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コスメシューティカルの世界市場規模調査、製品タイプ別(スキンケア、ヘアケア、リップケア、オーラルケア)、流通チャネル別(ハイパーマーケット・スーパーマーケット、コンビニエンスストア、オンラインストア、専門店、その他流通チャネル)、地域別予測 2022-2028


Global Cosmeceuticals Market Size study, by Product Type (Skin Care, Haircare, Lip Care, Oral Care), by Distribution Channel (Hypermarkets /Supermarkets, Convenience Stores, Online Stores, Specialty Stores, and Other Distribution Channels) and Regional Forecasts 2022-2028

世界のコスメシューティカルズ市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には8.81%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。コスメシューティカルズとは、医薬品のような特性を持つ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年6月7日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

世界のコスメシューティカルズ市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には8.81%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。コスメシューティカルズとは、医薬品のような特性を持つとされる生理活性物質を含む化粧品です。幅広いパーソナルケア用品が含まれます。これらは、処方箋や市販薬として市販されている。合成品からオーガニック製品への移行に伴い、化粧品は大きな需要がある。この市場を牽引しているのは、コスメシューティカル製品やコスメティック製品に関する意識の高まりと、天然/有機製品への嗜好の高まりです。Statistaによると、天然化粧品およびパーソナルケアの世界市場価値は、2018年の345億米ドルから2027年には545億米ドル超に上昇すると予測されています。これらの統計は、自然派・オーガニック美容ビジネスの重要性が高まっていることを示しています。さらに、Heliocare社は2021年に、日焼けによる色素沈着を予防・治療する「Heliocare 360 Pigment Solution Fluid」を含む、新しい日焼け止め製品の発売を発表しました。この薬には、エラグ酸がメラニンの生成を抑制する一方で、メラニンの移動を抑制するナイアシンアミドが含まれています。また、生物活性成分を含む新製品の導入や製品の発売により、予測期間中の市場成長率が高まると思われます。しかし、欺瞞的なマーケティング手法の増加は、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。

コスメシューティカルの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、コスメシューティカルの販売増加により、市場シェアをリードしています。しかし、アジア太平洋地域は、電子商取引(e-tailing)の普及により、最も急速に成長する地域と予想されます。


本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです:

L'Oreal SA
株式会社資生堂Ltd.です。
エイボン・プロダクツ・インク
クラランスグループ
ユニリーバPLC
ジョンソン・エンド・ジョンソン株式会社
レブロン
バイヤスドルフ社
花王株式会社
プロクター・アンド・ギャンブル


本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域や国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境とアプリケーションの詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品タイプ別
製品タイプ別: スキンケア
ヘアケア
リップケア
オーラルケア
流通チャネル別
スーパーマーケット/ハイパーマーケット
オンラインショップ
コンビニエンスストア
専門店
その他流通チャネル
地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界のコスメシューティカルズ市場のターゲットオーディエンス:

主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Cosmeceuticals Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Cosmeceuticals Market, by Product Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Cosmeceuticals Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Cosmeceuticals Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Cosmeceuticals Market Dynamics
3.1. Cosmeceuticals Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Raising awareness regarding cosmeceutical and cosmetics products
3.1.1.2. Growing preference toward the natural/organic product
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Growing deceptive marketing practices
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Introduction of new products with bio-active ingredients
3.1.3.2. Product launches
Chapter 4. Global Cosmeceuticals Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Cosmeceuticals Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Cosmeceuticals Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Cosmeceuticals Market Estimates & Forecasts by Product Type, 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Cosmeceuticals Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Skincare
6.4.2. Haircare
6.4.3. Lip Care
6.4.4. Oral Care
Chapter 7. Global Cosmeceuticals Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Cosmeceuticals Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Cosmeceuticals Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel, 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Cosmeceuticals Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Supermarket/Hypermarkets
7.4.2. Online Retail Stores
7.4.3. Convenience Stores
7.4.4. Specialty Stores
7.4.5. Other Distribution Channels
Chapter 8. Global Cosmeceuticals Market, Regional Analysis
8.1. Cosmeceuticals Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Cosmeceuticals Market
8.2.1. U.S. Cosmeceuticals Market
8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.2. Canada Cosmeceuticals Market
8.3. Europe Cosmeceuticals Market Snapshot
8.3.1. U.K. Cosmeceuticals Market
8.3.2. Germany Cosmeceuticals Market
8.3.3. France Cosmeceuticals Market
8.3.4. Spain Cosmeceuticals Market
8.3.5. Italy Cosmeceuticals Market
8.3.6. Rest of Europe Cosmeceuticals Market
8.4. Asia-Pacific Cosmeceuticals Market Snapshot
8.4.1. China Cosmeceuticals Market
8.4.2. India Cosmeceuticals Market
8.4.3. Japan Cosmeceuticals Market
8.4.4. Australia Cosmeceuticals Market
8.4.5. South Korea Cosmeceuticals Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Cosmeceuticals Market
8.5. Latin America Cosmeceuticals Market Snapshot
8.5.1. Brazil Cosmeceuticals Market
8.5.2. Mexico Cosmeceuticals Market
8.6. Rest of The World Cosmeceuticals Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Procter & Gamble
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. L'Oreal SA
9.2.3. Shiseido Co. Ltd
9.2.4. Avon Products Inc.
9.2.5. Groupe Clarins
9.2.6. Unilever PLC
9.2.7. Johnson & Johnson Inc.
9.2.8. Revlon Inc.
9.2.9. Beiersdorf AG
9.2.10. Kao Corporation
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Cosmeceuticals Market is valued at approximately USD XX Billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 8.81% over the forecast period 2022-2028. Cosmeceuticals are cosmetics that include physiologically active chemicals that claim to have drug-like properties. They encompass a wide range of personal care goods. These are commercially accessible as a prescription or over-the-counter medications. Because of the move from synthetic to organic personal care products, cosmetics are in great demand. The market is driven by raising awareness regarding cosmeceutical and cosmetics products and growing preference toward natural/organic products. As per Statista, the global market value for natural cosmetics and personal care is predicted to rise from USD 34.5 billion in 2018 to over USD 54.5 billion in 2027. These statistics demonstrate the rising importance of the natural and organic beauty business. Furthermore, Heliocare announced the launch of new sun protection products in 2021, including the Heliocare 360 Pigment Solution Fluid, which helps to prevent and treat hyperpigmentation caused by sun damage. The medication contains niacinamide, which inhibits melanin transfer while ellagic acid inhibits melanin formation. Also, with an introduction of new products with bio-active ingredients and product launches are likely to increase the market growth during the forecast period. However, growing deceptive marketing practices impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the global Cosmeceuticals Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America is leading the market share owing to an increase in sales of cosmeceuticals. However, Asia Pacific is expected to be fastest growing region due to growing popularity of e-commerce or e-tailing in the region.


