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サファリツーリズムの世界市場規模調査&予測、タイプ別(アドベンチャーサファリ、プライベートサファリ、その他)、グループ別(友人、家族、カップル、単独)、予約モード別(直接予約、代理店・アフィリエイトアカウント、マーケットプレイス予約)、地域別分析、2023-2030年


Global Safari Tourism Market Size study & Forecast, by Type (Adventure Safari, Private Safari, Others), by Group (Friends, Families, Couples, Solos), by Booking Mode (Direct Booking, Agents and Affiliates Account, Marketplace Booking) and Regional Analysis, 2023-2030

世界のサファリツーリズム市場は2022年に333.7億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には年平均成長率5.60%以上で成長すると予測されている。サファリツーリズムは、アフリカを中心に他の地域でも自然の生息地... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年7月20日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

世界のサファリツーリズム市場は2022年に333.7億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には年平均成長率5.60%以上で成長すると予測されている。サファリツーリズムは、アフリカを中心に他の地域でも自然の生息地を訪れ、自然環境の中で野生動物を観察・体験するものである。サファリ・ツーリズムは、野生動物の多様な種を目撃し、鑑賞する機会を提供する。サファリツアーでは通常、ガイド付きのゲームドライブやウォーキングサファリ、時には指定された場所でキャンプをすることもある。野生動物との出会いだけでなく、サファリ・ツーリズムには文化的な交流、風光明媚な景観、自然保護教育などが含まれることも多い。サファリ・ツーリズムは、自然愛好家や野生動物愛好家にユニークで没入感のある体験を提供し、自然とのつながりを深め、地域社会を支援し、絶滅危惧種やその生息地の保護に貢献する。さらに、国際的な観光客の増加と家計の可処分所得の増加が、予想される市場促進要因である。さらに、都市化の進展と国境を越えた接続性の増加が、2023-2030年の予測期間中に市場の成長機会として浮上した。

2022年の世界観光機関(UNWTO)によると、世界の観光産業は国際観光客数の減少に見舞われ、2020年には4億689万人まで落ち込んだ。しかし、徐々に回復し、2021年には4億5,570万人まで増加した。特筆すべきは2022年の大幅な回復で、国際観光客数は約9億6,300万人に達し、目覚ましい急増を見せた。このような国際観光の回復は、サファリ観光を含む様々なセクターにプラスの影響を与えている。2023年のStatistaによると、2021年のOECD加盟国の中で、一人当たりの家計可処分所得が最も高いのは米国で、次いでルクセンブルク、オーストラリアとなっている。こうした経済的繁栄は、サファリ・ツーリズムを含むレジャー活動に従事する手段をこれらの国の個人に提供している。裁量所得が増えれば、野生動物サファリのようなユニークで冒険的な体験をする余裕も生まれる。しかし、国境を越えてのアクセスが限られていることや、政情不安と安全保障上の懸念が市場成長の妨げになる可能性がある。

サファリツーリズムの世界市場調査の主要地域はアジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東・アフリカである。中東・アフリカ地域は、多様な野生生物、豊かな文化遺産、魅力的なサファリ観光地があるため、世界のサファリ観光市場で支配的な地域である。同地域は、インフラや観光施設への投資、政府の支援やマーケティング努力により、その優位性をさらに高めている。また、主要な旅行元市場への地理的近接性や便利な旅行オプションも、この地域の魅力に貢献している。全体として、中東・アフリカ地域はユニークで充実したサファリ体験を提供し、世界中の観光客に好まれている。アジア太平洋地域は、いくつかの重要な要因により、サファリ観光市場で急速な成長を遂げている。この地域には多様な野生生物が生息していること、可処分所得と中流階級の人口が増加していること、観光インフラが整備されていること、政府の積極的な取り組みなどが挙げられる。ユニークなサファリ・デスティネーションの存在と野生動物体験への関心の高まりが、国内外からの観光客を惹きつけている。マーケティング・キャンペーンやツアー・オペレーターとのコラボレーションに力を入れていることも、この地域の魅力をさらに高めている。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
ウィルダネス・グループ
トーマス・クック・グループ
シンギタ・マネジメント・カンパニー(Singita Management Company (Pty) Ltd.
スコット・ダン社
ロスチャイルド・サファリ
トラベル・アンド・ビヨンド・プライベート・リミテッド
アバクロンビー&ケントUSA LLC.
Gamewatchers Safaris Ltd.
バックロード
TUIトラベルPLC

