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広告代理店の世界市場規模調査・予測:モード別(オンライン広告、オフライン広告)、タイプ別(テレビ、デジタル、ラジオ、印刷物、アウトオブホーム(OOH)、その他)、エンドユーザー別(銀行・金融サービス・保険セクター(BFSI)、消費財・小売、政府・公共セクター、IT・通信、ヘルスケア、メディア・娯楽)、地域別分析、2023-2030年


Global Advertising Agencies Market Size study & Forecast, by Mode (Online Advertising, Offline Advertising), by Type (TV, Digital, Radio, Print, Out-of-home (OOH), Other), by End User (Banking, Financial Services, and Insurance Sector (BFSI), Consumer Goods and Retail, Government and Public Sector, IT & Telecom, Healthcare, Media & Entertainment) and Regional Analysis, 2023-2030

広告代理店の世界市場は、2022年には約3,725億5,000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には年平均成長率5.10%以上で成長すると予測されている。広告代理店は、ブランド認知度の構築、リードの生成、売上高... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年7月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

広告代理店の世界市場は、2022年には約3,725億5,000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には年平均成長率5.10%以上で成長すると予測されている。広告代理店は、ブランド認知度の構築、リードの生成、売上高の増加、またはその他の特定のマーケティング目標の達成を目的とした創造的でインパクトのある広告キャンペーンを開発するためにクライアントと協力している。これらの広告代理店は、企業や組織、個人と密接に連携して効果的な広告戦略を策定し、ターゲットとなるオーディエンスに説得力のあるメッセージを届ける。また、ソーシャルメディア利用の増加とインターネット普及の拡大は、市場の成長促進要因になると予想される。さらに、デジタルマーケティング市場の成長と工業化の高まりは、2023年から2030年の予測期間中に市場の成長を促進する。

ソーシャル・メディアの利用拡大と、ユーザーがインターネット利用に費やす時間の増加は、広告代理店市場に大きな機会をもたらしている。Statistaによると、2022年、ソーシャルメディアユーザーがインターネットコンテンツに費やす1日の平均時間は、2021年の145分から147分に増加した。米国人は1日平均約159回モバイル機器をチェックしており、日常生活におけるスマートフォンへの依存と利用が広がっていることが浮き彫りになっている。さらに、ユーザーがソーシャルメディア・プラットフォームに費やす時間は、今年1年間で約4兆時間に上ると推定されている。ソーシャルメディア・プラットフォームに費やされるこの膨大な時間は、人々の生活におけるこれらのプラットフォームの影響力と人気が高まっていることを示している。この増加傾向は、ソーシャルメディア・プラットフォームを通じてターゲット・オーディエンスにリーチし、つながる広告代理店にとって、オーディエンスのエンゲージメントと可能性が高まっていることを示している。このように、世界のソーシャルネットワーキングの普及率は54%に達しているため、広告代理店がこの広大なユーザーベースに参入し、ターゲットを絞った広告キャンペーンを展開するには、かなりの市場規模がある。2022年の国際電気通信連合(ITU)によると、世界人口の約66%を占める約53億人がインターネットサービスを利用すると予想されている。このインターネット普及は、広告代理店にとって、膨大なオーディエンスにリーチし、世界人口のかなりの部分にターゲットを絞った広告キャンペーンを提供する大きなチャンスとなる。こうしたインターネットユーザーの広範なオンラインプレゼンスを活用することで、広告代理店はクライアントの製品、サービス、ブランドメッセージを世界規模で効果的に宣伝することができる。しかし、広告ブロックや広告回避、データのプライバシーやセキュリティに関する懸念が、市場の成長を妨げる可能性がある。

世界の広告代理店市場の調査で考慮された主な地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東&アフリカを含む。アジア太平洋地域は、いくつかの重要な要因のために最大の市場シェアを持つ市場を支配している。アジア太平洋地域は、人口が多く多様性に富み、消費者の消費力が上昇し、デジタル化が急速に進んでいるため、広告代理店にとって膨大な顧客基盤を獲得する絶好の機会となっている。Eコマース分野の活況、マーケティングと広告への投資の増加が、この地域の優位性をさらに高めている。アジア太平洋地域は、人口の多さ、消費者の消費力の増加、デジタル変革、eコマースの台頭、文化的専門知識を持つ現地エージェンシーの出現により、広告エージェンシーにとって最も急成長する市場になると予想される。こうした要因が広告サービスに対する強い需要を生み出し、この地域の広告業界の急成長に拍車をかけている。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤー
カヴェニ・デジタル・ソリューションズ
ソーシャリエンシー広告社
Brandburp Digital Private Limited
Plan Z Digital Private Limited
タイタンSEOグループ
株式会社電通
WPP PLC
オムニコムグループ
ピュブリシスグループSA
ブルーレーベルラボ

市場における最近の動き
 2023年4月、広告代理店のRediffusion Brand Solutionsは、広告におけるジェンダー・バランスの促進を目的としたエージェンシー、Ladyfingerを設立した。このエージェンシーは、広告業界における男女平等の重要性に注目し、取り組むことを目的としている。
 2023年5月、総合デジタル・マーケティング・エージェンシーのTeam Pumpkinは最近、コンテンツとコミュニケーションに焦点を当てたHypeSquadという専門部門を発表した。HypeSquadは、革新的で先進的なコンテンツ制作、コミュニケーション戦略、インフルエンサーマーケティングサービスを専門としている。実社会のインサイトに重点を置くHypeSquadは、メディアリレーション、コンテンツ配信、インフルエンサー・アウトリーチ、危機管理など、さまざまな分野で効果的なソリューションを提供することを目指している。
世界の広告代理店市場レポートスコープ
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象範囲 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - モード、タイプ、エンドユーザー、地域
 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

モード別
オンライン広告
オフライン広告

タイプ別
テレビ
デジタル
ラジオ
印刷物
アウト・オブ・ホーム(OOH)
その他

エンドユーザー別
銀行・金融サービス・保険業(BFSI)
消費財・小売
政府・公共部門
IT・通信
ヘルスケア
メディア・エンターテインメント

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Advertising Agency Market, by region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Advertising Agency Market, by Mode, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Advertising Agency Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Advertising Agency Market, by End User, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Advertising Agency Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Advertising Agency Market Dynamics
3.1. Advertising Agency Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing use social media
3.1.1.2. Growing internet penetration
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Ad blocking & Ad avoidance
3.1.2.2. Data privacy & security concern
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing digital marketing market
3.1.3.2. Rising industrialization
Chapter 4. Global Advertising Agency Market: Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economic
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Advertising Agency Market, by Mode
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Advertising Agency Market by Mode, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Advertising Agency Market Estimates & Forecasts by Mode 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Advertising Agency Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Online Advertising
5.4.2. Offline Advertising
Chapter 6. Global Advertising Agency Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Advertising Agency Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Advertising Agency Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Advertising Agency Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. TV
6.4.2. Digital
6.4.3. Radio
6.4.4. Print
6.4.5. Out-of-home (OOH)
6.4.6. Other
Chapter 7. Global Advertising Agency Market, by End User
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Advertising Agency Market by End User, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Advertising Agency Market Estimates & Forecasts by End User 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Advertising Agency Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Banking, Financial Services, and Insurance Sector (BFSI)
7.4.2. Consumer Goods and Retail
7.4.3. Government and Public Sector
7.4.4. IT & Telecom
7.4.5. Healthcare
7.4.6. Media & Entertainment
Chapter 8. Global Advertising Agency Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Advertising Agency Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Advertising Agency Market
8.4.1. U.S. Advertising Agency Market
8.4.1.1. Mode breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. End User breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Advertising Agency Market
8.5. Europe Advertising Agency Market Snapshot
8.5.1. U.K. Advertising Agency Market
8.5.2. Germany Advertising Agency Market
8.5.3. France Advertising Agency Market
8.5.4. Spain Advertising Agency Market
8.5.5. Italy Advertising Agency Market
8.5.6. Rest of Europe Advertising Agency Market
8.6. Asia-Pacific Advertising Agency Market Snapshot
8.6.1. China Advertising Agency Market
8.6.2. India Advertising Agency Market
8.6.3. Japan Advertising Agency Market
8.6.4. Australia Advertising Agency Market
8.6.5. South Korea Advertising Agency Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Advertising Agency Market
8.7. Latin America Advertising Agency Market Snapshot
8.7.1. Brazil Advertising Agency Market
8.7.2. Mexico Advertising Agency Market
8.8. Middle East & Africa Advertising Agency Market
8.8.1. Saudi Arabia Advertising Agency Market
8.8.2. South Africa Advertising Agency Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Advertising Agency Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Caveni Digital Solutions
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Socialiency Advertising
9.3.3. Brandburp Digital Private Limited
9.3.4. Plan Z Digital Private Limited
9.3.5. Titan SEO Group
9.3.6. Dentsu Inc.
9.3.7. WPP PLC
9.3.8. Omnicom Group Inc.
9.3.9. Publicis Groupe SA
9.3.10. Blue Label Labs
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Advertising Agencies Market is valued approximately at USD 372.55 billion in 2022 and is anticipated to grow with a CAGR of more than 5.10% over the forecast period 2023-2030.Advertising agencies collaborate with their clients to develop creative and impactful advertising campaigns that aim to build brand awareness, generate leads, increase sales, or achieve other specific marketing objectives. These agencies work closely with businesses, organizations, or individuals to develop effective advertising strategies and deliver compelling messages to target audiences. Moreover, increasing use social media and growing internet penetration anticipated aer the market growth drivers. Furthermore, growing digital marketing market and rising industrialization drive the market growth during the forecast period of 2023-2030.

