美容液成分の世界市場規模調査、成分タイプ別(美容液パラベン、美容液シーラント、美容液シリコーン、美容液タンパク質、美容液必須油脂、美容液香料、美容液アルコール)、性質別(従来の美容液、天然美容液)、販売チャネル別(美容液成分直販、美容液成分間接販売、専門店、Eコマース、その他)および地域予測 2022-2028Global Hair Serums Ingredient Market Size study, by Ingredient Type (Hair Serum Parabens, Hair Serum Sealants, Hair Serum Silicones, Hair Serum Proteins, Hair Serum Essential Fats and Oils, Hair Serum Fragrances, Hair Serum Alcohol), by Nature (Conventional Hair Serum, Natural Hair Serum), by Sales Channel (Direct Hair Serums Ingredient Sales, Indirect Hair Serums Ingredient Sales, Specialty Stores, E-Commerce, Others) and Regional Forecasts 2022-2028 世界のヘアセラム成分市場は、2021年に約○○億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には○○%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ヘアセラムは、主に女性の間で人気がある髪に栄養を与える液体です... もっと見る
サマリー世界のヘアセラム成分市場は、2021年に約○○億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には○○%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ヘアセラムは、主に女性の間で人気がある髪に栄養を与える液体です。しかし、インターネットの利用拡大やソーシャルメディアの影響力の増大により、男性にも大きな支持を集めています。トリートメントとして使用され、毛髪の繊維を保護するシリコンを配合することが多い。ヘアスタイルのトレンドの変化やオーガニックヘアセラムへの関心の高まりが、予測期間中、ヘアセラム成分の採用につながった。For Instance: Statista 2021によると、2022年、ヘアケア分野は28.8億ドルの収益を上げるとされています。この市場は、年間4.03%(CAGR 2022-2026)拡大すると予測されています。世界比較では、米国が収益の大半を稼ぎ出しています(2022年、13,310.00m米ドル)。2022年には、人口統計に基づき、1人当たり2.04ドルの収益が生み出されます。また、脱毛に関する悩みの増加や、新製品のイノベーションのための研究開発の活発化も、予測期間中の市場成長を高めると思われます。しかし、貧困地域における無自覚さは、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害する可能性があります。毛髪美容液成分の世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、その他の地域です。欧州は、ヘアスタイルのトレンドの変化やオーガニックヘアセラムへの関心の高まりにより、市場シェアにおいて世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて最も高い成長率を示すと予測されています。貧しい地域での認知度の低さなどの要因が、アジア太平洋地域のヘアセラム成分市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: Mystic Moments ナチュラリー・シンキング・ピュアスパ・アロマセラピー(Naturally thinking Pure Spa Aromatherapy エッセンシャル・ホールセール&ラボ パーチェム・ファイン&スペシャリティ・ケミカルズ イングリーディエント・トゥ・ダイ・フォー アロマオルタネイティブズ Co.アロマオルタネイティブズ ファルマコス コンポジションマテリアルズ(株) N-エッセンシャルズ ファロザローム 本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することである。本レポートは、本調査に関連する各地域および国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 成分タイプ別 ヘアセラムパラベン ヘアセラム シーラント ヘアセラム シリコーン ヘアセラム プロテイン 美容液 必須脂肪酸・油脂 ヘアセラム 香料 美容液アルコール 性質別 従来の美容液 天然由来美容液 販売チャネル別 美容液原料の直接販売 美容液原料の間接販売 専門店 Eコマース その他 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における世界の毛髪美容液成分市場のターゲットオーディエンス 主要コンサルティング会社・アドバイザー 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Hair Serums Ingredient Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Hair Serums Ingredient Market, by Ingredient Type, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Hair Serums Ingredient Market, by Nature, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.4. Hair Serums Ingredient Market, by Sales Channel, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Hair Serums Ingredient Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Hair Serums Ingredient Market Dynamics 3.1. Hair Serums Ingredient Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. The varying trends in hairstyles 3.1.1.2. Rising interest in organic hair serum 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Unawareness in the poorer regions 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing worry about hair loss 3.1.3.2. Boosting R&D for new product innovations Chapter 4. Global Hair Serums Ingredient Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Hair Serums Ingredient Market, by Ingredient Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Hair Serums Ingredient Market by Ingredient Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Hair Serums Ingredient Market Estimates & Forecasts by Ingredient Type, 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Hair Serums Ingredient Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Hair Serum Parabens 6.4.2. Hair Serum Sealants 6.4.3. Hair Serum Silicones 6.4.4. Hair Serum Proteins 6.4.5. Hair Serum Essential Fats and Oils 6.4.6. Hair Serum Fragrances 6.4.7. Hair Serum Alcohol Chapter 7. Global Hair Serums Ingredient Market, by Nature 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Hair Serums Ingredient Market by