世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

シングルサインオンの世界市場規模調査&予測、タイプ別(エンタープライズ、統合&Webベース、Windows統合)、導入形態別(クラウド、オンプレミス)、組織規模別(大企業、中小企業)、業種別(BFSI、IT&テレコム、小売&CPG、公共部門&公益事業、教育、通信メディア&サービス、ヘルスケア&ライフサイエンス、旅行&ホスピタリティ、その他)、地域別分析、2023-2030年


Global Single Sign-on Market Size study & Forecast, by Type (Enterprise, Federated & Web-based, Windows Integrated) By Deployment Mode (Cloud, On-Premises) By Organization Size (Large Enterprises, SMEs) By Industry Vertical (BFSI, IT & Telecom, Retail & CPG, Public Sector & Utilities, Education, Communications Media & Services, Healthcare & Life Sciences, Travel & Hospitality, Others) and Regional Analysis, 2023-2030

世界のシングルサインオン市場は、2022年に約xx億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年にはxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。シングルサインオン(SSO)とは、ユーザーが一度認証すれば、再... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年10月4日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のシングルサインオン市場は、2022年に約xx億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年にはxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。シングルサインオン(SSO)とは、ユーザーが一度認証すれば、再度認証情報を入力することなく複数のアプリケーションやシステムにアクセスできるようにする仕組みである。ユーザーは、ユーザー名とパスワード、または生体認証のような他の認証方法のような、単一のログイン認証情報を使用して、さまざまなアプリケーションやサービスにログインすることができます。シングルサインオン市場は、クラウド採用の増加や中小企業の増加などの要因によって拡大している。シングルサインオンによって、ユーザーのIDプロバイダーと、ユーザーがアクセスしたいサービスプロバイダーとの間に信頼関係が確立される。その重要性は、予測期間2023-2030年の間に徐々に高まっている。


Statistaによると、2022年、クラウド・インフラ・サービス市場で最も人気のあるベンダー、アマゾン・ウェブ・サービスが市場全体の32%を占め、次いでマイクロソフト・アズールが23%、グーグル・クラウドがそれぞれ10%のシェアを占める。これら3つのクラウドベンダーを合わせると、世界全体の支出額の約65%を占めることになる。さらに、2022年には、企業データの60%以上がクラウドに保存されるようになると予想されている。これは、企業がビジネスの俊敏性を高めるだけでなく、セキュリティと信頼性を向上させるために、リソースをクラウド環境に移行する傾向が強まっているためだ。シングルサインオン市場を牽引するもう一つの重要な要因は、中小企業の増加である。シングルサインオンを導入する中小企業の数は、ITランドスケープの複雑さ、相互運用性の要件、コストへの配慮、エコシステム内のコラボレーションと標準化のレベルなどの要因によって決まる。また、Statistaによると、2021年には全世界で約3億3,299万社の中小企業が存在すると推定され、中小企業が最も多い大陸はアジアでした。さらに、ソーシャル・メディア・プラットフォームの増加や、銀行業界における集中型セッションへの需要の高まりは、予測期間中、市場に有利な成長機会をもたらすと予想される。しかし、データ漏洩に関連するリスクは、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害する。

シングルサインオンの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東・アフリカである。北米は、シングルサインオンベンダーの大規模なプールの存在と、この地域における中堅および大企業からのシングルサインオンシステムの需要の増加により、2022年の市場を支配した。さらに、アジア太平洋地域は、この地域のBFSI、通信、医療、教育などの多くの産業におけるシングルサインオンソリューションの需要の増加などの要因により、予測期間中に大きく成長すると予想される。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
IBM Corporation
オラクル・コーポレーション
デル・ソフトウェア
CAテクノロジーズ
OKTA, Inc
ワンログイン
Ping Identity Corporation
セイルポイント・テクノロジーズ
セントリファイ株式会社
NetIQ Corporation
市場における最近の動き
 2023年2月、シナコーはオラクル・クラウド・マーケットプレイスのプレミアム・コンシューマ・エンターテイメント・サービス向けのID・アクセス管理技術であるCloud IDを発表した。この技術は、消費者向けアプリケーションに、最も簡単で安全なサインイン体験を提供することを可能にし、Oracle Cloud Infrastructureでアクセスできるようになった。Oracle Cloud Marketplaceは、オラクルとそのパートナーによるエンタープライズ・アプリケーションとソリューションの集中型リポジトリです。Cloud IDは、プレミアム、ストリーミング・エンターテインメント、コンテンツ、およびサービス・プロバイダーの企業向けの、モダンでターンキーかつ適応性の高いID管理テクノロジーです。


世界のシングルサインオン市場レポート範囲:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - タイプ, 展開モード, 組織規模, 産業分野, 地域
 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

タイプ別
エンタープライズ
統合&ウェブベース
Windows統合型

展開モード別
クラウド
オンプレミス

組織規模別
大企業
中小企業

業種別
BFSI
IT・通信
小売・CPG
公共部門
教育・通信 メディア・サービス
ヘルスケア&ライフサイエンス
旅行・ホスピタリティ
その他

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Single Sign-on Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Single Sign-on Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Single Sign-on Market, by Deployment Mode, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Single Sign-on Market, by Organization Size, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.5. Single Sign-on Market, by Industry Vertical, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Single Sign-on Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Single Sign-on Market Dynamics
3.1. Single Sign-on Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising adoption of cloud computing
3.1.1.2. Increasing number of small and medium-sized enterprises
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Risk associated to data breach
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing number of social media platforms
3.1.3.2. Increasing demand for centralized session in banking industry
Chapter 4. Global Single Sign-on Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Single Sign-on Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Single Sign-on Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Single Sign-on Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Single Sign-on Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Enterprise
5.4.2. Federated & Web-based
5.4.3. Windows Integrated
Chapter 6. Global Single Sign-on Market, by Deployment Mode
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Single Sign-on Market by Deployment Mode, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Single Sign-on Market Estimates & Forecasts by Deployment Mode 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Single Sign-on Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Cloud
6.4.2. On-Premises
Chapter 7. Global Single Sign-on Market, by Organization Size
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Single Sign-on Market by Organization Size, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Single Sign-on Market Estimates & Forecasts by Organization Size 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Single Sign-on Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Large Enterprises
7.4.2. SME’s
Chapter 8. Global Single Sign-on Market, by Industry Vertical
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Single Sign-on Market by Industry Vertical, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Single Sign-on Market Estimates & Forecasts by Industry Vertical 2020-2030 (USD Billion)
8.4. Single Sign-on Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. BFSI
8.4.2. IT & Telecom
8.4.3. Retail & CPG
8.4.4. Public Sector & Utilities
8.4.5. Education, Communications Media & Services
8.4.6. Healthcare & Life Sciences
8.4.7. Travel & Hospitality
8.4.8. Others
Chapter 9. Global Single Sign-on Market, Regional Analysis
9.1. Top Leading Countries
9.2. Top Emerging Countries
9.3. Single Sign-on Market, Regional Market Snapshot
9.4. North America Single Sign-on Market
9.4.1. U.S. Single Sign-on Market
9.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.2. Deployment Mode breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.3. Organization Size breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.4. Industry Vertical breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.2. Canada Single Sign-on Market
9.5. Europe Single Sign-on Market Snapshot
9.5.1. U.K. Single Sign-on Market
9.5.2. Germany Single Sign-on Market
9.5.3. France Single Sign-on Market
9.5.4. Spain Single Sign-on Market
9.5.5. Italy Single Sign-on Market
9.5.6. Rest of Europe Single Sign-on Market
9.6. Asia-Pacific Single Sign-on Market Snapshot
9.6.1. China Single Sign-on Market
9.6.2. India Single Sign-on Market
9.6.3. Japan Single Sign-on Market
9.6.4. Australia Single Sign-on Market
9.6.5. South Korea Single Sign-on Market
9.6.6. Rest of Asia Pacific Single Sign-on Market
9.7. Latin America Single Sign-on Market Snapshot
9.7.1. Brazil Single Sign-on Market
9.7.2. Mexico Single Sign-on Market
9.8. Middle East & Africa Single Sign-on Market
9.8.1. Saudi Arabia Single Sign-on Market
9.8.2. South Africa Single Sign-on Market
9.8.3. Rest of Middle East & Africa Single Sign-on Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Key Company SWOT Analysis
10.1.1. Company 1
10.1.2. Company 2
10.1.3. Company 3
10.2. Top Market Strategies
10.3. Company Profiles
10.3.1. IBM Corporation
10.3.1.1. Key Information
10.3.1.2. Overview
10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.3.1.4. Product Summary
10.3.1.5. Recent Developments
10.3.2. Oracle Corporation
10.3.3. Dell Software
10.3.4. CA Technologies
10.3.5. OKTA, Inc
10.3.6. OneLogin, Inc
10.3.7. Ping Identity Corporation
10.3.8. SailPoint Technologies, Inc
10.3.9. Centrify Corporation
10.3.10. NetIQ Corporation
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Single Sign-on Market is valued approximately USD xx billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than xx% over the forecast period 2023-2030. Single sign-on (SSO) is a mechanism that allows users to authenticate themselves once and gain access to multiple applications or systems without needing to provide their credentials again. It enables users to log in to various applications and services using a single set of login credentials, such as a username and password or other authentication methods like biometrics. The Single Sign-on market is expanding because of factors such as rising adoption of cloud and increasing number SME’s. it establishes a trust relationship between the user's identity provider and the service providers that the user wants to access. Its importance has progressively increased during the forecast period 2023-2030.


