世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アルミニウムフリーデオドラントの世界市場規模調査、製品タイプ別(ロールオン、パウダー、スプレー、その他)、パッケージタイプ別(プラスチックスプレーボトル、ポンプボトル、金属スプレーボトル、ロールオンスティック)、エンドユーザー別(男性、女性)と地域別予測 2022-2028


Global Aluminium Free Deodorant Market Size study, by Product Type (Roll-On, Powder, Spray, Other), by Packaging Type (Plastic Spray Bottles, Pump Bottles, Metal Spray Bottles, Roll-on sticks), by End-User (Men, Women) and Regional Forecasts 2022-2028

アルミニウムフリーデオドラントの世界市場は、2021年に約xx億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはxx %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。現代のテクノロジーは、特にスキンケア分野で独創... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年5月10日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

アルミニウムフリーデオドラントの世界市場は、2021年に約xx億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはxx %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。現代のテクノロジーは、特にスキンケア分野で独創的なソリューションの導入をもたらし、新製品を試すことに関心のある多くの個人がアルミニウムフリーのデオドラント、スプレー、ロールオンに切り替える動機となっています。可処分所得の増加、自己満足、西洋的ライフスタイルの採用、グローバル化、小売環境の変化、製品開発と流通チャネルにおける迅速な技術革新などが、アルミニウムフリーのデオドラント市場を牽引する主な理由です。さらに、アルミニウムフリーの消臭剤業界には膨大な数のプレーヤーが存在するため、激しい競争が繰り広げられています。競争に勝ち残るために、業界各社はアルミニウムフリーの消臭剤、クリーム、ジェル、ワイプなど、新しく創造的な商品を提供しています。例えば- 2018年1月、世界的に有名なオーガニックパーソナルケア企業であるShahnaz Husain Groupは、インド市場でオーガニックとハーブのデオドラントの新ラインを発表した。このアクションは、アルミニウムフリーのデオドラントの世界市場の機会を押し上げると期待されています。しかし、アルミニウムフリーのデオドラントは、天然でオーガニックであるため、通常のデオドラントよりも価格が高く、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。

アルミニウムフリーデオドラントの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。2022年から2028年にかけて、アジア太平洋地域市場は最も速い速度で成長すると予想されます。可処分所得の上昇に伴い、生活水準も上昇し、パーソナルグルーミングアイテムはその上昇と密接な関係があります。その結果、アルミニウムフリーデオドラントの世界市場は、予測期間中、この地域から大きな展望が生まれると考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
ユニリーバPLC
バイヤスドルフ社
ウェルダ社
エイボンインターナショナル
コルゲートパルモリーブ
ヘンケル
プロクター・アンド・ギャンブル
ロレアル
資生堂
エスティ ローダー
アディダス
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品タイプ別
ロールオン
パウダー
スプレー
その他
包装形態別:
プラスチックスプレーボトル
ポンプボトル
メタルスプレーボトル
ロールオンスティック
エンドユーザー別
男性
女性
地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

歴史的年号-2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査におけるアルミニウムフリーデオドラントの世界市場のターゲットオーディエンス:

