マーケティングオートメーションの世界市場規模調査&予測、ソリューション別(キャンペーン管理、メールマーケティング、インバウンドマーケティング、モバイルアプリケーション、リードナーチャリング&リードスコアリング、レポート&分析、ソーシャルメディアマーケティング、その他)、デプロイメント別(オンプレミス、クラウド)、企業規模別(大企業、中小企業)、エンドユーザー別(BFSI、小売、ヘルスケア、テレコム&IT、ディスクリート製造、政府&教育、その他)と地域分析、2022-2029年Global Marketing Automation Market Size study&Forecast, bySolution (Campaign Management, Email Marketing, Inbound Marketing, Mobile Applications, Lead Nurturing & Lead Scoring, Reporting & Analytics, Social Media Marketing, Others) by Deployment (On-premise, Cloud), by Enterprise Size (Large Enterprises, Small & Medium Enterprises), by End-use (BFSI, Retail, Healthcare, Telecom & IT, Discrete Manufacturing, Government & Education, Others)and Regional Analysis, 2022-2029 マーケティングオートメーションの世界市場は、2021年に約49億米ドルと評価され、予測期間2022年から2029年にかけて9.8%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。マーケティングオートメーションソフト... もっと見る
サマリーマーケティングオートメーションの世界市場は、2021年に約49億米ドルと評価され、予測期間2022年から2029年にかけて9.8%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。マーケティングオートメーションソフトウェアは、デジタルマーケティング技術によってマーケティングプロセスを合理化します。マーケティングオートメーションソフトウェアは、デジタルマーケティング技術によってマーケティングプロセスを合理化するもので、さまざまな組織が複数のオンラインチャネルでより良いデータを用いてより賢い意思決定を行うことを可能にするオンラインプラットフォームです。また、顧客とのコミュニケーションも容易になり、マーケティングとセールスが1つのページで完結するため、低コストで収益を上げることができます。さらに、ビジネスのデジタル化が進み、ユーザーへのインターネットの普及が進んでいることも、世界のマーケティングオートメーション市場を牽引しています。マーケティングオートメーションの需要は、デジタル化の進展に伴い、前年比10.4%増の1,000億円を突破しました。前年比10.4%増の成長率を記録しています。2020年には、デジタル・トランスフォーメーションに対する世界の支出は1兆3,000億ドルに上ると言われています。インターネット普及率の向上は、マーケティングオートメーションの主な要因であり、2007年にはわずか4%だった普及率が、2021年には47%と大幅に向上しています。世界人口の約3分の2がWorld Wide Webに接続しているため、インターネット、モバイル機器、ソーシャルメディアのユーザー数が増加しています。例えば、全世界のインターネットユーザー数は49億人となっています。さらに、人工知能(AI)や機械学習(ML)などの先進技術の導入が進み、自動化のための継続的な進歩、開発、革新が市場の成長に寄与しています。しかし、機密データに対するセキュリティ懸念の高まりは、2022年から2029年の予測期間を通じて、マーケティングオートメーション市場の成長を阻害しています。 マーケティングオートメーションの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、マーケティングオートメーションの市場を支配していました。この地域の市場関係者の間で自動化されたマーケティングの採用が増加していることが、大きな役割を果たしました。中小企業の数が多いため、マーケティング活動の加速に役立っています。アジア太平洋地域は、モバイル機器とインターネットの利用が増加しているため、最も急速に成長している地域であると予想されます。この地域では、Iotやクラウドコンピューティングサービスなどの技術的なソリューションの採用が増加しているため、いくつかの成長機会を経験しています。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: アクトオンソフトウェア株式会社(Act-On Software, Inc. アドビシステムズ株式会社 ハブスポット社(HubSpot, Inc. インターナショナル・ビジネス・マシーンズ・コーポレーション マルケト株式会社 オラクル株式会社 株式会社セールスフォース 株式会社テラデータ キープ(旧インフージョンソフト) WePay, Inc. 市場における最近の動向: 2022年2月、Adobeによってモバイルマーケティングのパーソナライズ機能が追加され、aspush通知、デザインメール、アプリ内メッセージなど、複数の機能でスマートフォンに効果的に関与することができるようになりました。 2021年8月、Keapがブロードキャストテキスト機能と自動テキストメッセージングを導入し、カオスを減らし、ビジネス時間を短縮した。 世界のマーケティングオートメーション市場レポートスコープ: ヒストリカルデータ2019-2020-2021 推計基準年 2021年 予測期間 2022-2029 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド 対象セグメント:ソリューション、デプロイメント、企業規模、エンドユース、地域 地域区分 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境とソリューション提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: BySolutionです: キャンペーンマネジメント メールマーケティング インバウンドマーケティング モバイルアプリケーション リードナーチャリング&リードスコアリング レポーティング&アナリティクス ソーシャルメディアマーケティング その他 デプロイメント別 オンプレミス クラウド 企業規模別 大企業 中小企業 エンドユーズ別 BFSI 小売 ヘルスケア テレコム&IT ディスクリートマニュファクチャリング 政府・教育機関 その他 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Marketing Automation Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Marketing Automation Market, by Solution,2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Marketing Automation Market, by Deployment, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Marketing Automation Market, by Enterprise Size, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.5. Marketing Automation Market, by End-use, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Marketing Automation Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Marketing Automation Market Dynamics 3.1. Marketing Automation Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Emerging Digital Business Environment. 3.1.1.2. Rising Internet Penetration. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Security concerns for confidential data. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Advancements in Formulation. 