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自己検査の世界市場規模調査&予測、製品別(診断キット、診断デバイス、診断ストリップ)、サンプル別(尿、血液、便、口腔スワブ、その他)、用途別(コレステロールと中性脂肪検査、糖尿病とグルコース検査、排卵検査がん検査、不耐症またはセリアック病検査、アレルギー検査、貧血検査)、地域別分析、2023-2030年


Global Self-Testing Market Size study & Forecast, by Product (Diagnostic kits, Diagnostic device, Diagnostic strips), by Sample (Urine, Blood, Stools, Oral Swabs, Other), by Application (Cholesterol and Triglycerides Tests, Diabetes and Glucose Tests, Ovulation Test Cancer Test, Intolerance or Celiac disease Test, Allergy Test, Anemia Test) and Regional Analysis, 2023-2030

世界の自己検査市場は2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。自己検査は、患者の治療やケアにおける追跡、診断、対処のための新たな機会を... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年10月4日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界の自己検査市場は2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。自己検査は、患者の治療やケアにおける追跡、診断、対処のための新たな機会を生み出している。病気の危険性を特定するため、メーカーは、急性感染症診断から慢性疾患管理まで、健康増進と予防対策のための検査キットを開発している。慢性疾患治療におけるオピオイドの利用が増加し続け、その誤用に関連する死亡率や罹患率の憂慮すべき割合が明らかになるにつれて、医療界における疼痛管理のアプローチは、薬物乱用検査の統合を重要な側面として変革しつつある。市場成長の原動力となっているのは、価値観に基づく医療の増加や、無認可の家庭用COVID検査キットに対する需要の高まりといった主な要因である。

Statistaによると、2022年12月22日現在、世界で最も多くのCOVID-19検査を実施しているのは米国で、その数は11億5,000万件を超えている。ロシアでは2億7300万件以上の検査が行われている。COVID-19の流行は世界中の医療システムに深刻な負担をかけた。流行開始当初は検査キットに対する需要が非常に大きかったが、生産能力は限られていた。米国での初期の流行は、疾病対策予防センターが製造した検査キットに欠陥があったため、数週間発見されなかった。しかし、2023~2030年の予測期間を通じて、偽検査の増加が市場の成長を阻害している。

世界の自己検査市場調査で考慮した主要地域には、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカが含まれる。北米は、技術の進歩と家庭用キットの使用の増加により、世界市場シェアをリードしている。一方、アジア太平洋地域は人口が多く、自己検査キットの利便性と受容性についての認識が高まっているため、最も急成長している地域と予想される。


本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りである:
Piramal Enterprises Ltd
クイデル・コーポレーション
アークレイ株式会社
True Diagnostics Inc.
ACON Laboratories Inc.
アシュアテック(杭州)有限公司
ベクトン・ディッキンソン
バイオニメコーポレーション
ロシュ・ホールディングAG
トゥルー・ダイアグノスティックス

市場における最近の動き
 2022年1月、フロリダ・アトランティック大学(FAU)は、自動化された迅速なHIVセルフキットの開発のため、約130万米ドルをNIHに供与した。第一段階の進捗の結果をプログラム的に評価した後、さらに130万米ドルがこの試みに交付される。
 2023年1月、NIHとAdministration for Strategic Preparedness and Response(ASPR)は共同で、Home Test to Treatプログラムを開始する。このバーチャルな地域保健介入は、遠隔医療相談、自宅での治療、自宅での迅速検査など、少数の選ばれた地域社会で無料のCOVID保健サービスを提供するものである。

世界の自己検査市場レポート範囲:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - 製品、サンプル、用途、地域
 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品別
診断キット
診断装置
診断ストリップ

