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製造業におけるメタバースの世界市場規模調査&予測:コンポーネント別(ハードウェア、ソフトウェア)、用途別(サプライチェーン管理、製品設計・開発、工場ランドスケープ、その他)、技術別(拡張現実(AR)、仮想現実(VR)、複合現実(MR)、モノのインターネット(IoT)、人工知能(AI))、最終用途産業別(自動車、エレクトロニクス、製造、デザイン企業、繊維、物流プロバイダー、その他)、地域別分析、2023年~2030年


Global Metaverse in Manufacturing Market Size study & Forecast, by Component (Hardware, Software), by Application (Supply Chain Management, Product Designing and Development, Factory Landscape, Others), by Technology (Augmented Reality (AR), Virtual Reality (VR), Mixed Reality (MR), Internet of Things (IoT), Artificial Intelligence (AI)), by End Use Industry (Automotive, Electronics, Manufacturing, Design Companies, Textile, Logistics Providers, Others), and Regional Analysis, 2023-2030

製造業におけるメタバースの世界市場は、2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけてXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。世界の製造業におけるメタバース市場とは、世界... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年10月4日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

製造業におけるメタバースの世界市場は、2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけてXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。世界の製造業におけるメタバース市場とは、世界規模での製造業におけるメタバース技術とコンセプトの応用と活用を指す。製造プロセス、オペレーション、バリューチェーンへの仮想現実(VR)、拡張現実(AR)、その他の没入型技術の統合を包含する。製造業におけるメタバース世界市場の主な推進要因は、製造企業の増加と仮想倉庫を開発する企業の増加である。さらに、仮想現実の利用の高まりと3D技術の利用の高まりは、予測期間2023年から2030年にかけて市場に有利な成長機会を生み出している。

メタバースによって、メーカーは生産プロセスや施設の仮想シミュレーションを作成できるようになる。この仮想表現は、設計の最適化、プロセスのテスト、トレーニングの目的に使用することができ、最終的には効率の向上と生産コストの削減につながる。中国は、製造業におけるインダストリー4.0技術の採用を重要視している。同産業は現在、オートメーションとデジタル技術の広範な導入により、大きな変革を経験している。この変革の主な目標は、効率を高め、コストを最小限に抑え、全体的な製品品質を向上させることである。国連統計局のデータによると、2021年の世界の製造業生産は2020年から9.4%増加した。製造市場の成長は、業界の進歩に向けた資金調達の増加によって推進されている。2022年から2029年までの予測期間において、この資金調達が市場成長を促進すると予想される。一例として、日本政府は2022会計年度予算(2022年4月~2023年3月)において、日本の中小企業を支援するために16億2,000万米ドルを計上している。この財政支援は、製造業の進歩を促進し、この分野全体の発展を後押しすることを目的としている。しかし、製造業におけるメタバースの高コストが、2023年から2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害している。

製造業におけるメタバース世界市場調査で考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東&アフリカを含む。北米は、2022年の製造業におけるメタバース世界市場の市場シェアを支配している。この地域は、メタバースと製造業分野の主要プレーヤー、研究機関、革新的な新興企業の存在感が強い。製造業におけるメタバース技術の採用率は比較的高く、生産性、効率性、競争力の向上が求められている。予測期間中、アジア太平洋地域が最も急速に成長している。メタバース技術は、製造効率の改善、リモート・コラボレーションのサポート、製品カスタマイズの強化のために検討されている。特に中国は、政府のさまざまな取り組みや投資を通じて、製造業におけるメタバース技術の統合を積極的に推進している。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤー
ユニティ・テクノロジーズ
エピック・ゲームズ社
エヌビディア・コーポレーション
シーメンス
PTC Inc.
マイクロソフト株式会社
アルファベット
オートデスク
ダッソー・システムズ
マジックリープ社

市場における最近の動向:
 2021年11月、KAIST(韓国科学技術院)はメタバースベースの仮想プラスチックネジ工場を発表した。この仮想環境では、顧客は仮想現実ヘッドセットを使ってプラスチックねじ工場のシミュレーションを探検し、製造作業を観察することができる。さらに、ユーザーは機械をバーチャルに操作でき、リアルな工場体験を再現できる。
 2022年1月、現代自動車とユニティは、メタファクトリー向けのメタバース・ロードマップとプラットフォームを開発するための提携を発表した。この協業は、工場運営を最適化し、バーチャルな問題解決を促進するメタバースベースのデジタルツイン工場の実現を目指している。デジタルツインのコンセプトは、物理的な工場の仮想レプリカを作成し、製造プロセスのリアルタイム監視、分析、最適化を可能にする。

製造業におけるメタバースの世界市場レポート範囲:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - コンポーネント, アプリケーション, テクノロジー, エンドユース産業, 地域
 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

コンポーネント別
ハードウェア
ソフトウェア

アプリケーション別
サプライチェーン管理
製品設計・開発
ファクトリーランドスケープ
バーチャル倉庫
その他

テクノロジー別
拡張現実(AR)
バーチャルリアリティ(VR)
複合現実(MR)
モノのインターネット(IoT)
人工知能(AI)

最終用途産業別
自動車
エレクトロニクス
製造業
デザイン会社
繊維
物流業者
その他

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Metaverse in Manufacturing Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Metaverse in Manufacturing Market, by Component, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Metaverse in Manufacturing Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Metaverse in Manufacturing Market, by Technology, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.5. Metaverse in Manufacturing Market, by End Use Industry, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Metaverse in Manufacturing Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Metaverse in Manufacturing Market Dynamics
3.1. Metaverse in Manufacturing Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing number of manufacturing companies
3.1.1.2. Rising number of virtual warehouses
3.1.1.3. Rising investment in digital infrastructure by manufacturers
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Metaverse in Manufacturing
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising use of virtual reality
3.1.3.2. Rising use of 3D technology
Chapter 4. Global Metaverse in Manufacturing Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Metaverse in Manufacturing Market, by Component
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Metaverse in Manufacturing Market by Component, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Metaverse in Manufacturing Market Estimates & Forecasts by Component 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Metaverse in Manufacturing Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Hardware
5.4.2. Software
Chapter 6. Global Metaverse in Manufacturing Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Metaverse in Manufacturing Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Metaverse in Manufacturing Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Metaverse in Manufacturing Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Supply Chain Management
6.4.2. Product Designing and Development
6.4.3. Factory Landscape
6.4.4. Virtual Warehouse
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Metaverse in Manufacturing Market, by Technology
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Metaverse in Manufacturing Market by Technology, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Metaverse in Manufacturing Market Estimates & Forecasts by Technology 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Metaverse in Manufacturing Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Augmented Reality (AR)
7.4.2. Virtual Reality (VR)
7.4.3. Mixed Reality (MR)
7.4.4. Internet of Things (IoT)
7.4.5. Artificial Intelligence (AI)
Chapter 8. Global Metaverse in Manufacturing Market, by End Use Industry
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Metaverse in Manufacturing Market by End Use Industry, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Metaverse in Manufacturing Market Estimates & Forecasts by End Use Industry 2020-2030 (USD Billion)
8.4. Metaverse in Manufacturing Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Automotive
8.4.2. Electronics
8.4.3. Manufacturing
8.4.4. Design Companies
8.4.5. Textile
8.4.6. Logistics Providers
8.4.7. Others
Chapter 9. Global Metaverse in Manufacturing Market, Regional Analysis
9.1. Top Leading Countries
9.2. Top Emerging Countries
9.3. Metaverse in Manufacturing Market, Regional Market Snapshot
9.4. North America Metaverse in Manufacturing Market
9.4.1. U.S. Metaverse in Manufacturing Market
9.4.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.3. Technology breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.4. End Use Industry breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.2. Canada Metaverse in Manufacturing Market
9.5. Europe Metaverse in Manufacturing Market Snapshot
9.5.1. U.K. Metaverse in Manufacturing Market
9.5.2. Germany Metaverse in Manufacturing Market
9.5.3. France Metaverse in Manufacturing Market
9.5.4. Spain Metaverse in Manufacturing Market
9.5.5. Italy Metaverse in Manufacturing Market
9.5.6. Rest of Europe Metaverse in Manufacturing Market
9.6. Asia-Pacific Metaverse in Manufacturing Market Snapshot
9.6.1. China Metaverse in Manufacturing Market
9.6.2. India Metaverse in Manufacturing Market
9.6.3. Japan Metaverse in Manufacturing Market
9.6.4. Australia Metaverse in Manufacturing Market
9.6.5. South Korea Metaverse in Manufacturing Market
9.6.6. Rest of Asia Pacific Metaverse in Manufacturing Market
9.7. Latin America Metaverse in Manufacturing Market Snapshot
9.7.1. Brazil Metaverse in Manufacturing Market
9.7.2. Mexico Metaverse in Manufacturing Market
9.8. Middle East & Africa Metaverse in Manufacturing Market
9.8.1. Saudi Arabia Metaverse in Manufacturing Market
9.8.2. South Africa Metaverse in Manufacturing Market
9.8.3. Rest of Middle East & Africa Metaverse in Manufacturing Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Key Company SWOT Analysis
10.1.1. Company 1
10.1.2. Company 2
10.1.3. Company 3
10.2. Top Market Strategies
10.3. Company Profiles
10.3.1. Unity Technologies
10.3.1.1. Key Information
10.3.1.2. Overview
10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.3.1.4. Product Summary
10.3.1.5. Recent Developments
10.3.2. Epic Games Inc
10.3.3. NVIDIA Corporation
10.3.4. Siemens AG
10.3.5. PTC Inc.
10.3.6. Microsoft Corporation
10.3.7. Alphabet Inc.
10.3.8. Autodesk Inc.
10.3.9. Dassault Systèmes
10.3.10. Magic Leap Inc.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Metaverse in Manufacturing Market is valued at approximately USD XX billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2023-2030. The global metaverse in the manufacturing market refers to the application and utilization of metaverse technologies and concepts within the manufacturing industry on a global scale. It encompasses the integration of virtual reality (VR), augmented reality (AR), and other immersive technologies into manufacturing processes, operations, and value chains. The major driving factors for the Global Metaverse in Manufacturing Market are the rising number of manufacturing companies and the growing number of companies developing virtual warehouses. Moreover, the rising use of virtual reality and the rising use of 3D technology are creating lucrative growth opportunities for the market over the forecast period 2023-2030.

