顧客関係管理市場規模、シェア、分析、ソリューション別(ソーシャルメディアモニタリング、カスタマーサービス、CRM分析、マーケティングオートメーション、カスタマーエクスペリエンス管理、セールスフォースオートメーション、その他)、展開別(クラウド、オンプレミス)、用途別(顧客管理、マーケティング・セールスオートメーション、リードジェネレーション・顧客維持、その他)、企業規模別(大企業、中小企業)、エンドユース別(金融、IT、製造、建設、政府、教育、流通、ヘルスケア、小売、その他)、地域別予測、2022年~2032年Customer Relationship Management Market Size, Share, and Analysis, By Solution (Social Media Monitoring, Customer Service, CRM Analytics, Marketing Automation, Customer Experience Management, Salesforce Automation, Others), By Deployment (Cloud, On-Premises), By Application (Customer Management, Marketing and Sales Automation, Lead Generation & Customer Retention, Others), By Enterprise Size (Large Enterprise, SMEs), By End Use (Finance, IT, Manufacturing, Construction, Government, Education, Distribution, Healthcare, Retail, Others) and Regional Forecasts, 2022-2032 顧客関係管理市場規模、シェア、分析、ソリューション別(ソーシャルメディアモニタリング、カスタマーサービス、CRM分析、マーケティングオートメーション、カスタマーエクスペリエンス管理、セールスフォースオ... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー顧客関係管理市場規模、シェア、分析、ソリューション別(ソーシャルメディアモニタリング、カスタマーサービス、CRM分析、マーケティングオートメーション、カスタマーエクスペリエンス管理、セールスフォースオートメーション、その他)、展開別(クラウド、オンプレミス)、用途別(顧客管理、マーケティング・セールスオートメーション、リードジェネレーション・顧客維持、その他)、企業規模別(大企業、中小企業)、エンドユース別(金融、IT、製造、建設、政府、教育、流通、ヘルスケア、小売、その他)、地域別予測、2022年~2032年製品概要 顧客関係管理ソフトウェアは、顧客の満足度を高めるための業務管理、手配、観察を支援する。人工知能、モノのインターネット(IoT)、ビッグデータのような先進技術の採用が増加しており、ソフトウェアの需要を押し上げると予想される。クラウドベースの顧客関係管理ソフトウェアは、アクセスや組み合わせが容易なため、高い需要が見込まれている。 市場ハイライト 顧客関係管理市場は予測期間2022-2032年に13.4%のCAGRを予測 顧客関係管理市場は、予測期間中に13.4%のCAGRで成長し、2590億ドルに達すると予想される。顧客関係管理は、企業が既存の顧客との関係を強化し、新規顧客を取り込むための支援方法である。顧客関係管理は、製品やサービスに関する満足度を向上させることで、顧客とのコミュニケーションプロセスを容易にするのに役立ちます。顧客関係管理は、リードの発見、売上の増加、顧客の維持、取引の成立など、関連情報の追跡に役立つ。 顧客関係管理市場のセグメンテーション クラウドセグメントは予測期間中に高いCAGRで成長する見込み 顧客関係管理市場は、展開に基づいてクラウド、オンプレミスに分類される。予測期間中、クラウドセグメントが市場を支配すると予想される。コンピューティングは、高い柔軟性、リアルタイムアクセス、費用対効果、低いメンテナンスコストなどの利点を提供します。政府機関では、ウェブサイトを再設計し、パーソナライズされたコンテンツの存在を確認することで、オンライン上のプレゼンスを向上させることに注力しています。 予測期間中に高いCAGRで成長すると予想される大企業セグメント 顧客関係管理市場は、企業規模に基づいて大企業、中小企業に分類されます。大企業セグメントは、予測期間中に市場を支配すると予想される。大企業には複数の業務部門が存在するため、顧客関係管理ソリューションは、顧客データとビジネスプロセス管理を結合し、ユーザーが営業、マーケティング、顧客サポートプロセスと通信できるように支援するために使用されます。 市場ダイナミクス: 成長促進要因 デジタルトランスフォーメーションが市場の成長を促進する見込み リモートワークの拡大が市場の成長を促進する見込み 阻害要因 データ漏洩が市場の成長を抑制する可能性 顧客関係管理市場 主要プレーヤー - IBM - オラクル - アドビ - マイクロソフト - Creatio - インサイトリー - セールスフォース・ドットコム - Zoho Corporation Pvt. - カッパーCRM - ネットスイート - ハブスポット - パイプドライブ - 株式会社シネックス - シュガーCRM - ゼンデスク - SAP - その他の著名なプレーヤー(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の動向、地域プレゼンス、SWOT分析) 本レポートを購入する理由 - 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析 - 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供 - 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示 - 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析 - 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況 - 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール - 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望 - ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析 - バリューチェーンによる市場洞察の提供 - 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会 - 販売後3ヶ月間のアナリストサポート 目次1. Executive Summary1.1. Regional Market Share 1.2. Business Trends 1.3. Customer Relationship Management Market: COVID-19 Outbreak 1.4. Regional Trends 1.5. Segmentation Snapshot 2. Research Methodology 2.1. Research Objective 2.2. Research Approach 2.3. Data Sourcing and Methodology 2.4. Primary Research 2.5. Secondary Research 2.5.1. Paid Sources 2.5.2. Public Sources 2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation 3. Market Characteristics 3.1. Market Definition 3.2. Customer Relationship Management Market: COVID-19 Impact 3.3. Key Segmentations 3.4. Key Developments 3.5. Allied Industry Data 4. Customer Relationship Management Market – Industry Insights 4.1. Industry Segmentation 4.2. COVID-19 overview on world economy 4.3. Industry ecosystem Channel analysis 4.4. Innovation & Sustainability 5. Macroeconomic Indicators 6. Recent Developments 7. Market Dynamics 7.1. Introduction 7.2. Growth Drivers 7.3. Market Opportunities 7.4. Market Restraints 7.5. Market Trends 8. Risk Analysis 9. Market Analysis 9.1. Porters Five Forces 9.2. PEST Analysis 9.2.1. Political 9.2.2. Economic 9.2.3. Social 9.2.4. Technological 10. Customer Relationship Management Market 10.1. Overview 10.2. Historical Analysis (2016-2021) 10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast 11. Customer Relationship Management Market Size & Forecast 2022A-2032F 11.1. Overview 11.2. Key Findings 11.3. Market Segmentation 11.3.1. By Solution 11.3.1.1. Social Media Monitoring 11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.2. Customer Service 11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.3. CRM Analytics 11.