製造業におけるビッグデータ分析の世界市場規模調査&予測、コンポーネント別(ソフトウェア、サービス)、アプリケーション別(予知保全、予算モニタリング、製品ライフサイクル管理、現場活動管理、その他)、導入形態別(クラウド、オンプレミス)、地域分析、2022-2029年Global Big Data Analytics in Manufacturing Market Size study & Forecast, by Component (Software and Service), by Application (Predictive Maintenance, Budget Monitoring, Product Lifecycle Management, Field Activity Management, and Others), by Deployment Mode (Cloud and On-premise) and Regional Analysis, 2022-2029 製造業におけるビッグデータ分析の世界市場は、2021年に約11億8000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には30.9%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。製造業におけるビッグデータ分析は、サプ... もっと見る
サマリー製造業におけるビッグデータ分析の世界市場は、2021年に約11億8000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には30.9%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。製造業におけるビッグデータ分析は、サプライチェーンプランニング、プロセス欠陥追跡、コンポーネント欠陥追跡の改善において企業を支援する。ビッグデータ分析の最も重要なアプリケーションの1つは予測分析で、データから情報を抽出し、トレンドや行動パターンを予測するために使用されます。業界全体で自動化が進み、サプライチェーン最適化におけるビッグデータ解析の需要が高まっていることが、市場成長を促す主な要因となっています。長年にわたり、自動車を含むさまざまな産業で自動化への支出が大幅に増加し、世界のビッグデータ解析市場に対する強い需要が生まれています。例えば、Statistaによると、2020年、世界の産業用オートメーション市場は1750億米ドルの規模になると予想されています。この市場は、2025年まで約9%の年間平均成長率(CAGR)で成長すると予測されています。世界の産業用オートメーション市場は、2025年には2650億米ドルに達すると予想されています。また、予測分析ツールの使用率の上昇や、IIoT(Industrial Internet of Things)ソリューションの台頭は、予測期間中、市場に有利な成長機会をもたらすと考えられます。しかし、データプライバシーに関する限られた認識と懸念が、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。 製造業におけるビッグデータ分析の世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、ブランド製品の優位性と、同地域の主要な市場プレイヤー間の戦略的な共同イニシアティブの増加により、収益面で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、スマートマニュファクチャリングの普及や自動車製造の主要拠点の1つであるなどの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想され、市場にとって有利な機会を提供しています。 本レポートに含まれる主な市場関係者は以下の通りです: IBM Corporation SAP SE マイクロソフト株式会社 オラクル株式会社 SAS Institute Inc. オープンテキスト株式会社 マイクロストラテジー インフォメーションビルダーズ Tableau Software Inc. Qlik Technologies Inc. 市場の最近の動向 2020年6月、東南アジア、日本、北米の産業・物流分野におけるプロセスオートメーションと予知保全の需要拡大に対応するため、マイクロソフト株式会社は日立製作所と提携した。両社は、この協業の適用をさらに他の産業にも広げていく予定です。 2019年10月、Erbessd Instrumentsは、温度、電流、回転数、速度などの追加メトリクスを単一の診断システムに統合したワイヤレス振動モニタリングデバイス「Phantom」の発売を発表しました。ローカルデータベースとクラウドベースのシステムの両方が、そこからデータを受け取ることができます。スマートフォン、コンピューター、タブレットなど、どんなガジェットでも、ユーザーは常に自分の機器を監視することができます。 製造業における世界のビッグデータ解析の市場レポートスコープ: 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間2022年〜2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド 対象セグメント コンポーネント、アプリケーション、デプロイメントモード、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国、地域、セグメントスコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: コンポーネント別 ソフトウェア サービス アプリケーション別 予知保全 予算管理 製品ライフサイクル管理 現場活動管理 その他 導入形態別 クラウド オンプレミス 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ RoLA その他の地域(Rest of the World 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Big Data Analytics in Manufacturing Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Big Data Analytics in Manufacturing Market, by Component, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Big Data Analytics in Manufacturing Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Big Data Analytics in Manufacturing Market, by Deployment Mode, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market Dynamics 3.1. Big Data Analytics in Manufacturing Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing automation across the industries 3.1.1.2. Growing demand for big data analytics in supply chain optimization 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Limited awareness & security concerns 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising usage of Predictive Analytics Tools 3.1.3.2. Growing emergence of IIoT solutions Chapter 4. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market, by Component 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market by Component, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market Estimates & Forecasts by Component 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Big Data Analytics in Manufacturing Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Software 6.4.2. Services Chapter 7. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Big Data Analytics in Manufacturing Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Predictive Maintenance 7.4.2. Budget Monitoring 7.4.3. Product Lifecycle Management 7.4.4. Field Activity Management 7.4.5. Others Chapter 8. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market, by Deployment Mode 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market by Deployment Mode, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market Estimates & Forecasts by Deployment Mode 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Big Data Analytics in Manufacturing Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Cloud 8.4.2. On premises Chapter 9. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market, Regional Analysis 9.1. Big Data Analytics in Manufacturing Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.2.1. U.S. Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. Deployment Mode breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.3. Europe Big Data Analytics in Manufacturing Market Snapshot 9.3.1. U.K. Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.3.2. Germany Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.3.3. France Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.3.4. Spain Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.3.5. Italy Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.3.6. Rest of Europe Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.4. Asia-Pacific Big Data Analytics in Manufacturing Market Snapshot 9.4.1. China Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.4.2. India Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.4.3. Japan Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.4.4. Australia Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.4.5. South Korea Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.5. Latin America Big Data Analytics in Manufacturing Market Snapshot 9.5.1. Brazil Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.5.2. Mexico Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.5.3. Rest of Latin America Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.6. Rest of The World Big Data Analytics in Manufacturing Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. IBM Corporation 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. SAP SE 10.2.3. Microsoft Corporation 10.2.4. Oracle Corporation 10.2.5. SAS Institute Inc. 10.2.6. OpenText Corporation 10.2.7. Microstrategy 10.2.8. Information Builders 10.2.9. Tableau Software Inc. 10.2.10. Qlik Technologies Inc. Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Big Data Analytics in Manufacturing Market is valued at approximately USD 1.18 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 30.9 % over the forecast period 2022-2029. Big data analytics in manufacturing assists businesses in improving supply chain planning, process defect tracking, and component defect tracking. One of the most important applications of big data analytics is predictive analytics, which is used to extract information from data and predict trends and behaviour patterns. The increasing automation across industries and growing demand for big data analytics in supply chain optimization are key factors driving market growth. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Big Data Analytics in Manufacturing Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Big Data Analytics in Manufacturing Market, by Component, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Big Data Analytics in Manufacturing Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Big Data Analytics in Manufacturing Market, by Deployment Mode, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market Dynamics 3.1. Big Data Analytics in Manufacturing Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing automation across the industries 3.1.1.2. Growing demand for big data analytics in supply chain optimization 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Limited awareness & security concerns 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising usage of Predictive Analytics Tools 3.1.3.2. Growing emergence of IIoT solutions Chapter 4. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market, by Component 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market by Component, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market Estimates & Forecasts by Component 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Big Data Analytics in Manufacturing Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Software 6.4.2. Services Chapter 7. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Big Data Analytics in Manufacturing Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Predictive Maintenance 7.4.2. Budget Monitoring 7.4.3. Product Lifecycle Management 7.4.4. Field Activity Management 7.4.5. Others Chapter 8. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market, by Deployment Mode 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market by Deployment Mode, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market Estimates & Forecasts by Deployment Mode 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Big Data Analytics in Manufacturing Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Cloud 8.4.2. On premises Chapter 9. Global Big Data Analytics in Manufacturing Market, Regional Analysis 9.1. Big Data Analytics in Manufacturing Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.2.1. U.S. Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. Deployment Mode breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.3. Europe Big Data Analytics in Manufacturing Market Snapshot 9.3.1. U.K. Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.3.2. Germany Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.3.3. France Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.3.4. Spain Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.3.5. Italy Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.3.6. Rest of Europe Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.4. Asia-Pacific Big Data Analytics in Manufacturing Market Snapshot 9.4.1. China Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.4.2. India Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.4.3. Japan Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.4.4. Australia Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.4.5. South Korea Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.5. Latin America Big Data Analytics in Manufacturing Market Snapshot 9.5.1. Brazil Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.5.2. Mexico Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.5.3. Rest of Latin America Big Data Analytics in Manufacturing Market 9.6. Rest of The World Big Data Analytics in Manufacturing Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. IBM Corporation 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. SAP SE 10.2.3. Microsoft Corporation 10.2.4. Oracle Corporation 10.2.5. SAS Institute Inc. 10.2.6. OpenText Corporation 10.2.7. Microstrategy 10.2.8. Information Builders 10.2.9. Tableau Software Inc. 10.2.10. Qlik Technologies Inc. Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(ビッグデータ)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社のビッグデータ・クラウド分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(big data)の最新刊レポートよくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/20 10:28 158.95 円 165.20 円 201.28 円 |