The metaverse could enable manufacturers to create virtual simulations of their production processes and facilities. This virtual representation can be used for design optimization, process testing, and training purposes, ultimately leading to increased efficiency and reduced production costs. China is placing significant emphasis on adopting Industry 4.0 technologies in its manufacturing industry. The industry is currently experiencing a significant transformation, driven by the widespread implementation of automation and digital technologies. The primary goals of this transformation are to enhance efficiency, minimize costs, and improve overall product quality. According to data provided by the United Nations Statistics Division, Global manufacturing production increased by 9.4 per cent in 2021 from year 2020. The growth of the manufacturing market is being propelled by increasing funding for advancements in the industry. Over the forecast period from 2022 to 2029, this funding is expected to drive market growth. As an example, the Japanese government has allocated USD 1.62 billion in its fiscal year 2022 budget (April 2022 - March 2023) to support Japanese small and medium-sized enterprises (SMEs). This financial support aims to foster advancements in manufacturing and boost the overall development of the sector. However, the high cost of Metaverse in Manufacturing stifles market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Metaverse in Manufacturing Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America is dominating market share in the Global Metaverse in Manufacturing Market in year 2022. The region has a strong presence of key players, research institutions, and innovative startups in the metaverse and manufacturing sectors. The adoption of metaverse technologies in manufacturing is relatively high, driven by the need for improved productivity, efficiency, and competitiveness. Asia-Pacific region is fastest growing over the forecast period. Metaverse technologies are being explored to improve manufacturing efficiency, support remote collaboration, and enhance product customization. China, in particular, has been actively promoting the integration of metaverse technologies in manufacturing through various government initiatives and investments.

Major market player included in this report are:
Unity Technologies
Epic Games Inc
NVIDIA Corporation
Siemens AG
PTC Inc.
Microsoft Corporation
Alphabet Inc.
Autodesk Inc.
Dassault Systèmes
Magic Leap Inc.

Recent Developments in the Market:
 In November 2021, KAIST (Korea Advanced Institute of Science & Technology) introduced a metaverse-based virtual plastic screw factory. This virtual environment enables customers to explore a simulated plastic screw plant and observe manufacturing operations using virtual reality headsets. Additionally, users can virtually operate the machines, replicating a realistic factory experience.
 In January 2022, Hyundai Motor Company and Unity announced a partnership to develop a metaverse roadmap and platform for Meta-Factory. This collaboration aims to create a metaverse-based digital twin factory that optimizes plant operations and facilitates virtual problem-solving. The digital-twin concept involves creating a virtual replica of a physical factory, enabling real-time monitoring, analysis, and optimization of manufacturing processes.

Global Metaverse in Manufacturing Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Component, Application, Technology, End Use Industry, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Component:
Hardware
Software

By Application:
Supply Chain Management
Product Designing and Development
Factory Landscape
Virtual Warehouse
Others

By Technology:
Augmented Reality (AR)
Virtual Reality (VR)
Mixed Reality (MR)
Internet of Things (IoT)
Artificial Intelligence (AI)

By End Use Industry:
Automotive
Electronics
Manufacturing
Design Companies
Textile
Logistics Providers
Others

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Metaverse in Manufacturing Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Metaverse in Manufacturing Market, by Component, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Metaverse in Manufacturing Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Metaverse in Manufacturing Market, by Technology, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.5. Metaverse in Manufacturing Market, by End Use Industry, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Metaverse in Manufacturing Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Metaverse in Manufacturing Market Dynamics
3.1. Metaverse in Manufacturing Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing number of manufacturing companies
3.1.1.2. Rising number of virtual warehouses
3.1.1.3. Rising investment in digital infrastructure by manufacturers
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Metaverse in Manufacturing
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising use of virtual reality
3.1.3.2. Rising use of 3D technology
Chapter 4. Global Metaverse in Manufacturing Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Metaverse in Manufacturing Market, by Component
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Metaverse in Manufacturing Market by Component, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Metaverse in Manufacturing Market Estimates & Forecasts by Component 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Metaverse in Manufacturing Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Hardware
5.4.2. Software
Chapter 6. Global Metaverse in Manufacturing Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Metaverse in Manufacturing Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Metaverse in Manufacturing Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Metaverse in Manufacturing Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Supply Chain Management
6.4.2. Product Designing and Development
6.4.3. Factory Landscape
6.4.4. Virtual Warehouse
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Metaverse in Manufacturing Market, by Technology
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Metaverse in Manufacturing Market by Technology, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Metaverse in Manufacturing Market Estimates & Forecasts by Technology 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Metaverse in Manufacturing Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Augmented Reality (AR)
7.4.2. Virtual Reality (VR)
7.4.3. Mixed Reality (MR)
7.4.4. Internet of Things (IoT)
7.4.5. Artificial Intelligence (AI)
Chapter 8. Global Metaverse in Manufacturing Market, by End Use Industry
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Metaverse in Manufacturing Market by End Use Industry, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Metaverse in Manufacturing Market Estimates & Forecasts by End Use Industry 2020-2030 (USD Billion)
8.4. Metaverse in Manufacturing Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Automotive
8.4.2. Electronics
8.4.3. Manufacturing
8.4.4. Design Companies
8.4.5. Textile
8.4.6. Logistics Providers
8.4.7. Others
Chapter 9. Global Metaverse in Manufacturing Market, Regional Analysis
9.1. Top Leading Countries
9.2. Top Emerging Countries
9.3. Metaverse in Manufacturing Market, Regional Market Snapshot
9.4. North America Metaverse in Manufacturing Market
9.4.1. U.S. Metaverse in Manufacturing Market
9.4.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.3. Technology breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.4. End Use Industry breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.2. Canada Metaverse in Manufacturing Market
9.5. Europe Metaverse in Manufacturing Market Snapshot
9.5.1. U.K. Metaverse in Manufacturing Market
9.5.2. Germany Metaverse in Manufacturing Market
9.5.3. France Metaverse in Manufacturing Market
9.5.4. Spain Metaverse in Manufacturing Market
9.5.5. Italy Metaverse in Manufacturing Market
9.5.6. Rest of Europe Metaverse in Manufacturing Market
9.6. Asia-Pacific Metaverse in Manufacturing Market Snapshot
9.6.1. China Metaverse in Manufacturing Market
9.6.2. India Metaverse in Manufacturing Market
9.6.3. Japan Metaverse in Manufacturing Market
9.6.4. Australia Metaverse in Manufacturing Market
9.6.5. South Korea Metaverse in Manufacturing Market
9.6.6. Rest of Asia Pacific Metaverse in Manufacturing Market
9.7. Latin America Metaverse in Manufacturing Market Snapshot
9.7.1. Brazil Metaverse in Manufacturing Market
9.7.2. Mexico Metaverse in Manufacturing Market
9.8. Middle East & Africa Metaverse in Manufacturing Market
9.8.1. Saudi Arabia Metaverse in Manufacturing Market
9.8.2. South Africa Metaverse in Manufacturing Market
9.8.3. Rest of Middle East & Africa Metaverse in Manufacturing Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Key Company SWOT Analysis
10.1.1. Company 1
10.1.2. Company 2
10.1.3. Company 3
10.2. Top Market Strategies
10.3. Company Profiles
10.3.1. Unity Technologies
10.3.1.1. Key Information
10.3.1.2. Overview
10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.3.1.4. Product Summary
10.3.1.5. Recent Developments
10.3.2. Epic Games Inc
10.3.3. NVIDIA Corporation
10.3.4. Siemens AG
10.3.5. PTC Inc.
10.3.6. Microsoft Corporation
10.3.7. Alphabet Inc.
10.3.8. Autodesk Inc.
10.3.9. Dassault Systèmes
10.3.10. Magic Leap Inc.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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2024/12/20 10:28

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