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.4. Marketing Automation 11.3.1.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.5. Customer Experience Management 11.3.1.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.5.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.6. Salesforce Automation 11.3.1.6.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.6.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.7. Others 11.3.1.7.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.7.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.7.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2. By Deployment 11.3.2.1. Cloud 11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.2. On-Premises 11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3. By Application 11.3.3.1. Customer Management 11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.2. Marketing and Sales Automation 11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.3. Lead Generation & Customer Retention 11.3.3.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.4. Others 11.3.3.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.4. By Enterprise Size 11.3.4.1. Large Enterprise 11.3.4.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.4.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.4.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.4.2. SMEs 11.3.4.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.4.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5. By End Use 11.3.5.1. Finance 11.3.5.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5.2. IT 11.3.5.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5.3. Manufacturing 11.3.5.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5.4. Construction 11.3.5.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5.5. Government 11.3.5.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.5.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5.6. Education 11.3.5.6.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.6.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5.7. Distribution 11.3.5.7.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.7.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.7.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5.8. Healthcare 11.3.5.8.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.8.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.8.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5.9. Retail 11.3.5.9.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.9.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.9.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5.10. Others 11.3.5.10.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.10.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.10.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 12. North America Customer Relationship Management Market Size & Forecast 2022A-2032F 12.1. Overview 12.2. Key Findings 12.3. Market Segmentation 12.3.1. By Solution 12.3.2. By Deployment 12.3.3. By Application 12.3.4. By Enterprise Size 12.3.5. By End Use 12.4. Country 12.4.1. United States 12.4.2. Canada 13. Europe Customer Relationship Management Market Size & Forecast 2022A-2032F 13.1. Overview 13.2. Key Findings 13.3. Market Segmentation 13.3.1. By Solution 13.3.2. By Deployment 13.3.3. By Application 13.3.4. By Enterprise Size 13.3.5. By End Use 13.4. Country 13.4.1. Germany 13.4.2. United Kingdom 13.4.3. France 13.4.4. Italy 13.4.5. Spain 13.4.6. Russia 13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland) 14. Asia Customer Relationship Management Market Size & Forecast 2022A-2032F 14.1. Overview 14.2. Key Findings 14.3. Market Segmentation 14.3.1. By Solution 14.3.2. By Deployment 14.3.3. By Application 14.3.4. By Enterprise Size 14.3.5. By End Use 14.4. Country 14.4.1. India 14.4.2. China 14.4.3. South Korea 14.4.4. Japan 14.4.5. Rest of APAC 15. Middle East and Africa Customer Relationship Management Market Size & Forecast 2022A-2032F 15.1. Overview 15.2. Key Findings 15.3. Market Segmentation 15.3.1. By Solution 15.3.2. By Deployment 15.3.3. By Application 15.3.4. By Enterprise Size 15.3.5. By End Use 15.4. Country 15.4.1. Israel 15.4.2. GCC 15.4.3. North Africa 15.4.4. South Africa 15.4.5. Rest of Middle East