世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ホワイトマッシュルームの世界市場規模調査&予測、形態別(生鮮、加工)、ブランド別(プライベートブランド、ブランド)、最終用途別(小売、外食、食品・飲料産業、その他)、地域別分析、2023-2030年


Global White mushroom market Size study & Forecast, by Form (Fresh, Processed) by Branding (Private-label, Branded), by End-use (Retail, Food Service, Food & Beverage Industry, Other), and Regional Analysis, 2023-2030

世界のホワイトマッシュルーム市場は2022年に約400億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には6.8%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ホワイトマッシュルーム市場とは、一般的に食用として知られ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年7月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のホワイトマッシュルーム市場は2022年に約400億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には6.8%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ホワイトマッシュルーム市場とは、一般的に食用として知られるホワイトマッシュルーム(Agaricus bisporus)の栽培、流通、商品化に関わる産業を指す。ホワイトマッシュルーム市場は、マッシュルームの栽培技術の進歩やヴィーガン製品の需要増加などの要因によって牽引されている。

ホワイトマッシュルームは低カロリーで低脂肪であるため、摂取カロリーを気にする人にとってはヘルシーな選択肢となる。食物繊維、ビタミン類(ビタミンB群、日光に当たるとビタミンDなど)、ミネラル類(カリウム、銅、セレンなど)の良い供給源でもある。これらはピザのトッピングやパスタにも使われている。ヴィーガン協会の報告によると、2021年、ヴィーガン製品の人気はベジタリアンやグルテンフリー製品を上回った。ベジタリアンやグルテンフリーの選択肢に比べ、ヴィーガン製品の検索頻度は3倍も高く、消費者の間でヴィーガンへの関心が大きく高まっていることを示している。世界動物基金(World Animal Foundation)の最新データによると、世界のヴィーガン人口は顕著な節目を迎えており、2023年時点で約7900万人がヴィーガンライフスタイルを受け入れている。キノコの栽培技術の進歩に伴い、環境制御型農業、垂直農法、作物管理方法の改善などが進んでいる。これらの進歩は、白色キノコ生産における収量の増加、品質の向上、費用対効果の改善につながる。このように、ビーガン食品に対する需要の増加とキノコ栽培技術の継続的な進歩が市場の成長を促進している。さらに、健康的で低カロリーな食品に対する需要の増加とキノコの商業化の進展が、市場に有利な機会を生み出している。しかし、キノコの国際貿易と規制上の課題が、2023-2030年の予測期間を通じて市場成長の妨げとなっている。

ホワイトマッシュルームの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東・アフリカなどである。アジア太平洋地域は、中国、インド、日本、韓国などの国々を含む人口が多く、郷土料理の一部としてホワイトマッシュルームが広く消費されていること、また同地域でホワイトマッシュルームの需要が増加していることから、2022年の市場を支配しました。アジア太平洋地域は、気候条件が良好で、きのこ栽培に適した農業景観を有しているため、予測期間中に最も急成長する地域と考えられている。中国やインドのような国々はキノコ栽培の歴史が長く、農法やインフラが確立されているため、ホワイトマッシュルームの安定供給に寄与している。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤー
ボンデュエルグループ
コスタグループ
ドリンクウォーター・マッシュルームズ
モントレー・マッシュルーム社
ジョルジ・カンパニーズ
フィリップス・マッシュルーム・ファーム
グアンズ・マッシュルーム
メトリウスバレー社
オケシャンSA
福建玉興

市場における最近の動き
 2022年3月、Cornerstone Investment Management、Kartesia、Okechamp S.A.は、世界のホワイトマッシュルーム生産業界で主導的地位を確立することを目的に、戦略的パートナーシップを締結した。このベンチャー事業は、4社間の複雑なクロスボーダー取引を伴うもので、年間1億9600万米ドルの売上が見込まれている。この野心的な試みを促進するため、8,737万米ドルの巨額投資が行われ、欧州の2大ホワイトマッシュルーム生産者であるポーランドとオランダの資産を統合した新たなプラットフォームが構築される。
世界のホワイトマッシュルーム市場レポート範囲
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - 形態, ブランド, 最終用途 , 地域
 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

形態別
生鮮
加工

ブランド別
プライベートブランド
ブランド

最終用途別
小売
フードサービス
食品・飲料業界
その他



地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. White mushroom market , by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. White mushroom market , by Form, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. White mushroom market , by Branding, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. White mushroom market , by End-use , 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global White mushroom market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global White mushroom market Dynamics
3.1. White mushroom market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Advancement in cultivation techniques of mushroom.
3.1.1.2. Increasing demand of vegan products.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. International Trade and Regulatory Challenges for mushroom.
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing demand of healthy and low chloric food.
3.1.3.2. Increasing commercialization of mushroom
Chapter 4. Global White mushroom market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global White mushroom market, by Form
5.1. Market Snapshot
5.2. Global White mushroom market by Form, Performance - Potential Analysis
5.3. Global White mushroom market Estimates & Forecasts by Form 2020-2030 (USD Billion)
5.4. White mushroom market , Sub Segment Analysis
5.4.1. Fresh
5.4.2. Processed
Chapter 6. Global White mushroom market, by Branding
6.1. Market Snapshot
6.2. Global White mushroom market by Branding, Performance - Potential Analysis
6.3. Global White mushroom market Estimates & Forecasts by Branding 2020-2030 (USD Billion)
6.4. White mushroom market , Sub Segment Analysis
6.4.1. Private-label
6.4.2. Branded
Chapter 7. Global White mushroom market, by End-use
7.1. Market Snapshot
7.2. Global White mushroom market by End-use , Performance - Potential Analysis
7.3. Global White mushroom market Estimates & Forecasts by End-use 2020-2030 (USD Billion)
7.4. White mushroom market , Sub Segment Analysis
7.4.1. Retail
7.4.2. Food Service
7.4.3. Food & Beverage Industry
7.4.4. Other
Chapter 8. Global White mushroom market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. White mushroom market , Regional Market Snapshot
8.4. North America White mushroom market
8.4.1. U.S. White mushroom market
8.4.1.1. Form breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Branding breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. End-use breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada White mushroom market
8.5. Europe White mushroom market Snapshot
8.5.1. U.K. White mushroom market
8.5.2. Germany White mushroom market
8.5.3. France White mushroom market
8.5.4. Spain White mushroom market
8.5.5. Italy White mushroom market
8.5.6. Rest of Europe White mushroom market
8.6. Asia-Pacific White mushroom market Snapshot
8.6.1. China White mushroom market
8.6.2. India White mushroom market
8.6.3. Japan White mushroom market
8.6.4. Australia White mushroom market
8.6.5. South Korea White mushroom market
8.6.6. Rest of Asia Pacific White mushroom market
8.7. Latin America White mushroom market Snapshot
8.7.1. Brazil White mushroom market
8.7.2. Mexico White mushroom market
8.8. Middle East & Africa White mushroom market
8.8.1. Saudi Arabia White mushroom market
8.8.2. South Africa White mushroom market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa White mushroom market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Bonduelle Group
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Costa Group
9.3.3. Drinkwater Mushrooms
9.3.4. Monterey Mushrooms, Inc.
9.3.5. The Giorgi Companies, Inc.
9.3.6. Phillips Mushroom Farms
9.3.7. GUAN'S MUSHROOM
9.3.8. Metolius Valley Inc.
9.3.9. Okechamp SA
9.3.10. Fujian Yuxing
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global White mushroom market is valued approximately USD 40.0 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.8% over the forecast period 2023-2030. The white mushroom market refers to the industry involved in the cultivation, distribution, and commercialization of the commonly consumed edible fungus known as the white mushroom (Agaricus bisporus). White mushrooms are widely appreciated for their mild flavor, versatile culinary applications, and nutritional value.The White mushroom market is being driven by factors such as advancement in cultivation techniques of mushroom and increasing demand of vegan products.

White mushrooms are low in calories and fat, making them a healthy choice for those watching their calorie intake. They are a good source of dietary fiber, vitamins (such as B vitamins and vitamin D when exposed to sunlight), and minerals (including potassium, copper, and selenium). These are also used in pizza toppings and pasta. The Vegan Society reported that in 2021, the popularity of vegan products surpassed that of vegetarian and gluten-free products, as evidenced by search data on Google. Vegan products were searched for three times more frequently compared to vegetarian and gluten-free options, indicating a significant and growing interest in veganism among consumers. According to the latest data from World Animal Foundation, the global vegan population has reached a remarkable milestone, with nearly 79 million individuals embracing a vegan lifestyle as of 2023. Along with those advancements in cultivation techniques of mushrooms like controlled environment agriculture, vertical farming, and improved crop management practices. These advancements lead to higher yields, improved quality, and cost-effectiveness in white mushroom production. Thus increasing demand of vegan food and continuous advancement in mushroom farming techniques fueling the growth of the market. In addition to the increasing demand for healthy and low-caloric food and the increasing commercialization of mushrooms create lucrative opportunities for the market. However, the international trade and regulatory challenges for mushroom hinder market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global White mushroom market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. Asia pacific dominated the market in 2022 owing to the region has a significant population, including countries like China, India, Japan, and South Korea, where white mushrooms are widely consumed as a part of the local cuisine also increasing demand of white mushroom in the region. Asia pacific is also consider the fastest growing region during the forecast period due to region has favorable climatic conditions and suitable agricultural landscapes for mushroom cultivation. Countries like China and India have a long history of mushroom production, with well-established farming practices and infrastructure, contributing to a robust supply of white mushrooms.

Major market player included in this report are:
Bonduelle Group
Costa Group
Drinkwater Mushrooms
Monterey Mushrooms, Inc.
The Giorgi Companies, Inc.
Phillips Mushroom Farms
GUAN'S MUSHROOM
Metolius Valley Inc.
Okechamp SA
Fujian Yuxing

Recent Developments in the Market:
 In March 2022, Cornerstone Investment Management, Kartesia, and Okechamp S.A. have come together in a strategic partnership with the aim of establishing a leading position in the global white mushroom production industry. This venture will involve complex cross-border transactions between the four entities and is projected to generate annual revenues of USD196 million. To facilitate this ambitious endeavor, a significant investment of USD 87.37 million will be made to create a new platform that combines the assets of Poland and the Netherlands, which are the two largest white mushroom producers in Europe.
Global White mushroom market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Form, Branding, End-use , Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Form:
Fresh
Processed

By Branding:
Private-label
Branded

By End-use:
Retail
Food Service
Food & Beverage Industry
Other



By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. White mushroom market , by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. White mushroom market , by Form, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. White mushroom market , by Branding, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. White mushroom market , by End-use , 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global White mushroom market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global White mushroom market Dynamics
3.1. White mushroom market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Advancement in cultivation techniques of mushroom.
3.1.1.2. Increasing demand of vegan products.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. International Trade and Regulatory Challenges for mushroom.
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing demand of healthy and low chloric food.
3.1.3.2. Increasing commercialization of mushroom
Chapter 4. Global White mushroom market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global White mushroom market, by Form
5.1. Market Snapshot
5.2. Global White mushroom market by Form, Performance - Potential Analysis
5.3. Global White mushroom market Estimates & Forecasts by Form 2020-2030 (USD Billion)
5.4. White mushroom market , Sub Segment Analysis
5.4.1. Fresh
5.4.2. Processed
Chapter 6. Global White mushroom market, by Branding
6.1. Market Snapshot
6.2. Global White mushroom market by Branding, Performance - Potential Analysis
6.3. Global White mushroom market Estimates & Forecasts by Branding 2020-2030 (USD Billion)
6.4. White mushroom market , Sub Segment Analysis
6.4.1. Private-label
6.4.2. Branded
Chapter 7. Global White mushroom market, by End-use
7.1. Market Snapshot
7.2. Global White mushroom market by End-use , Performance - Potential Analysis
7.3. Global White mushroom market Estimates & Forecasts by End-use 2020-2030 (USD Billion)
7.4. White mushroom market , Sub Segment Analysis
7.4.1. Retail
7.4.2. Food Service
7.4.3. Food & Beverage Industry
7.4.4. Other
Chapter 8. Global White mushroom market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. White mushroom market , Regional Market Snapshot
8.4. North America White mushroom market
8.4.1. U.S. White mushroom market
8.4.1.1. Form breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Branding breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. End-use breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada White mushroom market
8.5. Europe White mushroom market Snapshot
8.5.1. U.K. White mushroom market
8.5.2. Germany White mushroom market
8.5.3. France White mushroom market
8.5.4. Spain White mushroom market
8.5.5. Italy White mushroom market
8.5.6. Rest of Europe White mushroom market
8.6. Asia-Pacific White mushroom market Snapshot
8.6.1. China White mushroom market
8.6.2. India White mushroom market
8.6.3. Japan White mushroom market
8.6.4. Australia White mushroom market
8.6.5. South Korea White mushroom market
8.6.6. Rest of Asia Pacific White mushroom market
8.7. Latin America White mushroom market Snapshot
8.7.1. Brazil White mushroom market
8.7.2. Mexico White mushroom market
8.8. Middle East & Africa White mushroom market
8.8.1. Saudi Arabia White mushroom market
8.8.2. South Africa White mushroom market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa White mushroom market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Bonduelle Group
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Costa Group
9.3.3. Drinkwater Mushrooms
9.3.4. Monterey Mushrooms, Inc.
9.3.5. The Giorgi Companies, Inc.
9.3.6. Phillips Mushroom Farms
9.3.7. GUAN'S MUSHROOM
9.3.8. Metolius Valley Inc.
9.3.9. Okechamp SA
9.3.10. Fujian Yuxing
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Bizwit Research & Consulting LLP社のその他分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る