According to Statista, in 2022, the most popular vendor in the cloud infrastructure services market, Amazon Web Services, accounts 32% of the entire market, followed by Microsoft Azure with 23% market share, and Google Cloud with 10% respectively. Together, these three cloud vendors account for about 65% of total global spending. Furthermore, in 2022, over 60% of all corporate data is stored in the cloud as companies increasingly shift their resources into cloud environments in the hope of improving security and reliability next to advancing business agility. Another important factor that drives the Single Sign-on market is increasing number of SME’s. As the number of SMEs implementing Single sign-on depends on factors such as the complexity of the IT landscape, interoperability requirements, cost considerations, and the level of collaboration and standardization within the ecosystem. In addition, as per Statista, there were estimated to be approximately 332.99 million SMEs worldwide in 2021, the continent with the most SMEs was Asia. Moreover, the growing number of social media platforms and increasing demand for centralized session in banking industry is anticipated to create a lucrative growth opportunity for the market over the forecast period. However, the risk associated to data breach stifles market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Single Sign-on Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022 owing to the presence of a large pool of single sign-on vendors and the increasing demand of single sign-on systems from medium and large enterprises in this region. Furthermore, Asia Pacific is expected to grow significantly during the forecast period, owing to factors such as increasing demand of single sign-on solutions in a number of industries, such as BFSI, telecommunication, medical, and education in the region.

Major market player included in this report are:
IBM Corporation
Oracle Corporation
Dell Software
CA Technologies
OKTA, Inc
OneLogin, Inc
Ping Identity Corporation
SailPoint Technologies, Inc
Centrify Corporation
NetIQ Corporation
Recent Developments in the Market:
 In February 2023, Synacor had announced Cloud ID, an identity and access management technology for premium consumer and entertainment services on Oracle Cloud Marketplace. It enables consumer-focused applications to provide one of the most straightforward and secure sign-in experiences, and it is now accessible on Oracle Cloud Infrastructure. Oracle Cloud Marketplace is a centralized repository for enterprise apps and solutions from Oracle and its partners. Cloud ID is a modern, turnkey, and adaptable identity management technology for premium, streaming entertainment, content, and service provider enterprises.


Global Single Sign-on Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Type, Deployment Mode, Organization Size, Industry Vertical, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type
Enterprise
Federated & Web-based
Windows Integrated

By Deployment Mode
Cloud
On-Premises

By Organization Size
Large Enterprises
SME’s

By Industry Vertical
BFSI
IT & Telecom
Retail & CPG
Public Sector & Utilities
Education, Communications Media & Services
Healthcare & Life Sciences
Travel & Hospitality
Others

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Single Sign-on Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Single Sign-on Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Single Sign-on Market, by Deployment Mode, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Single Sign-on Market, by Organization Size, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.5. Single Sign-on Market, by Industry Vertical, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Single Sign-on Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Single Sign-on Market Dynamics
3.1. Single Sign-on Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising adoption of cloud computing
3.1.1.2. Increasing number of small and medium-sized enterprises
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Risk associated to data breach
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing number of social media platforms
3.1.3.2. Increasing demand for centralized session in banking industry
Chapter 4. Global Single Sign-on Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Single Sign-on Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Single Sign-on Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Single Sign-on Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Single Sign-on Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Enterprise
5.4.2. Federated & Web-based
5.4.3. Windows Integrated
Chapter 6. Global Single Sign-on Market, by Deployment Mode
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Single Sign-on Market by Deployment Mode, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Single Sign-on Market Estimates & Forecasts by Deployment Mode 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Single Sign-on Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Cloud
6.4.2. On-Premises
Chapter 7. Global Single Sign-on Market, by Organization Size
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Single Sign-on Market by Organization Size, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Single Sign-on Market Estimates & Forecasts by Organization Size 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Single Sign-on Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Large Enterprises
7.4.2. SME’s
Chapter 8. Global Single Sign-on Market, by Industry Vertical
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Single Sign-on Market by Industry Vertical, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Single Sign-on Market Estimates & Forecasts by Industry Vertical 2020-2030 (USD Billion)
8.4. Single Sign-on Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. BFSI
8.4.2. IT & Telecom
8.4.3. Retail & CPG
8.4.4. Public Sector & Utilities
8.4.5. Education, Communications Media & Services
8.4.6. Healthcare & Life Sciences
8.4.7. Travel & Hospitality
8.4.8. Others
Chapter 9. Global Single Sign-on Market, Regional Analysis
9.1. Top Leading Countries
9.2. Top Emerging Countries
9.3. Single Sign-on Market, Regional Market Snapshot
9.4. North America Single Sign-on Market
9.4.1. U.S. Single Sign-on Market
9.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.2. Deployment Mode breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.3. Organization Size breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.4. Industry Vertical breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.2. Canada Single Sign-on Market
9.5. Europe Single Sign-on Market Snapshot
9.5.1. U.K. Single Sign-on Market
9.5.2. Germany Single Sign-on Market
9.5.3. France Single Sign-on Market
9.5.4. Spain Single Sign-on Market
9.5.5. Italy Single Sign-on Market
9.5.6. Rest of Europe Single Sign-on Market
9.6. Asia-Pacific Single Sign-on Market Snapshot
9.6.1. China Single Sign-on Market
9.6.2. India Single Sign-on Market
9.6.3. Japan Single Sign-on Market
9.6.4. Australia Single Sign-on Market
9.6.5. South Korea Single Sign-on Market
9.6.6. Rest of Asia Pacific Single Sign-on Market
9.7. Latin America Single Sign-on Market Snapshot
9.7.1. Brazil Single Sign-on Market
9.7.2. Mexico Single Sign-on Market
9.8. Middle East & Africa Single Sign-on Market
9.8.1. Saudi Arabia Single Sign-on Market
9.8.2. South Africa Single Sign-on Market
9.8.3. Rest of Middle East & Africa Single Sign-on Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Key Company SWOT Analysis
10.1.1. Company 1
10.1.2. Company 2
10.1.3. Company 3
10.2. Top Market Strategies
10.3. Company Profiles
10.3.1. IBM Corporation
10.3.1.1. Key Information
10.3.1.2. Overview
10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.3.1.4. Product Summary
10.3.1.5. Recent Developments
10.3.2. Oracle Corporation
10.3.3. Dell Software
10.3.4. CA Technologies
10.3.5. OKTA, Inc
10.3.6. OneLogin, Inc
10.3.7. Ping Identity Corporation
10.3.8. SailPoint Technologies, Inc
10.3.9. Centrify Corporation
10.3.10. NetIQ Corporation
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社のエンタープライズIT・ソフトウェア分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(cloud)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/27 10:26

153.88 円

161.83 円

196.22 円

ページTOPに戻る