and Africa 16. Latin America Customer Relationship Management Market Size & Forecast 2022A-2032F 16.1. Overview 16.2. Key Findings 16.3. Market Segmentation 16.3.1. By Solution 16.3.2. By Deployment 16.3.3. By Application 16.3.4. By Enterprise Size 16.3.5. By End Use 16.4. Country 16.4.1. Mexico 16.4.2. Brazil 16.4.3. Rest of Latin America 17. Competitive Landscape 17.1. Company market share, 2021 17.2. Key player overview 17.3. Key stakeholders 18. Company Profiles 18.1. IBM 18.1.1. Company Overview 18.1.2. Financial Overview 18.1.3. Key Product; Analysis 18.1.4. Company Assessment 18.1.4.1. Product Portfolio 18.1.4.2. Key Clients 18.1.4.3. Market Share 18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.) 18.1.4.5. Executive Team 18.2. Oracle 18.3. Adobe 18.4. Microsoft 18.5. Creatio 18.6. Insightly, Inc. 18.7. Salesforce.com 18.8. Zoho Corporation Pvt. Ltd. 18.9. Copper CRM, Inc. 18.10. NetSuite Inc 18.11. HubSpot 18.12. Pipedrive 18.13. SYNNEX Corporation 18.14. SugarCRM 18.15. Zendesk 18.16. SAP 18.17. Other Prominent Players 19. Appendix 20. Consultant Recommendation
SummaryCustomer Relationship Management Market Size, Share, and Analysis, By Solution (Social Media Monitoring, Customer Service, CRM Analytics, Marketing Automation, Customer Experience Management, Salesforce Automation, Others), By Deployment (Cloud, On-Premises), By Application (Customer Management, Marketing and Sales Automation, Lead Generation & Customer Retention, Others), By Enterprise Size (Large Enterprise, SMEs), By End Use (Finance, IT, Manufacturing, Construction, Government, Education, Distribution, Healthcare, Retail, Others) and Regional Forecasts, 2022-2032 Table of Contents1. Executive Summary1.1. Regional Market Share 1.2. Business Trends 1.3. Customer Relationship Management Market: COVID-19 Outbreak 1.4. Regional Trends 1.5. Segmentation Snapshot 2. Research Methodology 2.1. Research Objective 2.2. Research Approach 2.3. Data Sourcing and Methodology 2.4. Primary Research 2.5. Secondary Research 2.5.1. Paid Sources 2.5.2. Public Sources 2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation 3. Market Characteristics 3.1. Market Definition 3.2. Customer Relationship Management Market: COVID-19 Impact 3.3. Key Segmentations 3.4. Key Developments 3.5. Allied Industry Data 4. Customer Relationship Management Market – Industry Insights 4.1. Industry Segmentation 4.2. COVID-19 overview on world economy 4.3. Industry ecosystem Channel analysis 4.4. Innovation & Sustainability 5. Macroeconomic Indicators 6. Recent Developments 7. Market Dynamics 7.1. Introduction 7.2. Growth Drivers 7.3. Market Opportunities 7.4. Market Restraints 7.5. Market Trends 8. Risk Analysis 9. Market Analysis 9.1. Porters Five Forces 9.2. PEST Analysis 9.2.1. Political 9.2.2. Economic 9.2.3. Social 9.2.4. Technological 10. Customer Relationship Management Market 10.1. Overview 10.2. Historical Analysis (2016-2021) 10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast 11. Customer Relationship Management Market Size & Forecast 2022A-2032F 11.1. Overview 11.2. Key Findings 11.3. Market Segmentation 11.3.1. By Solution 11.3.1.1. Social Media Monitoring 11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.2. Customer Service 11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.3. CRM Analytics 11.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.4. Marketing Automation 11.3.1.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.5. Customer Experience Management 11.3.1.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.5.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.6. Salesforce Automation 11.3.1.6.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.6.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.7. Others 11.3.1.7.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.7.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.7.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2. By Deployment 11.3.2.1. Cloud 11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.2. On-Premises 11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3. By Application 11.3.3.1. Customer Management 11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.2. Marketing and Sales Automation 11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.3. Lead Generation & Customer Retention 11.3.3.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.4. Others 11.3.3.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.4. By Enterprise Size 11.3.4.1. Large Enterprise 11.3.4.