3.1.3.2. Rising Adoption of AI and ML. Chapter 4. Global Marketing Automation MarketIndustry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Marketing Automation Market, by Solution 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Marketing Automation Market by Solution, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Marketing Automation Market Estimates & Forecasts by Solution2019-2029 (USD Billion) 6.4. Marketing Automation Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Campaign Management 6.4.2. Email Marketing 6.4.3. Inbound Marketing 6.4.4. Mobile Applications 6.4.5. Lead Nurturing & Lead Scoring 6.4.6. Reporting & Analytics 6.4.7. Social Media Marketing 6.4.8. Others Chapter 7. Global Marketing Automation Market, by Deployment 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Marketing Automation Market by Deployment, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Marketing Automation Market Estimates & Forecasts by Deployment2019-2029 (USD Billion) 7.4. Marketing Automation Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. On-Premise 7.4.2. Cloud Chapter 8. Global Marketing Automation Market, byEnterprise Size 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Marketing Automation Market by Enterprise Size, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Marketing Automation Market Estimates & Forecasts by Enterprise Size2019-2029 (USD Billion) 8.4. Marketing Automation Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Large Enterprise 8.4.2. Small and Medium Enterprise Chapter 9. Global Marketing Automation Market, by End-use 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Marketing Automation Market by End-use, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Marketing Automation Market Estimates & Forecasts by End-use2019-2029 (USD Billion) 9.4. Marketing Automation Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. BFSI 9.4.2. Retail 9.4.3. Healthcare 9.4.4. Telecom & IT 9.4.5. Discrete Manufacturing 9.4.6. Government & Education 9.4.7. Others Chapter 10. Global Marketing Automation Market, Regional Analysis 10.1. Marketing Automation Market, Regional Market Snapshot 10.2. North America Marketing Automation Market 10.2.1. U.S.Marketing Automation Market 10.2.1.1. Solution breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.2. Deployment breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.3. Enterprise Size breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.4. End-use breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.2. CanadaMarketing Automation Market 10.3. Europe Marketing Automation Market Snapshot 10.3.1. U.K. Marketing Automation Market 10.3.2. Germany Marketing Automation Market 10.3.3. France Marketing Automation Market 10.3.4. Spain Marketing Automation Market 10.3.5. Italy Marketing Automation Market 10.3.6. Rest of EuropeMarketing Automation Market 10.4. Asia-PacificMarketing Automation Market Snapshot 10.4.1. China Marketing Automation Market 10.4.2. India Marketing Automation Market 10.4.3. JapanMarketing Automation Market 10.4.4. Australia Marketing Automation Market 10.4.5. South Korea Marketing Automation Market 10.4.6. Rest of Asia PacificMarketing Automation Market 10.5. Latin America Marketing Automation Market Snapshot 10.5.1. Brazil Marketing Automation Market 10.5.2. MexicoMarketing Automation Market 10.6. Rest of The World Marketing Automation Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Top Market Strategies 11.2. Company Profiles 11.2.1. Act-On Software, Inc. 11.2.1.1. Key Information 11.2.1.2. Overview 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.2.1.4. ProductSummary 11.2.1.5. Recent Developments 11.2.2. Adobe Systems Inc. 11.2.3. HubSpot, Inc. 11.2.4. International Business Machines Corporation 11.2.5. Marketo, Inc. 11.2.6. Oracle Corporation 11.2.7. Salesforce Inc. 11.2.8. Teradata Corporation 11.2.9. Keap (formerly Infusionsoft) 11.2.10. WePay, Inc., Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
SummaryGlobal Marketing Automation Market is valued at approximately USD 4.9 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 9.8% over the forecast period 2022-2029.Marketing Automation software streamlines the marketing process through digital marketing techniques. It is an online platform for a different organizations that enables them to work on several online channels with better data for smarter decisions.This also makes it easy to understand the choices of customersand allows easy communication with clients. It basically leads to marketing and sales on one page generating additional revenue at a lower cost. Additionally, the emerging digitalization of businesses and rising penetration of Internet among the users is driving the market for the global marketing automation market. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Marketing Automation Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Marketing Automation Market, by Solution,2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Marketing Automation Market, by Deployment, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Marketing Automation Market, by Enterprise Size, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.5. Marketing Automation Market, by End-use, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Marketing Automation Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Marketing Automation Market Dynamics 3.1. Marketing Automation Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Emerging Digital Business Environment. 3.1.1.2. Rising Internet Penetration. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Security concerns for confidential data. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Advancements in Formulation. 3.1.3.2. Rising Adoption of AI and ML. Chapter 4. Global Marketing Automation MarketIndustry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Marketing Automation Market, by Solution 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Marketing Automation Market by Solution, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Marketing Automation Market Estimates & Forecasts by Solution2019-2029 (USD Billion) 6.4. Marketing Automation Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Campaign Management 6.4.2. Email Marketing 6.4.3. Inbound Marketing 6.4.4. Mobile Applications 6.4.5. Lead Nurturing & Lead Scoring 6.4.6. Reporting & Analytics 6.4.7. Social Media Marketing 6.4.8. Others Chapter 7. Global Marketing Automation Market, by Deployment 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Marketing Automation Market by Deployment, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Marketing Automation Market Estimates & Forecasts by Deployment2019-2029 (USD Billion) 7.4. Marketing Automation Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. On-Premise 7.4.2. Cloud Chapter 8. Global Marketing Automation Market, byEnterprise Size 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Marketing Automation Market by Enterprise Size, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Marketing Automation Market Estimates & Forecasts by Enterprise Size2019-2029 (USD Billion) 8.4. Marketing Automation Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Large Enterprise 8.4.2. Small and Medium Enterprise Chapter 9. Global Marketing Automation Market, by End-use 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Marketing Automation Market by End-use, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Marketing Automation Market Estimates & Forecasts by End-use2019-2029 (USD Billion) 9.4. Marketing Automation Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. BFSI 9.4.2. Retail 9.4.3. Healthcare 9.4.4. Telecom & IT 9.4.5. Discrete Manufacturing 9.4.6. Government & Education 9.4.7. Others Chapter 10. Global Marketing Automation Market, Regional Analysis 10.1. Marketing Automation Market, Regional Market Snapshot 10.2. North America Marketing Automation Market 10.2.1. U.S.Marketing Automation Market 10.2.1.1. Solution breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.2. Deployment breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.3. Enterprise Size breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.4. End-use breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.2. CanadaMarketing Automation Market 10.3. Europe Marketing Automation Market Snapshot 10.3.1. U.K. Marketing Automation Market 10.3.2. Germany Marketing Automation Market 10.3.3. France Marketing Automation Market 10.3.4. Spain Marketing Automation Market 10.3.5. Italy Marketing Automation Market 10.3.6. Rest of EuropeMarketing Automation Market 10.4. Asia-PacificMarketing Automation Market Snapshot 10.4.1. China Marketing Automation Market 10.4.2. India Marketing Automation Market 10.4.3. JapanMarketing Automation Market 10.4.4. Australia Marketing Automation Market 10.4.5. South Korea Marketing Automation Market 10.4.6. Rest of Asia PacificMarketing Automation Market 10.5. Latin America Marketing Automation Market Snapshot 10.5.1. Brazil Marketing Automation Market 10.5.2. MexicoMarketing Automation Market 10.6. Rest of The World Marketing Automation Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Top Market Strategies 11.2. Company Profiles 11.2.1. Act-On Software, Inc. 11.2.1.1. Key Information 11.2.1.2. Overview 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.2.1.4. ProductSummary 11.2.1.5. Recent Developments 11.2.2. Adobe Systems Inc. 11.2.3. HubSpot, Inc. 11.2.4. International Business Machines Corporation 11.2.5. Marketo, Inc. 11.2.6. Oracle Corporation 11.2.7. Salesforce Inc. 11.2.8. Teradata Corporation 11.2.9. Keap (formerly Infusionsoft) 11.2.10. WePay, Inc., Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
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