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中古アパレルの世界市場規模調査&予測:製品別(ドレス&トップス、シャツ&Tシャツ、セーター、コート&ジャケット、ジーンズ&パンツ、その他)、セクター別(再販、伝統的な古着屋、寄付)、ターゲット人口別(男性、女性、子供)、流通チャネル別(卸売/流通業者、ハイパーマーケット/スーパーマーケット、複数ブランド店、独立系小規模店舗、百貨店、オンライン小売業者、その他)、地域別分析、2023-2030年


Global Second-Hand Apparel Market Size study & Forecast, by Product (Dresses & Tops, Shirts & T-shirts, Sweaters, Coats & Jackets, Jeans & Pants, Other) by Sector (Resale, Traditional Thrift Stores & Donation), by Target Population (Men, Women, Kids), by Distribution Channel (Wholesale/Distributors, Hypermarkets/Supermarkets, Multi-brands Stores, Independent Small Stores, Departmental Stores, Online Retailers, Other) and Regional Analysis, 2023-2030

世界の中古アパレル市場は、2022年に約712億2000万米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけて14.8%以上の複合年間成長率で成長すると予測されている。中古アパレルには、中古の衣類、靴、アクセサリー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年7月1日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

世界の中古アパレル市場は、2022年に約712億2000万米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけて14.8%以上の複合年間成長率で成長すると予測されている。中古アパレルには、中古の衣類、靴、アクセサリー、その他のファッションアイテムが含まれる。中古衣料品を購入することは、廃棄物を減らし、お金を節約し、中古衣料品に新しい命を吹き込むことで持続可能性を支援する人気のある方法である。古着屋、オンライン・マーケットプレイス、衣類の交換や寄付を通じて、中古衣料を購入するのは一般的な方法である。Eコマース市場の成長と中古衣料品への需要の高まりが、予測期間中の市場成長を促進すると予想される。

2023年のインド・ブランド・エクイティ財団(IBEF)によると、同市場はすでに21.5%の大幅な成長を遂げ、2022年には748億米ドルに達し、2030年には約3,500億米ドルに達する可能性があると予想されている。2021年の世界経済フォーラムによると、中古アパレル市場は392億3,000万米ドルの規模に達した。同時に、模倣品産業は2022年末までに4兆2,000億米ドルという驚異的な規模に達すると予想されており、これは主に模倣品の不正取引に煽られている。2019年の経済協力開発機構(OECD)によれば、以下の通りである。模倣品・海賊版の取引は近年一貫して増加を示しており、全体の取引量が停滞しているにもかかわらず、世界貿易の3.3%を占めている。それに続くのが、化粧品やパーソナルケア製品、時計や宝飾品、ハンドバッグや鞄の模倣品である。しかし、模倣品に対する懸念の高まりや、顧客の嗜好の急速な変化が市場成長の妨げになる可能性がある。さらに、ブランド製品に対する需要の増加と中古ブランド製品の入手可能性が、この市場の成長機会として浮上している。

中古アパレルの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東・アフリカである。中東・アフリカ地域は、同地域の可処分所得が低いこと、また同地域の農村部では中古衣料が適応していることから、中古衣料の需要が高まっており、市場を支配している。ヨーロッパは、倹約文化のトレンドの高まりと中古市場へのアクセスのしやすさから、最も急成長している地域と予想される。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りである:
Thredup Inc.
The RealReal Inc.
Poshmark Inc.
ヴィンテッド・リミテッド
Micolet
株式会社イーベイ
A&Eクロージング株式会社
チカテックスSL Co.株式会社エーアンドイー
ストックエックス合同会社
英国古着商社

市場における最近の動き
 2022年2月、H&Mは本拠地であるスウェーデンにおいて、2022年中に新鮮な中古衣料イニシアチブを導入した。この取り組みはH&Mグループブランドの古着だけでなく、ASOS、Nike、Zaraなどの外部ブランドの衣料品も含む。
 2019年10月、ファーフェッチとThrift+は提携し、顧客が不要なアイテムを慈善団体に寄付し、その対価としてストアクレジットを受け取ることができるようになった。Thrift+は古着を販売するオンラインプラットフォームとして運営されており、販売収益の一部を英国に登録されている16万もの慈善団体のいずれかに寄付している。Thrift+は、Farfetchのテクノロジーアクセラレータープログラム、Dream Assemblyの参加企業でもある。
世界の中古アパレル市場レポートスコープ:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - 製品, 分野, ターゲット人口, 流通チャネル, 地域
 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品別
ドレス&トップス
シャツ&Tシャツ
セーター、コート、ジャケット
ジーンズ&パンツ
その他