市場における最近の動き
 2023年5月、トラベル&ビヨンドは南アフリカのクワズールー・ナタール州にある&Beyond Phinda Private Game Reserve内にあるPhinda Forest Lodgeの改装計画を明らかにした。全面的な建て替えではなく、既存のロッジと客室の構造を生かし、環境への影響を最小限に抑えることに重点を置いた改装となる。そうすることで、このロッジはオリジナルの「ズールー禅」のコンセプトを維持しながら、現代的な建築の特徴を統合し、より充実したゲスト体験を提供することができる。
 2023年4月、ウィルダネスはボツワナのマベベ租界にウィルダネス・モケテ・テント・キャンプを導入した。オカバンゴ・デルタとチョベ国立公園に挟まれた124,000エーカーの広大なエリアに位置する人里離れたこの隠れ家では、ゾウ、バッファロー、ライオン、ハイエナなど、豊富な野生動物を観察する絶好の機会を提供しています。この地域での最初のキャンプとして、訪問者にユニークで比類のない体験を提供している。
世界のサファリツーリズム市場レポートスコープ:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - タイプ, グループ, 予約モード, 地域
 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東およびアフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

タイプ別
アドベンチャーサファリ
プライベートサファリ
その他

グループ別
友達同士
家族連れ
カップル
ソロ

予約モード別
直接予約
代理店とアフィリエイトアカウント
マーケットプレイス予約

地域別

北米
アメリカ
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Safari Tourism Market, by region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Safari Tourism Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Safari Tourism Market, by Group, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Safari Tourism Market, by Booking Mode, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Safari Tourism Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Safari Tourism Market Dynamics
3.1. Safari Tourism Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing International Tourism
3.1.1.2. Rising Household Disposable Income
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Limited Cross Border Accessibility
3.1.2.2. Political Instability & Security Concerns.
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing Urbanization
3.1.3.2. Increasing Cross Border Connectivity
Chapter 4. Global Safari Tourism Market: Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economic
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Safari Tourism Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Safari Tourism Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Safari Tourism Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Safari Tourism Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Adventure Safari
5.4.2. Private Safari
5.4.3. Others
Chapter 6. Global Safari Tourism Market, by Group
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Safari Tourism Market by Group, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Safari Tourism Market Estimates & Forecasts by Group 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Safari Tourism Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Friends
6.4.2. Families
6.4.3. Couples
6.4.4. Solos
Chapter 7. Global Safari Tourism Market, by Booking Mode
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Safari Tourism Market by Booking Mode, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Safari Tourism Market Estimates & Forecasts by Booking Mode 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Safari Tourism Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Direct Booking
7.4.2. Agents And Affiliates Account
7.4.3. Marketplace Booking
Chapter 8. Global Safari Tourism Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Safari Tourism Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Safari Tourism Market
8.4.1. U.S. Safari Tourism Market
8.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Group breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Booking Mode breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Safari Tourism Market
8.5. Europe Safari Tourism Market Snapshot
8.5.1. U.K. Safari Tourism Market
8.5.2. Germany Safari Tourism Market
8.5.3. France Safari Tourism Market
8.5.4. Spain Safari Tourism Market
8.5.5. Italy Safari Tourism Market
8.5.6. Rest of Europe Safari Tourism Market
8.6. Asia-Pacific Safari Tourism Market Snapshot
8.6.1. China Safari Tourism Market
8.6.2. India Safari Tourism Market
8.6.3. Japan Safari Tourism Market
8.6.4. Australia Safari Tourism Market
8.6.5. South Korea Safari Tourism Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Safari Tourism Market
8.7. Latin America Safari Tourism Market Snapshot
8.7.1. Brazil Safari Tourism Market
8.7.2. Mexico Safari Tourism Market
8.8. Middle East & Africa Safari Tourism Market
8.8.1. Saudi Arabia Safari Tourism Market
8.8.2. South Africa Safari Tourism Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Safari Tourism Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Wilderness Group Ltd.
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Thomas Cook Group
9.3.3. Singita Management Company (Pty) Ltd.
9.3.4. Scott Dunn Limited
9.3.5. Rothschild Safaris
9.3.6. Travel And Beyond Private Limited
9.3.7. Abercrombie & Kent USA LLC.
9.3.8. Gamewatchers Safaris Ltd.
9.3.9. Backroads
9.3.10. TUI Travel PLC
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Safari Tourism Market is valued approximately at USD 33.37 billion in 2022 and is anticipated to grow with a CAGR of more than 5.60% over the forecast period 2023-2030. Safari tourism involves traveling to natural habitats, primarily in Africa but also in other regions, to observe and experience wildlife in their natural environment. It offers an opportunity to witness and appreciate the diverse range of wildlife species. Safari tours typically involve guided game drives, walking safaris and sometimes even camping in designated areas. Besides wildlife encounters, safari tourism often encompasses cultural interactions, scenic landscapes, and conservation education. It provides a unique and immersive experience for nature enthusiasts and wildlife lovers, allowing them to connect with nature, support local communities, and contribute to the preservation of endangered species and their habitats. Moreover, growing international tourism and rising household disposable income are anticipated market drivers. Furthermore, growing urbanization and increasing cross border connectivity emerged as the growth opportunities in the market during the forecast period of 2023-2030.

