広告代理店の世界市場規模調査・予測:モード別(オンライン広告、オフライン広告)、タイプ別(テレビ、デジタル、ラジオ、印刷物、アウトオブホーム(OOH)、その他)、エンドユーザー別(銀行・金融サービス・保険セクター(BFSI)、消費財・小売、政府・公共セクター、IT・通信、ヘルスケア、メディア・娯楽)、地域別分析、2023-2030年Global Advertising Agencies Market Size study & Forecast, by Mode (Online Advertising, Offline Advertising), by Type (TV, Digital, Radio, Print, Out-of-home (OOH), Other), by End User (Banking, Financial Services, and Insurance Sector (BFSI), Consumer Goods and Retail, Government and Public Sector, IT & Telecom, Healthcare, Media & Entertainment) and Regional Analysis, 2023-2030 広告代理店の世界市場は、2022年には約3,725億5,000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には年平均成長率5.10%以上で成長すると予測されている。広告代理店は、ブランド認知度の構築、リードの生成、売上高... もっと見る
サマリー広告代理店の世界市場は、2022年には約3,725億5,000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には年平均成長率5.10%以上で成長すると予測されている。広告代理店は、ブランド認知度の構築、リードの生成、売上高の増加、またはその他の特定のマーケティング目標の達成を目的とした創造的でインパクトのある広告キャンペーンを開発するためにクライアントと協力している。これらの広告代理店は、企業や組織、個人と密接に連携して効果的な広告戦略を策定し、ターゲットとなるオーディエンスに説得力のあるメッセージを届ける。また、ソーシャルメディア利用の増加とインターネット普及の拡大は、市場の成長促進要因になると予想される。さらに、デジタルマーケティング市場の成長と工業化の高まりは、2023年から2030年の予測期間中に市場の成長を促進する。ソーシャル・メディアの利用拡大と、ユーザーがインターネット利用に費やす時間の増加は、広告代理店市場に大きな機会をもたらしている。Statistaによると、2022年、ソーシャルメディアユーザーがインターネットコンテンツに費やす1日の平均時間は、2021年の145分から147分に増加した。米国人は1日平均約159回モバイル機器をチェックしており、日常生活におけるスマートフォンへの依存と利用が広がっていることが浮き彫りになっている。さらに、ユーザーがソーシャルメディア・プラットフォームに費やす時間は、今年1年間で約4兆時間に上ると推定されている。ソーシャルメディア・プラットフォームに費やされるこの膨大な時間は、人々の生活におけるこれらのプラットフォームの影響力と人気が高まっていることを示している。この増加傾向は、ソーシャルメディア・プラットフォームを通じてターゲット・オーディエンスにリーチし、つながる広告代理店にとって、オーディエンスのエンゲージメントと可能性が高まっていることを示している。このように、世界のソーシャルネットワーキングの普及率は54%に達しているため、広告代理店がこの広大なユーザーベースに参入し、ターゲットを絞った広告キャンペーンを展開するには、かなりの市場規模がある。2022年の国際電気通信連合(ITU)によると、世界人口の約66%を占める約53億人がインターネットサービスを利用すると予想されている。このインターネット普及は、広告代理店にとって、膨大なオーディエンスにリーチし、世界人口のかなりの部分にターゲットを絞った広告キャンペーンを提供する大きなチャンスとなる。こうしたインターネットユーザーの広範なオンラインプレゼンスを活用することで、広告代理店はクライアントの製品、サービス、ブランドメッセージを世界規模で効果的に宣伝することができる。しかし、広告ブロックや広告回避、データのプライバシーやセキュリティに関する懸念が、市場の成長を妨げる可能性がある。 世界の広告代理店市場の調査で考慮された主な地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東&アフリカを含む。アジア太平洋地域は、いくつかの重要な要因のために最大の市場シェアを持つ市場を支配している。アジア太平洋地域は、人口が多く多様性に富み、消費者の消費力が上昇し、デジタル化が急速に進んでいるため、広告代理店にとって膨大な顧客基盤を獲得する絶好の機会となっている。Eコマース分野の活況、マーケティングと広告への投資の増加が、この地域の優位性をさらに高めている。アジア太平洋地域は、人口の多さ、消費者の消費力の増加、デジタル変革、eコマースの台頭、文化的専門知識を持つ現地エージェンシーの出現により、広告エージェンシーにとって最も急成長する市場になると予想される。こうした要因が広告サービスに対する強い需要を生み出し、この地域の広告業界の急成長に拍車をかけている。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤー カヴェニ・デジタル・ソリューションズ ソーシャリエンシー広告社 Brandburp Digital Private Limited Plan Z Digital Private Limited タイタンSEOグループ 株式会社電通 WPP PLC オムニコムグループ ピュブリシスグループSA ブルーレーベルラボ 市場における最近の動き 2023年4月、広告代理店のRediffusion Brand Solutionsは、広告におけるジェンダー・バランスの促進を目的としたエージェンシー、Ladyfingerを設立した。このエージェンシーは、広告業界における男女平等の重要性に注目し、取り組むことを目的としている。 2023年5月、総合デジタル・マーケティング・エージェンシーのTeam Pumpkinは最近、コンテンツとコミュニケーションに焦点を当てたHypeSquadという専門部門を発表した。HypeSquadは、革新的で先進的なコンテンツ制作、コミュニケーション戦略、インフルエンサーマーケティングサービスを専門としている。実社会のインサイトに重点を置くHypeSquadは、メディアリレーション、コンテンツ配信、インフルエンサー・アウトリーチ、危機管理など、さまざまな分野で効果的なソリューションを提供することを目指している。 世界の広告代理店市場レポートスコープ 過去データ - 2020 - 2021 推計基準年 - 2022年 予測期間 - 2023-2030 レポート対象範囲 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向 対象セグメント - モード、タイプ、エンドユーザー、地域 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: モード別 オンライン広告 オフライン広告 タイプ別 テレビ デジタル ラジオ 印刷物 アウト・オブ・ホーム(OOH) その他 エンドユーザー別 銀行・金融サービス・保険業(BFSI) 消費財・小売 政府・公共部門 IT・通信 ヘルスケア メディア・エンターテインメント 地域別 北米 米国 カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 RoAPAC ラテンアメリカ ブラジル メキシコ 中東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ その他の中東・アフリカ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Advertising Agency Market, by region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Advertising Agency Market, by Mode, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Advertising Agency Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.4. Advertising Agency Market, by End User, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Advertising Agency Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Advertising Agency Market Dynamics 3.1. Advertising Agency Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing use social media 3.1.1.2. Growing internet penetration 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Ad blocking & Ad avoidance 3.1.2.2. Data privacy & security concern 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing digital marketing market 3.1.3.2. Rising industrialization Chapter 4. Global Advertising Agency Market: Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economic 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Advertising Agency Market, by Mode 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Advertising Agency Market by Mode, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Advertising Agency Market Estimates & Forecasts by Mode 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Advertising Agency Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Online Advertising 5.4.2. Offline Advertising Chapter 6. Global Advertising Agency Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Advertising Agency Market by Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Advertising Agency Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Advertising Agency Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. TV 6.4.2. Digital 6.4.3. Radio 6.4.4. Print 6.4.5. Out-of-home (OOH) 6.4.6. Other Chapter 7. Global Advertising Agency Market, by End User 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Advertising Agency Market by End User, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Advertising Agency Market Estimates & Forecasts by End User 2020-2030 (USD Billion) 7.4. Advertising Agency Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Banking, Financial Services, and Insurance Sector (BFSI) 7.4.2. Consumer Goods and Retail 7.4.3. Government and Public Sector 7.4.4. IT & Telecom 7.4.5. Healthcare 7.4.6. Media & Entertainment Chapter 8. Global Advertising Agency Market, Regional Analysis 8.1. Top Leading Countries 8.2. Top Emerging Countries 8.3. Advertising Agency Market, Regional Market Snapshot 8.4. North America Advertising Agency Market 8.4.1. U.S. Advertising Agency Market 8.4.1.1. Mode breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.2. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.3. End User breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.2. Canada Advertising Agency Market 8.5. Europe Advertising Agency Market Snapshot 8.5.1. U.K. Advertising Agency Market 8.5.2. Germany Advertising Agency Market 8.5.3. France Advertising Agency Market 8.5.4. Spain Advertising Agency Market 8.5.5. Italy Advertising Agency Market 8.5.6. Rest of Europe Advertising Agency Market 8.6. Asia-Pacific Advertising Agency Market Snapshot 8.6.1. China Advertising Agency Market 8.6.2. India Advertising Agency Market 8.6.3. Japan Advertising Agency Market 8.6.4. Australia Advertising Agency Market 8.6.5. South Korea Advertising Agency Market 8.6.6. Rest of Asia Pacific Advertising Agency Market 8.7. Latin America Advertising Agency Market Snapshot 8.7.1. Brazil Advertising Agency Market 8.7.2. Mexico Advertising Agency Market 8.8. Middle East & Africa Advertising Agency Market 8.8.1. Saudi Arabia Advertising Agency Market 8.8.2. South Africa Advertising Agency Market 8.8.3. Rest of Middle East & Africa Advertising Agency Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Key Company SWOT Analysis 9.1.1. Company 1 9.1.2. Company 2 9.1.3. Company 3 9.2. Top Market Strategies 9.3. Company Profiles 9.3.1. Caveni Digital Solutions 9.3.1.1. Key Information 9.3.1.2. Overview 9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.3.1.4. Product Summary 9.3.1.5. Recent Developments 9.3.2. Socialiency Advertising 9.3.3. Brandburp Digital Private Limited 9.3.4. Plan Z Digital Private Limited 9.3.5. Titan SEO Group 9.3.6. Dentsu Inc. 9.3.7. WPP PLC 9.3.8. Omnicom Group Inc. 9.3.9. Publicis Groupe SA 9.3.10. Blue Label Labs Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Advertising Agencies Market is valued approximately at USD 372.55 billion in 2022 and is anticipated to grow with a CAGR of more than 5.10% over the forecast period 2023-2030.Advertising agencies collaborate with their clients to develop creative and impactful advertising campaigns that aim to build brand awareness, generate leads, increase sales, or achieve other specific marketing objectives. These agencies work closely with businesses, organizations, or individuals to develop effective advertising strategies and deliver compelling messages to target audiences. Moreover, increasing use social media and growing internet penetration anticipated aer the market growth drivers. Furthermore, growing digital marketing market and rising industrialization drive the market growth during the forecast period of 2023-2030. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Advertising Agency Market, by region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Advertising Agency Market, by Mode, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Advertising Agency Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.4. Advertising Agency Market, by End User, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Advertising Agency Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Advertising Agency Market Dynamics 3.1. Advertising Agency Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing use social media 3.1.1.2. Growing internet penetration 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Ad blocking & Ad avoidance 3.1.2.2. Data privacy & security concern 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing digital marketing market 3.1.3.2. Rising industrialization Chapter 4. Global Advertising Agency Market: Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economic 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Advertising Agency Market, by Mode 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Advertising Agency Market by Mode, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Advertising Agency Market Estimates & Forecasts by Mode 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Advertising Agency Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Online Advertising 5.4.2. Offline Advertising Chapter 6. Global Advertising Agency Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Advertising Agency Market by Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Advertising Agency Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Advertising Agency Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. TV 6.4.2. Digital 6.4.3. Radio 6.4.4. Print 6.4.5. Out-of-home (OOH) 6.4.6. Other Chapter 7. Global Advertising Agency Market, by End User 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Advertising Agency Market by End User, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Advertising Agency Market Estimates & Forecasts by End User 2020-2030 (USD Billion) 7.4. Advertising Agency Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Banking, Financial Services, and Insurance Sector (BFSI) 7.4.2. Consumer Goods and Retail 7.4.3. Government and Public Sector 7.4.4. IT & Telecom 7.4.5. Healthcare 7.4.6. Media & Entertainment Chapter 8. Global Advertising Agency Market, Regional Analysis 8.1. Top Leading Countries 8.2. Top Emerging Countries 8.3. Advertising Agency Market, Regional Market Snapshot 8.4. North America Advertising Agency Market 8.4.1. U.S. Advertising Agency Market 8.4.1.1. Mode breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.2. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.3. End User breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.2. Canada Advertising Agency Market 8.5. Europe Advertising Agency Market Snapshot 8.5.1. U.K. Advertising Agency Market 8.5.2. Germany Advertising Agency Market 8.5.3. France Advertising Agency Market 8.5.4. Spain Advertising Agency Market 8.5.5. Italy Advertising Agency Market 8.5.6. Rest of Europe Advertising Agency Market 8.6. Asia-Pacific Advertising Agency Market Snapshot 8.6.1. China Advertising Agency Market 8.6.2. India Advertising Agency Market 8.6.3. Japan Advertising Agency Market 8.6.4. Australia Advertising Agency Market 8.6.5. South Korea Advertising Agency Market 8.6.6. Rest of Asia Pacific Advertising Agency Market 8.7. Latin America Advertising Agency Market Snapshot 8.7.1. Brazil Advertising Agency Market 8.7.2. Mexico Advertising Agency Market 8.8. Middle East & Africa Advertising Agency Market 8.8.1. Saudi Arabia Advertising Agency Market 8.8.2. South Africa Advertising Agency Market 8.8.3. Rest of Middle East & Africa Advertising Agency Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Key Company SWOT Analysis 9.1.1. Company 1 9.1.2. Company 2 9.1.3. Company 3 9.2. Top Market Strategies 9.3. Company Profiles 9.3.1. Caveni Digital Solutions 9.3.1.1. Key Information 9.3.1.2. Overview 9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.3.1.4. Product Summary 9.3.1.5. Recent Developments 9.3.2. Socialiency Advertising 9.3.3. Brandburp Digital Private Limited 9.3.4. Plan Z Digital Private Limited 9.3.5. Titan SEO Group 9.3.6. Dentsu Inc. 9.3.7. WPP PLC 9.3.8. Omnicom Group Inc. 9.3.9. Publicis Groupe SA 9.3.10. Blue Label Labs Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
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