世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

コットンパーソナルケア製品の世界市場規模調査&予測、製品タイプ別(綿棒、コットン化粧品パッド、コットンウェットワイプ、滅菌コットンボール、コットンロール、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、Eコマース)、地域分析 2022-2029


Global Cotton Personal-Care Product Market Size study & Forecast, by Product Type (Cotton Swabs, Cotton Cosmetic Pads, Cotton Wet Wipes, Sterile Cotton Balls, Cotton Rolls and Others), by Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Convenience Stores, Specialty Stores and E-Commerce) and Regional Analysis, 2022-2029

コットンパーソナルケアプロダクトの世界市場は、2021年に約131億1000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には4.6%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。コットンパーソナルケアプロダクトとは... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年1月29日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

コットンパーソナルケアプロダクトの世界市場は、2021年に約131億1000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には4.6%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。コットンパーソナルケアプロダクトとは、コットン素材を使用した個人向け衛生用品を指します。綿棒、パッド、ウェットティッシュ、ロールペーパー、ボールなど、パーソナルケア分野で利用できるコットンベースの製品は多岐にわたります。パーソナルケア製品にコットンを使用することで、無臭、低刺激性、自然な吸収性、合成繊維のように汗が目立たないなど、さまざまな利点があります。健康・衛生用品に対する需要の増加、衛生に対する意識の高まり、主要な市場関係者による戦略的な取り組みが、市場の成長を加速させる主要因となっています。

個人衛生に対する意識の高まりや感染症の増加などの要因により、健康・衛生用品に対する需要が高まっていることが、コットンパーソナルケア製品の世界市場の成長に寄与しています。例えば、Statista - によると、2021年7月から2022年7月にかけて、フランスのスーパーマーケットやハイパーマーケットでは、約31億個の衛生用品が販売されています。さらに、身体用衛生用品は約10億3,000万ユニットの販売量を占めています。さらに、Statistaによると、2022年現在、フェミニンハイジーン分野の売上は58億5000万米ドルと推定され、市場は2022年から2026年にかけて年率5.15%で成長し、2026年末には71億5000万米ドルに達すると予測されています。また、携帯用クレンジングワイプの採用が増え、Eコマースプラットフォームの浸透が進んでいることから、予測期間中、市場は有利な成長見通しが立てられるでしょう。しかし、コットンベースのパーソナルケア製品に関連する高い製造コストは、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害する。

コットンパーソナルケア製品の世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域です。北米は、コットンベースの女性用衛生用品に対する需要の高まりと、同地域における主要な市場プレイヤーの存在により、収益面で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、中国やインドといった最大の綿花生産国の存在や、個人衛生に対する意識の高まりなどの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。

本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです:
デガサ
エコワイプ
ハーパー・ハイジーン
マルサン
ペルツグループ
プレコット
サニタス
ハルトマングループ
ティラスコットン
U.S.コットン

市場における最近の動向
 2019年6月、日本の名古屋に本社を置く鈴蘭衛生用品株式会社は、インド市場で「Lily Bell Cosmetic Cotton pads」を発売した。この新製品は、EコマースプラットフォームのAmazonとNykaaで顧客向けに販売されます。

 2020年8月、インドに拠点を置くTulips Hygieneは、完全に生分解性のある、綿棒/コットンを発売しました。この新しい綿棒は、認証紙と純度の高い綿繊維から作られています。


世界のコットンパーソナルケア製品市場レポートスコープ:
過去データ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間2022年〜2029年
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド
報告対象セグメント 製品タイプ、流通チャネル、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。




本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

製品タイプ別
コットンスワブ
コットン化粧品用パッド
コットンウェットワイプ
滅菌コットンボール
コットンロール
その他

流通チャネル別
スーパーマーケット、ハイパーマーケット
コンビニエンスストア
スペシャリティストア
Eコマース


地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
RoLA
その他の地域(Rest of the World

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Cotton Personal-Care Product Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Cotton Personal-Care Product Market, by Product Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Cotton Personal-Care Product Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Cotton Personal-Care Product Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Cotton Personal-Care Product Market Dynamics
3.1. Cotton Personal-Care Product Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing demand for health and hygiene products
3.1.1.2. Growing awareness towards sanitation
3.1.1.3. Strategic initiatives from leading market players
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High production cost associated with Cotton based Personal-Care Products
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing adoption of portable cleansing wipes
3.1.3.2. Growing penetration of e-commerce platforms
Chapter 4. Global Cotton Personal-Care Product Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Cotton Personal-Care Product Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Cotton Personal-Care Product Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Cotton Personal-Care Product Market Estimates & Forecasts by Product Type 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Cotton Personal-Care Product Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Cotton Swabs
6.4.2. Cotton Cosmetic Pads
6.4.3. Cotton Wet Wipes
6.4.4. Sterile Cotton Balls
6.4.5. Cotton Rolls
6.4.6. Others
Chapter 7. Global Cotton Personal-Care Product Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Cotton Personal-Care Product Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Cotton Personal-Care Product Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Cotton Personal-Care Product Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Supermarkets & Hypermarkets
7.4.2. Convenience Stores
7.4.3. Specialty Stores
7.4.4. E-Commerce
Chapter 8. Global Cotton Personal-Care Product Market, Regional Analysis
8.1. Cotton Personal-Care Product Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Cotton Personal-Care Product Market
8.2.1. U.S. Cotton Personal-Care Product Market
8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Cotton Personal-Care Product Market
8.3. Europe Cotton Personal-Care Product Market Snapshot
8.3.1. U.K. Cotton Personal-Care Product Market
8.3.2. Germany Cotton Personal-Care Product Market
8.3.3. France Cotton Personal-Care Product Market
8.3.4. Spain Cotton Personal-Care Product Market
8.3.5. Italy Cotton Personal-Care Product Market
8.3.6. Rest of Europe Cotton Personal-Care Product Market
8.4. Asia-Pacific Cotton Personal-Care Product Market Snapshot
8.4.1. China Cotton Personal-Care Product Market
8.4.2. India Cotton Personal-Care Product Market
8.4.3. Japan Cotton Personal-Care Product Market
8.4.4. Australia Cotton Personal-Care Product Market
8.4.5. South Korea Cotton Personal-Care Product Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Cotton Personal-Care Product Market
8.5. Latin America Cotton Personal-Care Product Market Snapshot
8.5.1. Brazil Cotton Personal-Care Product Market
8.5.2. Mexico Cotton Personal-Care Product Market
8.5.3. Rest of Latin America Cotton Personal-Care Product Market
8.6. Rest of The World Cotton Personal-Care Product Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Degasa
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Ecowipes
9.2.3. Harper Hygiene
9.2.4. Marusan
9.2.5. Pelz Group
9.2.6. Precot
9.2.7. Sanitars
9.2.8. The Hartmann Group
9.2.9. Tiras Cotton
9.2.10. U.S. Cotton
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Cotton Personal-Care Product Market is valued at approximately USD 13.11 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.6% over the forecast period 2022-2029. Cotton Personal-Care Product refers to personal hygiene products that are made with cotton material. There is a wide range of cotton-based products available in the personal care segment including Swabs, pads, wet wipes, rolls and balls among others. The application of cotton in Personal care products offers various advantages such as it is odor free, hypoallergenic and is naturally absorbent and doesn't show perspiration as synthetics. The increasing demand for health and hygiene products and growing awareness towards sanitation as well as strategic initiatives from leading market players are key factors accelerating the market growth.

The rising demand for health and hygiene products due to factors such as increasing awareness towards personal hygiene and growing incidences of infectious diseases is contributing to the growth of the Global Cotton Personal-Care Products Market. For instance, according to Statista - between July 2021 and July 2022, around 3.1 billion units of hygiene products were sold in supermarkets and hypermarkets in France. Moreover, body hygiene products represented a sales volume of around 1.03 billion units. Furthermore, as per Statista – as of 2022, the revenue in the Feminine Hygiene segment is estimated at USD 5.85 billion, and the market is expected to grow annually by a CAGR of 5.15% between 2022 and 2026 to reach USD 7.15 billion by end of 2026. Also, increasing adoption of portable cleansing wipes and growing penetration of e-commerce platforms would create a lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, the high production cost associated with Cotton based Personal-Care Products impedes the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Cotton Personal-Care Product Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the increasing demand for cotton-based feminine hygiene products coupled with presence of leading market players in the region. Whereas Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as presence of the largest cotton producing countries such as China, and India as well as rising awareness towards personal hygiene in the region.

Major market players included in this report are:
Degasa
Ecowipes
Harper Hygiene
Marusan
Pelz Group
Precot
Sanitars
The Hartmann Group
Tiras Cotton
U.S. Cotton

Recent Developments in the Market:
 In June 2019, Nagoya, Japan based Suzuran Sanitary Goods Co., Ltd launched its Lily Bell Cosmetic Cotton pads in Indian Market. This new product would be available for customers on e-commerce platforms Amazon and Nykaa.

 In August 2020, India based Tulips Hygiene launched its fully biodegradable, cotton buds/ swabs. These new buds are made from certified paper and purest-grade cotton fiber.


Global Cotton Personal-Care Product Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Product Type, Distribution Channel, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*




The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product Type
Cotton Swabs
Cotton Cosmetic Pads
Cotton Wet Wipes
Sterile Cotton Balls
Cotton Rolls
Others

By Distribution Channel
Supermarkets & Hypermarkets
Convenience Stores
Specialty Stores
E-Commerce


By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Cotton Personal-Care Product Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Cotton Personal-Care Product Market, by Product Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Cotton Personal-Care Product Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Cotton Personal-Care Product Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Cotton Personal-Care Product Market Dynamics
3.1. Cotton Personal-Care Product Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing demand for health and hygiene products
3.1.1.2. Growing awareness towards sanitation
3.1.1.3. Strategic initiatives from leading market players
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High production cost associated with Cotton based Personal-Care Products
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing adoption of portable cleansing wipes
3.1.3.2. Growing penetration of e-commerce platforms
Chapter 4. Global Cotton Personal-Care Product Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Cotton Personal-Care Product Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Cotton Personal-Care Product Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Cotton Personal-Care Product Market Estimates & Forecasts by Product Type 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Cotton Personal-Care Product Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Cotton Swabs
6.4.2. Cotton Cosmetic Pads
6.4.3. Cotton Wet Wipes
6.4.4. Sterile Cotton Balls
6.4.5. Cotton Rolls
6.4.6. Others
Chapter 7. Global Cotton Personal-Care Product Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Cotton Personal-Care Product Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Cotton Personal-Care Product Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Cotton Personal-Care Product Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Supermarkets & Hypermarkets
7.4.2. Convenience Stores
7.4.3. Specialty Stores
7.4.4. E-Commerce
Chapter 8. Global Cotton Personal-Care Product Market, Regional Analysis
8.1. Cotton Personal-Care Product Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Cotton Personal-Care Product Market
8.2.1. U.S. Cotton Personal-Care Product Market
8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Cotton Personal-Care Product Market
8.3. Europe Cotton Personal-Care Product Market Snapshot
8.3.1. U.K. Cotton Personal-Care Product Market
8.3.2. Germany Cotton Personal-Care Product Market
8.3.3. France Cotton Personal-Care Product Market
8.3.4. Spain Cotton Personal-Care Product Market
8.3.5. Italy Cotton Personal-Care Product Market
8.3.6. Rest of Europe Cotton Personal-Care Product Market
8.4. Asia-Pacific Cotton Personal-Care Product Market Snapshot
8.4.1. China Cotton Personal-Care Product Market
8.4.2. India Cotton Personal-Care Product Market
8.4.3. Japan Cotton Personal-Care Product Market
8.4.4. Australia Cotton Personal-Care Product Market
8.4.5. South Korea Cotton Personal-Care Product Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Cotton Personal-Care Product Market
8.5. Latin America Cotton Personal-Care Product Market Snapshot
8.5.1. Brazil Cotton Personal-Care Product Market
8.5.2. Mexico Cotton Personal-Care Product Market
8.5.3. Rest of Latin America Cotton Personal-Care Product Market
8.6. Rest of The World Cotton Personal-Care Product Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Degasa
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Ecowipes
9.2.3. Harper Hygiene
9.2.4. Marusan
9.2.5. Pelz Group
9.2.6. Precot
9.2.7. Sanitars
9.2.8. The Hartmann Group
9.2.9. Tiras Cotton
9.2.10. U.S. Cotton
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社のパーソナルケア分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/26 10:26

155.24 円

162.59 円

197.14 円

ページTOPに戻る