主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介
大企業・中堅企業・中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家の皆様へ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Aluminium Free Deodorant Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Aluminium Free Deodorant Market, by Product Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Aluminium Free Deodorant Market, by Packaging Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. Aluminium Free Deodorant Market, by End-User, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Aluminium Free Deodorant Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Aluminium Free Deodorant Market Dynamics
3.1. Aluminium Free Deodorant Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Adoption of the western lifestyle
3.1.1.2. Increase in the number of working women
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Higher Pricing compared to synthetic deodorant
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rapid innovation in product development
Chapter 4. Global Aluminium Free Deodorant Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Aluminium Free Deodorant Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Aluminium Free Deodorant Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Aluminium Free Deodorant Market Estimates & Forecasts by Product Type, 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Aluminium Free Deodorant Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Roll-On
6.4.2. Powder
6.4.3. Spray
6.4.4. Other
Chapter 7. Global Aluminium Free Deodorant Market, by Packaging Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Aluminium Free Deodorant Market by Packaging Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Aluminium Free Deodorant Market Estimates & Forecasts by Packaging Type, 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Aluminium Free Deodorant Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Plastic Spray Bottles
7.4.2. Pump Bottles
7.4.3. Metal Spray Bottles
7.4.4. Roll-on sticks
Chapter 8. Global Aluminium Free Deodorant Market, by End-User
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Aluminium Free Deodorant Market by End-User, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Aluminium Free Deodorant Market Estimates & Forecasts by End-User, 2018-2028 (USD Billion)
8.4. Aluminium Free Deodorant Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Men
8.4.2. Women
Chapter 9. Global Aluminium Free Deodorant Market, Regional Analysis
9.1. Aluminium Free Deodorant Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Aluminium Free Deodorant Market
9.2.1. U.S. Aluminium Free Deodorant Market
9.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Packaging Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. End-User breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Aluminium Free Deodorant Market
9.3. Europe Aluminium Free Deodorant Market Snapshot
9.3.1. U.K. Aluminium Free Deodorant Market
9.3.2. Germany Aluminium Free Deodorant Market
9.3.3. France Aluminium Free Deodorant Market
9.3.4. Spain Aluminium Free Deodorant Market
9.3.5. Italy Aluminium Free Deodorant Market
9.3.6. Rest of Europe Aluminium Free Deodorant Market
9.4. Asia-Pacific Aluminium Free Deodorant Market Snapshot
9.4.1. China Aluminium Free Deodorant Market
9.4.2. India Aluminium Free Deodorant Market
9.4.3. Japan Aluminium Free Deodorant Market
9.4.4. Australia Aluminium Free Deodorant Market
9.4.5. South Korea Aluminium Free Deodorant Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Aluminium Free Deodorant Market
9.5. Latin America Aluminium Free Deodorant Market Snapshot
9.5.1. Brazil Aluminium Free Deodorant Market
9.5.2. Mexico Aluminium Free Deodorant Market
9.6. Rest of The World Aluminium Free Deodorant Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Unilever PLC
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Beiersdorf Inc.
10.2.3. Weleda Company
10.2.4. Avon International
10.2.5. Colgate-Palmolive
10.2.6. Henkel
10.2.7. Proctor and Gamble
10.2.8. L’Oreal
10.2.9. Shiseido
10.2.10. Estee Lauder
10.2.11. Adidas
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Aluminium Free Deodorant Market is valued at approximately USD xx billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than xx % over the forecast period 2022-2028. Modern technology is resulting in the introduction of creative solutions, particularly in the skincare segment, which is motivating a big number of individuals who are interested in trying out new products to switch to Aluminium-free deodorants, sprays, and roll-ons. Increasing disposable income, self-indulgence, adoption of a western lifestyle, globalization, the changing retail landscape, and quick innovations in product development and distribution channels are among the primary reasons driving the Aluminium-free deodorant market. Furthermore, the vast number of players in the Aluminium-free deodorant industry has resulted in fierce competition. To stay ahead of the competition, industry companies are offering new and creative goods, such as Aluminium-free deodorants, creams, gels, and wipes. For instance- In January 2018, The Shahnaz Husain Group, which is a world-renowned organic personal care company, came up with a new line of organic and herbal deodorants in the Indian market. The action is expected to boost opportunities in the global market for aluminum-free deodorants. However, aluminum-free deodorants are priced higher than regular deodorants as they are natural and organic which impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the Global Aluminium Free Deodorant Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. From 2022 to 2028, the Asia Pacific regional market is expected to grow at the fastest rate as disposable earnings rise, so does the level of living, and personal grooming items have a close link to that rise. As a result, the global market for aluminum-free deodorants will witness significant prospects emerge from the area throughout the forecast period.