The growth of social media usage and increase in the time spent by users on internet usage presents significant opportunities for the advertising agency market. According to Statista, in 2022, the average daily time spent by social media users on internet content rose from 145 minutes in 2021 to 147 minutes in 2022. On average, Americans check their mobile devices approximately 159 times per day, highlighting the widespread reliance and usage of smartphones in daily life. Furthermore, it is estimated that users will collectively spend around 4 trillion hours on social media platforms throughout the current year. This significant amount of time spent on social media platforms indicates the growing influence and popularity of these platforms in people's lives. This upward trend indicates a growing audience engagement and potential for advertising agencies to reach and connect with target audiences through social media platforms. Thus, as the global social networking penetration rate stands at 54 percent, there is a considerable market size for advertising agencies to tap into and deliver targeted advertising campaigns to this expansive user base. According to the International Telecommunication Union (ITU) in 2022, it was expected that around 5.3 billion individuals, accounting for approximately 66% of the global population, would be using internet services. This widespread internet adoption presents a significant opportunity for advertising agencies to reach a vast audience and deliver targeted advertising campaigns to a substantial portion of the world's population. By leveraging the extensive online presence of these internet users, advertising agencies can effectively promote their clients' products, services and brand messages to a global scale. However, Ad blocking & Ad avoidance and data privacy & security concerns may hamper the market growth.

The key regions considered for the Global Advertising Agencies Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. Asia-Pacific is the dominating the market with largest market share due to several key factors. With its large and diverse population, rising consumer spending power and rapid digital transformation, the region offers immense opportunities for agencies to tap into a vast audience base. The booming e-commerce sector, and increasing investments in marketing and advertising further contribute to the region's dominance. Asia-Pacific region is expected to be the fastest growing market for advertising agencies due to its large population, increasing consumer spending power, digital transformation, rise of e-commerce, and the emergence of local agencies with cultural expertise. These factors have created a strong demand for advertising services and fueled the region's rapid growth in the industry.

Major market player included in this report are:
Caveni Digital Solutions
Socialiency Advertising
Brandburp Digital Private Limited
Plan Z Digital Private Limited
Titan SEO Group
Dentsu Inc.
WPP PLC
Omnicom Group Inc.
Publicis Groupe SA
Blue Label Labs

Recent Developments in the Market:
 In April 2023, Rediffusion Brand Solutions, an advertising agency, has introduced Ladyfinger, an agency dedicated to promoting gender balance in advertising. The agency aims to bring attention to and address the importance of gender equality in the advertising industry.
 In May 2023, Team Pumpkin, a comprehensive digital marketing agency, has recently unveiled a dedicated division called HypeSquad, focused on content and communications. HypeSquad specializes in innovative and forward-thinking content creation, communications strategies, and influencer marketing services. With a strong emphasis on real-world insights, HypeSquad aims to provide effective solutions across various sectors, including media relations, content distribution, influencer outreach, and crisis management.
Global Advertising Agencies Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Mode, Type, End User, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Mode:
Online Advertising
Offline Advertising

By Type:
TV
Digital
Radio
Print
Out-of-home (OOH)
Other

By End User:
Banking, Financial Services, and Insurance Sector (BFSI)
Consumer Goods and Retail
Government and Public Sector
IT & Telecom
Healthcare
Media & Entertainment

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Advertising Agency Market, by region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Advertising Agency Market, by Mode, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Advertising Agency Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Advertising Agency Market, by End User, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Advertising Agency Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Advertising Agency Market Dynamics
3.1. Advertising Agency Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing use social media
3.1.1.2. Growing internet penetration
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Ad blocking & Ad avoidance
3.1.2.2. Data privacy & security concern
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing digital marketing market
3.1.3.2. Rising industrialization
Chapter 4. Global Advertising Agency Market: Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economic
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Advertising Agency Market, by Mode
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Advertising Agency Market by Mode, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Advertising Agency Market Estimates & Forecasts by Mode 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Advertising Agency Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Online Advertising
5.4.2. Offline Advertising
Chapter 6. Global Advertising Agency Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Advertising Agency Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Advertising Agency Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Advertising Agency Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. TV
6.4.2. Digital
6.4.3. Radio
6.4.4. Print
6.4.5. Out-of-home (OOH)
6.4.6. Other
Chapter 7. Global Advertising Agency Market, by End User
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Advertising Agency Market by End User, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Advertising Agency Market Estimates & Forecasts by End User 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Advertising Agency Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Banking, Financial Services, and Insurance Sector (BFSI)
7.4.2. Consumer Goods and Retail
7.4.3. Government and Public Sector
7.4.4. IT & Telecom
7.4.5. Healthcare
7.4.6. Media & Entertainment
Chapter 8. Global Advertising Agency Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Advertising Agency Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Advertising Agency Market
8.4.1. U.S. Advertising Agency Market
8.4.1.1. Mode breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. End User breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Advertising Agency Market
8.5. Europe Advertising Agency Market Snapshot
8.5.1. U.K. Advertising Agency Market
8.5.2. Germany Advertising Agency Market
8.5.3. France Advertising Agency Market
8.5.4. Spain Advertising Agency Market
8.5.5. Italy Advertising Agency Market
8.5.6. Rest of Europe Advertising Agency Market
8.6. Asia-Pacific Advertising Agency Market Snapshot
8.6.1. China Advertising Agency Market
8.6.2. India Advertising Agency Market
8.6.3. Japan Advertising Agency Market
8.6.4. Australia Advertising Agency Market
8.6.5. South Korea Advertising Agency Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Advertising Agency Market
8.7. Latin America Advertising Agency Market Snapshot
8.7.1. Brazil Advertising Agency Market
8.7.2. Mexico Advertising Agency Market
8.8. Middle East & Africa Advertising Agency Market
8.8.1. Saudi Arabia Advertising Agency Market
8.8.2. South Africa Advertising Agency Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Advertising Agency Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Caveni Digital Solutions
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Socialiency Advertising
9.3.3. Brandburp Digital Private Limited
9.3.4. Plan Z Digital Private Limited
9.3.5. Titan SEO Group
9.3.6. Dentsu Inc.
9.3.7. WPP PLC
9.3.8. Omnicom Group Inc.
9.3.9. Publicis Groupe SA
9.3.10. Blue Label Labs
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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