Nature, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Hair Serums Ingredient Market Estimates & Forecasts by Nature, 2018-2028 (USD Billion) 7.4. Hair Serums Ingredient Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Conventional Hair Serum 7.4.2. Natural Hair Serum Chapter 8. Global Hair Serums Ingredient Market, by Sales Channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Hair Serums Ingredient Market by Sales Channel, Performance – Potential Analysis 8.3. Global Hair Serums Ingredient Market Estimates & Forecasts by Sales Channel, 2018-2028 (USD Billion) 8.4. Hair Serums Ingredient Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Direct Hair Serums Ingredient Sales 8.4.2. Indirect Hair Serums Ingredient Sales 8.4.3. Specialty Stores 8.4.4. E-Commerce 8.4.5. Others Chapter 9. Global Hair Serums Ingredient Market, Regional Analysis 9.1. Hair Serums Ingredient Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Hair Serums Ingredient Market 9.2.1. U.S. Hair Serums Ingredient Market 9.2.1.1. Ingredient Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. Nature breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.3. Sales Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Hair Serums Ingredient Market 9.3. Europe Hair Serums Ingredient Market Snapshot 9.3.1. U.K. Hair Serums Ingredient Market 9.3.2. Germany Hair Serums Ingredient Market 9.3.3. France Hair Serums Ingredient Market 9.3.4. Spain Hair Serums Ingredient Market 9.3.5. Italy Hair Serums Ingredient Market 9.3.6. Rest of Europe Hair Serums Ingredient Market 9.4. Asia-Pacific Hair Serums Ingredient Market Snapshot 9.4.1. China Hair Serums Ingredient Market 9.4.2. India Hair Serums Ingredient Market 9.4.3. Japan Hair Serums Ingredient Market 9.4.4. Australia Hair Serums Ingredient Market 9.4.5. South Korea Hair Serums Ingredient Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Hair Serums Ingredient Market 9.5. Latin America Hair Serums Ingredient Market Snapshot 9.5.1. Brazil Hair Serums Ingredient Market 9.5.2. Mexico Hair Serums Ingredient Market 9.6. Rest of The World Hair Serums Ingredient Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Mystic Moments 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Naturally thinking Pure Spa Aromatherapy 10.2.3. Essential Wholesale & Labs 10.2.4. Parchem Fine & Specialty Chemicals 10.2.5. Ingredients to Die For 10.2.6. Aroma Alternatives Co. Ltd. 10.2.7. Pharmacos 10.2.8. Composition Materials Co., Inc. 10.2.9. N-ESSENTIALS 10.2.10. Fa. Rosarome Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Hair Serums Ingredient Market is valued at approximately USD XXX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028. Hair Serums is the hair-nourishing liquid that is primarily popular among women. However, it has gained substantial traction among men as well due to the expanding use of the internet and the growing influence of social media among the populace. It is used as a treatment and is frequently made with silicones, which protect the hair fibre. The varying trends in hairstyles and rising interest in organic hair serums have led to the adoption of Hair Serums Ingredients across the forecast period. For Instance: as per Statista 2021, in 2022, the Hair Care segment will generate $2.88 billion in revenue. The market is anticipated to expand by 4.03 percent yearly (CAGR 2022-2026). In terms of global comparison, the United States generates the majority of revenue (US$13,310.00m in 2022). In 2022, per-person revenues of $2.04 are produced based on population statistics. Also, the increasing worry about hair loss, and boosting R&D for new product innovations are likely to increase the market growth during the forecast period. However, unawareness in the poorer regions may impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Hair Serums Ingredient Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Hair Serums Ingredient Market, by Ingredient Type, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Hair Serums Ingredient Market, by Nature, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.4. Hair Serums