Major market players included in this report are:

L'Oreal SA
Shiseido Co. Ltd
Avon Products Inc.
Groupe Clarins
Unilever PLC
Johnson & Johnson Inc.
Revlon Inc.
Beiersdorf AG
Kao Corporation
Procter & Gamble


The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Application offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product Type:
Skincare
Haircare
Lip care
Oral care
By Distribution Channel:
Supermarket/Hypermarkets
Online Retail Stores
Convenience Stores
Specialty Stores
Other Distribution Channels
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Cosmeceuticals Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Cosmeceuticals Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Cosmeceuticals Market, by Product Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Cosmeceuticals Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Cosmeceuticals Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Cosmeceuticals Market Dynamics
3.1. Cosmeceuticals Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Raising awareness regarding cosmeceutical and cosmetics products
3.1.1.2. Growing preference toward the natural/organic product
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Growing deceptive marketing practices
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Introduction of new products with bio-active ingredients
3.1.3.2. Product launches
Chapter 4. Global Cosmeceuticals Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Cosmeceuticals Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Cosmeceuticals Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Cosmeceuticals Market Estimates & Forecasts by Product Type, 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Cosmeceuticals Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Skincare
6.4.2. Haircare
6.4.3. Lip Care
6.4.4. Oral Care
Chapter 7. Global Cosmeceuticals Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Cosmeceuticals Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Cosmeceuticals Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel, 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Cosmeceuticals Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Supermarket/Hypermarkets
7.4.2. Online Retail Stores
7.4.3. Convenience Stores
7.4.4. Specialty Stores
7.4.5. Other Distribution Channels
Chapter 8. Global Cosmeceuticals Market, Regional Analysis
8.1. Cosmeceuticals Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Cosmeceuticals Market
8.2.1. U.S. Cosmeceuticals Market
8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.2. Canada Cosmeceuticals Market
8.3. Europe Cosmeceuticals Market Snapshot
8.3.1. U.K. Cosmeceuticals Market
8.3.2. Germany Cosmeceuticals Market
8.3.3. France Cosmeceuticals Market
8.3.4. Spain Cosmeceuticals Market
8.3.5. Italy Cosmeceuticals Market
8.3.6. Rest of Europe Cosmeceuticals Market
8.4. Asia-Pacific Cosmeceuticals Market Snapshot
8.4.1. China Cosmeceuticals Market
8.4.2. India Cosmeceuticals Market
8.4.3. Japan Cosmeceuticals Market
8.4.4. Australia Cosmeceuticals Market
8.4.5. South Korea Cosmeceuticals Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Cosmeceuticals Market
8.5. Latin America Cosmeceuticals Market Snapshot
8.5.1. Brazil Cosmeceuticals Market
8.5.2. Mexico Cosmeceuticals Market
8.6. Rest of The World Cosmeceuticals Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Procter & Gamble
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. L'Oreal SA
9.2.3. Shiseido Co. Ltd
9.2.4. Avon Products Inc.
9.2.5. Groupe Clarins
9.2.6. Unilever PLC
9.2.7. Johnson & Johnson Inc.
9.2.8. Revlon Inc.
9.2.9. Beiersdorf AG
9.2.10. Kao Corporation
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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