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.4.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.4.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.4.2. SMEs 11.3.4.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.4.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5. By End Use 11.3.5.1. Finance 11.3.5.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5.2. IT 11.3.5.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5.3. Manufacturing 11.3.5.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5.4. Construction 11.3.5.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5.5. Government 11.3.5.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.5.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5.6. Education 11.3.5.6.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.6.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5.7. Distribution 11.3.5.7.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.7.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.7.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5.8. Healthcare 11.3.5.8.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.8.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.8.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5.9. Retail 11.3.5.9.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.9.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.9.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.5.10. Others 11.3.5.10.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.5.10.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.5.10.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 12. North America Customer Relationship Management Market Size & Forecast 2022A-2032F 12.1. Overview 12.2. Key Findings 12.3. Market Segmentation 12.3.1. By Solution 12.3.2. By Deployment 12.3.3. By Application 12.3.4. By Enterprise Size 12.3.5. By End Use 12.4. Country 12.4.1. United States 12.4.2. Canada 13. Europe Customer Relationship Management Market Size & Forecast 2022A-2032F 13.1. Overview 13.2. Key Findings 13.3. Market Segmentation 13.3.1. By Solution 13.3.2. By Deployment 13.3.3. By Application 13.3.4. By Enterprise Size 13.3.5. By End Use 13.4. Country 13.4.1. Germany 13.4.2. United Kingdom 13.4.3. France 13.4.4. Italy 13.4.5. Spain 13.4.6. Russia 13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland) 14. Asia Customer Relationship Management Market Size & Forecast 2022A-2032F 14.1. Overview 14.2. Key Findings 14.3. Market Segmentation 14.3.1. By Solution 14.3.2. By Deployment 14.3.3. By Application 14.3.4. By Enterprise Size 14.3.5. By End Use 14.4. Country 14.4.1. India 14.4.2. China 14.4.3. South Korea 14.4.4. Japan 14.4.5. Rest of APAC 15. Middle East and Africa Customer Relationship Management Market Size & Forecast 2022A-2032F 15.1. Overview 15.2. Key Findings 15.3. Market Segmentation 15.3.1. By Solution 15.3.2. By Deployment 15.3.3. By Application 15.3.4. By Enterprise Size 15.3.5. By End Use 15.4. Country 15.4.1. Israel 15.4.2. GCC 15.4.3. North Africa 15.4.4. South Africa 15.4.5. Rest of Middle East and Africa 16. Latin America Customer Relationship Management Market Size & Forecast 2022A-2032F 16.1. Overview 16.2. Key Findings 16.3. Market Segmentation 16.3.1. By Solution 16.3.2. By Deployment 16.3.3. By Application 16.3.4. By Enterprise Size 16.3.5. By End Use 16.4. Country 16.4.1. Mexico 16.4.2. Brazil 16.4.3. Rest of Latin America 17. Competitive Landscape 17.1. Company market share, 2021 17.2. Key player overview 17.3. Key stakeholders 18. Company Profiles 18.1. IBM 18.1.1. Company Overview 18.1.2. Financial Overview 18.1.3. Key Product; Analysis 18.1.4. Company Assessment 18.1.4.1. Product Portfolio 18.1.4.2. Key Clients 18.1.4.3. Market Share 18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.) 18.1.4.5. Executive Team 18.2. Oracle 18.3. Adobe 18.4. Microsoft 18.5. Creatio 18.6. Insightly, Inc. 18.7. Salesforce.com 18.8. Zoho Corporation Pvt. Ltd. 18.9. Copper CRM, Inc. 18.10. NetSuite Inc 18.11. HubSpot 18.12. Pipedrive 18.13. SYNNEX Corporation 18.14. SugarCRM 18.15. Zendesk 18.16. SAP 18.17. Other Prominent Players 19. Appendix 20. Consultant Recommendation
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(ネットワーク)の最新刊レポート
Fatpos Global社の情報通信技術分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(social media)の最新刊レポート
よくあるご質問Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/20 10:28 158.95 円 165.20 円 201.28 円 |