自己検査の世界市場規模調査&予測、製品別(診断キット、診断デバイス、診断ストリップ)、サンプル別(尿、血液、便、口腔スワブ、その他)、用途別(コレステロールと中性脂肪検査、糖尿病とグルコース検査、排卵検査がん検査、不耐症またはセリアック病検査、アレルギー検査、貧血検査)、地域別分析、2023-2030年Global Self-Testing Market Size study & Forecast, by Product (Diagnostic kits, Diagnostic device, Diagnostic strips), by Sample (Urine, Blood, Stools, Oral Swabs, Other), by Application (Cholesterol and Triglycerides Tests, Diabetes and Glucose Tests, Ovulation Test Cancer Test, Intolerance or Celiac disease Test, Allergy Test, Anemia Test) and Regional Analysis, 2023-2030 世界の自己検査市場は2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。自己検査は、患者の治療やケアにおける追跡、診断、対処のための新たな機会を... もっと見る
サマリー世界の自己検査市場は2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。自己検査は、患者の治療やケアにおける追跡、診断、対処のための新たな機会を生み出している。病気の危険性を特定するため、メーカーは、急性感染症診断から慢性疾患管理まで、健康増進と予防対策のための検査キットを開発している。慢性疾患治療におけるオピオイドの利用が増加し続け、その誤用に関連する死亡率や罹患率の憂慮すべき割合が明らかになるにつれて、医療界における疼痛管理のアプローチは、薬物乱用検査の統合を重要な側面として変革しつつある。市場成長の原動力となっているのは、価値観に基づく医療の増加や、無認可の家庭用COVID検査キットに対する需要の高まりといった主な要因である。Statistaによると、2022年12月22日現在、世界で最も多くのCOVID-19検査を実施しているのは米国で、その数は11億5,000万件を超えている。ロシアでは2億7300万件以上の検査が行われている。COVID-19の流行は世界中の医療システムに深刻な負担をかけた。流行開始当初は検査キットに対する需要が非常に大きかったが、生産能力は限られていた。米国での初期の流行は、疾病対策予防センターが製造した検査キットに欠陥があったため、数週間発見されなかった。しかし、2023~2030年の予測期間を通じて、偽検査の増加が市場の成長を阻害している。 世界の自己検査市場調査で考慮した主要地域には、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカが含まれる。北米は、技術の進歩と家庭用キットの使用の増加により、世界市場シェアをリードしている。一方、アジア太平洋地域は人口が多く、自己検査キットの利便性と受容性についての認識が高まっているため、最も急成長している地域と予想される。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りである: Piramal Enterprises Ltd クイデル・コーポレーション アークレイ株式会社 True Diagnostics Inc. ACON Laboratories Inc. アシュアテック(杭州)有限公司 ベクトン・ディッキンソン バイオニメコーポレーション ロシュ・ホールディングAG トゥルー・ダイアグノスティックス 市場における最近の動き 2022年1月、フロリダ・アトランティック大学(FAU)は、自動化された迅速なHIVセルフキットの開発のため、約130万米ドルをNIHに供与した。第一段階の進捗の結果をプログラム的に評価した後、さらに130万米ドルがこの試みに交付される。 2023年1月、NIHとAdministration for Strategic Preparedness and Response(ASPR)は共同で、Home Test to Treatプログラムを開始する。このバーチャルな地域保健介入は、遠隔医療相談、自宅での治療、自宅での迅速検査など、少数の選ばれた地域社会で無料のCOVID保健サービスを提供するものである。 世界の自己検査市場レポート範囲: 過去データ - 2020 - 2021 推計基準年 - 2022年 予測期間 - 2023-2030 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向 対象セグメント - 製品、サンプル、用途、地域 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品別 診断キット 診断装置 診断ストリップ サンプル別 尿 血液 便 口腔スワブ その他 用途別 コレステロールとトリグリセリド検査 糖尿病とグルコース検査 排卵検査 がん検査 不耐症またはセリアック病検査 アレルギー検査 貧血検査 地域別 北米 米国 カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 RoAPAC ラテンアメリカ ブラジル メキシコ 中東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ その他の中東・アフリカ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Self-Testing Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Self-Testing Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Self-Testing Market, by Sample, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.4. Self-Testing Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Self-Testing Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Self-Testing Market Dynamics 3.1. Self-Testing Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing value-based care 3.1.1.2. Growing demand for unauthorized home COVID kits for testing 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Rising number of false tests 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rapid adoption of online purchasing Chapter 4. Global Self-Testing Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Self-Testing Market, by Product 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Self-Testing Market by Product, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Self-Testing Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Self-Testing Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Diagnostic kits 5.4.2. Diagnostic device 5.4.3. Diagnostic strips Chapter 6. Global Self-Testing Market, by Sample 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Self-Testing Market by Sample, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Self-Testing Market Estimates & Forecasts by Sample 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Self-Testing Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Urine 6.4.2. Blood 6.4.3. Stools 6.4.4. Oral Swabs 6.4.5. Other Chapter 7. Global Self-Testing Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Self-Testing Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Self-Testing Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion) 7.4. Self-Testing Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Cholesterol and Triglycerides Tests 7.4.2. Diabetes and Glucose Tests 7.4.3. Ovulation Test Cancer Test 7.4.4. Intolerance or Celiac disease Test 7.4.5. Allergy Test 7.4.6. Anemia Test Chapter 8. Global Self-Testing Market, Regional Analysis 8.1. Top Leading Countries 8.2. Top Emerging Countries 8.3. Self-Testing Market, Regional Market Snapshot 8.4. North America Self-Testing Market 8.4.1. U.S. Self-Testing Market 8.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.2. Sample breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.2. Canada Self-Testing Market 8.5. Europe Self-Testing Market Snapshot 8.5.1. U.K. Self-Testing Market 8.5.2. Germany Self-Testing Market 8.5.3. France Self-Testing Market 8.5.4. Spain Self-Testing Market 8.5.5. Italy Self-Testing Market 8.5.6. Rest of Europe Self-Testing Market 8.6. Asia-Pacific Self-Testing Market Snapshot 8.6.1. China Self-Testing Market 8.6.2. India Self-Testing Market 8.6.3. Japan Self-Testing Market 8.6.4. Australia Self-Testing Market 8.6.5. South Korea Self-Testing Market 8.6.6. Rest of Asia Pacific Self-Testing Market 8.7. Latin America Self-Testing Market Snapshot 8.7.1. Brazil Self-Testing Market 8.7.2. Mexico Self-Testing Market 8.8. Middle East & Africa Self-Testing Market 8.8.1. Saudi Arabia Self-Testing Market 8.8.2. South Africa Self-Testing Market 8.8.3. Rest of Middle East & Africa Self-Testing Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Key Company SWOT Analysis 9.1.1. Company 1 9.1.2. Company 2 9.1.3. Company 3 9.2. Top Market Strategies 9.3. Company Profiles 9.3.1. Piramal Enterprises Ltd 9.3.1.1. Key Information 9.3.1.2. Overview 9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.3.1.4. Product Summary 9.3.1.5. Recent Developments 9.3.2. Quidel Corporation 9.3.3. ARKRAY Inc. 9.3.4. True Diagnostics Inc. 9.3.5. ACON Laboratories Inc. 9.3.6. Assure Tech (Hangzhou) Co. Ltd. 9.3.7. Becton Dickinson & Company 9.3.8. Bionime Corporation 9.3.9. Roche Holding AG 9.3.10. True Diagnostics Inc. Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Self-Testing Market is valued at approximately USD XX billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2023-2030. Self-Testing is creating new opportunities for tracking, diagnosing, and addressing in patients treatment and their care. To identify the possible hazards of illnesses, manufacturers are creating testing kits for wellness and preventative measures, spanning from acute infection diagnosis to chronic condition management. As the utilization of opioids for chronic illness treatment continues to increase and the alarming rates of mortality and morbidity linked to their misuse become apparent, pain management approaches within the medical community are undergoing transformation with the integration of substance abuse testing as a crucial aspect. The market growth is driven by key factors such as increasing value-based care and growing demand for unauthorized home COVID kits for testing. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Self-Testing Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Self-Testing Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Self-Testing Market, by Sample, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.4. Self-Testing Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Self-Testing Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Self-Testing Market Dynamics 3.1. Self-Testing Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing value-based care 3.1.1.2. Growing demand for unauthorized home COVID kits for testing 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Rising number of false tests 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rapid adoption of online purchasing Chapter 4. Global Self-Testing Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Self-Testing Market, by Product 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Self-Testing Market by Product, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Self-Testing Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Self-Testing Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Diagnostic kits 5.4.2. Diagnostic device 5.4.3. Diagnostic strips Chapter 6. Global Self-Testing Market, by Sample 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Self-Testing Market by Sample, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Self-Testing Market Estimates & Forecasts by Sample 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Self-Testing Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Urine 6.4.2. Blood 6.4.3. Stools 6.4.4. Oral Swabs 6.4.5. Other Chapter 7. Global Self-Testing Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Self-Testing Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Self-Testing Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion) 7.4. Self-Testing Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Cholesterol and Triglycerides Tests 7.4.2. Diabetes and Glucose Tests 7.4.3. Ovulation Test Cancer Test 7.4.4. Intolerance or Celiac disease Test 7.4.5. Allergy Test 7.4.6. Anemia Test Chapter 8. Global Self-Testing Market, Regional Analysis 8.1. Top Leading Countries 8.2. Top Emerging Countries 8.3. Self-Testing Market, Regional Market Snapshot 8.4. North America Self-Testing Market 8.4.1. U.S. Self-Testing Market 8.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.2. Sample breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.2. Canada Self-Testing Market 8.5. Europe Self-Testing Market Snapshot 8.5.1. U.K. Self-Testing Market 8.5.2. Germany Self-Testing Market 8.5.3. France Self-Testing Market 8.5.4. Spain Self-Testing Market 8.5.5. Italy Self-Testing Market 8.5.6. Rest of Europe Self-Testing Market 8.6. Asia-Pacific Self-Testing Market Snapshot 8.6.1. China Self-Testing Market 8.6.2. India Self-Testing Market 8.6.3. Japan Self-Testing Market 8.6.4. Australia Self-Testing Market 8.6.5. South Korea Self-Testing Market 8.6.6. Rest of Asia Pacific Self-Testing Market 8.7. Latin America Self-Testing Market Snapshot 8.7.1. Brazil Self-Testing Market 8.7.2. Mexico Self-Testing Market 8.8. Middle East & Africa Self-Testing Market 8.8.1. Saudi Arabia Self-Testing Market 8.8.2. South Africa Self-Testing Market 8.8.3. Rest of Middle East & Africa Self-Testing Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Key Company SWOT Analysis 9.1.1. Company 1 9.1.2. Company 2 9.1.3. Company 3 9.2. Top Market Strategies 9.3. Company Profiles 9.3.1. Piramal Enterprises Ltd 9.3.1.1. Key Information 9.3.1.2. Overview 9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.3.1.4. Product Summary 9.3.1.5. Recent Developments 9.3.2. Quidel Corporation 9.3.3. ARKRAY Inc. 9.3.4. True Diagnostics Inc. 9.3.5. ACON Laboratories Inc. 9.3.6. Assure Tech (Hangzhou) Co. Ltd. 9.3.7. Becton Dickinson & Company 9.3.8. Bionime Corporation 9.3.9. Roche Holding AG 9.3.10. True Diagnostics Inc. Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の医療診断分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(allergy)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/19 10:26 155.48 円 165.11 円 199.74 円 |