アルミニウムフリーデオドラントの世界市場規模調査、製品タイプ別(ロールオン、パウダー、スプレー、その他)、パッケージタイプ別(プラスチックスプレーボトル、ポンプボトル、金属スプレーボトル、ロールオンスティック)、エンドユーザー別(男性、女性)と地域別予測 2022-2028Global Aluminium Free Deodorant Market Size study, by Product Type (Roll-On, Powder, Spray, Other), by Packaging Type (Plastic Spray Bottles, Pump Bottles, Metal Spray Bottles, Roll-on sticks), by End-User (Men, Women) and Regional Forecasts 2022-2028 アルミニウムフリーデオドラントの世界市場は、2021年に約xx億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはxx %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。現代のテクノロジーは、特にスキンケア分野で独創... もっと見る
サマリーアルミニウムフリーデオドラントの世界市場は、2021年に約xx億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはxx %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。現代のテクノロジーは、特にスキンケア分野で独創的なソリューションの導入をもたらし、新製品を試すことに関心のある多くの個人がアルミニウムフリーのデオドラント、スプレー、ロールオンに切り替える動機となっています。可処分所得の増加、自己満足、西洋的ライフスタイルの採用、グローバル化、小売環境の変化、製品開発と流通チャネルにおける迅速な技術革新などが、アルミニウムフリーのデオドラント市場を牽引する主な理由です。さらに、アルミニウムフリーの消臭剤業界には膨大な数のプレーヤーが存在するため、激しい競争が繰り広げられています。競争に勝ち残るために、業界各社はアルミニウムフリーの消臭剤、クリーム、ジェル、ワイプなど、新しく創造的な商品を提供しています。例えば- 2018年1月、世界的に有名なオーガニックパーソナルケア企業であるShahnaz Husain Groupは、インド市場でオーガニックとハーブのデオドラントの新ラインを発表した。このアクションは、アルミニウムフリーのデオドラントの世界市場の機会を押し上げると期待されています。しかし、アルミニウムフリーのデオドラントは、天然でオーガニックであるため、通常のデオドラントよりも価格が高く、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。アルミニウムフリーデオドラントの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。2022年から2028年にかけて、アジア太平洋地域市場は最も速い速度で成長すると予想されます。可処分所得の上昇に伴い、生活水準も上昇し、パーソナルグルーミングアイテムはその上昇と密接な関係があります。その結果、アルミニウムフリーデオドラントの世界市場は、予測期間中、この地域から大きな展望が生まれると考えられます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: ユニリーバPLC バイヤスドルフ社 ウェルダ社 エイボンインターナショナル コルゲートパルモリーブ ヘンケル プロクター・アンド・ギャンブル ロレアル 資生堂 エスティ ローダー アディダス 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品タイプ別 ロールオン パウダー スプレー その他 包装形態別: プラスチックスプレーボトル ポンプボトル メタルスプレーボトル ロールオンスティック エンドユーザー別 男性 女性 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 歴史的年号-2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査におけるアルミニウムフリーデオドラントの世界市場のターゲットオーディエンス: 主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介 大企業・中堅企業・中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家の皆様へ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Aluminium Free Deodorant Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Aluminium Free Deodorant Market, by Product Type, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Aluminium Free Deodorant Market, by Packaging Type, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.4. Aluminium Free Deodorant Market, by End-User, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Aluminium Free Deodorant Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Aluminium Free Deodorant Market Dynamics 3.1. Aluminium Free Deodorant Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Adoption of the western lifestyle 3.1.1.2. Increase in the number of working women 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Higher Pricing compared to synthetic deodorant 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rapid innovation in product development Chapter 4. Global Aluminium Free Deodorant Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Aluminium Free Deodorant Market, by Product Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Aluminium Free Deodorant Market by Product Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Aluminium Free Deodorant Market Estimates & Forecasts by Product Type, 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Aluminium Free Deodorant Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Roll-On 6.4.2. Powder 6.4.3. Spray 6.4.4. Other Chapter 7. Global Aluminium Free Deodorant Market, by Packaging Type 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Aluminium Free Deodorant Market by Packaging Type, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Aluminium Free Deodorant Market Estimates & Forecasts by Packaging Type, 2018-2028 (USD Billion) 7.4. Aluminium Free Deodorant Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Plastic Spray Bottles 7.4.2. Pump Bottles 7.4.3. Metal Spray Bottles 7.4.4. Roll-on sticks Chapter 8. Global Aluminium Free Deodorant Market, by End-User 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Aluminium Free Deodorant Market by End-User, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Aluminium Free Deodorant Market Estimates & Forecasts by End-User, 2018-2028 (USD Billion) 8.4. Aluminium Free Deodorant Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Men 8.4.2. Women Chapter 9. Global Aluminium Free Deodorant Market, Regional Analysis 9.1. Aluminium Free Deodorant Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Aluminium Free Deodorant Market 9.2.1. U.S. Aluminium Free Deodorant Market 9.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. Packaging Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.3. End-User breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Aluminium Free Deodorant Market 9.3. Europe Aluminium Free Deodorant Market Snapshot 9.3.1. U.K. Aluminium Free Deodorant Market 9.3.2. Germany Aluminium Free Deodorant Market 9.3.3. France Aluminium Free Deodorant Market 9.3.4. Spain Aluminium Free Deodorant Market 9.3.5. Italy Aluminium Free Deodorant Market 9.3.6. Rest of Europe Aluminium Free Deodorant Market 9.4. Asia-Pacific Aluminium Free Deodorant Market Snapshot 9.4.1. China Aluminium Free Deodorant Market 9.4.2. India Aluminium Free Deodorant Market 9.4.3. Japan Aluminium Free Deodorant Market 9.4.4. Australia Aluminium Free Deodorant Market 9.4.5. South Korea Aluminium Free Deodorant Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Aluminium Free Deodorant Market 9.5. Latin America Aluminium Free Deodorant Market Snapshot 9.5.1. Brazil Aluminium Free Deodorant Market 9.5.2. Mexico Aluminium Free Deodorant Market 9.6. Rest of The World Aluminium Free Deodorant Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Unilever PLC 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Beiersdorf Inc. 10.2.3. Weleda Company 10.2.4. Avon International 10.2.5. Colgate-Palmolive 10.2.6. Henkel 10.2.7. Proctor and Gamble 10.2.8. L’Oreal 10.2.9. Shiseido 10.2.10. Estee Lauder 10.2.11. Adidas Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Aluminium Free Deodorant Market is valued at approximately USD xx billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than xx % over the forecast period 2022-2028. Modern technology is resulting in the introduction of creative solutions, particularly in the skincare segment, which is motivating a big number of individuals who are interested in trying out new products to switch to Aluminium-free deodorants, sprays, and roll-ons. Increasing disposable income, self-indulgence, adoption of a western lifestyle, globalization, the changing retail landscape, and quick innovations in product development and distribution channels are among the primary reasons driving the Aluminium-free deodorant market. Furthermore, the vast number of players in the Aluminium-free deodorant industry has resulted in fierce competition. To stay ahead of the competition, industry companies are offering new and creative goods, such as Aluminium-free deodorants, creams, gels, and wipes. For instance- In January 2018, The Shahnaz Husain Group, which is a world-renowned organic personal care company, came up with a new line of organic and herbal deodorants in the Indian market. The action is expected to boost opportunities in the global market for aluminum-free deodorants. However, aluminum-free deodorants are priced higher than regular deodorants as they are natural and organic which impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Aluminium Free Deodorant Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Aluminium Free Deodorant Market, by Product Type, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Aluminium Free Deodorant Market, by Packaging Type, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.4. Aluminium Free Deodorant Market, by End-User, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Aluminium Free Deodorant Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Aluminium Free Deodorant Market Dynamics 3.1. Aluminium Free Deodorant Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Adoption of the western lifestyle 3.1.1.2. Increase in the number of working women 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Higher Pricing compared to synthetic deodorant 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rapid innovation in product development Chapter 4. Global Aluminium Free Deodorant Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Aluminium Free Deodorant Market, by Product Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Aluminium Free Deodorant Market by Product Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Aluminium Free Deodorant Market Estimates & Forecasts by Product Type, 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Aluminium Free Deodorant Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Roll-On 6.4.2. Powder 6.4.3. Spray 6.4.4. Other Chapter 7. Global Aluminium Free Deodorant Market, by Packaging Type 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Aluminium Free Deodorant Market by Packaging Type, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Aluminium Free Deodorant Market Estimates & Forecasts by Packaging Type, 2018-2028 (USD Billion) 7.4. Aluminium Free Deodorant Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Plastic Spray Bottles 7.4.2. Pump Bottles 7.4.3. Metal Spray Bottles 7.4.4. Roll-on sticks Chapter 8. Global Aluminium Free Deodorant Market, by End-User 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Aluminium Free Deodorant Market by End-User, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Aluminium Free Deodorant Market Estimates & Forecasts by End-User, 2018-2028 (USD Billion) 8.4. Aluminium Free Deodorant Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Men 8.4.2. Women Chapter 9. Global Aluminium Free Deodorant Market, Regional Analysis 9.1. Aluminium Free Deodorant Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Aluminium Free Deodorant Market 9.2.1. U.S. Aluminium Free Deodorant Market 9.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. Packaging Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.3. End-User breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Aluminium Free Deodorant Market 9.3. Europe Aluminium Free Deodorant Market Snapshot 9.3.1. U.K. Aluminium Free Deodorant Market 9.3.2. Germany Aluminium Free Deodorant Market 9.3.3. France Aluminium Free Deodorant Market 9.3.4. Spain Aluminium Free Deodorant Market 9.3.5. Italy Aluminium Free Deodorant Market 9.3.6. Rest of Europe Aluminium Free Deodorant Market 9.4. Asia-Pacific Aluminium Free Deodorant Market Snapshot 9.4.1. China Aluminium Free Deodorant Market 9.4.2. India Aluminium Free Deodorant Market 9.4.3. Japan Aluminium Free Deodorant Market 9.4.4. Australia Aluminium Free Deodorant Market 9.4.5. South Korea Aluminium Free Deodorant Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Aluminium Free Deodorant Market 9.5. Latin America Aluminium Free Deodorant Market Snapshot 9.5.1. Brazil Aluminium Free Deodorant Market 9.5.2. Mexico Aluminium Free Deodorant Market 9.6. Rest of The World Aluminium Free Deodorant Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Unilever PLC 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Beiersdorf Inc. 10.2.3. Weleda Company 10.2.4. Avon International 10.2.5. Colgate-Palmolive 10.2.6. Henkel 10.2.7. Proctor and Gamble 10.2.8. L’Oreal 10.2.9. Shiseido 10.2.10. Estee Lauder 10.2.11. Adidas Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポートBizwit Research & Consulting LLP社のパーソナルケア分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(aluminium)の最新刊レポートよくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|