According to the World Tourism Organization (UNWTO) in 2022, the global tourism industry experienced a decline in international tourist arrivals, dropping to 406.89 million in 2020. However, there has been a gradual recovery, with numbers increasing to 455.7 million in 2021. Notably, 2022 witnessed a significant rebound, with a remarkable surge in international arrivals reaching approximately 963 million. This recovery in international tourism has positively impacted various sectors, including safari tourism, as more travelers seek out unique and immersive experiences in nature's wilderness. According to Statista in 2023, the United States had the highest gross adjusted per capita household disposable income among OECD countries in 2021, followed by Luxembourg and Australia. This economic prosperity provides individuals in these countries with the means to engage in leisure activities, including safari tourism. With higher discretionary income, individuals can afford to explore unique and adventurous experiences, such as wildlife safaris, which often come with higher costs due to their exclusive nature and remote locations. However, limited cross border accessibility and Political instability & security concerns may hamper the market growth.

The key regions considered for the Global Safari Tourism Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. The Middle East & Africa region is the dominant region in the global safari tourism market due to its diverse wildlife, rich cultural heritage, and attractive safari destinations. The region's investment in infrastructure and tourism facilities, along with government support and marketing efforts, has further fueled its dominance. Geographical proximity to key source markets and convenient travel options have also contributed to the region's appeal. Overall, the Middle East & Africa region offers a unique and well-rounded safari experience, making it a preferred choice for tourists worldwide. Asia Pacific region is experiencing rapid growth in the safari tourism market due to several key factors. These include the region's diverse wildlife, increasing disposable income and middle-class population, improved tourism infrastructure and proactive government initiatives. The presence of unique safari destinations and the growing interest in wildlife experiences have attracted tourists from both domestic and international markets. The region's focus on marketing campaigns and collaborations with tour operators has further enhanced its appeal.