Ingredient Market, by Sales Channel, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Hair Serums Ingredient Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Hair Serums Ingredient Market Dynamics 3.1. Hair Serums Ingredient Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. The varying trends in hairstyles 3.1.1.2. Rising interest in organic hair serum 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Unawareness in the poorer regions 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing worry about hair loss 3.1.3.2. Boosting R&D for new product innovations Chapter 4. Global Hair Serums Ingredient Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Hair Serums Ingredient Market, by Ingredient Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Hair Serums Ingredient Market by Ingredient Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Hair Serums Ingredient Market Estimates & Forecasts by Ingredient Type, 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Hair Serums Ingredient Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Hair Serum Parabens 6.4.2. Hair Serum Sealants 6.4.3. Hair Serum Silicones 6.4.4. Hair Serum Proteins 6.4.5. Hair Serum Essential Fats and Oils 6.4.6. Hair Serum Fragrances 6.4.7. Hair Serum Alcohol Chapter 7. Global Hair Serums Ingredient Market, by Nature 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Hair Serums Ingredient Market by Nature, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Hair Serums Ingredient Market Estimates & Forecasts by Nature, 2018-2028 (USD Billion) 7.4. Hair Serums Ingredient Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Conventional Hair Serum 7.4.2. Natural Hair Serum Chapter 8. Global Hair Serums Ingredient Market, by Sales Channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Hair Serums Ingredient Market by Sales Channel, Performance – Potential Analysis 8.3. Global Hair Serums Ingredient Market Estimates & Forecasts by Sales Channel, 2018-2028 (USD Billion) 8.4. Hair Serums Ingredient Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Direct Hair Serums Ingredient Sales 8.4.2. Indirect Hair Serums Ingredient Sales 8.4.3. Specialty Stores 8.4.4. E-Commerce 8.4.5. Others Chapter 9. Global Hair Serums Ingredient Market, Regional Analysis 9.1. Hair Serums Ingredient Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Hair Serums Ingredient Market 9.2.1. U.S. Hair Serums Ingredient Market 9.2.1.1. Ingredient Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. Nature breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.3. Sales Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Hair Serums Ingredient Market 9.3. Europe Hair Serums Ingredient Market Snapshot 9.3.1. U.K. Hair Serums Ingredient Market 9.3.2. Germany Hair Serums Ingredient Market 9.3.3. France Hair Serums Ingredient Market 9.3.4. Spain Hair Serums Ingredient Market 9.3.5. Italy Hair Serums Ingredient Market 9.3.6. Rest of Europe Hair Serums Ingredient Market 9.4. Asia-Pacific Hair Serums Ingredient Market Snapshot 9.4.1. China Hair Serums Ingredient Market 9.4.2. India Hair Serums Ingredient Market 9.4.3. Japan Hair Serums Ingredient Market 9.4.4. Australia Hair Serums Ingredient Market 9.4.5. South Korea Hair Serums Ingredient Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Hair Serums Ingredient Market 9.5. Latin America Hair Serums Ingredient Market Snapshot 9.5.1. Brazil Hair Serums Ingredient Market 9.5.2. Mexico Hair Serums Ingredient Market 9.6. Rest of The World Hair Serums Ingredient Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Mystic Moments 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Naturally thinking Pure Spa Aromatherapy 10.2.3. Essential Wholesale & Labs 10.2.4. Parchem Fine & Specialty Chemicals 10.2.5. Ingredients to Die For 10.2.6. Aroma Alternatives Co. Ltd. 10.2.7. Pharmacos 10.2.8. Composition Materials Co., Inc. 10.2.9. N-ESSENTIALS 10.2.10. Fa. Rosarome Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社のパーソナルケア分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(channel)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |