世界のヘルスケアBPO市場規模調査:ペイヤーサービス別(人的資源管理 クレーム管理、顧客関係管理(CRM)、運営/管理管理、ケアマネジメント、プロバイダーマネジメント、その他ペイヤーサービス)、プロバイダーサービス別(患者登録と戦略計画、患者ケアサービス、収益サイクル管理)医薬品サービス(研究開発製造、非臨床サービス、サプライチェーン管理・物流、販売・マーケティングサービス、その他非臨床サービス)と地域予測 2022-2028Global Healthcare BPO Market Size study, by Payer Service (Human Resource Management Claims Management, Customer Relationship Management (CRM), Operational/Administrative Management, Care Management, Provider Management, Other Payer Services), by Provider Service (Patient Enrollment and Strategic Planning, Patient Care Service, Revenue Cycle Management) by Pharmaceutical Service (Research and Development Manufacturing, Non-clinical Service, Supply Chain Management & Logistics, Sales & Marketing Services, Other Non-Clinical Services) and Regional Forecasts 2022-2028 世界のヘルスケアBPO市場は、2021年に約2,964億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には9.6%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ヘルスケアBPO市場は、ヘルスケアビジネスプロセスアウトソーシ... もっと見る
サマリー世界のヘルスケアBPO市場は、2021年に約2,964億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には9.6%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ヘルスケアBPO市場は、ヘルスケアビジネスプロセスアウトソーシングとも呼ばれ、第三者に委託する手続きのことを指します。病院内や医療システムにおいて医療ビジネスプロセスをアウトソーシングする主な理由は、患者の個人情報の機密保持、ネットワークセキュリティの不正行為の検出と管理、重大なミスの回避などを目的としています。テクノロジーへのアクセス、ニアショア・アウトソーシング拠点の増加、医療に対するインフレ圧力が、予測期間中、ヘルスケアBPOの採用につながった。インスタンス:2022年のStatistaによると、2019年のアウトソーシングサービスの世界市場は925億ドルで、前年から約70億ドル増加しました。IT機能は、ビジネスプロセスアウトソーシングと頻繁に関連しています。2019年、世界のBPOビジネスの売上は260億米ドルでした。また、より高いレベルの顧客サービスや、AIを駆使する新興企業との連携により、ヘルスケアBPOの採用&需要は、予測期間中の市場成長を拡大すると考えられます。しかし、ヘルスケアBPOに関連する高いコストとデータセキュリティへの脅威が、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。ヘルスケアBPOの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域です。北米は、テクノロジーへのアクセスやニアショア・アウトソーシング拠点の増加、医療に対するインフレ圧力などにより、市場シェアにおいて世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて最も高い成長率を示すと予測されています。より高いレベルの顧客サービスや、AIを駆使する新興企業との連携といった要因が、アジア太平洋地域全体のヘルスケアBPO市場に有利な成長見通しをもたらすでしょう。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: アクセンチュア イーライグローバル GeBBS ジェンパクト IBM パレクセル IQVIA サザーランド Truven Health ユナイテッド・ヘルス・グループ 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域や国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: ペイヤーサービス別 人的資源管理 クレーム管理 顧客関係管理(CRM) オペレーション/アドミニストレーティブ・マネジメント ケアマネジメント プロバイダーマネジメント その他ペイヤーサービス プロバイダーサービス別 患者登録と戦略的計画 ペイシェントケアサービス レベニュー・サイクル・マネジメント 医薬品サービス別 研究開発 製造 非臨床サービス サプライチェーンマネジメント&ロジスティクス セールス&マーケティングサービス その他非臨床サービス 地域別 北米 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における世界のヘルスケアBPO市場のターゲットオーディエンス 主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Healthcare BPO Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Healthcare BPO Market, by Payer Service, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Healthcare BPO Market, by Provider Service, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.4. Healthcare BPO Market, by Pharmaceutical Service, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Healthcare BPO Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Healthcare BPO Market Dynamics 3.1. Healthcare BPO Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Access to technology and the growth of nearshore outsourcing locations 3.1.1.2. Inflationary pressures on healthcare 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High costs associated with Healthcare BPO 3.1.2.2. Threats to data security 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. A higher level of customer service 3.1.3.2. Collaboration with emerging AI-driven companies Chapter 4. Global Healthcare BPO Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Healthcare BPO Market, by Payer Service 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Healthcare BPO Market by Payer Service, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Healthcare BPO Market Estimates & Forecasts by Payer Service, 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Healthcare BPO Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Human Resource Management 6.4.2. Claims Management 6.4.3. Customer Relationship Management (CRM) 6.4.4. Operational/Administrative Management 6.4.5. Care Management 6.4.6. Provider Management 6.4.7. Other Payer Services Chapter 7. Global Healthcare BPO Market, by Provider Service 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Healthcare BPO Market by Provider Service, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Healthcare BPO Market Estimates & Forecasts by Provider Service, 2018-2028 (USD Billion) 7.4. Healthcare BPO Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Patient Enrollment and Strategic Planning 7.4.2. Patient Care Service 7.4.3. Revenue Cycle Management Chapter 8. Global Healthcare BPO Market, by Pharmaceutical Service 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Healthcare BPO Market by Pharmaceutical Service, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Healthcare BPO Market Estimates & Forecasts by Pharmaceutical Service, 2018-2028 (USD Billion) 8.4. Healthcare BPO Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Research and Development 8.4.2. Manufacturing 8.4.3. Non-clinical Service 8.4.4. Supply Chain Management and Logistics 8.4.5. Sales and Marketing Services 8.4.6. Other Non-clinical Services Chapter 9. Global Healthcare BPO Market, Regional Analysis 9.1. Healthcare BPO Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Healthcare BPO Market 9.2.1. U.S. Healthcare BPO Market 9.2.1.1. Payer Service breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. Provider Service breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.3. Pharmaceutical Service breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Healthcare BPO Market 9.3. Europe Healthcare BPO Market Snapshot 9.3.1. U.K. Healthcare BPO Market 9.3.2. Germany Healthcare BPO Market 9.3.3. France Healthcare BPO Market 9.3.4. Spain Healthcare BPO Market 9.3.5. Italy Healthcare BPO Market 9.3.6. Rest of Europe Healthcare BPO Market 9.4. Asia-Pacific Healthcare BPO Market Snapshot 9.4.1. China Healthcare BPO Market 9.4.2. India Healthcare BPO Market 9.4.3. Japan Healthcare BPO Market 9.4.4. Australia Healthcare BPO Market 9.4.5. South Korea Healthcare BPO Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Healthcare BPO Market 9.5. Latin America Healthcare BPO Market Snapshot 9.5.1. Brazil Healthcare BPO Market 9.5.2. Mexico Healthcare BPO Market 9.6. Rest of The World Healthcare BPO Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Accenture 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Eli Global 10.2.3. GeBBS 10.2.4. Genpact 10.2.5. IBM 10.2.6. Parexel 10.2.7. IQVIA 10.2.8. Sutherland 10.2.9. Truven Health 10.2.10. United Health Group Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Healthcare BPO Market is valued at approximately USD 296.4 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 9.6 % over the forecast period 2022-2028. A healthcare BPO market, also known as healthcare business process outsourcing, is a procedure that is outsourced to a third party. The main reasons for outsourcing healthcare business processes within hospitals and in the healthcare system are to protect the confidentiality of patients’ personal information, to detect and manage network security fraud, and to ensure that significant mistakes are avoided. Access to technology and the growth of nearshore outsourcing locations, inflationary pressures on healthcare have led to the adoption of Healthcare BPO across the forecast period. For Instance: as per Statista in 2022, the global market for outsourced services was worth $92.5 billion in 2019, up almost $7 billion from the previous year. IT functions are frequently associated with business process outsourcing. In 2019, the worldwide BPO business generated a revenue of 26 billion USD. Also, with a higher level of customer service and collaboration with emerging AI-driven companies, the adoption & demand for Healthcare BPO is likely to increase the market growth during the forecast period. However, high costs associated with Healthcare BPO and threats to data security impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Healthcare BPO Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Healthcare BPO Market, by Payer Service, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Healthcare BPO Market, by Provider Service, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.4. Healthcare BPO Market, by Pharmaceutical Service, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Healthcare BPO Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Healthcare BPO Market Dynamics 3.1. Healthcare BPO Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Access to technology and the growth of nearshore outsourcing locations 3.1.1.2. Inflationary pressures on healthcare 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High costs associated with Healthcare BPO 3.1.2.2. Threats to data security 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. A higher level of customer service 3.1.3.2. Collaboration with emerging AI-driven companies Chapter 4. Global Healthcare BPO Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Healthcare BPO Market, by Payer Service 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Healthcare BPO Market by Payer Service, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Healthcare BPO Market Estimates & Forecasts by Payer Service, 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Healthcare BPO Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Human Resource Management 6.4.2. Claims Management 6.4.3. Customer Relationship Management (CRM) 6.4.4. Operational/Administrative Management 6.4.5. Care Management 6.4.6. Provider Management 6.4.7. Other Payer Services Chapter 7. Global Healthcare BPO Market, by Provider Service 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Healthcare BPO Market by Provider Service, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Healthcare BPO Market Estimates & Forecasts by Provider Service, 2018-2028 (USD Billion) 7.4. Healthcare BPO Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Patient Enrollment and Strategic Planning 7.4.2. Patient Care Service 7.4.3. Revenue Cycle Management Chapter 8. Global Healthcare BPO Market, by Pharmaceutical Service 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Healthcare BPO Market by Pharmaceutical Service, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Healthcare BPO Market Estimates & Forecasts by Pharmaceutical Service, 2018-2028 (USD Billion) 8.4. Healthcare BPO Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Research and Development 8.4.2. Manufacturing 8.4.3. Non-clinical Service 8.4.4. Supply Chain Management and Logistics 8.4.5. Sales and Marketing Services 8.4.6. Other Non-clinical Services Chapter 9. Global Healthcare BPO Market, Regional Analysis 9.1. Healthcare BPO Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Healthcare BPO Market 9.2.1. U.S. Healthcare BPO Market 9.2.1.1. Payer Service breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. Provider Service breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.3. Pharmaceutical Service breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Healthcare BPO Market 9.3. Europe Healthcare BPO Market Snapshot 9.3.1. U.K. Healthcare BPO Market 9.3.2. Germany Healthcare BPO Market 9.3.3. France Healthcare BPO Market 9.3.4. Spain Healthcare BPO Market 9.3.5. Italy Healthcare BPO Market 9.3.6. Rest of Europe Healthcare BPO Market 9.4. Asia-Pacific Healthcare BPO Market Snapshot 9.4.1. China Healthcare BPO Market 9.4.2. India Healthcare BPO Market 9.4.3. Japan Healthcare BPO Market 9.4.4. Australia Healthcare BPO Market 9.4.5. South Korea Healthcare BPO Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Healthcare BPO Market 9.5. Latin America Healthcare BPO Market Snapshot 9.5.1. Brazil Healthcare BPO Market 9.5.2. Mexico Healthcare BPO Market 9.6. Rest of The World Healthcare BPO Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Accenture 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Eli Global 10.2.3. GeBBS 10.2.4. Genpact 10.2.5. IBM 10.2.6. Parexel 10.2.7. IQVIA 10.2.8. Sutherland 10.2.9. Truven Health 10.2.10. United Health Group Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
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