Major market player included in this report are:
Wilderness Group Ltd.
Thomas Cook Group
Singita Management Company (Pty) Ltd.
Scott Dunn Limited
Rothschild Safaris
Travel And Beyond Private Limited
Abercrombie & Kent USA LLC.
Gamewatchers Safaris Ltd.
Backroads
TUI Travel PLC

Recent Developments in the Market:
 In May 2023, Travel & Beyond has revealed its plans to renovate the Phinda Forest Lodge located in the &Beyond Phinda Private Game Reserve in KwaZulu Natal, South Africa. Instead of a complete rebuild, the refurbishment will focus on utilizing the existing lodge and room structures to minimize environmental impact. By doing so, the lodge can maintain its original 'Zulu-zen' concept while integrating modern architectural features for an enhanced guest experience.
 In April 2023, Wilderness introduced the Wilderness Mokete tented camp in the Mababe Concession of Botswana. Located within a vast area of 124,000 acres between the Okavango Delta and Chobe National Park, this secluded retreat provides exceptional opportunities to observe abundant wildlife, such as elephants, buffalos, lions, and hyenas. Serving as the inaugural camp in this area, it offers a unique and unparalleled experience for visitors.
Global Safari Tourism Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Type, Group, Booking Mode, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type:
Adventure Safari
Private Safari
Others

By Group:
Friends
Families
Couples
Solos

By Booking Mode:
Direct Booking
Agents And Affiliates Account
Marketplace Booking

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Safari Tourism Market, by region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Safari Tourism Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Safari Tourism Market, by Group, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Safari Tourism Market, by Booking Mode, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Safari Tourism Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Safari Tourism Market Dynamics
3.1. Safari Tourism Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing International Tourism
3.1.1.2. Rising Household Disposable Income
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Limited Cross Border Accessibility
3.1.2.2. Political Instability & Security Concerns.
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing Urbanization
3.1.3.2. Increasing Cross Border Connectivity
Chapter 4. Global Safari Tourism Market: Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economic
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Safari Tourism Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Safari Tourism Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Safari Tourism Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Safari Tourism Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Adventure Safari
5.4.2. Private Safari
5.4.3. Others
Chapter 6. Global Safari Tourism Market, by Group
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Safari Tourism Market by Group, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Safari Tourism Market Estimates & Forecasts by Group 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Safari Tourism Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Friends
6.4.2. Families
6.4.3. Couples
6.4.4. Solos
Chapter 7. Global Safari Tourism Market, by Booking Mode
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Safari Tourism Market by Booking Mode, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Safari Tourism Market Estimates & Forecasts by Booking Mode 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Safari Tourism Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Direct Booking
7.4.2. Agents And Affiliates Account
7.4.3. Marketplace Booking
Chapter 8. Global Safari Tourism Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Safari Tourism Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Safari Tourism Market
8.4.1. U.S. Safari Tourism Market
8.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Group breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Booking Mode breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Safari Tourism Market
8.5. Europe Safari Tourism Market Snapshot
8.5.1. U.K. Safari Tourism Market
8.5.2. Germany Safari Tourism Market
8.5.3. France Safari Tourism Market
8.5.4. Spain Safari Tourism Market
8.5.5. Italy Safari Tourism Market
8.5.6. Rest of Europe Safari Tourism Market
8.6. Asia-Pacific Safari Tourism Market Snapshot
8.6.1. China Safari Tourism Market
8.6.2. India Safari Tourism Market
8.6.3. Japan Safari Tourism Market
8.6.4. Australia Safari Tourism Market
8.6.5. South Korea Safari Tourism Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Safari Tourism Market
8.7. Latin America Safari Tourism Market Snapshot
8.7.1. Brazil Safari Tourism Market
8.7.2. Mexico Safari Tourism Market
8.8. Middle East & Africa Safari Tourism Market
8.8.1. Saudi Arabia Safari Tourism Market
8.8.2. South Africa Safari Tourism Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Safari Tourism Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Wilderness Group Ltd.
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Thomas Cook Group
9.3.3. Singita Management Company (Pty) Ltd.
9.3.4. Scott Dunn Limited
9.3.5. Rothschild Safaris
9.3.6. Travel And Beyond Private Limited
9.3.7. Abercrombie & Kent USA LLC.
9.3.8. Gamewatchers Safaris Ltd.
9.3.9. Backroads
9.3.10. TUI Travel PLC
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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