セクター別
再販
伝統的な古着屋と寄付

ターゲット人口別
男性
女性
子供

流通チャネル別
卸売業者/販売業者
ハイパーマーケット・スーパーマーケット
マルチブランド店
独立系小型店
百貨店
オンライン小売業者
その他

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Second-Hand Apparel Market, by region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Second-Hand Apparel Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Second-Hand Apparel Market, by Sector, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Second-Hand Apparel Market, by Target Population, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.5. Second-Hand Apparel Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Second-Hand Apparel Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Second-Hand Apparel Market Dynamics
3.1. Second-Hand Apparel Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing E-Commerce industry
3.1.1.2. Growing demand for second-hand apparel
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Growing Concern for Counterfeit Products
3.1.2.2. Rapidly Changing Customer’s Preferences
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing Demand for Branded Products
3.1.3.2. Availability of Second-Hand Products
Chapter 4. Global Second-Hand Apparel Market: Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economic
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Second-Hand Apparel Market, by Product
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Second-Hand Apparel Market by Product, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Second-Hand Apparel Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Second-Hand Apparel Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Dresses & Tops
5.4.2. Shirts & T-shirts
5.4.3. Sweaters, Coats & jackets
5.4.4. Jeans & Pants
5.4.5. Other
Chapter 6. Global Second-Hand Apparel Market, by Sector
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Second-Hand Apparel Market by Sector, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Second-Hand Apparel Market Estimates & Forecasts by Sector 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Second-Hand Apparel Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Resale
6.4.2. Traditional Thrift Stores & Donation
Chapter 7. Global Second-Hand Apparel Market, by Target Population
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Second-Hand Apparel Market by Target Population, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Second-Hand Apparel Market Estimates & Forecasts by Target Population 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Second-Hand Apparel Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Men
7.4.2. Women
7.4.3. Kids
Chapter 8. Global Second-Hand Apparel Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Second-Hand Apparel Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Second-Hand Apparel Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
8.4. Second-Hand Apparel Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Wholesalers/ Distributors
8.4.2. Hypermarkets/Supermarkets
8.4.3. Multi-Brands Stores
8.4.4. Independent Small Stores
8.4.5. Online Retailers
8.4.6. Other
Chapter 9. Global Second-Hand Apparel Market, Regional Analysis
9.1. Top Leading Countries
9.2. Top Emerging Countries
9.3. Second-Hand Apparel Market, Regional Market Snapshot
9.4. North America Second-Hand Apparel Market
9.4.1. U.S. Second-Hand Apparel Market
9.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.2. Sector breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.3. Target Population breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.4. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.2. Canada Second-Hand Apparel Market
9.5. Europe Second-Hand Apparel Market Snapshot
9.5.1. U.K. Second-Hand Apparel Market
9.5.2. Germany Second-Hand Apparel Market
9.5.3. France Second-Hand Apparel Market
9.5.4. Spain Second-Hand Apparel Market
9.5.5. Italy Second-Hand Apparel Market
9.5.6. Rest of Europe Second-Hand Apparel Market
9.6. Asia-Pacific Second-Hand Apparel Market Snapshot
9.6.1. China Second-Hand Apparel Market
9.6.2. India Second-Hand Apparel Market
9.6.3. Japan Second-Hand Apparel Market
9.6.4. Australia Second-Hand Apparel Market
9.6.5. South Korea Second-Hand Apparel Market
9.6.6. Rest of Asia Pacific Second-Hand Apparel Market
9.7. Latin America Second-Hand Apparel Market Snapshot
9.7.1. Brazil Second-Hand Apparel Market
9.7.2. Mexico Second-Hand Apparel Market
9.8. Middle East & Africa Second-Hand Apparel Market
9.8.1. Saudi Arabia Second-Hand Apparel Market
9.8.2. South Africa Second-Hand Apparel Market
9.8.3. Rest of Middle East & Africa Second-Hand Apparel Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Key Company SWOT Analysis
10.1.1. Company 1
10.1.2. Company 2
10.1.3. Company 3
10.2. Top Market Strategies
10.3. Company Profiles
10.3.1. Thredup Inc.
10.3.1.1. Key Information
10.3.1.2. Overview
10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.3.1.4. Product Summary
10.3.1.5. Recent Developments
10.3.2. The RealReal Inc.
10.3.3. Poshmark Inc.
10.3.4. Vinted Limited
10.3.5. Micolet
10.3.6. Ebay Inc.
10.3.7. A&E Clothing Corporation
10.3.8. Chikatex SL Co. Ltd.
10.3.9. StockX LLC
10.3.10. British Used Clothing Company
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Second-Hand Apparel Market is valued approximately at USD 71.22 billion in 2022 and is anticipated to grow with a compounded annual growth rate of more than 14.8% over the forecast period 2023-2030. Second-hand apparel includes used clothing, shoes, accessories, and other fashion items. Buying second-hand apparel is a popular way to reduce waste, save money, and support sustainability by giving new life to pre-owned garments. It is a common practice in thrift stores, online marketplaces, and through clothing swaps or donations. Growing e-commerce market and growing demand for second-hand apparel anticipated to fuel the market growth during the forecast period.

According to India Brand Equity Foundation (IBEF) in 2023, the market has already experienced a substantial 21.5% growth, reaching USD 74.8 billion in 2022 and it is expected that the market may witness significant growth, with a value of approximately USD 350 billion by 2030, According to the World Economic Forum in 2021, the second-hand apparel market reached a value of USD 39.23 billion. Simultaneously, the counterfeit industry was expected to reach a staggering USD 4.2 trillion by the end of 2022, primarily fueled by the illicit trade of counterfeit clothing. According to Organization for Economic Co-operation and Development (OECD) in 2019. The trade of counterfeit and pirated goods has shown a consistent increase in recent years, despite stagnant overall trade volumes, it accounts for 3.3% of global trade. Following closely behind are counterfeit cosmetics and personal care products, watches and jewelry, as well as handbags and luggage. However, growing concern towards counterfeit products and rapidly changing customer’s preferences may hamper the market growth. Moreover, increasing demand for branded products and availability of second-hand branded products come out as the growth opportunities of this market.

The key regions considered for the Global Second-Hand Apparel Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. Middle East & Africa region dominated the market because of the rising demand of second-hand apparel owing to the low disposable income in the region and adaptation of second-hand apparel in rural areas in this region. Europe is expected to be the fastest growing region due to the rising trends of thrift culture and accessibility of second-hand markets in this region.

Major market player included in this report are:
Thredup Inc.
The RealReal Inc.
Poshmark Inc.
Vinted Limited
Micolet
Ebay Inc.
A&E Clothing Corporation
Chikatex SL Co. Ltd.
StockX LLC
British Used Clothing Company

Recent Developments in the Market:
 In February 2022, H&M introduced a fresh second-hand apparel initiative in Sweden, its home market, during 2022. This offering encompasses not only second-hand clothing from H&M Group brands but also includes garments from external brands like ASOS, Nike, and Zara.
 In October 2019, Farfetch and Thrift+ collaborated to enable customers to donate their unwanted items to charities in exchange for store credit. Thrift+ operates as an online platform for selling secondhand clothing and donates a portion of the sales revenue to one of the 160,000 registered charities in the UK. Thrift+ is also a participant in Farfetch's technology accelerator program, Dream Assembly.
Global Second-Hand Apparel Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Product, Sector, Target Population, Distribution Channel, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product:
Dresses & Tops
Shirts & T-shirts
Sweaters, Coats & Jackets
Jeans & Pants
Other

By Sector:
Resale
Traditional Thrift Stores & Donation

By target Population:
Men
Women
Kids

By Distribution Channel:
Wholesalers/Distributors
Hypermarkets/Supermarkets
Multi-Brand Stores
Independent Small Stores
Departmental Stores
Online Retailers
Other

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Second-Hand Apparel Market, by region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Second-Hand Apparel Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Second-Hand Apparel Market, by Sector, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Second-Hand Apparel Market, by Target Population, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.5. Second-Hand Apparel Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Second-Hand Apparel Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Second-Hand Apparel Market Dynamics
3.1. Second-Hand Apparel Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing E-Commerce industry
3.1.1.2. Growing demand for second-hand apparel
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Growing Concern for Counterfeit Products
3.1.2.2. Rapidly Changing Customer’s Preferences
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing Demand for Branded Products
3.1.3.2. Availability of Second-Hand Products
Chapter 4. Global Second-Hand Apparel Market: Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economic
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Second-Hand Apparel Market, by Product
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Second-Hand Apparel Market by Product, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Second-Hand Apparel Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Second-Hand Apparel Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Dresses & Tops
5.4.2. Shirts & T-shirts
5.4.3. Sweaters, Coats & jackets
5.4.4. Jeans & Pants
5.4.5. Other
Chapter 6. Global Second-Hand Apparel Market, by Sector
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Second-Hand Apparel Market by Sector, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Second-Hand Apparel Market Estimates & Forecasts by Sector 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Second-Hand Apparel Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Resale
6.4.2. Traditional Thrift Stores & Donation
Chapter 7. Global Second-Hand Apparel Market, by Target Population
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Second-Hand Apparel Market by Target Population, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Second-Hand Apparel Market Estimates & Forecasts by Target Population 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Second-Hand Apparel Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Men
7.4.2. Women
7.4.3. Kids
Chapter 8. Global Second-Hand Apparel Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Second-Hand Apparel Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Second-Hand Apparel Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
8.4. Second-Hand Apparel Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Wholesalers/ Distributors
8.4.2. Hypermarkets/Supermarkets
8.4.3. Multi-Brands Stores
8.4.4. Independent Small Stores
8.4.5. Online Retailers
8.4.6. Other
Chapter 9. Global Second-Hand Apparel Market, Regional Analysis
9.1. Top Leading Countries
9.2. Top Emerging Countries
9.3. Second-Hand Apparel Market, Regional Market Snapshot
9.4. North America Second-Hand Apparel Market
9.4.1. U.S. Second-Hand Apparel Market
9.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.2. Sector breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.3. Target Population breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.4. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.2. Canada Second-Hand Apparel Market
9.5. Europe Second-Hand Apparel Market Snapshot
9.5.1. U.K. Second-Hand Apparel Market
9.5.2. Germany Second-Hand Apparel Market
9.5.3. France Second-Hand Apparel Market
9.5.4. Spain Second-Hand Apparel Market
9.5.5. Italy Second-Hand Apparel Market
9.5.6. Rest of Europe Second-Hand Apparel Market
9.6. Asia-Pacific Second-Hand Apparel Market Snapshot
9.6.1. China Second-Hand Apparel Market
9.6.2. India Second-Hand Apparel Market
9.6.3. Japan Second-Hand Apparel Market
9.6.4. Australia Second-Hand Apparel Market
9.6.5. South Korea Second-Hand Apparel Market
9.6.6. Rest of Asia Pacific Second-Hand Apparel Market
9.7. Latin America Second-Hand Apparel Market Snapshot
9.7.1. Brazil Second-Hand Apparel Market
9.7.2. Mexico Second-Hand Apparel Market
9.8. Middle East & Africa Second-Hand Apparel Market
9.8.1. Saudi Arabia Second-Hand Apparel Market
9.8.2. South Africa Second-Hand Apparel Market
9.8.3. Rest of Middle East & Africa Second-Hand Apparel Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Key Company SWOT Analysis
10.1.1. Company 1
10.1.2. Company 2
10.1.3. Company 3
10.2. Top Market Strategies
10.3. Company Profiles
10.3.1. Thredup Inc.
10.3.1.1. Key Information
10.3.1.2. Overview
10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.3.1.4. Product Summary
10.3.1.5. Recent Developments
10.3.2. The RealReal Inc.
10.3.3. Poshmark Inc.
10.3.4. Vinted Limited
10.3.5. Micolet
10.3.6. Ebay Inc.
10.3.7. A&E Clothing Corporation
10.3.8. Chikatex SL Co. Ltd.
10.3.9. StockX LLC
10.3.10. British Used Clothing Company
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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2024/12/19 10:26

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