世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

女性用健康・美容サプリメントの世界市場規模調査、製品別(ビタミン・ミネラル、植物性、タンパク質・アミノ酸、その他)、消費者層別(産前・産後、月経前症候群、更年期、その他)、流通チャネル別(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、健康・美容小売店、ドラッグストア、オンライン薬局・ECサイト)、用途別(美容、女性健康)、地域予測 2022-2028


女性用健康・美容サプリメントの世界市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。女性用健康・美容サプリメントは、経口摂取する製... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年7月11日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

女性用健康・美容サプリメントの世界市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。女性用健康・美容サプリメントは、経口摂取する製品で、ビタミンやアミノ酸などの成分を含んでいます。これらのサプリメントは、体内の栄養素のバランスを維持するために使用されます。女性人口の健康志向の高まり、骨粗鬆症、うつ病、貧血、関節炎など様々な疾患の発生率の上昇、可処分所得の増加に伴う女性人口の増加などの要因が、全世界で市場の需要を促進しています。例えば、国連経済社会局によると、2020年の女性人口は2,267,593千人で、この数字は徐々に増加しており、2025年には2,358,716千人に達すると予想されています(注)、
これにより、世界的に増加し続ける女性人口は、女性用健康・美容サプリメントの需要にプラスの影響を与え、差し迫った数年間の市場成長に卓越しています。しかし、政府による厳しい規則や規制の賦課は、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。また、主要な市場関係者によるイニシアチブの増加や、さまざまな栄養不足を解消するためのより良い健康サプリメントの開発のための研究開発活動の増加は、予測期間中の市場需要の触媒として作用すると予想されます。

女性用健康・美容サプリメントの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。アジア太平洋地域は、ターゲットとなる消費者の膨大な存在と疾病の有病率の上昇により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、その他の地域は、予測期間2022-2028年にかけて最も高いCAGRを示すと予測されています。女性の健康管理を促進するための政府政策の増加や、健康や福祉、栄養不足に関する意識の高まりなどの要因が、この地域の女性用健康・美容サプリメント市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
ハーバライフ・インターナショナル・オブ・アメリカInc.
GNCホールディングス
ネイチャーズバウンティ社
バイエルAG
ガーデンオブライフ(ネスレ)
サントリーホールディングス株式会社
大正製薬株式会社大正製薬株式会社
スイシー・ウェルネス Pty.Ltd.
ファーマバイトLLC
ファイザー株式会社

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域や国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品別
ビタミン・ミネラル
植物由来
タンパク質・アミノ酸
その他
消費者グループ別
産前・産後
月経前症候群
更年期障害
その他
流通チャネル別
ハイパーマーケット/スーパーマーケット
健康・美容小売店
ドラッグストア
オンライン薬局・Eコマースサイト
アプリケーション別
美容
ウィメンズヘルス
地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における女性用健康・美容サプリメントの世界市場のターゲットオーディエンス:

主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家








ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Women’s Health and Beauty Supplements Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Women’s Health and Beauty Supplements Market, by Product, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Women’s Health and Beauty Supplements Market, by Consumer Group, 2020-2028 (USD Million)
1.2.4. Women’s Health and Beauty Supplements Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Million)
1.2.5. Women’s Health and Beauty Supplements Market, by Application, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market Dynamics
3.1. Women’s Health and Beauty Supplements Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing health-conscious among female population
3.1.1.2. Rising incidences of various disorders such as osteoporosis, depression, anemia, and arthritis
3.1.1.3. Increasing female population
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Imposition of stringent rules and regulations by governments
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing initiatives by the key market players
3.1.3.2. Growing R&D activities for development of better health supplements to cure various nutritional deficiencies
Chapter 4. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market Estimates & Forecasts by Product, 2018-2028 (USD Million)
6.4. Women’s Health and Beauty Supplements Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Vitamins & Minerals
6.4.2. Botanical
6.4.3. Proteins & Amino Acids
6.4.4. Others
Chapter 7. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market, by Consumer Group
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market by Consumer Group, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market Estimates & Forecasts by Consumer Group, 2018-2028 (USD Million)
7.4. Women’s Health and Beauty Supplements Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Pre & postnatal
7.4.2. Premenstrual syndrome
7.4.3. menopause
7.4.4. Others
Chapter 8. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel, 2018-2028 (USD Million)
8.4. Women’s Health and Beauty Supplements Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Hypermarkets/Supermarkets
8.4.2. Health & Beauty Retail Stores
8.4.3. Drug Stores
8.4.4. Online Pharmacies & E-Commerce Sites
Chapter 9. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market, by Application
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market by Application, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market Estimates & Forecasts by Application, 2018-2028 (USD Million)
9.4. Women’s Health and Beauty Supplements Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Beauty
9.4.2. Women Health
Chapter 10. Global Women’s Health and Beauty Supplements Market, Regional Analysis
10.1. Women’s Health and Beauty Supplements Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Women’s Health and Beauty Supplements Market
10.2.1. U.S. Women’s Health and Beauty Supplements Market
10.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.2. Consumer Group breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.4. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.2. Canada Women’s Health and Beauty Supplements Market
10.3. Europe Women’s Health and Beauty Supplements Market Snapshot
10.3.1. U.K. Women’s Health and Beauty Supplements Market
10.3.2. Germany Women’s Health and Beauty Supplements Market
10.3.3. France Women’s Health and Beauty Supplements Market
10.3.4. Spain Women’s Health and Beauty Supplements Market
10.3.5. Italy Women’s Health and Beauty Supplements Market
10.3.6. Rest of Europe Women’s Health and Beauty Supplements Market
10.4. Asia-Pacific Women’s Health and Beauty Supplements Market Snapshot
10.4.1. China Women’s Health and Beauty Supplements Market
10.4.2. India Women’s Health and Beauty Supplements Market
10.4.3. Japan Women’s Health and Beauty Supplements Market
10.4.4. Australia Women’s Health and Beauty Supplements Market
10.4.5. South Korea Women’s Health and Beauty Supplements Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Women’s Health and Beauty Supplements Market
10.5. Latin America Women’s Health and Beauty Supplements Market Snapshot
10.5.1. Brazil Women’s Health and Beauty Supplements Market
10.5.2. Mexico Women’s Health and Beauty Supplements Market
10.6. Rest of The World Women’s Health and Beauty Supplements Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Herbalife International of America Inc.
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. GNC Holdings Inc.
11.2.3. The Nature’s Bounty Co
11.2.4. Bayer AG
11.2.5. Garden of Life (Nestle)
11.2.6. Suntory Holdings Limited
11.2.7. Taisho Pharmaceutical Co. Ltd.
11.2.8. Swisse Wellness Pty. Ltd.
11.2.9. Pharmavite LLC
11.2.10. Pfizer Inc.
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(channel)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/04 10:27

147.72 円

163.39 円

196.69 円

ページTOPに戻る