Major market players included in this report are:
Unilever PLC
Beiersdorf Inc.
Weleda Company
Avon International
Colgate-Palmolive
Henkel
Proctor and Gamble
L’Oreal
Shiseido
Estee Lauder
Adidas
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product Type:
Roll-On
Powder
Spray
Other
By Packaging Type:
Plastic Spray Bottles
Pump Bottles
Metal Spray Bottles
Roll-on sticks
By End-User:
Men
Women
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Aluminium Free Deodorant Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Aluminium Free Deodorant Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Aluminium Free Deodorant Market, by Product Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Aluminium Free Deodorant Market, by Packaging Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. Aluminium Free Deodorant Market, by End-User, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Aluminium Free Deodorant Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Aluminium Free Deodorant Market Dynamics
3.1. Aluminium Free Deodorant Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Adoption of the western lifestyle
3.1.1.2. Increase in the number of working women
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Higher Pricing compared to synthetic deodorant
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rapid innovation in product development
Chapter 4. Global Aluminium Free Deodorant Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Aluminium Free Deodorant Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Aluminium Free Deodorant Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Aluminium Free Deodorant Market Estimates & Forecasts by Product Type, 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Aluminium Free Deodorant Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Roll-On
6.4.2. Powder
6.4.3. Spray
6.4.4. Other
Chapter 7. Global Aluminium Free Deodorant Market, by Packaging Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Aluminium Free Deodorant Market by Packaging Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Aluminium Free Deodorant Market Estimates & Forecasts by Packaging Type, 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Aluminium Free Deodorant Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Plastic Spray Bottles
7.4.2. Pump Bottles
7.4.3. Metal Spray Bottles
7.4.4. Roll-on sticks
Chapter 8. Global Aluminium Free Deodorant Market, by End-User
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Aluminium Free Deodorant Market by End-User, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Aluminium Free Deodorant Market Estimates & Forecasts by End-User, 2018-2028 (USD Billion)
8.4. Aluminium Free Deodorant Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Men
8.4.2. Women
Chapter 9. Global Aluminium Free Deodorant Market, Regional Analysis
9.1. Aluminium Free Deodorant Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Aluminium Free Deodorant Market
9.2.1. U.S. Aluminium Free Deodorant Market
9.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Packaging Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. End-User breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Aluminium Free Deodorant Market
9.3. Europe Aluminium Free Deodorant Market Snapshot
9.3.1. U.K. Aluminium Free Deodorant Market
9.3.2. Germany Aluminium Free Deodorant Market
9.3.3. France Aluminium Free Deodorant Market
9.3.4. Spain Aluminium Free Deodorant Market
9.3.5. Italy Aluminium Free Deodorant Market
9.3.6. Rest of Europe Aluminium Free Deodorant Market
9.4. Asia-Pacific Aluminium Free Deodorant Market Snapshot
9.4.1. China Aluminium Free Deodorant Market
9.4.2. India Aluminium Free Deodorant Market
9.4.3. Japan Aluminium Free Deodorant Market
9.4.4. Australia Aluminium Free Deodorant Market
9.4.5. South Korea Aluminium Free Deodorant Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Aluminium Free Deodorant Market
9.5. Latin America Aluminium Free Deodorant Market Snapshot
9.5.1. Brazil Aluminium Free Deodorant Market
9.5.2. Mexico Aluminium Free Deodorant Market
9.6. Rest of The World Aluminium Free Deodorant Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Unilever PLC
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Beiersdorf Inc.
10.2.3. Weleda Company
10.2.4. Avon International
10.2.5. Colgate-Palmolive
10.2.6. Henkel
10.2.7. Proctor and Gamble
10.2.8. L’Oreal
10.2.9. Shiseido
10.2.10. Estee Lauder
10.2.11. Adidas
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社のパーソナルケア分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/24 10:26

158.45 円

165.22 円

201.28 円

ページTOPに戻る