フェイスバームの世界市場規模調査&予測、用途別(業務用、家庭用)、エンドユース別(男性用、女性用)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別分析、2023-2030年Global Face Balm Market Size study & Forecast, by Application (Commercial, Household), by End Use (Men, Women), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2023-2030 フェイスバームの世界市場は、2022年に約2億1,523万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には9.70%以上のCAGRで成長すると予測されている。フェイスバームはスキンケア製品の一種で、顔の皮膚に栄養、保湿、保... もっと見る
サマリーフェイスバームの世界市場は、2022年に約2億1,523万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には9.70%以上のCAGRで成長すると予測されている。フェイスバームはスキンケア製品の一種で、顔の皮膚に栄養、保湿、保護を与えるために特別に処方される。通常、濃厚でクリーム状、またはワックス状の物質で、局所的に塗布するように設計されている。さらに、家計の可処分所得の上昇とスキンケア製品の使用の増加が、この市場の成長促進要因として予想されている。さらに、化粧品産業の勃興とeコマース市場の拡大が、予測期間2023-2030年の市場を上昇させる。2021年のStatistaによると、米国は経済協力開発機構(OECD)加盟国の中で最も高い一人当たり総調整家計可処分所得を記録し、約62,335米ドルに達した。2位はルクセンブルクで約5万1,465米ドル、3位は僅差でオーストラリアが続いた。2023年のStatistaによると、美容&パーソナルケア市場のスキンケア分野は、2023年から2027年にかけて継続的な収益成長が見込まれ、2027年までに16.61%にあたる259億米ドルの総増加が見込まれ、推定収益は約1,815億3,492万米ドルに達する見込みである。このように、消費者の間で化粧品やスキンケア製品の適応が急速に拡大し、様々なインフルエンサーマーケティングを通じて顧客を引き付けることが、世界のフェイスバーム市場の上昇に大きく寄与している。しかし、急速に変化する消費者の嗜好や潜在的な皮膚アレルギーの増加は、予測年2023-2030年の間にこの市場の成長を妨げる可能性がある。 フェイスバームの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東&アフリカなどである。アジア太平洋地域は、大規模な消費者基盤、K-ビューティーとJ-ビューティーのトレンドの影響、都市化、電子商取引の拡大により、フェイスバーム市場を支配している。これらの要因が、この地域の市場での存在感を高め、このダイナミックで多様な市場におけるフェイスバームの需要を際立たせている。アジア太平洋地域は、中間層人口の拡大、急速な都市化、消費者の嗜好の変化、ソーシャルメディアの影響、美容トレンドにより、世界のフェイスクリーム市場で最も急成長している地域である。これらの要因がこの地域の成長を後押しし、フェイスクリーム市場で事業を展開する企業に大きなチャンスをもたらしている。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り: Weleda AG アップサークル・ビューティ ニュクス・グループ ナチュリウム・ソリューションズLLP W.S. Badger Co. パンゲアホールディングス ピンチ・オブ・カラーLLC 株式会社シリコンツー 株式会社ソルティファミリーグループ フランライン 市場における最近の動き 2020年6月、ユニリーバはスキンケア製品の大幅な変更を発表した。同社は、パッケージやマーケティング資料で「フェア」、「フェアネス」、「ホワイト」、「ホワイトニング」、「ライト」といった言葉を使わなくなった。この転換は、より包括的な美のビジョンを受け入れるというユニリーバのコミットメントを反映している。この変革の一環として、フェア&ラブリーのブランド名も今後数ヶ月のうちに変更される。 2022年9月、ロレアルはシワを減らすコラーゲンを約束したとして訴えられるかもしれない。というのも、局所投与されたコラーゲンは大きすぎて、皮膚の最上層である表皮に吸収されないからである。 世界のフェイスバーム市場レポート範囲: 過去データ - 2020 - 2021 推計基準年 - 2022年 予測期間 - 2023-2030 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド 対象セグメント - 用途、最終用途、流通チャネル、地域 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 用途別 商業用 家庭用 最終用途別 男性用 女性 流通チャネル別 オンライン オフライン 地域別 北米 米国 カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 RoAPAC ラテンアメリカ ブラジル メキシコ 中東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ その他の中東・アフリカ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Million) 1.2.1. Face Balm Market, by Region, 2020-2030 (USD Million) 1.2.2. Face Balm Market, by Application, 2020-2030 (USD Million) 1.2.3. Face Balm Market, by End User, 2020-2030 (USD Million) 1.2.4. Face Balm Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Face Balm Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Face Balm Market Dynamics 3.1. Face Balm Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising Household Disposable Income 3.1.1.2. Rising Use of Skin Care Products 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Increased knowledge of the harmful implications of chemical-based cosmetics 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising Cosmetic Industry 3.1.3.2. Expansion of E-Commerce Market Chapter 4. Global Face Balm Market End User Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. End User Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Face Balm Market, by Application 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Face Balm Market by Application, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Face Balm Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Million) 5.4. Face Balm Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Commercial 5.4.2. Household Chapter 6. Global Face Balm Market, by End User 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Face Balm Market by End User, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Face Balm Market Estimates & Forecasts by End User 2020-2030 (USD Million) 6.4. Face Balm Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Men 6.4.2. Women Chapter 7. Global Face Balm Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Face Balm Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Face Balm Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Million) 7.4. Face Balm Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Online 7.4.2. Offline Chapter 8. Global Face Balm Market, Regional Analysis 8.1. Top Leading Countries 8.2. Top Emerging Countries 8.3. Face Balm Market, Regional Market Snapshot 8.4. North America Face Balm Market 8.4.1. U.S. Face Balm Market 8.4.1.1. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.2. End User breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.2. Canada Face Balm Market 8.5. Europe Face Balm Market Snapshot 8.5.1. U.K. Face Balm Market 8.5.2. Germany Face Balm Market 8.5.3. France Face Balm Market 8.5.4. Spain Face Balm Market 8.5.5. Italy Face Balm Market 8.5.6. Rest of Europe Face Balm Market 8.6. Asia-Pacific Face Balm Market Snapshot 8.6.1. China Face Balm Market 8.6.2. India Face Balm Market 8.6.3. Japan Face Balm Market 8.6.4. Australia Face Balm Market 8.6.5. South Korea Face Balm Market 8.6.6. Rest of Asia Pacific Face Balm Market 8.7. Latin America Face Balm Market Snapshot 8.7.1. Brazil Face Balm Market 8.7.2. Mexico Face Balm Market 8.8. Middle East & Africa Face Balm Market 8.8.1. Saudi Arabia Face Balm Market 8.8.2. South Africa Face Balm Market 8.8.3. Rest of Middle East & Africa Face Balm Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Key Company SWOT Analysis 9.1.1. Company 1 9.1.2. Company 2 9.1.3. Company 3 9.2. Top Market Strategies 9.3. Company Profiles 9.3.1. Weleda AG 9.3.1.1. Key Information 9.3.1.2. Overview 9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.3.1.4. Product Summary 9.3.1.5. Recent Developments 9.3.2. UpCircle Beauty 9.3.3. Nuxe Group 9.3.4. Naturium Solutions LLP 9.3.5. W.S. Badger Co. Inc. 9.3.6. Pangaea Holdings Inc. 9.3.7. Pinch of Colour LLC 9.3.8. Silicon2 Co., Ltd. 9.3.9. Salty Family Group Co., Ltd. 9.3.10. Franline Ltd Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Face Balm Market is valued at approximately USD 215.23 million in 2022 and is anticipated to grow with a CAGR of more than 9.70% over the forecast period 2023-2030. Face balm is a type of skincare product that is specifically formulated to provide nourishment, hydration, and protection to the skin on the face. It is typically a thick, creamy, or waxy substance that is designed to be applied topically. Moreover, rising household disposable income and rising use of skin care products are anticipated as the growth drivers of this market. Furthermore, the rising cosmetic industry and expansion of the e-commerce market elevate the market during the forecasted period 2023-2030. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Million) 1.2.1. Face Balm Market, by Region, 2020-2030 (USD Million) 1.2.2. Face Balm Market, by Application, 2020-2030 (USD Million) 1.2.3. Face Balm Market, by End User, 2020-2030 (USD Million) 1.2.4. Face Balm Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Face Balm Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Face Balm Market Dynamics 3.1. Face Balm Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising Household Disposable Income 3.1.1.2. Rising Use of Skin Care Products 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Increased knowledge of the harmful implications of chemical-based cosmetics 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising Cosmetic Industry 3.1.3.2. Expansion of E-Commerce Market Chapter 4. Global Face Balm Market End User Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. End User Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Face Balm Market, by Application 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Face Balm Market by Application, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Face Balm Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Million) 5.4. Face Balm Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Commercial 5.4.2. Household Chapter 6. Global Face Balm Market, by End User 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Face Balm Market by End User, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Face Balm Market Estimates & Forecasts by End User 2020-2030 (USD Million) 6.4. Face Balm Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Men 6.4.2. Women Chapter 7. Global Face Balm Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Face Balm Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Face Balm Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Million) 7.4. Face Balm Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Online 7.4.2. Offline Chapter 8. Global Face Balm Market, Regional Analysis 8.1. Top Leading Countries 8.2. Top Emerging Countries 8.3. Face Balm Market, Regional Market Snapshot 8.4. North America Face Balm Market 8.4.1. U.S. Face Balm Market 8.4.1.1. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.2. End User breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.2. Canada Face Balm Market 8.5. Europe Face Balm Market Snapshot 8.5.1. U.K. Face Balm Market 8.5.2. Germany Face Balm Market 8.5.3. France Face Balm Market 8.5.4. Spain Face Balm Market 8.5.5. Italy Face Balm Market 8.5.6. Rest of Europe Face Balm Market 8.6. Asia-Pacific Face Balm Market Snapshot 8.6.1. China Face Balm Market 8.6.2. India Face Balm Market 8.6.3. Japan Face Balm Market 8.6.4. Australia Face Balm Market 8.6.5. South Korea Face Balm Market 8.6.6. Rest of Asia Pacific Face Balm Market 8.7. Latin America Face Balm Market Snapshot 8.7.1. Brazil Face Balm Market 8.7.2. Mexico Face Balm Market 8.8. Middle East & Africa Face Balm Market 8.8.1. Saudi Arabia Face Balm Market 8.8.2. South Africa Face Balm Market 8.8.3. Rest of Middle East & Africa Face Balm Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Key Company SWOT Analysis 9.1.1. Company 1 9.1.2. Company 2 9.1.3. Company 3 9.2. Top Market Strategies 9.3. Company Profiles 9.3.1. Weleda AG 9.3.1.1. Key Information 9.3.1.2. Overview 9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.3.1.4. Product Summary 9.3.1.5. Recent Developments 9.3.2. UpCircle Beauty 9.3.3. Nuxe Group 9.3.4. Naturium Solutions LLP 9.3.5. W.S. Badger Co. Inc. 9.3.6. Pangaea Holdings Inc. 9.3.7. Pinch of Colour LLC 9.3.8. Silicon2 Co., Ltd. 9.3.9. Salty Family Group Co., Ltd. 9.3.10. Franline Ltd Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社のパーソナルケア分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(balm)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |