中古アパレルの世界市場規模調査&予測:製品別(ドレス&トップス、シャツ&Tシャツ、セーター、コート&ジャケット、ジーンズ&パンツ、その他)、セクター別(再販、伝統的な古着屋、寄付)、ターゲット人口別(男性、女性、子供)、流通チャネル別(卸売/流通業者、ハイパーマーケット/スーパーマーケット、複数ブランド店、独立系小規模店舗、百貨店、オンライン小売業者、その他)、地域別分析、2023-2030年Global Second-Hand Apparel Market Size study & Forecast, by Product (Dresses & Tops, Shirts & T-shirts, Sweaters, Coats & Jackets, Jeans & Pants, Other) by Sector (Resale, Traditional Thrift Stores & Donation), by Target Population (Men, Women, Kids), by Distribution Channel (Wholesale/Distributors, Hypermarkets/Supermarkets, Multi-brands Stores, Independent Small Stores, Departmental Stores, Online Retailers, Other) and Regional Analysis, 2023-2030 世界の中古アパレル市場は、2022年に約712億2000万米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけて14.8%以上の複合年間成長率で成長すると予測されている。中古アパレルには、中古の衣類、靴、アクセサリー... もっと見る
サマリー世界の中古アパレル市場は、2022年に約712億2000万米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけて14.8%以上の複合年間成長率で成長すると予測されている。中古アパレルには、中古の衣類、靴、アクセサリー、その他のファッションアイテムが含まれる。中古衣料品を購入することは、廃棄物を減らし、お金を節約し、中古衣料品に新しい命を吹き込むことで持続可能性を支援する人気のある方法である。古着屋、オンライン・マーケットプレイス、衣類の交換や寄付を通じて、中古衣料を購入するのは一般的な方法である。Eコマース市場の成長と中古衣料品への需要の高まりが、予測期間中の市場成長を促進すると予想される。2023年のインド・ブランド・エクイティ財団(IBEF)によると、同市場はすでに21.5%の大幅な成長を遂げ、2022年には748億米ドルに達し、2030年には約3,500億米ドルに達する可能性があると予想されている。2021年の世界経済フォーラムによると、中古アパレル市場は392億3,000万米ドルの規模に達した。同時に、模倣品産業は2022年末までに4兆2,000億米ドルという驚異的な規模に達すると予想されており、これは主に模倣品の不正取引に煽られている。2019年の経済協力開発機構(OECD)によれば、以下の通りである。模倣品・海賊版の取引は近年一貫して増加を示しており、全体の取引量が停滞しているにもかかわらず、世界貿易の3.3%を占めている。それに続くのが、化粧品やパーソナルケア製品、時計や宝飾品、ハンドバッグや鞄の模倣品である。しかし、模倣品に対する懸念の高まりや、顧客の嗜好の急速な変化が市場成長の妨げになる可能性がある。さらに、ブランド製品に対する需要の増加と中古ブランド製品の入手可能性が、この市場の成長機会として浮上している。 中古アパレルの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東・アフリカである。中東・アフリカ地域は、同地域の可処分所得が低いこと、また同地域の農村部では中古衣料が適応していることから、中古衣料の需要が高まっており、市場を支配している。ヨーロッパは、倹約文化のトレンドの高まりと中古市場へのアクセスのしやすさから、最も急成長している地域と予想される。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りである: Thredup Inc. The RealReal Inc. Poshmark Inc. ヴィンテッド・リミテッド Micolet 株式会社イーベイ A&Eクロージング株式会社 チカテックスSL Co.株式会社エーアンドイー ストックエックス合同会社 英国古着商社 市場における最近の動き 2022年2月、H&Mは本拠地であるスウェーデンにおいて、2022年中に新鮮な中古衣料イニシアチブを導入した。この取り組みはH&Mグループブランドの古着だけでなく、ASOS、Nike、Zaraなどの外部ブランドの衣料品も含む。 2019年10月、ファーフェッチとThrift+は提携し、顧客が不要なアイテムを慈善団体に寄付し、その対価としてストアクレジットを受け取ることができるようになった。Thrift+は古着を販売するオンラインプラットフォームとして運営されており、販売収益の一部を英国に登録されている16万もの慈善団体のいずれかに寄付している。Thrift+は、Farfetchのテクノロジーアクセラレータープログラム、Dream Assemblyの参加企業でもある。 世界の中古アパレル市場レポートスコープ: 過去データ - 2020 - 2021 推計基準年 - 2022年 予測期間 - 2023-2030 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向 対象セグメント - 製品, 分野, ターゲット人口, 流通チャネル, 地域 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品別 ドレス&トップス シャツ&Tシャツ セーター、コート、ジャケット ジーンズ&パンツ その他 セクター別 再販 伝統的な古着屋と寄付 ターゲット人口別 男性 女性 子供 流通チャネル別 卸売業者/販売業者 ハイパーマーケット・スーパーマーケット マルチブランド店 独立系小型店 百貨店 オンライン小売業者 その他 地域別 北米 米国 カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 RoAPAC ラテンアメリカ ブラジル メキシコ 中東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ その他の中東・アフリカ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Second-Hand Apparel Market, by region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Second-Hand Apparel Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Second-Hand Apparel Market, by Sector, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.4. Second-Hand Apparel Market, by Target Population, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.5. Second-Hand Apparel Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Second-Hand Apparel Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Second-Hand Apparel Market Dynamics 3.1. Second-Hand Apparel Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing E-Commerce industry 3.1.1.2. Growing demand for second-hand apparel 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Growing Concern for Counterfeit Products 3.1.2.2. Rapidly Changing Customer’s Preferences 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing Demand for Branded Products 3.1.3.2. Availability of Second-Hand Products Chapter 4. Global Second-Hand Apparel Market: Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economic 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Second-Hand Apparel Market, by Product 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Second-Hand Apparel Market by Product, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Second-Hand Apparel Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Second-Hand Apparel Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Dresses & Tops 5.4.2. Shirts & T-shirts 5.4.3. Sweaters, Coats & jackets 5.4.4. Jeans & Pants 5.4.5. Other Chapter 6. Global Second-Hand Apparel Market, by Sector 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Second-Hand Apparel Market by Sector, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Second-Hand Apparel Market Estimates & Forecasts by Sector 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Second-Hand Apparel Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Resale 6.4.2. Traditional Thrift Stores & Donation Chapter 7. Global Second-Hand Apparel Market, by Target Population 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Second-Hand Apparel Market by Target Population, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Second-Hand Apparel Market Estimates & Forecasts by Target Population 2020-2030 (USD Billion) 7.4. Second-Hand Apparel Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Men 7.4.2. Women 7.4.3. Kids Chapter 8. Global Second-Hand Apparel Market, by Distribution Channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Second-Hand Apparel Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Second-Hand Apparel Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion) 8.4. Second-Hand Apparel Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Wholesalers/ Distributors 8.4.2. Hypermarkets/Supermarkets 8.4.3. Multi-Brands Stores 8.4.4. Independent Small Stores 8.4.5. Online Retailers 8.4.6. Other Chapter 9. Global Second-Hand Apparel Market, Regional Analysis 9.1. Top Leading Countries 9.2. Top Emerging Countries 9.3. Second-Hand Apparel Market, Regional Market Snapshot 9.4. North America Second-Hand Apparel Market 9.4.1. U.S. Second-Hand Apparel Market 9.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 9.4.1.2. Sector breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 9.4.1.3. Target Population breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 9.4.1.4. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 9.4.2. Canada Second-Hand Apparel Market 9.5. Europe Second-Hand Apparel Market Snapshot 9.5.1. U.K. Second-Hand Apparel Market 9.5.2. Germany Second-Hand Apparel Market 9.5.3. France Second-Hand Apparel Market 9.5.4. Spain Second-Hand Apparel Market 9.5.5. Italy Second-Hand Apparel Market 9.5.6. Rest of Europe Second-Hand Apparel Market 9.6. Asia-Pacific Second-Hand Apparel Market Snapshot 9.6.1. China Second-Hand Apparel Market 9.6.2. India Second-Hand Apparel Market 9.6.3. Japan Second-Hand Apparel Market 9.6.4. Australia Second-Hand Apparel Market 9.6.5. South Korea Second-Hand Apparel Market 9.6.6. Rest of Asia Pacific Second-Hand Apparel Market 9.7. Latin America Second-Hand Apparel Market Snapshot 9.7.1. Brazil Second-Hand Apparel Market 9.7.2. Mexico Second-Hand Apparel Market 9.8. Middle East & Africa Second-Hand Apparel Market 9.8.1. Saudi Arabia Second-Hand Apparel Market 9.8.2. South Africa Second-Hand Apparel Market 9.8.3. Rest of Middle East & Africa Second-Hand Apparel Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Key Company SWOT Analysis 10.1.1. Company 1 10.1.2. Company 2 10.1.3. Company 3 10.2. Top Market Strategies 10.3. Company Profiles 10.3.1. Thredup Inc. 10.3.1.1. Key Information 10.3.1.2. Overview 10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.3.1.4. Product Summary 10.3.1.5. Recent Developments 10.3.2. The RealReal Inc. 10.3.3. Poshmark Inc. 10.3.4. Vinted Limited 10.3.5. Micolet 10.3.6. Ebay Inc. 10.3.7. A&E Clothing Corporation 10.3.8. Chikatex SL Co. Ltd. 10.3.9. StockX LLC 10.3.10. British Used Clothing Company Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Second-Hand Apparel Market is valued approximately at USD 71.22 billion in 2022 and is anticipated to grow with a compounded annual growth rate of more than 14.8% over the forecast period 2023-2030. Second-hand apparel includes used clothing, shoes, accessories, and other fashion items. Buying second-hand apparel is a popular way to reduce waste, save money, and support sustainability by giving new life to pre-owned garments. It is a common practice in thrift stores, online marketplaces, and through clothing swaps or donations. Growing e-commerce market and growing demand for second-hand apparel anticipated to fuel the market growth during the forecast period. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Second-Hand Apparel Market, by region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Second-Hand Apparel Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Second-Hand Apparel Market, by Sector, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.4. Second-Hand Apparel Market, by Target Population, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.5. Second-Hand Apparel Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Second-Hand Apparel Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Second-Hand Apparel Market Dynamics 3.1. Second-Hand Apparel Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing E-Commerce industry 3.1.1.2. Growing demand for second-hand apparel 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Growing Concern for Counterfeit Products 3.1.2.2. Rapidly Changing Customer’s Preferences 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing Demand for Branded Products 3.1.3.2. Availability of Second-Hand Products Chapter 4. Global Second-Hand Apparel Market: Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economic 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Second-Hand Apparel Market, by Product 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Second-Hand Apparel Market by Product, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Second-Hand Apparel Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Second-Hand Apparel Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Dresses & Tops 5.4.2. Shirts & T-shirts 5.4.3. Sweaters, Coats & jackets 5.4.4. Jeans & Pants 5.4.5. Other Chapter 6. Global Second-Hand Apparel Market, by Sector 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Second-Hand Apparel Market by Sector, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Second-Hand Apparel Market Estimates & Forecasts by Sector 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Second-Hand Apparel Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Resale 6.4.2. Traditional Thrift Stores & Donation Chapter 7. Global Second-Hand Apparel Market, by Target Population 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Second-Hand Apparel Market by Target Population, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Second-Hand Apparel Market Estimates & Forecasts by Target Population 2020-2030 (USD Billion) 7.4. Second-Hand Apparel Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Men 7.4.2. Women 7.4.3. Kids Chapter 8. Global Second-Hand Apparel Market, by Distribution Channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Second-Hand Apparel Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Second-Hand Apparel Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion) 8.4. Second-Hand Apparel Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Wholesalers/ Distributors 8.4.2. Hypermarkets/Supermarkets 8.4.3. Multi-Brands Stores 8.4.4. Independent Small Stores 8.4.5. Online Retailers 8.4.6. Other Chapter 9. Global Second-Hand Apparel Market, Regional Analysis 9.1. Top Leading Countries 9.2. Top Emerging Countries 9.3. Second-Hand Apparel Market, Regional Market Snapshot 9.4. North America Second-Hand Apparel Market 9.4.1. U.S. Second-Hand Apparel Market 9.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 9.4.1.2. Sector breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 9.4.1.3. Target Population breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 9.4.1.4. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 9.4.2. Canada Second-Hand Apparel Market 9.5. Europe Second-Hand Apparel Market Snapshot 9.5.1. U.K. Second-Hand Apparel Market 9.5.2. Germany Second-Hand Apparel Market 9.5.3. France Second-Hand Apparel Market 9.5.4. Spain Second-Hand Apparel Market 9.5.5. Italy Second-Hand Apparel Market 9.5.6. Rest of Europe Second-Hand Apparel Market 9.6. Asia-Pacific Second-Hand Apparel Market Snapshot 9.6.1. China Second-Hand Apparel Market 9.6.2. India Second-Hand Apparel Market 9.6.3. Japan Second-Hand Apparel Market 9.6.4. Australia Second-Hand Apparel Market 9.6.5. South Korea Second-Hand Apparel Market 9.6.6. Rest of Asia Pacific Second-Hand Apparel Market 9.7. Latin America Second-Hand Apparel Market Snapshot 9.7.1. Brazil Second-Hand Apparel Market 9.7.2. Mexico Second-Hand Apparel Market 9.8. Middle East & Africa Second-Hand Apparel Market 9.8.1. Saudi Arabia Second-Hand Apparel Market 9.8.2. South Africa Second-Hand Apparel Market 9.8.3. Rest of Middle East & Africa Second-Hand Apparel Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Key Company SWOT Analysis 10.1.1. Company 1 10.1.2. Company 2 10.1.3. Company 3 10.2. Top Market Strategies 10.3. Company Profiles 10.3.1. Thredup Inc. 10.3.1.1. Key Information 10.3.1.2. Overview 10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.3.1.4. Product Summary 10.3.1.5. Recent Developments 10.3.2. The RealReal Inc. 10.3.3. Poshmark Inc. 10.3.4. Vinted Limited 10.3.5. Micolet 10.3.6. Ebay Inc. 10.3.7. A&E Clothing Corporation 10.3.8. Chikatex SL Co. Ltd. 10.3.9. StockX LLC 10.3.10. British Used Clothing Company Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(apparel)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|