ライドは、カスタムメイドのGEM車両を生産するために提携した。提携の一環として、ポラリスGEM電動低速車両(LSV)の一部ラインは、オプティマス・ライドの自律走行ソフトウェアとハードウェア・スイートを組み込むために一から再設計される。低速車両に自律走行システムを統合するこうした動きは、市場の成長を促進するだろう。加えて、自動車の排ガスに対する政府の厳しい規則や規制、低速電気自動車の採用増加も市場成長の機会を生み出す要因のひとつである。しかし、低速車両のコストが高く、安全性への懸念とインフラの不足が、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害する。

低速車両の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカである。北米は、ゴルフコースの存在、有利な政府インセンティブと規制、環境に優しく持続可能な輸送システムの採用増加、電気自動車の採用増加、同地域における技術進歩の上昇などの要因により、2022年の市場を支配した。一方、アジア太平洋地域は、同地域における電気自動車の採用の増加、政府の積極的な取り組み、自動車産業の増加、投資活動の増加、同地域における自動運転車技術の採用の増加などの要因により、最速の成長を記録すると予測される。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
Xiamen Dalle Electric Car Co.
ヤマハ発動機
ビンテリ電気自動車
AGT電気自動車
スピードウェイズ・エレクトリック
リジェグループ
テクストロン(テクストロン・スペシャライズド・ビークルズ・インク)
インガソール・ランド plc
ブラッドショー・エレクトリック・ビークル
ポラリス・インダストリーズ

市場における最近の動き
 2023年1月、E-Z-GO(Textron Specialised Vehicles Inc.)はRXVゴルフカートのデザインを一新し、ゴルファーの使用感を向上させたと発表した。E-Z-GO RXVは、新鮮で流線型のフロントエンドを持ち、どんなゴルフコースでも使えるトレンディでファッショナブルなゴルフカーであると報告されている。荷物の積み込みが簡単なティー、ゴルフボールホルダー、リフレッシュメント、身の回り品や携帯端末、距離計を置く十分なスペースなどが、ゴルファーのために特別に作られた新型RXVのダッシュボードにある便利な設備のひとつだ。

世界の低速車市場レポート範囲:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - 推進タイプ、車両タイプ、アプリケーション。地域
 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

推進力タイプ別
電気自動車
ICE

車両タイプ別:
ゴルフカート
商用車
パーソナルキャリア

用途別
ゴルフ場
産業施設
空港
ホテル&リゾート

地域別

北米
アメリカ
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Low Speed Vehicle Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Low Speed Vehicle Market, by Propulsion Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Low Speed Vehicle Market, by Vehicle Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Low Speed Vehicle Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Low Speed Vehicle Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Low Speed Vehicle Market Dynamics
3.1. Low Speed Vehicle Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing use of low speed vehicles in towns and cities
3.1.1.2. Integration of autonomous technologies in low speed vehicles.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Low Speed Vehicle
3.1.2.2. Safety concern & lack of infrastructure
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Stringent government rules and regulations toward vehicle emission
3.1.3.2. Rising adoption of low speed electric vehicles
Chapter 4. Global Low Speed Vehicle Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Low Speed Vehicle Market, by Propulsion Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Low Speed Vehicle Market by Propulsion Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Low Speed Vehicle Market Estimates & Forecasts by Propulsion Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Low Speed Vehicle Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Electric Vehicle
5.4.2. ICE
Chapter 6. Global Low Speed Vehicle Market, by Vehicle Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Low Speed Vehicle Market by Vehicle Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Low Speed Vehicle Market Estimates & Forecasts by Vehicle Type 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Low Speed Vehicle Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Golf Cart
6.4.2. Commercial utility vehicle
6.4.3. Personal Carrier
Chapter 7. Global Low Speed Vehicle Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Low Speed Vehicle Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Low Speed Vehicle Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Low Speed Vehicle Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Golf Courses
7.4.2. Industrial Facilities
7.4.3. Airports
7.4.4. Hotels & Resort
Chapter 8. Global Low Speed Vehicle Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Low Speed Vehicle Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Low Speed Vehicle Market
8.4.1. U.S. Low Speed Vehicle Market
8.4.1.1. Propulsion Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Vehicle Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Low Speed Vehicle Market
8.5. Europe Low Speed Vehicle Market Snapshot
8.5.1. U.K. Low Speed Vehicle Market
8.5.2. Germany Low Speed Vehicle Market
8.5.3. France Low Speed Vehicle Market
8.5.4. Spain Low Speed Vehicle Market
8.5.5. Italy Low Speed Vehicle Market
8.5.6. Rest of Europe Low Speed Vehicle Market
8.6. Asia-Pacific Low Speed Vehicle Market Snapshot
8.6.1. China Low Speed Vehicle Market
8.6.2. India Low Speed Vehicle Market
8.6.3. Japan Low Speed Vehicle Market
8.6.4. Australia Low Speed Vehicle Market
8.6.5. South Korea Low Speed Vehicle Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Low Speed Vehicle Market
8.7. Latin America Low Speed Vehicle Market Snapshot
8.7.1. Brazil Low Speed Vehicle Market
8.7.2. Mexico Low Speed Vehicle Market
8.8. Middle East & Africa Low Speed Vehicle Market
8.8.1. Saudi Arabia Low Speed Vehicle Market
8.8.2. South Africa Low Speed Vehicle Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Low Speed Vehicle Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Xiamen Dalle Electric Car Co., Ltd
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Yamaha Motor Co., Ltd
9.3.3. Bintelli Electric Vehicles
9.3.4. AGT Electric Cars
9.3.5. Speedways Electric
9.3.6. Ligier Group
9.3.7. Textron Inc (Textron Specialized Vehicles Inc.)
9.3.8. Ingersoll-Rand plc
9.3.9. Bradshaw Electric Vehicles
9.3.10. Polaris Industries, Inc
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Low Speed Vehicle Market is valued at approximately USD 10.92 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 9.5% over the forecast period 2023-2030. A Low-Speed Vehicle (LSV) is a type of motor vehicle that is designed to operate at relatively low speeds compared to regular passenger vehicles. These vehicles are typically electric or gas-powered and are intended for use on public roads with speed limits up to a maximum of 25 to 35 miles per hour (40 to 56 kilometers per hour) depending on local regulations. The Low Speed Vehicle market is expanding because of factors such as increasing use of low speed vehicles in towns and cities for small distance journeys, integration of autonomous technologies in low speed vehicles.

In recent years, autonomous technology has advanced quickly. Advanced Driver Assistance Systems (ADAS), or self-driving capabilities, have begun to be incorporated into low speed vehicles. The safety of LSVs is improved by these factors. For instance, Carteav announced in December 2022 that it had provided autonomous mobility as a service by giving ALSVs (Autonomous Low Speed Vehicles) a platform. These cars are utilized in controlled, mapped contexts such as campuses, hospitals, no-parking areas, gated communities. Similarly, in March 2021, Polaris and Optimus Ride have partnered to produce custom-made GEM vehicles, as part of the partnership, a select line of Polaris GEM electric low-speed vehicles (LSVs) would be redesigned from the ground up to incorporate Optimus Ride's autonomous software and hardware suite. These moves for integration of autonomous system in low speed vehicles would fuel the market growth. In addition, stringent government rules and regulations toward vehicle emission, rising adoption of low speed electric vehicles are some factors creating opportunities for the market growth. However, the high cost of low-speed vehicle and safety concern & lack of infrastructure stifles market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Low Speed Vehicle Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022 owing to factors such as presence of golf courses, favorable government incentives and regulations, increasing adoption of eco-friendly and sustainable transportation systems, rising adoption of electric vehicles, and rising technological advancement in the region. Whereas, Asia Pacific is projected to registered a fastest growth owing to factors such as rising adoption of electric vehicles in the region, proactive government initiatives, rising automobile industry, increasing number of investments activities, rising adoption of self-driving vehicles technology in the region.

Major market player included in this report are:
Xiamen Dalle Electric Car Co., Ltd
Yamaha Motor Co., Ltd
Bintelli Electric Vehicles
AGT Electric Cars
Speedways Electric
Ligier Group
Textron Inc (Textron Specialized Vehicles Inc.)
Ingersoll-Rand plc
Bradshaw Electric Vehicles
Polaris Industries, Inc

Recent Developments in the Market:
 In January 2023, E-Z-GO (Textron Specialised Vehicles Inc.) announced that the RXV golf cart had undergone a redesign to improve the golfers' experience while using it. The E-Z-GO RXV is reported to have a fresh, streamlined front end and is a trendy and fashionable golf car for any golf course. An easy-to-load tee, golf ball holders, refreshments, and plenty of space for personal items, mobile devices, and range finders are among the conveniences on the new RXV's dashboard that has been specifically built for golfers.

Global Low Speed Vehicle Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered – Propulsion Type, Vehicle Type, Application. Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Propulsion Type:
Electric Vehicle
ICE

By Vehicle Type:
Golf Cart
Commercial utility vehicle
Personal Carrier

By Application:
Golf Courses
Industrial Facilities
Airports
Hotels & Resort

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Low Speed Vehicle Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Low Speed Vehicle Market, by Propulsion Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Low Speed Vehicle Market, by Vehicle Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Low Speed Vehicle Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Low Speed Vehicle Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Low Speed Vehicle Market Dynamics
3.1. Low Speed Vehicle Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing use of low speed vehicles in towns and cities
3.1.1.2. Integration of autonomous technologies in low speed vehicles.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Low Speed Vehicle
3.1.2.2. Safety concern & lack of infrastructure
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Stringent government rules and regulations toward vehicle emission
3.1.3.2. Rising adoption of low speed electric vehicles
Chapter 4. Global Low Speed Vehicle Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Low Speed Vehicle Market, by Propulsion Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Low Speed Vehicle Market by Propulsion Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Low Speed Vehicle Market Estimates & Forecasts by Propulsion Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Low Speed Vehicle Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Electric Vehicle
5.4.2. ICE
Chapter 6. Global Low Speed Vehicle Market, by Vehicle Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Low Speed Vehicle Market by Vehicle Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Low Speed Vehicle Market Estimates & Forecasts by Vehicle Type 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Low Speed Vehicle Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Golf Cart
6.4.2. Commercial utility vehicle
6.4.3. Personal Carrier
Chapter 7. Global Low Speed Vehicle Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Low Speed Vehicle Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Low Speed Vehicle Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Low Speed Vehicle Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Golf Courses
7.4.2. Industrial Facilities
7.4.3. Airports
7.4.4. Hotels & Resort
Chapter 8. Global Low Speed Vehicle Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Low Speed Vehicle Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Low Speed Vehicle Market
8.4.1. U.S. Low Speed Vehicle Market
8.4.1.1. Propulsion Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Vehicle Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Low Speed Vehicle Market
8.5. Europe Low Speed Vehicle Market Snapshot
8.5.1. U.K. Low Speed Vehicle Market
8.5.2. Germany Low Speed Vehicle Market
8.5.3. France Low Speed Vehicle Market
8.5.4. Spain Low Speed Vehicle Market
8.5.5. Italy Low Speed Vehicle Market
8.5.6. Rest of Europe Low Speed Vehicle Market
8.6. Asia-Pacific Low Speed Vehicle Market Snapshot
8.6.1. China Low Speed Vehicle Market
8.6.2. India Low Speed Vehicle Market
8.6.3. Japan Low Speed Vehicle Market
8.6.4. Australia Low Speed Vehicle Market
8.6.5. South Korea Low Speed Vehicle Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Low Speed Vehicle Market
8.7. Latin America Low Speed Vehicle Market Snapshot
8.7.1. Brazil Low Speed Vehicle Market
8.7.2. Mexico Low Speed Vehicle Market
8.8. Middle East & Africa Low Speed Vehicle Market
8.8.1. Saudi Arabia Low Speed Vehicle Market
8.8.2. South Africa Low Speed Vehicle Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Low Speed Vehicle Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Xiamen Dalle Electric Car Co., Ltd
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Yamaha Motor Co., Ltd
9.3.3. Bintelli Electric Vehicles
9.3.4. AGT Electric Cars
9.3.5. Speedways Electric
9.3.6. Ligier Group
9.3.7. Textron Inc (Textron Specialized Vehicles Inc.)
9.3.8. Ingersoll-Rand plc
9.3.9. Bradshaw Electric Vehicles
9.3.10. Polaris Industries, Inc
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(自動車市場)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の乗用車・商用車分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(vehicle)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/19 10:26

155.94 円

162.31 円

199.02 円

ページTOPに戻る