サンプル別
尿
血液
便
口腔スワブ
その他

用途別
コレステロールとトリグリセリド検査
糖尿病とグルコース検査
排卵検査 がん検査
不耐症またはセリアック病検査
アレルギー検査
貧血検査

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Self-Testing Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Self-Testing Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Self-Testing Market, by Sample, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Self-Testing Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Self-Testing Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Self-Testing Market Dynamics
3.1. Self-Testing Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing value-based care
3.1.1.2. Growing demand for unauthorized home COVID kits for testing
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Rising number of false tests
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rapid adoption of online purchasing
Chapter 4. Global Self-Testing Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Self-Testing Market, by Product
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Self-Testing Market by Product, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Self-Testing Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Self-Testing Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Diagnostic kits
5.4.2. Diagnostic device
5.4.3. Diagnostic strips
Chapter 6. Global Self-Testing Market, by Sample
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Self-Testing Market by Sample, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Self-Testing Market Estimates & Forecasts by Sample 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Self-Testing Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Urine
6.4.2. Blood
6.4.3. Stools
6.4.4. Oral Swabs
6.4.5. Other
Chapter 7. Global Self-Testing Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Self-Testing Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Self-Testing Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Self-Testing Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Cholesterol and Triglycerides Tests
7.4.2. Diabetes and Glucose Tests
7.4.3. Ovulation Test Cancer Test
7.4.4. Intolerance or Celiac disease Test
7.4.5. Allergy Test
7.4.6. Anemia Test
Chapter 8. Global Self-Testing Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Self-Testing Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Self-Testing Market
8.4.1. U.S. Self-Testing Market
8.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Sample breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Self-Testing Market
8.5. Europe Self-Testing Market Snapshot
8.5.1. U.K. Self-Testing Market
8.5.2. Germany Self-Testing Market
8.5.3. France Self-Testing Market
8.5.4. Spain Self-Testing Market
8.5.5. Italy Self-Testing Market
8.5.6. Rest of Europe Self-Testing Market
8.6. Asia-Pacific Self-Testing Market Snapshot
8.6.1. China Self-Testing Market
8.6.2. India Self-Testing Market
8.6.3. Japan Self-Testing Market
8.6.4. Australia Self-Testing Market
8.6.5. South Korea Self-Testing Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Self-Testing Market
8.7. Latin America Self-Testing Market Snapshot
8.7.1. Brazil Self-Testing Market
8.7.2. Mexico Self-Testing Market
8.8. Middle East & Africa Self-Testing Market
8.8.1. Saudi Arabia Self-Testing Market
8.8.2. South Africa Self-Testing Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Self-Testing Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Piramal Enterprises Ltd
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Quidel Corporation
9.3.3. ARKRAY Inc.
9.3.4. True Diagnostics Inc.
9.3.5. ACON Laboratories Inc.
9.3.6. Assure Tech (Hangzhou) Co. Ltd.
9.3.7. Becton Dickinson & Company
9.3.8. Bionime Corporation
9.3.9. Roche Holding AG
9.3.10. True Diagnostics Inc.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Self-Testing Market is valued at approximately USD XX billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2023-2030. Self-Testing is creating new opportunities for tracking, diagnosing, and addressing in patients treatment and their care. To identify the possible hazards of illnesses, manufacturers are creating testing kits for wellness and preventative measures, spanning from acute infection diagnosis to chronic condition management. As the utilization of opioids for chronic illness treatment continues to increase and the alarming rates of mortality and morbidity linked to their misuse become apparent, pain management approaches within the medical community are undergoing transformation with the integration of substance abuse testing as a crucial aspect. The market growth is driven by key factors such as increasing value-based care and growing demand for unauthorized home COVID kits for testing.

According to Statista, The United States has conducted the most COVID-19 tests globally as of December 22, 2022, with over 1.15 billion tests. There have been more than 273 million tests in Russia. The COVID-19 epidemic has severely taxed health systems all around the world. There was a tremendous demand for test kits at the start of the epidemic, but production capacity was limited. The early outbreak of the disease in the United States was undiscovered for weeks due to defective testing kits made by the Centers for Disease Control and Prevention. However, the rising number of false tests stifles market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Self-Testing Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America is leading the global market share owing to increased technology advancement and use of home kits. On the other side, Asia Pacific is expected to be the fastest growing region due to its large population and growing awareness about the convenience and acceptability of self-testing kits.


Major market player included in this report are:
Piramal Enterprises Ltd
Quidel Corporation
ARKRAY Inc.
True Diagnostics Inc.
ACON Laboratories Inc.
Assure Tech (Hangzhou) Co. Ltd.
Becton Dickinson & Company
Bionime Corporation
Roche Holding AG
True Diagnostics Inc.

Recent Developments in the Market:
 In January 2022, Florida Atlantic University (FAU) granted around USD 1.3 million to NIH for the development of automated, quick HIV self-kits. After a programmatic evaluation of the results of the first phase's progress, another USD 1.3 million would be granted for this endeavour.
 In January 2023, The NIH and Administration for Strategic Preparedness and Response (ASPR) collaborated to launch the Home Test to Treat programme. This virtual community health intervention would provide free COVID health services in a few selected communities, including telehealth consultations, home treatments, and at-home rapid tests.

Global Self-Testing Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Product, Sample, Application, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product:
Diagnostic kits
Diagnostic device
Diagnostic strips

By Sample:
Urine
Blood
Stools
Oral Swabs
Other

By Application:
Cholesterol and Triglycerides Tests
Diabetes and Glucose Tests
Ovulation Test Cancer Test
Intolerance or Celiac disease Test
Allergy Test
Anemia Test

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Self-Testing Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Self-Testing Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Self-Testing Market, by Sample, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Self-Testing Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Self-Testing Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Self-Testing Market Dynamics
3.1. Self-Testing Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing value-based care
3.1.1.2. Growing demand for unauthorized home COVID kits for testing
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Rising number of false tests
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rapid adoption of online purchasing
Chapter 4. Global Self-Testing Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Self-Testing Market, by Product
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Self-Testing Market by Product, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Self-Testing Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Self-Testing Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Diagnostic kits
5.4.2. Diagnostic device
5.4.3. Diagnostic strips
Chapter 6. Global Self-Testing Market, by Sample
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Self-Testing Market by Sample, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Self-Testing Market Estimates & Forecasts by Sample 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Self-Testing Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Urine
6.4.2. Blood
6.4.3. Stools
6.4.4. Oral Swabs
6.4.5. Other
Chapter 7. Global Self-Testing Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Self-Testing Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Self-Testing Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Self-Testing Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Cholesterol and Triglycerides Tests
7.4.2. Diabetes and Glucose Tests
7.4.3. Ovulation Test Cancer Test
7.4.4. Intolerance or Celiac disease Test
7.4.5. Allergy Test
7.4.6. Anemia Test
Chapter 8. Global Self-Testing Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Self-Testing Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Self-Testing Market
8.4.1. U.S. Self-Testing Market
8.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Sample breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Self-Testing Market
8.5. Europe Self-Testing Market Snapshot
8.5.1. U.K. Self-Testing Market
8.5.2. Germany Self-Testing Market
8.5.3. France Self-Testing Market
8.5.4. Spain Self-Testing Market
8.5.5. Italy Self-Testing Market
8.5.6. Rest of Europe Self-Testing Market
8.6. Asia-Pacific Self-Testing Market Snapshot
8.6.1. China Self-Testing Market
8.6.2. India Self-Testing Market
8.6.3. Japan Self-Testing Market
8.6.4. Australia Self-Testing Market
8.6.5. South Korea Self-Testing Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Self-Testing Market
8.7. Latin America Self-Testing Market Snapshot
8.7.1. Brazil Self-Testing Market
8.7.2. Mexico Self-Testing Market
8.8. Middle East & Africa Self-Testing Market
8.8.1. Saudi Arabia Self-Testing Market
8.8.2. South Africa Self-Testing Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Self-Testing Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Piramal Enterprises Ltd
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Quidel Corporation
9.3.3. ARKRAY Inc.
9.3.4. True Diagnostics Inc.
9.3.5. ACON Laboratories Inc.
9.3.6. Assure Tech (Hangzhou) Co. Ltd.
9.3.7. Becton Dickinson & Company
9.3.8. Bionime Corporation
9.3.9. Roche Holding AG
9.3.10. True Diagnostics Inc.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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